Ik snap het echt niet, leren ze nu helemaal niets bij justitie en hoe kan een TBS-patient geen groot risico vormen, die gasten zitten echt niet in zo'n kliniek omdat ze de vuilniszak op de verkeerde dag hebben buiten gezet...quote:TBS'er ontnapt tijdens grafbezoek in Heerlen
Een tbs’er die vastzat in tbs-kliniek de Kijvelanden in Poortugaal heeft woensdag de benen genomen in Heerlen.
Tijdens een bezoek aan een begraafplaats ontsnapte hij aan zijn begeleiders. Volgens het Openbaar Ministerie is de tbs’er veroordeeld voor een vermogens- en zedendelict, maar vormt hij geen groot risico. In De Kijvelanden zat ook de tbs’er die na zijn ontsnapping begin oktober in korte tijd twee mensen bedreigde en beroofde en een 20-jarige vrouw verkrachtte.
....ja om de een of andere reden zijn 't er nooit meer tegelijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:54 schreef Fir3fly het volgende:
Alwéér een?
ff afkloppenquote:Op woensdag 15 november 2006 20:09 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
....ja om de een of andere reden zijn 't er nooit meer tegelijk.
Volgens mij kan je als dakloze zo een TBS-kliniek binnenlopen en er de nacht doorbrengen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:43 schreef Napalm het volgende:
Volgens mij is het meer nieuws als er eentje niet ontsnapt..
Je hebt gelijk, mijn excuses.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:20 schreef Solid_Snake het volgende:
Tjonge jonge, net alsof het einde van de wereld nabij is.
De laatste ontsnapping dateert alweer van dinsdag 31 oktober 2006, dus het gebeurt niet iedere week ofzo!
Bovendien heeft dze meneer nog niemand vermoord.
Bovendien hoort het bij het risico wat we met zijn allen lopen.
Bovendien zijn deze mensen slachtoffer van zichzelf en dus zielig.
Bovendien hebben deze mensen ook een tweede kans nodig.
Bovendien zitten er een paar watjes in de regering die er niks aan willen en durven doen.
Bovendien zit er een hele industrie achter het TBS systeem, dat natuurlijk dit wil handhaven.
Bovendien is 15 moorden per jaar door ontsnapte TBS'ers toch helemaal niet zo erg?!
Ja, je lacht er nou wel om, maar het is eigenlijk om te huilen hoe ongelofelijk naief ze hier zijn. Zoveel keer is het al misgegaan, met dodelijke afloop en verkrachting en de hele reutemeteut, maar ze blijven maar halsstarrig vasthouden aan die debiele verlofregeling. Je gaat bijna hopen dat de volgende keer dat er een onstnapt, hij een lid van het parlement neerschiet of zo, misschien dat ze dan een keer wakker worden hier.quote:Op donderdag 16 november 2006 01:07 schreef StefanP het volgende:Z'n 20-jarige vrouwelijke begeleider was natuurlijk vooraf verteld om de beste man geen strobreed in de weg te leggen. Anders had hij als doorgewinterde crimoneel van haar wel een ongenadig pak slaag gekregen!
Nope dat gun ik niemand. Maar TBS moet gewoon verdwijen. Opsluiten die lui. En de sleutels weggooien.quote:Op donderdag 16 november 2006 03:45 schreef StefanP het volgende:
Als het dan toch moet, hoop ik persoonlijk altijd dat ze de dochter/vrouw van zo'n rechter of politicus zelf te pakken nemen.
Och wat zijn we toch gevoelig voor telegraaf-sbs-nieuws.quote:Op donderdag 16 november 2006 03:45 schreef StefanP het volgende:
Als het dan toch moet, hoop ik persoonlijk altijd dat ze de dochter/vrouw van zo'n rechter of politicus zelf te pakken nemen.
goeie vergelijking, notquote:Op donderdag 16 november 2006 08:39 schreef freud het volgende:
Weer dat gezeik over 'weer eentje??". Kom op zeg, wil je ook een persbericht elke keer als er eentje wel netjes zich aan de afspraken houdt?
Als er een auto verongelukt roep je toch ook niet "alweer eentje? Waarom mogen die dingen de weg nog op??!!". Beetje relativeren hoor.
ah jij bent er een ? Elke keer dat er een tbser ontsnapt is er iig een teveel en dit mag van mij ook in het nieuws gebracht wordenquote:Op donderdag 16 november 2006 08:39 schreef freud het volgende:
Weer dat gezeik over 'weer eentje??". Kom op zeg, wil je ook een persbericht elke keer als er eentje wel netjes zich aan de afspraken houdt?
Als er een auto verongelukt roep je toch ook niet "alweer eentje? Waarom mogen die dingen de weg nog op??!!". Beetje relativeren hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |