Iedere week een teiltje met vuile vaat in de auto mee naar de Veluwequote:Op vrijdag 10 november 2006 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De keuken is ook mooier dan onze keuken thuis. Wij hebben hier bv geen vaatwasser
[..]
Dat is een hele andere discussie en heeft totaal niets met dit topic te maken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef JasperV het volgende:
dit is dus waarom je in dat huurhuis van 375,- blijft zitten
tsja , ik heb dus zo een hypotheek van 1000+ euro (netto) verschil moet er helaas zijn...
Als je het topic had gelezen had je misschien begrepen dat dit huisje is gefinancieerd van een erfenis.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef JasperV het volgende:
dit is dus waarom je in dat huurhuis van 375,- blijft zitten
tsja , ik heb dus zo een hypotheek van 1000+ euro (netto) verschil moet er helaas zijn...
Ah, da's mooi. Als het gaat lekken kan je de tent opzetten!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor onze chalet ligt sowieso ook nog een vrij grasveld
Nee, de buitenzijde is 'Canaxel' een onderhoudsvrije kunststofsoort met 30 jaar garantie. Kunstsof kozijnen enzo. Zelfs de dakpannen zijn geen steen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:38 schreef __________ het volgende:
Volledig hout? Hebben ze je verteld wat de verwachtte onderhoudskosten zijn? Ikzelf heb een huis met 2 houten gevels. Ge zal toch jeroentje ene keer de ladder op moeten sturen met een pot verf lijkt me. Of valt dat wel weer mee? Met die CV lijkt me dat hout behoorlijk te gaan werken als je veel weg bent en in het weekeinde even gaat stoken zodat je al vlug scheuren gaat krijgen in verf en/of hout.
Maar wel een gaaf ding met/voor uw koters daarOverigens is Brabant mooier maar goed. Alles is mooier dan Rotterdam op Amsterdam na.
Dat was inderdaad ook onze redenatie. Met ons gezamelijk vakantiegeld kunnen we de kosten betalen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:33 schreef Dirkh het volgende:
Ziet er erg mooi uit. Als je zoiets kan veroorloven, zit je de komende20/30 jaar lekker onder de pannen met de vakanties. Wat dat betreft is het dan niet duur, het is gewoon in een keer een fors berag. Maar het is het wel waard.
Nee ze gaan donderdagnacht rijden en zijn om 7 uur op de plek van bestemming. Normaal gesproken had ik het misschien gevolgd maar ik ben net aan een nieuwe baan begonnen en E.T. is hoogzwanger.quote:Of ik heb er overheen gelezen, maar volgen jullie ook het vervoer naar jullie plekje? Het is toch fors wat er over de weg moet.
Sukkel!!! Ge had dus DRIE raamkes boven elkaar moeten pakken!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
en E.T. is hoogzwanger.
Eh nee, we hebben er pas 1quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:55 schreef __________ het volgende:
[..]
Sukkel!!! Ge had dus DRIE raamkes boven elkaar moeten pakken!
Ah. ja dat soort muk moet ik ook bij de gevel renovatie die we OOIT nodig hebben. Hout isoleert goed maar het rot weg godver ...quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee, de buitenzijde is 'Canaxel' een onderhoudsvrije kunststofsoort met 30 jaar garantie.
We hebben wel 'landgoederen' in brabant bekekenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:58 schreef __________ het volgende:
Nou ja, lijkt me perfect op 1 ding na. Het staat niet in Brabant. Maar goed, als Feijenoorder ben je al gauw tevreden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |