Hoewel ik vergaande glorie wel venijniger vind dan vergane glorie, het vergaan is zich dan nog aan het voltrekken.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:23 schreef Serendips het volgende:
Ok dan, het ging me eigenlijk meer om de vergaande glorie als originele spelfout...

Wat dacht je van vérgaande glorie?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoewel ik vergaande glorie wel venijniger vind dan vergane glorie, het vergaan is zich dan nog aan het voltrekken.

gaat dat niet érg ver?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat dacht je van vérgaande glorie?

Het is dat Frans zo ontzettend streng is, anders zou ik zeggen dat het een homoeidonheterosemantofonoglos is.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat dacht je van vérgaande glorie?

Sorry, het is me waarschijnlijk even ontgaan, maar wie is Frans?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is dat Frans zo ontzettend streng is, anders zou ik zeggen dat het een homoeidonheterosemantofonoglos is.

De persoon die homoeidonheterosemantofonoglos benoemt.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:26 schreef Serendips het volgende:
[..]
Sorry, het is me waarschijnlijk even ontgaan, maar wie is Frans?

Een d/t fout, maar nu eens niet in een werkwoord. Het blijft knap.quote:Op woensdag 29 november 2006 @ 12:19 schreef RealDarkWhite het volgende:
[..]
zou ondertussen al 250+ euries aan ze kwijd zijn geweest, my ass!

Jaja...quote:Op woensdag 29 november 2006 12:36 schreef sigme het volgende:
De persoon die homoeidonheterosemantofonoglos benoemt.

De lijst homoeidonheterosemantofonoglos.quote:

Mooi.quote:Op woensdag 29 november 2006 13:48 schreef sigme het volgende:
[..]
De lijst homoeidonheterosemantofonoglos.
Van Frans Collignon, beheerder van het woordenreservaat.
[afbeelding]

Zeg dat dan meteen, niet iedereen kent Frans!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:48 schreef sigme het volgende:
De lijst homoeidonheterosemantofonoglos.
Van Frans Collignon, beheerder van het woordenreservaat.
[afbeelding]

Gelukkig kent wel iedereen het begrip homoeidonheterosemantofonoglosquote:Op woensdag 29 november 2006 14:08 schreef Serendips het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen, niet iedereen kent Frans!

Rewimo

Rewimo

Hoed toch op zegquote:Op woensdag 29 november 2006 14:39 schreef RudyCarell het volgende:
Ik hoed ermee op, het blijft toch een eigen keuze.

Rewimo

Rewimo

Okee, het gaat over rare eetgewoontes, maar toch...quote:Op donderdag 30 november 2006 07:14 schreef Megumi het volgende:
Brood met pindakaas gewone kaars en sambal met suiker en veel boter. Heerlijk.![]()

quote:Op donderdag 30 november 2006 10:34 schreef koen_pijl het volgende:
Vroeger vond ik alle fokker aardig en grappig. Ik las alle nieuwe post hoewel ik zelf echter niet zo vaak posten. Ik was en ben nog steed verslaafd aan Fok. Nu wilden ik me bij zo groepje aanmelden maar daar werd ik met hoongelach weg gepest! Door Mods wel teverstaan!! Mijn respect die ik voor Ijsmeis en de rest van de gang had heeft hierdoor een flinke deuk opgelopen. Ik ben er achter gekomen dat de meesten fokekr worden buitengesloten en dat er eigen lijk een groep van aristocraten is die alles beslist. Dit had ik nooit verwacht van mijn favorieten forum...
:'(
:'(
![]()

'Buurvrouw, wat hebt u toch een mooie tuin!' of zo?quote:Op woensdag 29 november 2006 03:33 schreef BaajGuardian het volgende:
jeweet toch wel toen we allemaal nog klein waren, eens per jaar een verkleedtocht, dat alle buurtbewonders in een optocht verkleed als verzin het maar, door de straten liepen.

Tja, de "sg" lettercombinatie komt in het Nederlands natuurlijk niet vaak voor... maar soms is "sch" toch echt fout.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:04 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja ik ben verder niet nieuwschierig ofzo hoor
Wat voor een opleiding ga je doen dan?
Ik dacht, misschien dat je nu nog geen fiets had ofzo, zou gekunt hebben toch...

Nagenoeg nieuwachtig?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, de "sg" lettercombinatie komt in het Nederlands natuurlijk niet vaak voor... maar soms is "sch" toch echt fout.![]()
Zouden mensen denken dan het nieuw-schierig is?![]()
![]()

Dan moet je niet te diep nadenken over racismequote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Biancavia het volgende:
Er zouden veel spelfouten voorkomen kunnen worden als men even zou nadenken over de herkomst van woorden.

En daar heb je meteen het echte probleem te pakken.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:21 schreef Biancavia het volgende:
Er zouden veel spelfouten voorkomen kunnen worden als men even zou nadenken over de herkomst van woorden.

Ahum.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:49 schreef HPayne het volgende:
[..]
Helemaal niet terecht! Ze hebben toch ook een stembiljet gehad? niet zeuren dan... Mn zusje heeft ook netjes gestemd, ookal is ze niet zo interlectueel als jij bent natuurlijk

Als je een blik pain hebt, dan kun je natuurlijk makkelijk een pain bom maken, ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
13. Paint Bombs by The Jolly Roger
To make a pain bomb you simply need a metal pain can with a refastenable lid

Ok, niet origineel, maar wel fout. En een vreemde samentrekking van toen en net.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:55 schreef Piovan het volgende:
Toenet was ik even bij V&D, om wat Sinterklaasdingetjes te kopen.

Rewimo

Rewimo

Overigens veelvoorkomend in spreektaal (althans hier wel, misschien regiogebonden, dat weet ik niet).quote:Op donderdag 30 november 2006 17:32 schreef Tokus het volgende:
Ok, niet origineel, maar wel fout. En een vreemde samentrekking van toen en net.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |