quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:32 schreef Snien het volgende:
Zeg gewoon een keer hoi!
Nou TS, als dát niet eindigt in een hete nacht vol dampende en ongebreidelde sex zonder verplichtingen dan weet ik het ook niet meer hoor!quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:36 schreef bersenka het volgende:
gewoon doen, valt achteraf altijd wel mee en dan ben je juist blij dat je het gedaan hebt![]()
quote:
Joeyquote:
Mja, in dat geval wordt het nooit wat en kun je ook voor diezelfde bus springen. Gewoon een keer praten. No guts, no glory. En in het allerergste geval vindt een willekeurig meisje je niet tof. Boeie.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:35 schreef Piovan het volgende:
Ja, maar dat ik juist een probleem, ik kan best hoi zeggen, maar als zei dan ook begint te praten, dan sla ik dicht.
Zeer raar eigenlijk, in mijn baantje groet in tientallen mensen per dag, en nu durf ik zeg maar niet.
Hoe weet ik waarop ze kan lachen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Joey
Ontopic: Sja je moet gewoon maar een keer je bek opentrekken. Gewoon een grapje maken, of iets zeggen waar ze om moet lachen. Dat soort dingen zorgen er altijd wel voor dat het ijs breekt.
Succes!
"Hey is dat nou toeval?"quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:41 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hoe weet ik waarop ze kan lachen?
En wat voor iets grappigs verzin ik. Een afbeelding van goatse op mijn rugzak plakken ofzo![]()
Iets gemaakts werkt meestal averechts.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:41 schreef Piovan het volgende:
[..]
Hoe weet ik waarop ze kan lachen?
En wat voor iets grappigs verzin ik. Een afbeelding van goatse op mijn rugzak plakken ofzo![]()
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:54 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Iets gemaakts werkt meestal averechts.
Gewoon hoi zeggen, niet 'voorbereiden' ofzo, dat werk niet.
Gewoon goedemorgen en dan rustig haar reactie afwachten. Niet teveel nadenken. Op het moment dat je gaat zitten piekeren en nadenken over dit soort dingen, werkt het niet meer.
Moet jij niet in PUB rondhangen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:09 schreef Piovan het volgende:
Of als ik mijn fiets erneer zet.
Haal ik mijn penis uit de pantalon, en loop dan langs haar.
Als hij voor de bus springt dan weet hij iig waar die aan toe is. Als ze alleen maar staat te balen dat ze nu vertraging heeft dan wordt het niks..... (ja heel flauw, ik weet hetquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:40 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Mja, in dat geval wordt het nooit wat en kun je ook voor diezelfde bus springen. Gewoon een keer praten. No guts, no glory. En in het allerergste geval vindt een willekeurig meisje je niet tof. Boeie.
In dat geval zou ik zeggen: "Ik vind je zo speciaal, ik denk altijd aan jou als ik mastubeer", succes gegarandeerdquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:40 schreef Piovan het volgende:
Misschien dirf ik niks te zeggen omdat ze er geil uitziet.
En een lekkere kont dusja.
Maar ik denk dat ik als ik er langsloop gewoon hoi zeg en direct doorloop, misschien dat ze iets terugzegt he, je weet nooit.
Eh, verwacht je dan dat we je een übergoocheltruuk leren zodat jij en het meisje zonder te praten beiden begrijpen dat jullie vanavond een date hebben met elkaar?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:35 schreef Piovan het volgende:
Ja, maar dat ik juist een probleem, ik kan best hoi zeggen, maar als zei dan ook begint te praten, dan sla ik dicht.
quote:Op woensdag 15 november 2006 08:46 schreef HiddeRV het volgende:
'He ik kan voortaan ook een ander hokje nemen als ik je lastig val'
Zo zou ik het doen iig.
Als ze je ziet zitten zegt ze iets van Nee, als ze humor heeft maakt ze er een grapje van en als ze een stomme hoer is scheldt ze je uit.
Hehe, doe je dat altijd, de "medebusgangers" groeten?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:52 schreef rival het volgende:
hokje als in bushokje? ik zeg altijd goeiemorgen als ik bij een bushokje aankom... heb je iig iets tegen haar gezegd
jah als ik aan kom lopen staan ze je altijd allemaal aan te kijken (ja waar moet je anders naar kijken he)quote:Op woensdag 15 november 2006 11:38 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, doe je dat altijd, de "medebusgangers" groeten?
Iritand blij persoon, dat ben je!quote:Op woensdag 15 november 2006 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
jah als ik aan kom lopen staan ze je altijd allemaal aan te kijken (ja waar moet je anders naar kijken he)
dus dan zeg ik gewoon uit mezelf.. mogguh.... sommige reageren dan met goeiemorgen!
zo ook bij de tandarts of dokter oid....
"Hoera"quote:Op woensdag 15 november 2006 11:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Iritand blij persoon, dat ben je!
Vervelend he, mensen die 's ochtends géén ochtendhumeur hebben en je een goedemorgen wensen.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:58 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Iritand blij persoon, dat ben je!
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:41 schreef ozzyat105 het volgende:
heel stiekem dicht achter haar gaan staan (dichtbij schuifelen) en dan je mond bij haar oor:
"HEEEEEEEEE!! WAAROM GA JE ELKE OCHTEND ZO DICHT BIJ ME STAAN??????????"
gegarandeerd succes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |