Ja! Met je blote handen!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:37 schreef Maikuuul het volgende:
Stront over hun stuur en zadel smeren !!!
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:40 schreef Sebasser het volgende:
Zadel der af halen, net als de pedalen
prachtig diequote:Op woensdag 29 november 2006 22:44 schreef Soho het volgende:
Snelbinder tussen z'n achterband stoppen, zodat als hij gaat fietsen heel z'n snelbander erin draait.
mij te moeilijkquote:Op woensdag 29 november 2006 22:44 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
1 Lees The Anarchist Cookbook
2 Lees hoe je thuis een kleine (rook)bom kan maken
3 Bevestig de (rook)bom onder het zadel, zorg ervoor dat hij wordt geactiveerd zodra er iemand op het zadel zit (bijvoorbeeld door middel van een pen systeem, persoon gaat zitten, pen gaat eruit, bom gaat af)
4 ???
5 Profit
whehehe klasiekerquote:Op woensdag 29 november 2006 22:44 schreef Soho het volgende:
Snelbinder tussen z'n achterband stoppen, zodat als hij gaat fietsen heel z'n snelbander erin draait.
Had een vriend van mij ooit eens bij iemand gedaan, hij moest eerst de hele achteras demonteren voordat 'ie de snelbinder (die compleet vernield wasquote:Op woensdag 29 november 2006 22:44 schreef Soho het volgende:
zelf je band al leeg laten lopen, en dan op hun gezicht letten als ze je aan je ventieltje willen draaien en merken dat de band al leeg is.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:34 schreef sanniboi het volgende:
Paar jongens uit me voetbalteam laten altijd voor de grap banden leeg lopen.. hilarisch natuurlijk .. maar nu kan ik dat wel terug doen, heb ik ook wel gedaan, maar ik wil ze eens echt goed terugpakken.. op een originele manierhet liefst dat ze dan op de terugweg minimaal moeten lopen.. dus kom maar op met de ideen !! .. en iets origineler dan "steek m in de fik" of "gooi m in de sloot" graag
bvd
![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zelf je band al leeg laten lopen, en dan op hun gezicht letten als ze je aan je ventieltje willen draaien en merken dat de band al leeg is.![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 22:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
koop een rol prikkeldraad, en pak daar een fiets mee in.
zorg dat dat draad flink door elkaar zit.
een fiets heeft geen deurklink artardquote:Op woensdag 29 november 2006 22:57 schreef killswitch het volgende:
[..]
of zet hoogspanning op zen deurklink
ah ik dacht bij bel aan deurbelquote:Op woensdag 29 november 2006 23:02 schreef Eamon het volgende:
[..]
een fiets heeft geen deurklink artard![]()
ik vergeef je deze grovige foutquote:Op woensdag 29 november 2006 23:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah ik dacht bij bel aan deurbel
maargoed, hoogspanning op zen frame moet ook lukken
Scott Tenorman must diequote:Op woensdag 29 november 2006 23:08 schreef mr.wolv het volgende:
kijk de aflevering van south park waar erik cartman wraak neemt op zo'n jongen die hem gepest haden doe daar je inspiratie uit
zet cartman op zijn fietsquote:Op woensdag 29 november 2006 23:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Scott Tenorman must die![]()
dan is de fiets weg dat is ook niet de bedoelingquote:
HELE MOOIEquote:Op woensdag 29 november 2006 23:07 schreef longinus het volgende:
Superlijm en fietsslot, meer zeg ik niet.
wel zorgen dat de lantarenpaal of verkeersbord tusse het frame doorgaatquote:Op woensdag 29 november 2006 23:18 schreef Bendeleider het volgende:
Gewoon om een lantarenpaal gooien of een verkeers bord !
En dan het liefst een heel lang kabelslot. Of een lange ketting met een hangslotquote:Op woensdag 29 november 2006 23:16 schreef sp3c het volgende:
slot kopen bij halfords en drie of vier van die gasten (liefst met iemand erbij die de beoogde slachtoffers niet mag) aan elkaar koppelen.
en gewoon volhouden dat je van nix weet
Het fietsenhok hier gaat er binnenkort aan geloven!quote:Op donderdag 30 november 2006 09:30 schreef umberrella het volgende:
het zadel en het stuur verwisselen (of op 1 fiets 2 sturen en andere 2 zadels... )
ja ik dacht aan zo'n kabelslot ... en let op, wel een wat duurdere die je niet met een beetje moeite open kunt breken/knippen want dan is de lol er snel afquote:Op donderdag 30 november 2006 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan het liefst een heel lang kabelslot. Of een lange ketting met een hangslot![]()
ik ga lopend denk ikquote:Op donderdag 30 november 2006 10:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik dacht aan zo'n kabelslot ... en let op, wel een wat duurdere die je niet met een beetje moeite open kunt breken/knippen want dan is de lol er snel af
en een tip uit ervaring, als je erbij gaat staan kijken is het handig als je je lachen een beetje beperkt houd want anders verraad je jezelf nogal ... en parkeer je eigen fiets aan de andere kant van het fietsenhok
quote:Op donderdag 30 november 2006 10:51 schreef Kiteless het volgende:
tijgerbalsem op de handvatten, zwarte schoensmeer op hun zadel, 1 trapper loshalen en een halve slag draaien zodat ie de zelfde kant op staat als de andere trapper.
Je had ook gewoon een oud kettingslot kunnen nemen natuurlijk. Minder werkquote:Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik heb een keer met iemand 2 fietsen aan elkaar vast getieript met ongeveer 200 tieripjes
Zet anders gewoon een link neer naar dit compleet uitgemolken ideeenboek?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
23. Tennis Ball Bombs by The Jolly Roger
Ingredients:
• Strike anywhere matches
• A tennis ball
• A nice sharp knife
• Duct tape
Break a ton of matchheads off. Then cut a SMALL hole in the tennis ball. Stuff all of the matchheads into the ball, until you can't fit any more in. Then tape over it with duct tape. Make sure it is real nice and tight! Then, when you see a geek walking down the street, give it a good throw. He will have a blast!!
heb ik ook een keer gedaan bij kruitvat slot van 2 euro gehaald wat een lol heb ik gehad zegquote:Op donderdag 30 november 2006 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had ook gewoon een oud kettingslot kunnen nemen natuurlijk. Minder werk
ooooooh ik krijg er nu al zin inquote:Op donderdag 30 november 2006 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
Koop ergens een potje zwavel
Sloop z'n koplamp open en breek het glas van het bolletje. Zorg wel dat je het draadje aan de binnenkant niet sloopt
Vul de koplamp met zwavel.
Lamp dicht, dynamo aan. En wachten maar
http://www.beyondweird.com/cookbook.htmlquote:Op donderdag 30 november 2006 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zet anders gewoon een link neer naar dit compleet uitgemolken ideeenboek?
gheghe, en dr dan zeker zo'n generator naast hebben staan loeien.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
ah ik dacht bij bel aan deurbel
maargoed, hoogspanning op zen frame moet ook lukken
En dan zo zeggen: "Bluf dat je erop gaat zitten n00b!"quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:29 schreef Djarum het volgende:
[..]
gheghe, en dr dan zeker zo'n generator naast hebben staan loeien.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |