Bier!quote:Op woensdag 29 november 2006 04:09 schreef BaajGuardian het volgende:
gooi dit maar op slot, ik ben te down atm...

overspoeld door allochtonen en de bijbehorende politiek correcte gedachtegang?quote:Op woensdag 29 november 2006 03:10 schreef BaajGuardian het volgende:
klote nederland, wat is er met je gebeurd...

onder andere...quote:Op donderdag 30 november 2006 11:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
overspoeld door allochtonen en de bijbehorende politiek correcte gedachtegang?

Turken, Marokkanen.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:30 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zal geen groepen noemen die dit doen trouwens.

Daar heb je vast een foto van. Ik stel daarom voor dat je die ff inscant.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik had dat pakje aan met leren zwarte jasje en witte handschoenen etc

Heb geen scanner, en die fotos liggen bij mn moeder thuisquote:Op donderdag 30 november 2006 22:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar heb je vast een foto van. Ik stel daarom voor dat je die ff inscant.

Dat ziet er inderdaad wel heel stoer uit.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
dit dus, herinner me opeens dat ik geen witte handschoentjes aan had maar ook van die leren handschoenen zonder vingers en met vage ijzeren dingen erop, en ook zon dikke riem,
ik voelde me toen echt stoer.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |