bij mij is simpel: ben vanuit huis vroeger gewend dat handdoeken de was ingingen na een keer en dat doe zelf ook, denk er niet eens over na eigenlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:53 schreef Emeth.NL het volgende:
Jeetje, meer mensen die elke dag een schone gebruiken dan ik had verwacht. Zelf verschoon ik hem 1 keer per week, tenzij hij eerder ruikt. Maar als je je handoek ergens ophangt zodat hij de volgende dag, zo snel mogelijk, droog is dan ruikt hij gewoon de hele week fris. Wanneer hij niet fris ruikt komt dat niet doorlichaamsvuil maar doordat hij te lang vochtig geweest is.
Meeste mensen werken zo, veel dingen neem je van huis uit over zonder er echt bij stil te staan. Gelukkig reageer je oprecht inplaats van je aangevallen te voelen, mensen schieten te vaak automatisch in de verdediging zonder over een onderwerp na te denken. wat natuurlijk zonde is. Maar ontopic: Hoe denk je erover als je er wel over nadenkt?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:45 schreef DarkElf het volgende:
bij mij is simpel: ben vanuit huis vroeger gewend dat handdoeken de was ingingen na een keer en dat doe zelf ook, denk er niet eens over na eigenlijk
ook simpel: ik vind het heerlijk om een schone handdoek te gebruiken, geeft me een schoner gevoel op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:08 schreef Emeth.NL het volgende:
[..]
Meeste mensen werken zo, veel dingen neem je van huis uit over zonder er echt bij stil te staan. Gelukkig reageer je oprecht inplaats van je aangevallen te voelen, mensen schieten te vaak automatisch in de verdediging zonder over een onderwerp na te denken. wat natuurlijk zonde is. Maar ontopic: Hoe denk je erover als je er wel over nadenkt?
Dat zeg je mooi.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:24 schreef DarkElf het volgende:
grappig dat mensen die hem langer gebruiken totaal geen blijk geven van het snappen van een ander standpunt terwijl het mij bijv aan mijn reet zal roesten wat een ander doet met zijn handdoek
Het gaat niet om het vuil, een handdoek die nat is geweest is niet meer lekker fris. Als het vuil een argument was, waarom wissel je hem dan wel elke week? Dan kan 4 weken toch ook?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:15 schreef frenkck het volgende:
Douche me elke dag en handdoek kan makkelijk weekje mee gaan. Hang hem gewoon over de radiator, dus dan is hij zo weer droog. Belachelijk om hem elke dag te verschonen, als je de structuur van een handdoek bekijkt (behoorlijk grof) komt er nagenoeg geen vuil van de handdoek meer terug op je lichaam als er vuil op je handdoek zou zitten.
Ik denk dat het in de maatschappij vaker voorkomt dat mensen "vies" genoemd worden als ze niet volgens hygienische aanvaarde normen leven, dan dat "schone" mensen aangesproken worden op hen levensstijl. Onbegrip komt vaak van twee kanten. Maar ik snap het schone gevoel best, ik heb het ook. Schone handdoek is niet het einde vd wereld, maar als ik het idee heb dat iets anders even goed en beter voor het milieu kan het geen kwaad om te proberen een ander dit ook in te laten zien. Als het niet lukt overleef ik het wel hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:24 schreef DarkElf het volgende:
grappig dat mensen die hem langer gebruiken totaal geen blijk geven van het snappen van een ander standpunt terwijl het mij bijv aan mijn reet zal roesten wat een ander doet met zijn handdoek
Hoeveel weeg je?quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:30 schreef Boschkabouter het volgende:
Ik gebruik ook gewoon iedere douchebeurt een nieuwe handdoek. Of twee handdoeken, als ik mezelf niet droog krijg met eentje.
True, met 2 keukenhanddoeken red ik het ook nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
of hoe klein zijn zijn handdoeken?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:08 schreef Litso het volgende:
Ik gebruik er 2 (waarvan 1 voornamelijk voor mijn haar omdat ik het godsgruwelijk irritant vind als de helft van mijn handdoek al nat is als ik mijn hoofd heb afgedroogd), en meestal doe ik er 3 dagen mee.
Ik heb een stuk meer haar dan jij hequote:
Helemaal mee eens..quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:24 schreef timmeeeh het volgende:
De vuistregel is zo lang het niet stinkt, is het niet vies
Daarom juist, scheelt wassenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb een stuk meer haar dan jij he
Dat, en ik ben het nu eenmaal zo gewend. Wat let me
Ja dat snap ik ook niet. Ik doe ook een week met een handdoek.quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:17 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar wat is er dan vies aan dat idee dan??
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:32 schreef Syrena het volgende:
hij kwam een week proefsamenwonen
Werkt bij ons niet...douche is niet afgeschermd, dus de hele badkamervloer is een waterballet na een douchepartijtjequote:Op dinsdag 14 november 2006 21:39 schreef karoltje het volgende:
Ze hebben tegenwoordig speciale handdoeken die je dan op de grond kan leggen voor de voetjes. De zogenaamde badmat.
Interessant,draai je ook het smegma ermee van je knop?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:08 schreef Pakspul het volgende:
Ik gebruik altijd de handdoek van me moeder voor me reet zo kan ik nog langer met die van mijzelf doen 14.gif
Whehe, die is leukquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:47 schreef denka het volgende:
Voor de mensen die een week doen met hun handdoek gebruik dan wel deze..
[afbeelding]
Ander zit je anus in je gezicht te wrijven..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |