Ja dat is lekker, rauwe bloemkool dippen trouwens ook.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken mensen die hun komkommer in een dipsaus dopen. Komt er eens een gezonde hap op tafel en dan doe je dat...
.
Tja het gaat voor koters ook enkel nog om "lekker" komen jullie later wel achter wanneer je afsterft aan de ziektes en mankementen omdat het lichaam nooit echt "gevoed" is.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:52 schreef Radobe het volgende:
[..]
Ja dat is lekker, rauwe bloemkool dippen trouwens ook.
uhu, want ik eet ook elke dag komkommer met dipsaus en verder nietsquote:Op donderdag 30 november 2006 08:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Tja het gaat voor koters ook enkel nog om "lekker" komen jullie later wel achter wanneer je afsterft aan de ziektes en mankementen omdat het lichaam nooit echt "gevoed" is.
voeden betekend namelijk niet geen honger hebben maar je lichaam de juiste hoeveelheden vitamines en mineralen toekennen.
Je zal geheid vaak chips eten en frisdrankjes/breezers drinken.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:58 schreef Radobe het volgende:
[..]
uhu, want ik eet ook elke dag komkommer met dipsaus en verder niets![]()
en hoe bepaal ik dat dan? pilletjes werken niet, dus hoe moet ik dat fucking precies uitmeten ... tell me damned you got me scared!quote:Op donderdag 30 november 2006 08:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Tja het gaat voor koters ook enkel nog om "lekker" komen jullie later wel achter wanneer je afsterft aan de ziektes en mankementen omdat het lichaam nooit echt "gevoed" is.
voeden betekend namelijk niet geen honger hebben maar je lichaam de juiste hoeveelheden vitamines en mineralen toekennen.
Vocht is juist erg belangrijk voor het lichaam dus komkommer draagt daar goed aan bij.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:50 schreef zatoichi het volgende:
Ach een komkommer bestaat voor 97% uit water, dus zo specifiek gezond is dat ding niet...
behoorlijk, geen chips, geen breezer, wel vers fruit/groente en ik kook elke dag zelf. Af en toe dip ik me dol met verse groentes en een yoghurtdip.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je zal geheid vaak chips eten en frisdrankjes/breezers drinken.
of heb ik het fout..?
meteen stoppen met frisdrank, dat maakt al je goede eetgedrag ongedaan.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:02 schreef Radobe het volgende:
[..]
behoorlijk, geen chips, geen breezer, wel vers fruit/groente en ik kook elke dag zelf. Af en toe dip ik me dol met verse groentes en een yoghurtdip.
Frisdrank is mijn enige echte zonde
nee, blowen is lekker gezond voor je.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
meteen stoppen met frisdrank, dat maakt al je goede eetgedrag ongedaan.
Ik ook, heerlijkquote:Op donderdag 30 november 2006 07:45 schreef Gewoonik het volgende:
ik doe speculaas op brood.
Ik blow al jaren niet meer slimmerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 09:11 schreef GlimVlinder het volgende:
[..]
nee, blowen is lekker gezond voor je.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |