amen to that ..quote:Op donderdag 16 november 2006 22:55 schreef Xitami het volgende:
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
Je mag ook al geen lonsdale meer aan, en een vlaggetje op je arm roept ook reactries op...schandalig is het niet?quote:Op woensdag 15 november 2006 18:31 schreef Da_Ripper het volgende:
Samenvatting: 2 opstootjes om hetzelfde shirt.
Jongen vliegt van JFK naar California, op het vliegveld word hij gevraagd om zijn T-shirt te wisselen. Hij had een shirt met daarop:"We will not be silent" in het engels en in het arabisch.
Tevens was er een passagier op een veerboot met hetzelfde shirt en zij werd verteld na intimidatie: “You better not wear that shirt on this ferry again,”
[..]
Bron: The Progressive
Ik weet niet of we een nieuw forum in het leven moeten noemen, maar de berichten stapelen zich op. Allemaal voorbeelden van negatieve gevolgen van meningsuiting.
Cheney aanspreken op z'n beleid is strafbaar
Buschauffeur ontslagen om middelvinger naar Bush
Is dat het nieuwste product van Lassiequote:Op vrijdag 17 november 2006 12:03 schreef huupia34 het volgende:
de vs zijn hard op weg om een politiestaat te worden.
kijktip: 9/11- the rice of a policestate
terrorstorm
beiden van alex jones
Ik vraag me af wat er gebeurd met een Amerikaan die dat Tshirt draagt in Syrie of Iranquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vraag me zo af, wat er zou gebeuren als een arabisch ogende Amerikaan een Tshirt zou aantrekken met bijvoorbeeld de eerste paar regels van de 'Decelaration of independence' of zo vertaald in het Arabisch. Zouden ze hem ook op een vlucht weigeren?
D'r is een verschil tussen 'we hebben afgesproken dat er op deze school geen lonsdale truien worden gedragen, zie de schoolreglementen' en at random beslissen welke kleding wel en niet kan, en je dat pas te kennen geven op het moment dat je op school aankomt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:55 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Je mag ook al geen lonsdale meer aan, en een vlaggetje op je arm roept ook reactries op...schandalig is het niet?
Vermoedelijk denken de mensen daar het het koran texten zijnquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:25 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er gebeurd met een Amerikaan die dat Tshirt draagt in Syrie of Iran
En het is nog wel van één van hun 'vaders der vaderland', Benjamin Franklin. 'Maar die bedoelde natuurlijk iets héél anders'..quote:Op donderdag 16 november 2006 22:55 schreef Xitami het volgende:
Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
Maar dat hebben ze nog niet door geloof ik...
Reis jij dan met een indiaans kledingstuk met swastika´s door europa?quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Precies, vertaal dat eens in Arabisch en dan met dat shirt door Amerika reizen. Ik ben benieuwd...
Nee vertaal de act of independent in het arabisch, of een tekst als kill all terrorist, en reis daarmee door Syrie of Iran.....wat denk je dat er dan gebeurt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Precies, vertaal dat eens in Arabisch en dan met dat shirt door Amerika reizen. Ik ben benieuwd...
Ik ben niet zo geinteresseerd in speculeren wat dan gebeurt (al lijkt het me niet zo goed voor je gezondheid), ten eerste ging daar dit topic niet over, ten tweede roepen Syrie en Iran niet voortdurend dat ze het democratische voorbeeld van de wereld zijn, en 'the land of the free' etc etc.quote:Nee vertaal de act of independent in het arabisch, of een tekst als kill all terrorist, en reis daarmee door Syrie of Iran.....
Ik verwacht dat het een combinatie van beiden is. Wanneer de jongen alleen maar arabische tekens erop had staan, was er waarschijnlijk niet zo'n heisa om geweest. Maar deze samen met "we will not be silent" werkt voor de veiligheidsdiensten als een rode vlag.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geinteresseerd in speculeren wat dan gebeurt (al lijkt het me niet zo goed voor je gezondheid), ten eerste ging daar dit topic niet over, ten tweede roepen Syrie en Iran niet voortdurend dat ze het democratische voorbeeld van de wereld zijn, en 'the land of the free' etc etc.
Ik wil gewoon wel eens zien of alle Arabische letters zo'n overspannen reactie oproepen, of dat dit specifieke shirt de reactie uitlokte.
Afgezien dat FCUK natuurlijk schokkerend is voor engelstalige dislecten, is het denk ik makkelijk te voorspellen dat arabisch op de zenuwen werkt, zeker als er geen verklarend plaatje (zoals een Taj Mahal) bijstaat.quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geinteresseerd in speculeren wat dan gebeurt (al lijkt het me niet zo goed voor je gezondheid), ten eerste ging daar dit topic niet over, ten tweede roepen Syrie en Iran niet voortdurend dat ze het democratische voorbeeld van de wereld zijn, en 'the land of the free' etc etc.
Ik wil gewoon wel eens zien of alle Arabische letters zo'n overspannen reactie oproepen, of dat dit specifieke shirt de reactie uitlokte.
Is dat nog steeds zo?quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:55 schreef Jack_Pershing het volgende:
[..]
Je mag ook al geen lonsdale meer aan, en een vlaggetje op je arm roept ook reactries op...schandalig is het niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |