Ik denk dat het niet als fraai woordgrapje bedoeld is.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:42 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Verdonk moet worden uitgesloten van een dergelijk evenement. Het is wel zeer merkwaardig dat iemand die doodvonnissen tekende, en zich daarvan distantieert -dat is wat ergerlijk is, het kerstverhaal voorleest. Ze is daarmee leidend voorwerp.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:41 schreef zangleraarsammy het volgende:
ik ben gespecialiceert
in zang technieken
ik heb nog enkele avonden in de week vrij voor nieuw tallent
I hade you too!quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:02 schreef Badkuip_terror het volgende:
jah gek moet je even luisteren![]()
Wehe gister zat ik een beetje te klooien met zon engelse kerel, hij begon zich zo te irriteren toch.
-''JOE WANT IE PIESE OF MIEJ''
No thanks, i'm not gay, and besides i have a girlfriend
-''HAHA I WAS KIDDING.. YOU DUMB DUTCH
You hade dutch ppl?
-YES I HATE ALL DUTCH BUT JOE MY FRIEND
bye.
-WAIT
*loopt weg*
quote:Op zaterdag 11 november 2006 @ 10:16 schreef sould3mon het volgende:
[..]
............................................................
laten we het anders over "jouw" soort hebben de alcholisten welke schaden die berokkenen per jaar is 1000 maal voudig
Ik zie een stuk glas stiekem naderbij sluipen..quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:48 schreef Napalm het volgende:
De tuin uiteraard. In de schuur ontdekte ik de lekheid, bij nadere beschouwing bleek de veroorzaker een sniekum stuk glas in de buitenband.
Wat je noemt een 'verwoestend hoogtepunt'.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:04 schreef brenneke het volgende:
wel eens gebeurd dat ik na een orgasme in huilen uit brak, hard verscheurdend dan ook.
Dat is pas "inlevingsvermogen".quote:Op zondag 12 november 2006 11:12 schreef draaijer het volgende:
[..]
Is niet nodig kerel.. Het zit je wel dwars he? Is vaak zo als iemand wat raakvlakken aanraakt.Ik ga zo weer even mijn kind spelen. Dat is de grootste ontspanning wat je je kan voorstellen. Fijne dag
ha ha
Ik zit me af te vragen of het kind haar lampion zo noemt of de moederquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:28 schreef S-A-I-N-T het volgende:
ireth, Ik moet altijd lachen om suus. Ze schilt zo weinig met mijn meisje en ze hebben ongeveer de zelfde tandjes en haren erg leuk om te zien!
Ook je verhalen zijn zo gezellig. En Mara is met dezelfde dingen bezig kan uren kijken naar sloten die gebaggerd worden, het grof vuil wat opgehaald word, de galzenwasser en allemaal kleine beestejes en dingetjes die ik als volwassen of gewoon voorbij loop en normaal vind of gewoon niet zie.
Vandaag zijn wij naar de sjampionne optocht geweest voor Sint Maarten. Begeleid door 2 muziek korpsen met veel herrie en gezelligheid. Mara was zo trots op haar sjampion ! Ze zat in de wagen want was wel al erg moe en ja wat waaide het. De wind pakte haar sjampion en scheurde hem aan flarden. Ik heb haar zelden zo verdrietig gezien en mijn moeder hart brak. Gelukkig hebben we het na heel wat tranen kunnen oplossen om haar flappie aan het lampje te hangen. Dat vond ze ook wel wat. Gelukkig of jammer genoeg waren er veel sjampionnen weggewaaid en verscheurd dus leefde ze met iedereen mee.
twee keer, geen tikfout dus.quote:Op zondag 12 november 2006 @ 10:47 schreef picobyte het volgende:
[..]
Zeer plausibel,oude kogels daar gaat de schietkracht zeer zeker van af waarneer die niet goed droog bewaard worden.
Zelfs waarneer er maar een half procent vocht in het kruit zit is de kracht er al af,alle energie gaat zitten in stoomvorming in plaats van expansie.
Sjampionne soepquote:Op zondag 12 november 2006 14:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zit me af te vragen of het kind haar lampion zo noemt of de moeder
En de rest van de fouten heb ik maar even laten zitten
quote:Op zondag 12 november 2006 @ 12:34 schreef kikker11111 het volgende:
zei kent zich vaak verkleden...keus zat dus....maar wel ziekelijk![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 19:17 schreef master_X het volgende:
[..]
hij ligt wel een beetje in de kreukel zonnen, kunnen we dat nog uitdeuken ?![]()
![]()
Even met zijn fiets overlegd?quote:Op zondag 12 november 2006 22:03 schreef Stampurtjuh het volgende:
ok we zijn eruit met de achterband het is de kok po thee morgen maar even naar de toko rennen
Fraude met afwasborstels, of zo.quote:Op zondag 12 november 2006 22:48 schreef longinus het volgende:
Witte borden criminaliteit tiert welig in nederland, en de staffen zijn minimaal.
Grote overheidsprojekten gaan elke keer naar de zelfde figuren, is het ene megaprojekt afgelopen dan krijgen we het volgende megaprojekt, of we het nou nodig hebben of niet.
quote:Op maandag 13 november 2006 @ 10:15 schreef Kr4nKz1n het volgende:
[..]
Nee, wie doet dat dan? Schijmbaar verkoopt hij er honderden.
Het verschil tussen s en z is blijkbaar ook aan het vervagen.quote:Op maandag 13 november 2006 12:36 schreef Vodka_Lime het volgende:
slap: rustig persoon, zwak hierdoor waarschijnlijk verlegen, senuwachtig enz..
quote:Op maandag 13 november 2006 11:58 schreef Megumi het volgende:
[..]
Heb je daar ook wetenschapelijke bronnen voor.
quote:Op maandag 13 november 2006 10:38 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind het wel veel medicijnen ineens,zou de leuke jongen meid al afgestudeeert zijn vraag ik mij nu af ??
Eet smakelijk!quote:Op maandag 13 november 2006 15:28 schreef grassiekuik het volgende:
spuitstampot met worst en gebakken ui en blokjes kaas erdoor
En maar zoeken...quote:Op maandag 13 november 2006 16:49 schreef Repeat het volgende:
en die prijzenoorlog heeft ook tienduizenden banen gezocht, dus of het nou zo voordelig geweest is, is nog maar de vraag...
Doorhalen wat niet van toepassing isquote:hij wilt geen smoes hij wilt gewoon dat ze hem meer vertrouwdt
maar zo als er meer zeggen gewoon geduldt hebben dat is het beste
Wat bedoelt ie eigenlijk?quote:
Wat een spatie kan doen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:11 schreef Tissik het volgende:
Ik heb er weerzin in! (En ik heb dit forum toch al weken geleden ingeruild voor De Gouden Kooi).
ei-lijders... klinkt als een lekker scheldwoord, wel....quote:Op woensdag 8 november 2006 10:16 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
Dan gaat de steralisatie alsnog door. De kat van mijn moeder was ook zwanger toen ze gesteraliseerd moest worden. Al werd het toen geen steralisatie meer maar een castratie. Als ze een zwangere kat moeten helpen dan wordt namelijke de baarmoeder verwijderd terwijl ze bij een niet zwangere kat alleen de ei-lijders doorsnijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |