Van die barcode/beveiligde stickers op je rug plakken en dan iemand anders de schuld gevenquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:58 schreef Cageon het volgende:
[..]
Van die barcode/beveiligde stickers op je rug plakken en dan iemand anders de schuld geven
Nog nooit gedaan, hier mogen scholieren niet met méér dan 2 in de winkel. Staat er op de bordjes. Maar als de 2 scholen in de buurt tegelijk pauze hebben is het kapot drukquote:Op dinsdag 28 november 2006 18:05 schreef nietzman het volgende:
Alleen negers zouden over discriminatie mogen miepen. Dat gehuil van scholieren die niet met z't tweeën in een winkel mogen mag ook wel eens afgelopen zijn.
Eigenlijk vind ik negers doorgaans best toffe mensen. Ze zijn koddig.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:05 schreef nietzman het volgende:
Alleen negers zouden over discriminatie mogen miepen. Dat gehuil van scholieren die niet met z't tweeën in een winkel mogen mag ook wel eens afgelopen zijn.
Vooral de wat kleinere handzame modelletjes, daar zou ik best eentje van in een kooitje willen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:19 schreef Polvere het volgende:
Eigenlijk vind ik negers doorgaans best toffe mensen. Ze zijn koddig.
bullshit.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:03 schreef Natalie het volgende:
Ja, moeders met kinderwagens doen noooooit wat. Jongeren, díe jatten.
Je kan het 't winkelpersoneel niet kwalijk nemen. Zo zijn ze geïnstueerd.
Dat heeft niks met de middelmatige kwaliteiten van de V&D te maken en ik verwacht niet zo'n brutale toon.quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Men heeft wat af te zeiken als Vitesse-supporter, onnieda, Franseslag?
wij hadden er ook zo 1tjequote:Op woensdag 29 november 2006 09:06 schreef Natalie het volgende:
De bedrijfsleider van de winkel waar ik werkte droeg me op 'in de buurt te blijven bij winkelende jongeren en mensen van buitenlandse afkomst'. Die zouden jatten. Verschrikkelijke kerel was het. Niet dat ik ooit geluisterd heb. Wat hij doet moet ie zelf weten. Lul was 't. (Heee Lambertus![]()
)
Brutale toonquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:39 schreef defranseslag het volgende:
[..]
Dat heeft niks met de middelmatige kwaliteiten van de V&D te maken en ik verwacht niet zo'n brutale toon.
remunjquote:Op donderdag 30 november 2006 17:23 schreef postmortum het volgende:
welke v & d was het? Die van Zitterd?
Smeer jezelf in met chocopasta en zeg dat ze je daarom eruit pikten
quote:Op woensdag 29 november 2006 09:06 schreef Natalie het volgende:
De bedrijfsleider van de winkel waar ik werkte droeg me op 'in de buurt te blijven bij winkelende jongeren en mensen van buitenlandse afkomst'. Die zouden jatten. Verschrikkelijke kerel was het. Niet dat ik ooit geluisterd heb. Wat hij doet moet ie zelf weten. Lul was 't. (Heee Lambertus![]()
)
die is echt erg daar houden ze mij ook in de gatenquote:
Vind je het gek?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:25 schreef postmortum het volgende:
[..]
die is echt erg daar houden ze mij ook in de gaten![]()
oh ja kloptquote:Op donderdag 30 november 2006 17:27 schreef Piovan het volgende:
[..]
Vind je het gek?
Ze hebben wel te maken met de Limburgse terrorist he![]()
[insert rasistische opmerking] hahahahah lolerz blanken zijn slimmer [/insert rasistische opmerking]quote:Op donderdag 30 november 2006 10:21 schreef Rnej het volgende:
[..]
wij hadden er ook zo 1tje
feit was wel dat de meeste jattende mensen die betrapt werden, wel uit het asielzoekerscentrum kwamen
maar denk gewoon omdat ze niet zo handig waren met jatten dat ze daarom meer werden gepakt...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |