abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 november 2006 @ 19:53:26 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43586027
quote:
TBS'er ontnapt tijdens grafbezoek in Heerlen

Een tbs’er die vastzat in tbs-kliniek de Kijvelanden in Poortugaal heeft woensdag de benen genomen in Heerlen.

Tijdens een bezoek aan een begraafplaats ontsnapte hij aan zijn begeleiders. Volgens het Openbaar Ministerie is de tbs’er veroordeeld voor een vermogens- en zedendelict, maar vormt hij geen groot risico. In De Kijvelanden zat ook de tbs’er die na zijn ontsnapping begin oktober in korte tijd twee mensen bedreigde en beroofde en een 20-jarige vrouw verkrachtte.
Ik snap het echt niet, leren ze nu helemaal niets bij justitie en hoe kan een TBS-patient geen groot risico vormen, die gasten zitten echt niet in zo'n kliniek omdat ze de vuilniszak op de verkeerde dag hebben buiten gezet...

bron: www.l1.nl
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 15 november 2006 @ 19:54:42 #2
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43586077
Alwéér een?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 15 november 2006 @ 20:09:12 #3
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_43586615
quote:
Op woensdag 15 november 2006 19:54 schreef Fir3fly het volgende:
Alwéér een?
....ja om de een of andere reden zijn 't er nooit meer tegelijk.
Causaliteit....dat is 't.
  woensdag 15 november 2006 @ 20:21:29 #4
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43587019
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:09 schreef Make-Yourself het volgende:

[..]

....ja om de een of andere reden zijn 't er nooit meer tegelijk.
ff afkloppen
ik ben lief :)
pi_43587504
Wat mij betreft , zoiets maar dan TBS-er proof , sateliet tracking en om de 10 minuten een 50000 volt lading door die debielen heen zodra ze ontsnappen , binnen 20 minuten melden ze zich weer op het politie buro

en de begeleiders uiteraard een remote , probeer dan maar weg te komen .....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_43587551
Ik snap er niks van, volgens Donner functioneert het systeem prima.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_43587557
Amateurs.
pi_43587908
Volgens mij is het meer nieuws als er eentje niet ontsnapt..
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_43588035
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:43 schreef Napalm het volgende:
Volgens mij is het meer nieuws als er eentje niet ontsnapt..
Volgens mij kan je als dakloze zo een TBS-kliniek binnenlopen en er de nacht doorbrengen.
Met een beetje mazzel pak je als dakloze ook nog effe het ontbijt mee voordat ze het door hebben.

Kansloos.
pi_43589584
Tjonge jonge, net alsof het einde van de wereld nabij is.

De laatste ontsnapping dateert alweer van dinsdag 31 oktober 2006, dus het gebeurt niet iedere week ofzo!
Bovendien heeft dze meneer nog niemand vermoord.
Bovendien hoort het bij het risico wat we met zijn allen lopen.
Bovendien zijn deze mensen slachtoffer van zichzelf en dus zielig.
Bovendien hebben deze mensen ook een tweede kans nodig.
Bovendien zitten er een paar watjes in de regering die er niks aan willen en durven doen.
Bovendien zit er een hele industrie achter het TBS systeem, dat natuurlijk dit wil handhaven.
Bovendien is 15 moorden per jaar door ontsnapte TBS'ers toch helemaal niet zo erg?!

pief paf poef
pi_43595648
quote:
Op woensdag 15 november 2006 21:20 schreef Solid_Snake het volgende:
Tjonge jonge, net alsof het einde van de wereld nabij is.

De laatste ontsnapping dateert alweer van dinsdag 31 oktober 2006, dus het gebeurt niet iedere week ofzo!
Bovendien heeft dze meneer nog niemand vermoord.
Bovendien hoort het bij het risico wat we met zijn allen lopen.
Bovendien zijn deze mensen slachtoffer van zichzelf en dus zielig.
Bovendien hebben deze mensen ook een tweede kans nodig.
Bovendien zitten er een paar watjes in de regering die er niks aan willen en durven doen.
Bovendien zit er een hele industrie achter het TBS systeem, dat natuurlijk dit wil handhaven.
Bovendien is 15 moorden per jaar door ontsnapte TBS'ers toch helemaal niet zo erg?!

Je hebt gelijk, mijn excuses.

pi_43595801
Die gasten zijn vaker zoek dan menig huissleutel...
pi_43596511
Z'n 20-jarige vrouwelijke begeleider was natuurlijk vooraf verteld om de beste man geen strobreed in de weg te leggen. Anders had hij als doorgewinterde crimoneel van haar wel een ongenadig pak slaag gekregen!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43597036
quote:
Op donderdag 16 november 2006 01:07 schreef StefanP het volgende:
Z'n 20-jarige vrouwelijke begeleider was natuurlijk vooraf verteld om de beste man geen strobreed in de weg te leggen. Anders had hij als doorgewinterde crimoneel van haar wel een ongenadig pak slaag gekregen!
Ja, je lacht er nou wel om, maar het is eigenlijk om te huilen hoe ongelofelijk naief ze hier zijn. Zoveel keer is het al misgegaan, met dodelijke afloop en verkrachting en de hele reutemeteut, maar ze blijven maar halsstarrig vasthouden aan die debiele verlofregeling. Je gaat bijna hopen dat de volgende keer dat er een onstnapt, hij een lid van het parlement neerschiet of zo, misschien dat ze dan een keer wakker worden hier.
pi_43597711
Als het dan toch moet, hoop ik persoonlijk altijd dat ze de dochter/vrouw van zo'n rechter of politicus zelf te pakken nemen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 16 november 2006 @ 03:46:48 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43597716
quote:
Op donderdag 16 november 2006 03:45 schreef StefanP het volgende:
Als het dan toch moet, hoop ik persoonlijk altijd dat ze de dochter/vrouw van zo'n rechter of politicus zelf te pakken nemen.
Nope dat gun ik niemand. Maar TBS moet gewoon verdwijen. Opsluiten die lui. En de sleutels weggooien.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_43597726
En dat gebeurt dus niet, tenzij die lui zelf te maken krijgen met de excessen van hun fluwelen behandeling. Net als die lul Rosenmoller bijvoorbeeld, zeuren over zwarte scholen, zogenaamd racisme en discriminatie maar ondertussen wonend in een dure villawijk met z'n kinderen op een priveschool. Die figuren veranderen niet, en dus het beleid ook niet, tenzij ze zelf geconfronteerd worden met hoe het er echt aan toe gaat. Helaas is het altijd Jan Modaal die in de kutwijk mag wonen, Jan Modaal wiens dochter verkracht wordt, Jan Modaal die in elkaar geslagen wordt terwijl de dametjes en heertjes psychiaters/ambtenaren/politici lekker veilig zitten en alle kritiek afwuiven omdat vanuit hun ivoren torentjes alles fantaaaastisch lijkt te gaan.
-Mark Steyn
  donderdag 16 november 2006 @ 03:56:28 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_43597751
Zie niet in wat Rosenmuller er mee te maken heeft. Wel achterlijke psychiaters die met mensen levens lopen te spelen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_43597765
Het was een voorbeeld, de eerste naam die me te binnen schoot. Het schoolvoorbeeld van de mensen die achterlijk beleid bepalen, terwijl ze zelf niet met de consequenties daarvan te maken krijgen. Zoals de psychiaters en ambtenaren in het TBS systeem.
-Mark Steyn
  Trouwste user 2022 donderdag 16 november 2006 @ 04:09:36 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_43597797
Hij heeft de benen genomen :

Het slachtoffer heeft er niks van gemerkt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43597884
Gewoon van te voren melden wanneer er een ontsnapt en waar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!fotograaf donderdag 16 november 2006 @ 08:39:24 #22
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43598768
Weer dat gezeik over 'weer eentje??". Kom op zeg, wil je ook een persbericht elke keer als er eentje wel netjes zich aan de afspraken houdt?

Als er een auto verongelukt roep je toch ook niet "alweer eentje? Waarom mogen die dingen de weg nog op??!!". Beetje relativeren hoor.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_43598780
quote:
Op donderdag 16 november 2006 03:45 schreef StefanP het volgende:
Och wat zijn we toch gevoelig voor telegraaf-sbs-nieuws.
Zyggie.
  donderdag 16 november 2006 @ 08:46:57 #24
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43598855
quote:
Op donderdag 16 november 2006 08:39 schreef freud het volgende:
Weer dat gezeik over 'weer eentje??". Kom op zeg, wil je ook een persbericht elke keer als er eentje wel netjes zich aan de afspraken houdt?

Als er een auto verongelukt roep je toch ook niet "alweer eentje? Waarom mogen die dingen de weg nog op??!!". Beetje relativeren hoor.
goeie vergelijking, not

en ja het is er weer eentje, we hebben volgens de hoge heren een systeem wat waterdicht zou zijn en ontsnappen onmogelijk zou zijn, en op de een of andere manier blijven ze benen nemen, zeker met tbs patienten heb ik het over weer eentje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 16 november 2006 @ 08:50:43 #25
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_43598893
quote:
Op donderdag 16 november 2006 08:39 schreef freud het volgende:

ah jij bent er een ? Elke keer dat er een tbser ontsnapt is er iig een teveel en dit mag van mij ook in het nieuws gebracht worden . Die mensen hebben niet voor niets tbs gekregen. Oftewel er moet een strenger toezicht komen zodat ze niet meer ontsnappen, want 9 van de 10 ontsnapte tbsers plegen bijna meteen een strafbaar feit (vaak gerelateerd aan de reden waarom ze tbs hebben).
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')