Dit is gewoon een school voorbeeld van hoe ik hier wordt behandeldquote:Op donderdag 30 november 2006 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:
tja, je bent ook gewoon kut
Doe het dan wel live op Fok graag!quote:Op donderdag 30 november 2006 10:45 schreef koen_pijl het volgende:
Ik wordt depressief, dadleijk doe ik me zelf iets aan en dan is het jullie schuld!
![]()
Ga je dat dan bloederig doen? Maak er dan wel even een filmpje van en post dat even. Ik verveel me namelijk een beetje.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:45 schreef koen_pijl het volgende:
Ik wordt depressief, dadleijk doe ik me zelf iets aan en dan is het jullie schuld!
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ga je dat dan bloederig doen? Maak er dan wel even een filmpje van en post dat even. Ik verveel me namelijk een beetje.
Tis net de politiek hequote:Op donderdag 30 november 2006 10:34 schreef koen_pijl het volgende:
Vroeger vond ik alle fokker aardig en grappig. Ik las alle nieuwe post hoewel ik zelf echter niet zo vaak posten. Ik was en ben nog steed verslaafd aan Fok. Nu wilden ik me bij zo groepje aanmelden maar daar werd ik met hoongelach weg gepest! Door Mods wel teverstaan!! Mijn respect die ik voor Ijsmeis en de rest van de gang had heeft hierdoor een flinke deuk opgelopen. Ik ben er achter gekomen dat de meesten fokekr worden buitengesloten en dat er eigen lijk een groep van aristocraten is die alles beslist. Dit had ik nooit verwacht van mijn favorieten forum...
:'(
![]()
Lul niet. Je gaat jezelf iets aandoen zeg je. Wie is dan degene die je iets aandoet? Jezelf. Niet andere mensen de schuld geven, van dat soort verantwoordelijkheden ontwijkende gedrag is vervelend.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:45 schreef koen_pijl het volgende:
![]()
tsjah, het is hier soms net echt!!quote:Op donderdag 30 november 2006 10:34 schreef koen_pijl het volgende:bla bla bla huil jank bla huilie jankerd
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:45 schreef koen_pijl het volgende:
![]()
Je zeikt ze eerst af...maar stiekem wil je er gewoon bij horen.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:47 schreef koen_pijl het volgende:
Ik verveel me ook dus laat me snel toe tot die aristocraten club!!!!!!
Dan is het toch gelukt!quote:Op donderdag 30 november 2006 10:45 schreef koen_pijl het volgende:
![]()
Wie zijn de leden van die club?quote:Op donderdag 30 november 2006 10:47 schreef koen_pijl het volgende:
zullen wij ons een groepje vormenquote:Op donderdag 30 november 2006 10:34 schreef koen_pijl het volgende:
Vroeger vond ik alle fokker aardig en grappig. Ik las alle nieuwe post hoewel ik zelf echter niet zo vaak posten. Ik was en ben nog steed verslaafd aan Fok. Nu wilden ik me bij zo groepje aanmelden maar daar werd ik met hoongelach weg gepest! Door Mods wel teverstaan!! Mijn respect die ik voor Ijsmeis en de rest van de gang had heeft hierdoor een flinke deuk opgelopen. Ik ben er achter gekomen dat de meesten fokekr worden buitengesloten en dat er eigen lijk een groep van aristocraten is die alles beslist. Dit had ik nooit verwacht van mijn favorieten forum...
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:47 schreef koen_pijl het volgende:
werd tijd, ga weg.quote:Op donderdag 30 november 2006 10:45 schreef koen_pijl het volgende:
![]()
En dan nu in het Nederlands graag.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:41 schreef RickoKun het volgende:
jij dwaasch, dit een topique stond in een ander subforumianos
Nee hoor, het is een digraaf.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:30 schreef Dagonet het volgende:
ij is één letter, geen twee.
SjoowWwW jiJ tAnTo3 spange swa, deez was al geboekt in DIE andere forumpje, diek maar, planga.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En dan nu in het Nederlands graag.
Je post in dig moest ik ook drie keer lezen. Voor dat ik het snapte.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
SjoowWwW jiJ tAnTo3 spange swa, deez was al geboekt in DIE andere forumpje, diek maar, planga.
Hmz, ik lees dat de Taalunie het als twee letters beschouwd die in combinatie altijd gelijk moeten zijn m.b.t. kapitaal of onderkastgebruik. Maar er is nog wel discussie over blijkbaar.quote:
whahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lachequote:Op donderdag 30 november 2006 13:30 schreef Dagonet het volgende:
Heeft er iemand de sleutel van Buiten verstopt ofzo? Kan Buiten niet weer geopend worden? Is het ver naar Buiten want ik wil naar Buiten.
Het is buitengesloten kneus. En ijsmeis of IJsmeis. Ijsmeis is fout, ij is één letter, geen twee.
Heb je net een cactus gepijpt ofzo?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
SjoowWwW jiJ tAnTo3 spange swa, deez was al geboekt in DIE andere forumpje, diek maar, planga.
Volgens mij heeft hij Breezers gedronken...quote:Op donderdag 30 november 2006 13:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Heb je net een cactus gepijpt ofzo?
en ga jij is naar geenstijlquote:Op donderdag 30 november 2006 18:40 schreef Pustasu het volgende:
het is wel subtiel om te zeggen: alle mods moeten deaud
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:20 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die op hun laptop op school onder de pauze spelletjes gaan spelen
Sadless
Dat is zoooo 2001quote:Op donderdag 30 november 2006 10:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Doe het dan wel live op Fok graag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |