Het feit dat je er zelf zo blij mee bent, vind ik al erg leuk haha.. Maar persoonlijk kan het mij op deze leeftijd (19) geen donder schelen of iemand in een koekblik rijdt of in zo'n mooie auto. Uberhaupt een auto is relaxed! Niet dat een mooie auto niet leuk is, maar echt een criteria is het niet.quote:Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Niet. Sorryquote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
In hoeverre vallen dames voor iets dergelijks?
Dat lijkt mij een strak plan. Ik denk overigens dat de kofferbak groot genoeg is voor wel twee reservedames. Dat wordt dolle pret, zoalshetisquote:Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef zoalshetis het volgende:
mooie auto. mag ik niet een keer meerijden?![]()
dan zullen de vrouwen helemaal niet meer weg te slaan zijn en nemen we de twee mooiste mee op de achterbank en een reserve in de kofferbak.
op naar een fijn stil plekje in het bos.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een strak plan. Ik denk overigens dat de kofferbak groot genoeg is voor wel twee reservedames. Dat wordt dolle pret, zoalshetis.
Je zei mooie grote slee... m'n buurman rijd in een fiat panda en vind hem ook net zo goed als een ferrariquote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Inmiddels rijd ik alweer een poosje in een prachtige Volvo S40.
Impressie foto:
[afbeelding]
Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Daar ben ik gestopt met lezen.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Impressie foto:
[afbeelding]
Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."
Bij dames niet hoor, misschien alleen bij goedkope troela'squote:Op woensdag 8 november 2006 10:51 schreef BossFight het volgende:
Auto's die sex appeal of brute kracht uitstralen doen het goed bij de dames.
Deze kont is veel lekkerderquote:Op woensdag 8 november 2006 10:56 schreef mForce het volgende:
Grote slee? stelletje amateurs![]()
Kijk wat een lekker kontje![]()
[afbeelding]
Laten we het zo zeggen dan: Vrouwen die een klamme mossel krijgen van auto's krijgen die van dat soort auto's.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij dames niet hoor, misschien alleen bij goedkope troela'sKan mij het rotten wat voor auto een man heeft.
Zo beter?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:04 schreef brinkie het volgende:
Typisch dat de meesten toch alleen maar denken aan wat ze zelf leuk vinden. Als je met een auto dames wilt imponeren, moet je iets kiezen wat ze zelf willen hebben.
Ik had de meeste succes bij de dames met een Peugeot 106. Zo'n wagen willen ze namelijk zelf ook wel rijden, als je met een brute sportwagen aankomt moet je wel laten doorschemeren dat je geld genoeg hebt om nog een klein autootje voor haar erbij te kopen (en dan niet een merk noemen, maar "een blauwe" of een "rode", vrouwen kijken altijd naar de kleur), want in die wagen durft ze natuurlijk niet te rijden!
En pas echt interessant wordt het voor de dames als je met een stationcar aankomt, want daarmee kun je naar de IKEA, naar het tuincentrum, kun je al haar zooi meezeulen naar de camping in Frankrijk, etc. etc. En als haar eierstokjes aan het tikken zijn scoor je natuurlijk meteen met een familycar.
(ik heb het gewoon goed aangepakt, EN een sportwagen EN een stationcar EN zij had haar eigen auto al: een blauwe!)
Wat is er mis met een S40? iig beter dan een Franse bakquote:Op woensdag 8 november 2006 11:07 schreef Esco het volgende:
Volvo S40, voor als je geen echte auto kunt betalen
ik vind de voorkant een stuk mooier dan de achterkant.. Achterlichten zijn niet optimaalquote:Op woensdag 8 november 2006 10:56 schreef mForce het volgende:
[afbeelding]
Goede theorie (serieus)quote:Op woensdag 8 november 2006 11:04 schreef brinkie het volgende:
Typisch dat de meesten toch alleen maar denken aan wat ze zelf leuk vinden. Als je met een auto dames wilt imponeren, moet je iets kiezen wat ze zelf willen hebben.
Ik had de meeste succes bij de dames met een Peugeot 106. Zo'n wagen willen ze namelijk zelf ook wel rijden, als je met een brute sportwagen aankomt moet je wel laten doorschemeren dat je geld genoeg hebt om nog een klein autootje voor haar erbij te kopen (en dan niet een merk noemen, maar "een blauwe" of een "rode", vrouwen kijken altijd naar de kleur), want in die wagen durft ze natuurlijk niet te rijden!
En pas echt interessant wordt het voor de dames als je met een stationcar aankomt, want daarmee kun je naar de IKEA, naar het tuincentrum, kun je al haar zooi meezeulen naar de camping in Frankrijk, etc. etc. En als haar eierstokjes aan het tikken zijn scoor je natuurlijk meteen met een familycar.
(ik heb het gewoon goed aangepakt, EN een sportwagen EN een stationcar EN zij had haar eigen auto al: een blauwe!)
In de Zomer ook?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:59 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Hier heb ik toch al menig babe mee gescoord![]()
Please!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef zoalshetis het volgende:
dan zullen de vrouwen helemaal niet meer weg te slaan zijn en nemen we de twee mooiste mee op de achterbank en een reserve in de kofferbak.
Naar de auto ja, niet naar het gedrocht dat 'm bestuurt.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Vrouwen kijken nu een stuk langer
My thoughts exactly!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:12 schreef Everett het volgende:
Beetje triest als je een 'mooie grote slee' nodig denkt te hebben om in de smaak te vallen bij vrouwen. Naar wat voor oppervlakkige vrouwen ben je dan op zoek?
Wel leuk dat je dan Manta heet als je niet van Opels houdtquote:Op woensdag 8 november 2006 11:14 schreef mantamanta het volgende:
Als ik in de file sta, kijk ik altijd wel even bij de grote auto's naar binnen, zit daar iets in dat jong en lekker is, kijk ik langer.
Maar.... dat doe ik ook met jong en lekker in een kleine auto....
Nadeel hiervan is, dat je verder toch nooit contact met iemand zal hebben.
Het lijkt me wel gaaf om iemand in de file aan te kijken, en dan achter elkaar de parkeerplaats op te rijden, en dan even onderweg naar kantoor in de grootste auto bruut te sexen.....
Kijken of je hem ooit nog tegenkomt in de file, en dan even knipogen.... Rrrrrrrrrrrrr
Al is dit voer voor een apart topic denk ik: Waar denk jij aan in de file.......
Rij eens langs, met je Volvo, ik zit in een nieuwe grijze opel Corsa (van de baas, geen eigen keuze...opel)
Een kijken of je parkeerplaats waardig bent
Zoiets..quote:Op woensdag 8 november 2006 11:12 schreef Everett het volgende:
Beetje triest als je een 'mooie grote slee' nodig denkt te hebben om in de smaak te vallen bij vrouwen. Naar wat voor oppervlakkige vrouwen ben je dan op zoek?
Yep.quote:
S40 is niks anders dan een te dure Ford Focus sedan en zo grijs en saai, dat 'ie niet voor niets standaard de lichten aan heeft, anders zie je 'm gewoon niet. Ik kan me niet voorstellen dat je ook maar iemand imponeert met een S40. Dan maar een Franse (of nog liever: Italiaanse) auto met "karakter", daar is nog een designafdeling aan te pas gekomen. Maar het kan nog saaier/grijzer dan een S40, dan moet je een Toyota Corolla of Avensis gaan rijden. Gaat nooit stuk, dus je zit er langer aan vast dan de vrouw die je ermee dacht te imponerenquote:Wat is er mis met een S40? iig beter dan een Franse bak
Hoppakee!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:17 schreef Scandalous het volgende:
Liever een goede grote pik.
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:40 schreef FlyingFox het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring...
Tja maar hoe laat je merken dat je dat hebtquote:Op woensdag 8 november 2006 11:17 schreef Scandalous het volgende:
Kijk, dat snap ik dan weer wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:17 schreef Scandalous het volgende:
Dat ligt eraan hoe groot ie is.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
Zomaar je lul uit je broek hangen wordt ook niet gewaardeerd!
Voorover gebukt lopen?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja maar hoe laat je merken dat je dat hebt
Zonder boetes of onzedelijk gedrag
Maar deze slee zegt dan ook iets over jouzelf.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:59 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
Hier heb ik toch al menig babe mee gescoord![]()
en dan nog. de winter is comming.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja maar hoe laat je merken dat je dat hebt
Zonder boetes of onzedelijk gedrag
Toch hebben vrouwen een eigen kijk op auto's, ook als het om oldtimers gaat. Zo wil de mijne dat ik mijn sportwagen hierop inruil (doe ik lekker nietquote:Op woensdag 8 november 2006 11:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
My thoughts exactly!
Koop wat je zelf leuk vindt en let niet op anderen...Ook al rij je Simca, Kevertjes of weet ik veel wat...als je't zelf leuk vindt en er passie voor hebt, is dat al goed genoegVrouwen houden van mannen met passie
Stoelverwarming!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan nog. de winter is comming.
lolquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:13 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Naar de auto ja, niet naar het gedrocht dat 'm bestuurt.
Zeker, kan ik je al voor een ritje noteren Miragequote:Op woensdag 8 november 2006 11:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
Maar deze slee zegt dan ook iets over jouzelf.
kan heel romantisch zijn
![]()
Helaas, dat wordt hem dan niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:17 schreef Scandalous het volgende:
moet je eens kijken welk een ordinaire stoephoer dat dan ook zegtquote:
Tenzij met een stuk touw om haar nek vastgebonden aan de trekhaak en dan hard over een klinkerweg scheuren.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je eens kijken welk een ordinaire stoephoer dat dan ook zegt![]()
zulke vieze wijven nemen wij niet mee fuif!
Je moederquote:Op woensdag 8 november 2006 11:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Die VW krijgt mijn voorkeur, vette bakken!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:29 schreef brinkie het volgende:
[..]
Toch hebben vrouwen een eigen kijk op auto's, ook als het om oldtimers gaat. Zo wil de mijne dat ik mijn sportwagen hierop inruil (doe ik lekker niet)
[afbeelding]
en dit is haar droomwens:
[afbeelding]
deal.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Tenzij met een stuk touw om haar nek vastgebonden aan de trekhaak en dan hard over een klinkerweg scheuren.
nee die is niet ranzig, goor en gepierced. heb je je kut ook gepierced?quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als vrouwen geimponeerd raken van je auto, dan doen ze dat volgens mij alleen bij bakken van boven de twee ton. En dat geld lang niet voor alle vrouwen.
Bij alles wat beneden die klasse ligt, kijken vrouwen met vrouwelijke logica, dus of ze je auto cool vinden kan afhangen van ofje auto een vuilnisbak op wielen is (kan wijzen op slechte lichaamshygiene) Je auto niet te netjes is (kan wijzen op en dwangneurose, en als julie zouden gaan samnwonen, en jij bent te netjes, en zij een sloddervos wordt het ruzie) kleur (in het algemeen is een man in een roze auto toch wat verdacht...) te veel knuffelbeesten op de hodeplank (watje) te weinig beesten op de hoedeplank (mischien te macho)
etc etc
Dus hou nou maar op met je al te druk maken over wat vrouwen van je auto vinden, je kan er zeker van zijn dat je hun logica toch niet snapt. Dat geeft niet, daar zijn het vrouwen voor.![]()
Euhm... aan de foto's te zien is ze wat zelfvoldaan, maar even eerlijk, niet al te ordinair, redelijk inteligent, en gewoon mooi....quote:Op woensdag 8 november 2006 11:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Jij valt op creditcards?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:50 schreef Lollifant het volgende:
Het kan mij niks schelen wat voor auto iemand heeft.
Een auto is een gebruiksvoorwerp dat je van A naar B kan brengen. Ik waardeer het zeer als mannen dat ook zo zien.
fuifduif dit valt me vies van je tegen jongen. ik had je wel in iets stijlvollers verwacht.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Impressie foto:
[afbeelding]
Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."
Waarom denken mannen dat vrouwen onder de indruk zijn van een man met zo'n auto?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:55 schreef BlaZ het volgende:
Denk niet dat dames echt vallen voor een mooie slee en al zeker niet voor zón s40. Ten eerste wil je vrouwen aantrekken zul je toch echt met een Aston Martin ofzo aan moeten komen zetten.
Anders kan je denk ik beter een klein autotje hebben wat vrouwen gewoon mooi vinden met ronde vormen.
Als jij het zegtquote:Op woensdag 8 november 2006 11:54 schreef mantamanta het volgende:
[..]
Euhm... aan de foto's te zien is ze wat zelfvoldaan, maar even eerlijk, niet al te ordinair, redelijk inteligent, en gewoon mooi....
Het werkt!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
fuifduif dit valt me vies van je tegen jongen. ik had je wel in iets stijlvollers verwacht.
ik moet zeggen dat mijn nieuwe auto in combinatie met een nieuw t-shirt hordes vrouwen aantrekt. Zelf zonder AXE word ik al bedolven onder de vrouwen. wellicht kun je een keer langskomen zodat ik je wat lessen kan leren. Hieronder heb ik vast een foto gemaakt hoe je stoer op je motorkap kunt gaan zitten terwijl die vrouwtjes zit te checken op het dorpsplein.
Met vriendelijke groet,
B_BOY
[afbeelding]
Ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:02 schreef mForce het volgende:
[..]
Jij valt op creditcards?![]()
[afbeelding]
Ow dus jij zou zo'n vrouw als haar niet willen?quote:
of zeer verstandigquote:Op woensdag 8 november 2006 12:23 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ow dus jij zou zo'n vrouw als haar niet willen?
Gast je bent een idioot!
Om eerlijk te zijn niet, nee. Maar waarom ben ik dan een idioot? Omdat je minder prettig klaarkomt op een foto van haar als je je realiseert dat ze niet door een ieder wordt begeerd? Jongen, zoek de oorzaken eens bij jezelf en val mij er niet mee lastig.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:23 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ow dus jij zou zo'n vrouw als haar niet willen?
Gast je bent een idioot!
Die is helemaal vlak van achterenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:56 schreef mForce het volgende:
[afbeelding]
Ik zou zeggen test het uit in plaats van er een topic op Fok over te openenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Impressie foto:
[afbeelding]
In hoevere spreekt dit elkaar al tegen!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Impressie foto:
[afbeelding]
Oh die !quote:Op woensdag 8 november 2006 14:49 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
Kan mij niet zoveel schelen in wat voor auto m`n vriend rijd. Hij heeft sinds 3 weken een rode Peugeot 306 uit 1994.
Hij vind trouwens mijn 205 mooier
[afbeelding]
Dit is mijn 205je
Ja vies he, zo'n stokbroodquote:Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef FuifDuif het volgende:
[afbeelding]
Met de titel "it's so....... big".
Jongensdroom noem ik het meerquote:Op woensdag 8 november 2006 16:19 schreef sopsop het volgende:
Vind mannen met grote auto alles behalve aantrekkelijk, net of ze iets te compenseren hebben ofzo
Grappig dat je dit zegt. Ik heb dat precies zo met vrouwen op hakken. Net alsof ze een soort minderwaardigheidscomplex moeten compenserenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:19 schreef sopsop het volgende:
Vind mannen met grote auto alles behalve aantrekkelijk, net of ze iets te compenseren hebben ofzo
Kleding heeft ook alleen maar praktisch nut. Maar toch zien jullie het massaal op dezelfde wijze als veel mannen hun auto zien.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:50 schreef Lollifant het volgende:
Het kan mij niks schelen wat voor auto iemand heeft.
Een auto is een gebruiksvoorwerp dat je van A naar B kan brengen. Ik waardeer het zeer als mannen dat ook zo zien.
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:50 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Kleding heeft ook alleen maar praktisch nut. Maar toch zien jullie het massaal op dezelfde wijze als veel mannen hun auto zien.
Waarom droom je daar als jongen dan al van? Juist, om iets anders dat dan al kleiner dan gemiddeld is te compenserenquote:
donuts draaien in de vorm van een hartjequote:Op woensdag 8 november 2006 19:11 schreef Slarioux het volgende:
Ik weet niet, maar hoe versieren jullie chicks *vanuit* jullie auto dan? Ik kan dat niet, flirten en autorijden, leer het me.
Ok, en hoe pimp je daarmee bij "de dames"?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef eos het volgende:
Ik heb zelf een grote slee. Van een S40 raak ik dus echt niet onder de indruk.![]()
Staat toch duidelijk in mijn profiel.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan niet over internet ruiken dat je een vrouw bent.
Sorry, ik heb wel wat beters te doen dan profielen lezen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef eos het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in mijn profiel.
politicus die je bent!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:56 schreef mForce het volgende:
[afbeelding]
hou dan ook je mond als je het nieteens wil wetenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sorry, ik heb wel wat beters te doen dan profielen lezen.
Volgens dit topic is mijn auto geen "grote slee" of "dikke bak" aangezien de smaak van de mensen tegenwoordig drastisch is verslechterd...Maar goed, als eigenaar van een sloep van 5,5 bij 2,1 meter kan ik zeggen dat ik geen vrouwen probeer of wil versieren met die auto...quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef Slarioux het volgende:
Nou, zijn er nog mannen die dromen van een stoere auto of er eentje hebben, die het me uit kunnen leggen? Hoe doe je dat in de kroeg bijvoorbeeld? Als je wilt neuken ofzo? Gebruik je het als openingszin, of is het het allerlaatste duwtje? Zo van "en ik heb ook nog een grote auto", zodat ze helemaaal zeker weten meegaat?
Nou? Ligt mij dat toe! Als ik in de auto zit zie ik namelijk zelden lekkere wijven alleen achter het stuur, die ik even met een vlotte babbel kan verleiden. Ik kan wel naar beneden wijzen ("Kijk eens! Dit is mijn auto!") maar dan denken ze dat ik wil dat ze me pijpen.
Iemand?
In mijn opinie wel, wij hebben nl. hetzelfde merk auto.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens dit topic is mijn auto geen "grote slee" of "dikke bak" aangezien de smaak van de mensen tegenwoordig drastisch is verslechterd...
Als't maar geen Chevrolet Matiz isquote:Op donderdag 9 november 2006 11:08 schreef eos het volgende:
[..]
In mijn opinie wel, wij hebben nl. hetzelfde merk auto.![]()
Dat is zijn geen chevroletsquote:Op donderdag 9 november 2006 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als't maar geen Chevrolet Matiz is
Of een andere voorheen Deawoo
Meeting in de werf? Nee daar ben ik nog niet geweest helaasquote:Op donderdag 9 november 2006 13:46 schreef eos het volgende:
[..]
Dat is zijn geen chevroletsen zeker geen slee.
Een C1500 hebben we en als ik zo jouw foto's zie denk ik dat je wagen wel eens gezien heb in den Haag-zichtenburg
Naar een Seat Ibiza.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Tja ik merk het zelf ook.
Ben van mijn lease-autotje (Toyota Aygo) naar mijn eigen auto gegaan, een Seat Ibiza Sport 1.4 uit 2004. Vrouwen kijken nu een stuk langer
Mooi uitgelegd!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:07 schreef jack4ya het volgende:
Ik denk bij de meeste duurdere bakken, zeker als er een jong broekie inrijdt, vaak dat het een lease-bak is of een auto van pappie.
Daar is niets mis mee, maar daarom ben ik er niet meer van onder de indruk als men in dergelijke auto rondrijdt. Ik denk trouwens ook écht dat het gros van alle auto's van de bank of leasemaatschappij is.
Dus nee ik ben niet onder de indruk als men dergelijke auto "bezit". Ik kan wel een dergelijke áuto mooi vinden (niet de genoemde auto van TS) maar dan vind ik de áuto interessant en niet de "bezitter". Zou ik de "bezitter" juist interessant vinden, dan kan ik wel weer interesse hebben voor zijn auto, simpelweg omdat ik dan interesse in zijn interesse heb. Volg je het nog?
Iemand zei al: het type auto of hoe hij er mee omgaat.
Rijdende vuilnisbak = slonzig, veel/grote krassen op bumper = asocialig, etc.
Station is imo trouwens de niewe hipheid.... ik zie het niet meer als oubollig ofzo!
Bovendien moet een auto vooral praktisch zijn. Ik vind het onzinnig als je een gezinnetje hebt en dan alleen een sportieve tweezitter hebt. Echter, als auto érbij, dan prima!!
Dus als 2e auto is speelgoed cq oldtimers hartstikke leuk, maar als men dat als nummer 1 beschouwt dan ben ik weer afkerig.
Ik ben dus niet gevoelig voor grote sleeen.
Nuance is dus het toverwoord.
Zo'n rode, die gaan het hartst volgens ons pa.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Uit welke 5 serie, er zijn verschillen tussen!
Daarom scoor ik zo goed met m'n VW Polo, heb duidelijk niks te compenserenquote:
hahaha als je in een sloep vaart weten ze gelijk al dat je impotent bentquote:Op donderdag 9 november 2006 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, als eigenaar van een sloep van 5,5 bij 2,1 meter kan ik zeggen dat ik geen vrouwen probeer of wil versieren met die auto...
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:26 schreef alsem het volgende:
[..]
hahaha als je in een sloep vaart weten ze gelijk al dat je impotent bent![]()
quote:Zo'n rode, die gaan het hartst volgens ons pa.
Niet zo zoeren, nieuwe 5 serie rijdt heerlijk, ziet er goed uit en vrouwen....ja die moet je niet met je auto scorenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
![]()
Gevoel voor humor moet je hem nageven. Vrouwen zeggen altijd dat ze een goed gevoel voor humor kunnen waarderen, dus als je dat geerfd hebt zal dat meer helpen bij meiden oppikken dan overduidelijk in de auto van je pa
kijk-mij-eens-stoer-doen rondrijden....
Ik bedoelde maar dat de nieuwe 5 serie nogal lelijk is, de kont zit er maar vaag opgeplakt, de neus en het middengedeelte hebben ruzie, etc etc.
Niet dat ik als iemand hem mij gratis zou aanbieden ik dan zou weigeren,maar er zijn mooiere auto's voor dat geld, in mijn ogen!!!
Het is een beetje Marijke Helwegen gevoel, er is veel aan gedaan, heeft overduidelijk geld gekost, maar om er zelf in te rijden....
Mja, dat vraag ik me dus ook af. Hoe de neuk krijg je het voor mekaar het op die manier over je auto te hebben zonder dat de vrouw in kwestie je meteen enorm kansloos vindt?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef Slarioux het volgende:
Nou, zijn er nog mannen die dromen van een stoere auto of er eentje hebben, die het me uit kunnen leggen? Hoe doe je dat in de kroeg bijvoorbeeld? Als je wilt neuken ofzo? Gebruik je het als openingszin, of is het het allerlaatste duwtje? Zo van "en ik heb ook nog een grote auto", zodat ze helemaaal zeker weten meegaat?
Naast je veel te dure mobiel leg je natuurlijk de autosleutel op tafel/bar/speel je er subtiel mee. Aandacht van statusgeile vrouwen gegarandeerd.quote:Op maandag 27 november 2006 12:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mja, dat vraag ik me dus ook af. Hoe de neuk krijg je het voor mekaar het op die manier over je auto te hebben zonder dat de vrouw in kwestie je meteen enorm kansloos vindt?
*Meldtquote:Op maandag 27 november 2006 12:08 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Naast je veel te dure mobiel leg je natuurlijk de autosleutel op tafel/bar/speel je er subtiel mee. Aandacht van statusgeile vrouwen gegarandeerd.
Ik val meer op oldtimers en mannen die fietsen.!
Ik rij in een miniquote:Op donderdag 9 november 2006 17:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Daarom scoor ik zo goed met m'n VW Polo, heb duidelijk niks te compenseren![]()
MSN?quote:Op zondag 26 november 2006 13:20 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Oh trouwens, ik zit te liegen.. !Er is 1 ding dat ik wel geil vind qua status dingetjes.. Mannen met mooie pakken, en dure horloge's.
Don't ask me why. Voor de rest alsjeblieft GEEN sieraden.. Maar een mooie Breitling of Cartier...Een echt mooie dan he (want ook daar zit veel jammers tussen imho) aan de arm van een mooie man vast...
![]()
Voor jou wil ik wel fietsen hoorquote:Op maandag 27 november 2006 12:08 schreef beestjuh het volgende:
Ik val meer op oldtimers en mannen die fietsen.!
Baas boven baas, heet je in 't echt Ron Jeremy toevallig?quote:
Ik heb dan ook een Seat Arosaquote:Op woensdag 8 november 2006 11:12 schreef Curiosity het volgende:
Die grote slee is meestal ter compensatie van iets wat niet zo heel groot is![]()
Is die kleiner dan m'n Polo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:00 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Ik heb dan ook een Seat Arosa![]()
![]()
yep ietsiepietsie kleiner, arosa is te vergelijken met de Lupo van VW.quote:
Ik keur vrouwen af op dit soort taalgebruik.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het feit dat je er zelf zo blij mee bent, vind ik al erg leuk haha.. Maar persoonlijk kan het mij op deze leeftijd (19) geen donder schelen of iemand in een koekblik rijdt of in zo'n mooie auto. Uberhaupt een auto is relaxed! Niet dat een mooie auto niet leuk is, maar echt een criteria criterium is het niet.
Koning!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
yep ietsiepietsie kleiner, arosa is te vergelijken met de Lupo van VW.
Klopt. Hier kunnen al die hedendaagse auto's toch niet aan tippen:quote:Op donderdag 30 november 2006 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ongeïnspireerde vormgeving al die moderne auto's (een uitzondering daargelaten)
Tsja, status heeft een prijs!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Klopt. Hier kunnen al die hedendaagse auto's toch niet aan tippen:
[afbeelding]
Eensquote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aan zulke kromme wielen kunnen ze niet tippen neequote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er zit een verschil tussen een grote auto bezitten of ermee patsen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:05 schreef Serendips het volgende:
Nee hoor, Fuif! Als ik ergens op afknap is het op heren die lopen te patsen met hun bak.
Dus nu moeten vrouwen met je mee willen rijden omdat je die auto hebt...?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:22 schreef Ferdii het volgende:
mijn auto, welke dame wil mee rijden?
krijg genoeg aandacht als ik uitstap of voor het stoplicht sta
die gast erbij ben ik trouwens
[afbeelding]
juistquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:30 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dus nu moeten vrouwen met je mee willen rijden omdat je die auto hebt...?
Hee, ik heb precies dezelfde velgenquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:22 schreef Ferdii het volgende:
mijn auto, welke dame wil mee rijden?
krijg genoeg aandacht als ik uitstap of voor het stoplicht sta
die gast erbij ben ik trouwens
[afbeelding]
Ik heb nog nooit eentje gehad met meer geld dan ikquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:52 schreef Ferdii het volgende:
geef jij dan eerlijk toe dat je eigenlijk toch liever valt op een man met veel geld?
Een type ala Woody Allen bijvoobeeld?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eentje gehad met meer geld dan ikik val meer op het artistiek / nerdy sloebertype met veel te veel meningen en veel te weinig geld.
Die van mij wordt er anders vooral mij ingedeuktquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:57 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil wel toegeven dat ik op grote piemels val, als dat je ego weer een beetje uitdeukt?
Die is te oud, en op de verkeerde manier kinky. Das toch die die met de dochter van zn vrouw getrouwd is of hoe zat dat ook al weer?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:58 schreef FuifDuif het volgende:
Een type ala Woody Allen bijvoobeeld?
Ja, ik geloof dat het zo zat, maar even afgezien van de leeftijd, je bedoelt zo'n type? Hij is artistiek maar met een beetje een nerdy uitstraling. Dan heb ik er in ieder geval een beeld bijquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die is te oud, en op de verkeerde manier kinky. Das toch die die met de dochter van zn vrouw getrouwd is of hoe zat dat ook al weer?
Macht over anderen? Dat heeft geen enkele manager. Dat ze zichzelf daarvan graag willen overtuigen is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:09 schreef MrSleep het volgende:
Dikke auto -> eigenaar heeft goeie baan (macht over anderen) -> vrouwen kicken op mannen met macht -> man verdient goed -> zekerheid dat hun kroos het goed heeft
Nepperts vallen snel genoeg door de mand...
Ik bedoelde het meer qua innerlijk. Qua uiterlijk heb ik een hekel aan blond en overmatig verzorgd. Zo'n commerciele shiny hiney, niks voor mij. Ik heb t meer op stoppeltjes en te wijde broeken en dat ze niet rondlopen met zo'n "omdat ik het waard ben" houding. Ik ben vaak de helft van zo'n koppeltje dat mensen zeggen wat moet zij met hem, en zo heb ik het graag. Van die patsertjes hebben evolutietechnisch gezien geen enkele reden om hun hersens te gebruiken of oprecht te zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:07 schreef FuifDuif het volgende:
Hij is artistiek maar met een beetje een nerdy uitstraling. Dan heb ik er in ieder geval een beeld bij.
Dat maakt m niet minder rood, glanzend, en lelijk. Met een leuk tweedehandsje bedoel ik een verrot oud eendje ofzo, niet zo'n laagvliegende compensatie engerd.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:36 schreef Ferdii het volgende:
Als je geen vooroordelen had gehad had je gezien dat het een auto van 15 jaar oud is en ook nog tweedehands
Daar zou ik me niet in schamen nee. Tenzij je dr erg mee gaat zitten tutten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:40 schreef FuifDuif het volgende:
Ooit wil ik ook nog een oude Ford Mustang bezitten, zoals hierboven (jaren 60/70). Zou ik het daar goed mee doen bij de vrouwtjes?
Jij hebt smaakquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:40 schreef FuifDuif het volgende:
[afbeelding]
Ooit wil ik ook nog een oude Ford Mustang bezitten, zoals hierboven (jaren 60/70). Zou ik het daar goed mee doen bij de vrouwtjes?
Heerlijk, zo'n brullende V8 motor!
Ik rijd een Ford, dus ik heb een mening. Die redenering is nieuw voor me. Leg uit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:00 schreef SilentChaos het volgende:
Het voordeel van zo'n auto is wel dat je opvalt, dat je laat zien dat je anders bent dan anderen, een eigen mening hebt etc.. Je wordt gezien, ook door de vrouwen die jou wel zien zittenDat is dan een voordeel
Ik ben blond en zeer intellectueel en intelligent. Val ik nu af?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer qua innerlijk. Qua uiterlijk heb ik een hekel aan blond en overmatig verzorgd. Zo'n commerciele shiny hiney, niks voor mij. Ik heb t meer op stoppeltjes en te wijde broeken en dat ze niet rondlopen met zo'n "omdat ik het waard ben" houding. Ik ben vaak de helft van zo'n koppeltje dat mensen zeggen wat moet zij met hem, en zo heb ik het graag. Van die patsertjes hebben evolutietechnisch gezien geen enkele reden om hun hersens te gebruiken of oprecht te zijn.
Ik bedoel, kijk die bak daarboven nou. Als het gewoon een geinig tweedehandsje was geweest, had ie van de rest van het geld onwijs veel toffere dingen kunnen doen die hem veel aantrekkelijker hadden gemaakt dan dat rode glimmende geval waar je dan ook nog wekelijks alle ins & outs & bijna krasjes van te horen krijgten als je goed kijkt, zie je dat er inderdaad een blonde shiny hiney naast staat. Hypothese nogmaals bevestigd.
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Impressie foto:
[afbeelding]
Waarschijnlijk wel. Je zou er wel heeel heeeeeel mannelijk uit moeten zien om dat blonde te compenseren. Een soort vikingmodel kan ik het nog wel op doen. Voor een volledige evaluatie heb ik een foto nodig.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ben blond en zeer intellectueel en intelligent. Val ik nu af?
Ik ben 1.90 + he! Foto krijg je alleen als je jouw vital stats geeft.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Je zou er wel heeel heeeeeel mannelijk uit moeten zien om dat blonde te compenseren. Een soort vikingmodel kan ik het nog wel op doen. Voor een volledige evaluatie heb ik een foto nodig.
Het gaat erom dat wanneer je een aparte auto rijdt, je laat zien dat je anders ben dan de gemiddelde autorijder. Je geeft om waar je in rijdt en je ziet't niet puur als een vervoermiddel. Bovendien rij je in wat aparts en val je dus al niet onder de "standaard" mensen waar er al genoeg van zijn. VW Golf, Opel Astra rijders enzo... Veel van die gasten rijden daarin omdat't zogenaamd tof isquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:26 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik rijd een Ford, dus ik heb een mening. Die redenering is nieuw voor me. Leg uit.
Een Supra...niks mis mee verder, leuk om "babes" mee te scoren...Maar vrouwen die puur voor je auto gaan zijn wel behoorlijk hersenloze, oninteressante figurenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:22 schreef StefanP het volgende:
[..]
Kerel, dat is een grijze, goedkope, slome middenklasser.
DIT is een auto met iets meer appeal. 700pk, baby. All mine. Ideaal om lekkere 18 jarige babes mee te scoren.
[afbeelding]
De enige vrouwen die jij zal aantrekken zijn alleenstaande moeders die een nieuwe pappa zoeken voor hun wurm.
O.k. daar zit wat in. Je verwoordde het aanvankelijk wat onhandig.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het gaat erom dat wanneer je een aparte auto rijdt, je laat zien dat je anders ben dan de gemiddelde autorijder. Je geeft om waar je in rijdt en je ziet't niet puur als een vervoermiddel. Bovendien rij je in wat aparts en val je dus al niet onder de "standaard" mensen waar er al genoeg van zijn. VW Golf, Opel Astra rijders enzo... Veel van die gasten rijden daarin omdat't zogenaamd tof isMeeloperij...dus als je in wat anders rijdt, iets aparts, heb je een mening...
Leasebakken en mensen die auto puur zien als vervoermiddel zijn hierbij uitgesloten
Vital stats... Mn hartslag en mn bloeddruk enzo?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ben 1.90 + he! Foto krijg je alleen als je jouw vital stats geeft.
En dat is precies wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 2 december 2006 22:54 schreef Serendips het volgende:
[..]
O.k. daar zit wat in. Je verwoordde het aanvankelijk wat onhandig.
Mensen die de auto hebben als liefhebberij en er niet de hele tijd mee lopen te pimpen, kan ik wel volgens. Dan heb ik het dus over de 'karakter-auto's' en niet over de BMW nummer zoveel -serie.
Zo heb ik twee collega's die gek zijn op Saabs, ze hebben allebei zo'n oud model. Pure liefhebberij en grappig als ze met ze tweeen erover praten.
Ik heb ook een vriend die heeft een zwarte -relatief onopvallende- Porsche. Vraag me niet welk model...
Die vind het wel leuk als ik meega, maar o wee als je een broodje wil eten, want komen er kruimels in z'n kindje! Hij gedraagt zich net als iemand die een treinbaan op zolder heeft staan. Dan is de liefhebberij wel leuk en niet als het puur is om ermee gezien te worden.
Ik kan je verzekeren dat DipKip de moeite waard is. Een hele mooie dame is hetquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik ben 1.90 + he! Foto krijg je alleen als je jouw vital stats geeft.
Dankjewel lieverdquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:54 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan je verzekeren dat DipKip de moeite waard is. Een hele mooie dame is het.
Klopt, maar als je eye candy zoekt en niet meer wil dan een tijdelijke lekkere doos...quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:37 schreef SilentChaos het volgende:
Maar vrouwen die puur voor je auto gaan zijn wel behoorlijk hersenloze, oninteressante figuren
Ja, tis wel duidelijk dat van jullie twee, Fuifduif de loser isquote:
tof, maar iets mooier in het donkergrijs.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:44 schreef TheIceWarrior het volgende:
Mijn auto:
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke dames vallen voor deze "slee" ?
Komt nogal jaloers over eigenlijk. Zo kun je van alles wel stellen dat het een verzameling moleculen is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:31 schreef FuifDuif het volgende:
Maar goed, ik ben absoluut geen materialist, dus toen een aantal aanwezigen bij die klant hun aanbidding voor de auto openbaarden zei ik lekker nuchter dat het niet meer is dan een verzameling moleculen.
Maar je opent wel een topic om te vragen of "de dames" vallen voor een mooie grote slee. Toch onzeker?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:31 schreef FuifDuif het volgende:
Een DB9. Ik heb er eens een keer in gezeten bij een klant van mij. Nou, wat een ophef om niets. Wel viel het me inderdaad op dat veel mensen die we passeerden omkeken en wezen enzovoort. Maar goed, ik ben absoluut geen materialist, dus toen een aantal aanwezigen bij die klant hun aanbidding voor de auto openbaarden zei ik lekker nuchter dat het niet meer is dan een verzameling moleculen.
Inderdaad. Komt er eindelijk eens een dame voorbij die bekent dat ze wel degelijk valt voor dikke bak, maak jij haar een beetje belachelijk...quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:38 schreef Slarioux het volgende:
Maar je opent wel een topic om te vragen of "de dames" vallen voor een mooie grote slee. Toch onzeker?
Zeg, we hebben het over uiterlijk. Of dat ding uberhaubt lekker rijdt boeit niet, het ziet er mooi uit. Waarom dacht je dan dat een vrouw een mooie auto waardeert; omdat 'ie zo lekker in de bocht ligt? (Overigens is hard door de bocht gaan met een auto die dat goed kan wel leukquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:31 schreef FuifDuif het volgende:
Een DB9. Ik heb er eens een keer in gezeten bij een klant van mij. Nou, wat een ophef om niets. Wel viel het me inderdaad op dat veel mensen die we passeerden omkeken en wezen enzovoort. Maar goed, ik ben absoluut geen materialist, dus toen een aantal aanwezigen bij die klant hun aanbidding voor de auto openbaarden zei ik lekker nuchter dat het niet meer is dan een verzameling moleculen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:44 schreef Serendips het volgende:
[..]
Enne, wat is in Godsnaam een DB9?
Ja, maar dat is toch ook zoquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Komt nogal jaloers over eigenlijk. Zo kun je van alles wel stellen dat het een verzameling moleculen is.
Dat klopt, ik ben dan ook zoekende naar een grotere auto.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:50 schreef MissMatch het volgende:
Met auto's is het toch: hoe groter de auto, hoe kleiner de penis?
Dat ik mooie zaakjes praktiseer is uit praktisch oogpunt. In deze wereld heb je nu eenmaal geld nodig en meer geld biedt meer vrijheid. Dat is wat anders dan aanzien willen afdwingen van het geld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zeg, we hebben het over uiterlijk. Of dat ding uberhaubt lekker rijdt boeit niet, het ziet er mooi uit. Waarom dacht je dan dat een vrouw een mooie auto waardeert; omdat 'ie zo lekker in de bocht ligt? (Overigens is hard door de bocht gaan met een auto die dat goed kan wel leuk)
En pochen met je mooie zaakjes, en dan roepen dat je geen materialist bent, komt natuurlijk niet geloofwaardig over. Ik kan ook wel roepen dat ik uiterst spritueel ben en geen materialist, maar feit blijft dat ik van mooie spulletjes hou. Alleen alles binnen proportie. Je hebt natuurlijk verschillende gradaties in materialisme.
Dat is hier niet het geval. Ik wist niet wat een DB9 was, en ik vind hem niet bijzonder mooi ook. Maar over het algemeen is het een beetje 'not done' een dergelijke opmerking te maken als iemand iets positiefs zegt over iets dat 'ie mooi vindt. Komt nogal zeikerig/jaloers over. Ik zeg niet dat je jaloers bent, ik zeg dat het zo over komt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, maar dat is toch ook zo? Het maakt mij niet zoveel uit of het jaloers overkomt of niet. Ik weet voor mijzelf dat ik het niet ben en mensen die reageren met "je bent gewoon jaloers" weten dat zelf ook wel, maar zijn simpelweg geïrriteerd door het feit dat er iemand is die iets niet mooi vindt wat zij wel mooi vinden. Het interesseert mij verder gewoon niet
.
Het kan me weinig schelen dat jij 'moe' van me wordt. Je lokt dergelijke reacties zelf uit, en zoals je zelf merkt niet alleen van mij. Daarnaast heb jij echt het EQ van een wortel, ik hoop werkelijk waar dat dit zelfbeeld van je in het echt wat meer gematigd is, want anders kun je het wel shaken bij de date van jequote:En ik word er een beetje moe van, Catbert, dat jij je psychologie van de koude grond en je beperkte mensbeeld op mij toepast de gehele tijd. Accepteer jij maar eens dat er mensen zijn met een verlichte geest.
Ik was er al achter, Google is my best friend....quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:48 schreef Elseetje het volgende:
Aston Martin, het beste van Britse bodem op materialistisch gebied
Ik ga zo lunchen, sorryquote:
Maar denk jij nu werkelijk dat het mij ook maar een biet interesseert hoe dat overkomt? Goed, ik had de relatie met die klant kunnen verzieken, maar gelukkig heb ik er een goede relatie mee en kennen we elkaar goed. Zulke opmerkingen maak ik nu eenmaal. En of het wel of niet not done is intereseert me ook niets. Je kunt je hele leven gebukt gaan onder sociale druk, maar je kunt ook kiezen voor relativering. Dat laatste doe ik en als je omgaat met mensen met hersens, dan levert je dat echt geen problemen op.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is hier niet het geval. Ik wist niet wat een DB9 was, en ik vind hem niet bijzonder mooi ook. Maar over het algemeen is het een beetje 'not done' een dergelijke opmerking te maken als iemand iets positiefs zegt over iets dat 'ie mooi vindt. Komt nogal zeikerig/jaloers over. Ik zeg niet dat je jaloers bent, ik zeg dat het zo over komt.
Heeft een wortel een EQ? En nogmaals: denk je nu werkelijk dat ik IRL zo ben zoals ik hier benquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:57 schreef Catbert het volgende:
Het kan me weinig schelen dat jij 'moe' van me wordt. Je lokt dergelijke reacties zelf uit, en zoals je zelf merkt niet alleen van mij. Daarnaast heb jij echt het EQ van een wortel, ik hoop werkelijk waar dat dit zelfbeeld van je in het echt wat meer gematigd is, want anders kun je het wel shaken bij de date van je
Dat is niet de definitie van materialisme. Waarom je het doet boeit niet. Als jij (die zegt niet mee te doen aan allerlei sociaal-maatschappelijk geaccepteerde dingen, maar wel aan het 'ik moet geld hebben in deze wereld, voor vrijheid' idee) op wat voor manier dan ook je bezig houdt met mooie spulletjes en geld, dan is dat materialisme. In welke gradatie, dat mag je zelf bekijken, maar zoals ik al zei, er zijn veel verschillende soorten materialisme.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat ik mooie zaakjes praktiseer is uit praktisch oogpunt. In deze wereld heb je nu eenmaal geld nodig en meer geld biedt meer vrijheid. Dat is wat anders dan aanzien willen afdwingen van het geld.
Kijk, dat willen we dus niet weten. Dat zou aardig afbreuk doen aan de amusementswaarde van je topics...quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:00 schreef FuifDuif het volgende:
En nogmaals: denk je nu werkelijk dat ik IRL zo ben zoals ik hier ben?
Ik raak snel geirriteerd. Het is niet mijn doel om mensen de grond in te trappen. Ik voel mij enkel in mijn eer aangetast en wil mij dan verdedigen. Dat is een tekortkoming aan mijn kant en daar ben ik mij bewust van. Toch vind ik niet dat ik een laag EQ heb. Ik ben begaan met mijn naasten en met de mensheid an sich. Ik wordt IRL altijd als vertrouwenspersoon gezien en mensen vragen mij om raad in hun liefdesproblemen, wat grappig is aangezien ik totaal onervaren benquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:22 schreef Elseetje het volgende:
En in plaats van altijd maar mensen van repliek te moeten dienen, of ze in de grond te stampen (moet je wel nog even flink wat harder stampen), kan je het ook gewoon waarderen dat er een reactie wordt geplaatst op je stelling, aangezien je hiermee kennelijk een klein onderzoekje wilde uitvoeren, en ik niet te beroerd ben om je statistieken te spekken. En je kan misschien ook bedenken dat andere mensen soms ook gelijk hebben, en jij niet altijd. Wat dat betreft heb je inderdaad een ontzettend laag EQ (hoe je met mensen op internet omgaat zegt ook wat over je persoon, dat is geen facade), over je IQ kan ik niks zeggen, het lijkt me niet te laag.
Ik bedoelde niet dat ik hier een act opvoer, maar wel dat ik IRL anders ben in die zin van hoe ik mijn opvattingen presenteer. Communiceren via internet is altijd gebrekking omdat er geen nonverbale communicatie is en geen stemtoon. Dat kun je dan enigszins compenseren met behulp van de smiley's, maar perfect is het niet. Dat maakt dat mijn opvattingen hier wellicht soms erg hard en haatdragen overkomen, terwijl ik in werkelijkheid minder weerstand ervaar. Oke, soms wel, maar minderquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:29 schreef Serendips het volgende:
[..]
Kijk, dat willen we dus niet weten. Dat zou aardig afbreuk doen aan de amusementswaarde van je topics...
Denk jij. Sociale omgangsvormen zijn weldegelijk erg belangrijk. En sociale druk? Wat een onzin. Het is gewoon leuk om met een leuke manier met mekaar om te gaan, zowel in vriendschappen als in werkrelaties.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:00 schreef FuifDuif het volgende:
Maar denk jij nu werkelijk dat het mij ook maar een biet interesseert hoe dat overkomt? Goed, ik had de relatie met die klant kunnen verzieken, maar gelukkig heb ik er een goede relatie mee en kennen we elkaar goed. Zulke opmerkingen maak ik nu eenmaal. En of het wel of niet not done is intereseert me ook niets. Je kunt je hele leven gebukt gaan onder sociale druk, maar je kunt ook kiezen voor relativering. Dat laatste doe ik en als je omgaat met mensen met hersens, dan levert je dat echt geen problemen op.
Ik hoop het niet voor je, maar dan vraag ik me af waarom je hier zo reageert. Beetje apart wel, op een forum een grote bek hebben maar IRL 'anders' zijn.quote:Heeft een wortel een EQ? En nogmaals: denk je nu werkelijk dat ik IRL zo ben zoals ik hier ben?
Dat is al wel aardig duidelijk jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:31 schreef FuifDuif het volgende:
Ik raak snel geirriteerd. Het is niet mijn doel om mensen de grond in te trappen. Ik voel mij enkel in mijn eer aangetast en wil mij dan verdedigen. Dat is een tekortkoming aan mijn kant en daar ben ik mij bewust van.
Zo kom je in ieder geval een stuk sympathieker over dan met je "ik ben verlicht en jullie niet" betogen.quote:Toch vind ik niet dat ik een laag EQ heb. Ik ben begaan met mijn naasten en met de mensheid an sich. Ik wordt IRL altijd als vertrouwenspersoon gezien en mensen vragen mij om raad in hun liefdesproblemen, wat grappig is aangezien ik totaal onervaren ben. Met mijn IQ zit het denk ik wel goed, als cum laude academisch afgestudeerde
.
Gefeliciteerd met het feit dat je cum laude afgestudeerd bent (hoe vaak heb ik academisch nou niet bij je voorbij zien komen??), ik heb niet gesturdeerd, dus dat kan ik niet zeggen, maar goed kunnen leren zegt op zich niks over je IQ (of in ieder geval niet genoeg), dus dat argument moet je wel een keertje laten varen... Je kan ook gewoon zeggen dat je vindt dat je redelijk intelligent bent, en bijvoorbeeld je laatst gemeten IQ-score erbij gevenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik raak snel geirriteerd. Het is niet mijn doel om mensen de grond in te trappen. Ik voel mij enkel in mijn eer aangetast en wil mij dan verdedigen. Dat is een tekortkoming aan mijn kant en daar ben ik mij bewust van. Toch vind ik niet dat ik een laag EQ heb. Ik ben begaan met mijn naasten en met de mensheid an sich. Ik wordt IRL altijd als vertrouwenspersoon gezien en mensen vragen mij om raad in hun liefdesproblemen, wat grappig is aangezien ik totaal onervaren ben. Met mijn IQ zit het denk ik wel goed, als cum laude academisch afgestudeerde
.
Ik denk dat de meesten hier meer geintereseerd zijn in je uiterlijk dan in je IQquote:
...of geen van beiden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hier meer geintereseerd zijn in je uiterlijk dan in je IQ
Ow fuck ja, ik zit op fok... Ben ik even blij dat ik gelukkig ben met beidequote:Op dinsdag 5 december 2006 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hier meer geintereseerd zijn in je uiterlijk dan in je IQ
Vind je het heel erg als ik deze uitspraak met een korreltje zout neem? Ik denk namelijk dat je -als de basis van je verhalen al op waarheid berust- heel veel theater maakt op FOK!.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef FuifDuif het volgende:
Ik bedoelde niet dat ik hier een act opvoer
tot je met je meisje uit gaat naar een galaparty en het stort regentquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef A_L_N_F het volgende:
pfff een auto om indruk te maken.
zoiets maakt pas indruk bij vrouwen:
[afbeelding]
geen probleem.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:50 schreef Ferdii het volgende:
[..]
tot je met je meisje uit gaat naar een galaparty en het stort regent
Vast welquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:57 schreef Serendips het volgende:
Op zich wel een mooie auto, maar ik kan niet garaderen dat ik mijn hoofd er voor zal omdraaien als er eentje voorbij rijdt.
meisjes van 12 vallen op jongens met brommersquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef A_L_N_F het volgende:
[afbeelding]
ja echt leuk hey! als je een vrouw tegenkomt die liever de auto berijdt dan jouzelf!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Impressie foto:
[afbeelding]
metname omdat de pook niet in de weg zit hè :pquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:17 schreef SilentChaos het volgende:
Een automaat maakt wel indruk
Jij: "Wil je schakelen?"
Zij: "Het is toch een automaat?"
Jij: "Ja dat klopt"
Was dat bedoeld als leuke grap...?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:17 schreef SilentChaos het volgende:
Een automaat maakt wel indruk
Jij: "Wil je schakelen?"
Zij: "Het is toch een automaat?"
Jij: "Ja dat klopt"
Je moet'm zien uit That 70's Show...Dan is'ie prachtigquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:36 schreef Serendips het volgende:
[..]
Was dat bedoeld als leuke grap...?![]()
Ik lach me dood!![]()
Is dat die show met....hoe heet die gast ook al weer....Ashton Kutcher? Komt dat daaruit?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:52 schreef SilentChaos het volgende:
Je moet'm zien uit That 70's Show...Dan is'ie prachtig
You wanna shift?
-It's an automatic...
I know
Jepquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:56 schreef Serendips het volgende:
[..]
Is dat die show met....hoe heet die gast ook al weer....Ashton Kutcher? Komt dat daaruit?
Je bedoelt dit filmpje. (Na ongeveer 6 minuten).quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef A_L_N_F het volgende:
[afbeelding]
Dat is'm jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Serendips het volgende:
[..]
Je bedoelt dit filmpje. (Na ongeveer 6 minuten).
Ik was benieuwd of het ook echt grappig is. Maar helaas, het is echt zo'n man-met-auto-grap. (That 70's show is sowieso niet echt mijn humor).
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:07 schreef Esco het volgende:
Volvo S40, voor als je geen echte auto kunt betalen
Niet die van jou dan, maar als ik het een mooie auto vind val ik daar wel voor, voor de auto dan welteverstaan he en op de passasiersstoel, WAT?!?!?!?!?!?!?! echt niet, zelf rijden, vent eruit schoppen, ruilen voor leuke vent....quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Impressie foto:
[afbeelding]
Je gaat er al van uit dat mannen met leuke auto's niet leuk zijn?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:38 schreef erodome het volgende:
vent eruit schoppen, ruilen voor leuke vent....
Neen, dat komt door de topic als zodanig...maar het is vaak wel waarquote:Op woensdag 6 december 2006 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je gaat er al van uit dat mannen met leuke auto's niet leuk zijn?
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Neen, dat komt door de topic als zodanig...maar het is vaak wel waar
Hoevaak zie ik een auto die ik echt leuk vind, gaat mijn blik waarderend over de vormen om dan de rijder te zien en te denken, wat eeuwig zonde zeg, zo'n midlifecrises figuur in zo'n auto!
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:33 schreef FuifDuif het volgende:
Toch grappig om te zien dat vrouwen denken ook maar iets te kunnen eisen in deze.
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:37 schreef Sjakie01 het volgende:
Tuurlijk geilen vrouwen op grote auto's. Het zijn toch allemaal geldwolven. Als ze er op hun 40e maar net als Estelle Gullit uit kunnen zien in een SUV en peper dure kleding.
Nee, niet met zo'n brave huisvadertjesbakquote:Op donderdag 7 december 2006 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar als er dus een leuke gozer inzit..heeft'ie wel je aandacht getrokken..
DUS conclusie, wat allang duidelijk had moeten zijn:
Met een mooie, leuke, grote slee kan je aandacht trekken, je scoort er geen vrouwen mee, maar je wordt wel meer gezien
Maar niet met zo'n moderne Volvo
Toch grappig dat een man nogsteeds kan geloven dat hij echt de baas is, ach ja, dat veranderd nog wel fuifje na een paar jaar huwelijk, grijns, je kent het gezegde he, als mama niet blij is niemand blij, dat gezegde spreekt voor zichquote:Op donderdag 7 december 2006 11:33 schreef FuifDuif het volgende:
Toch grappig om te zien dat vrouwen denken ook maar iets te kunnen eisen in deze.
Een succesvolle consultant rijdt op zijn minst in een S80.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:50 schreef FuifDuif het volgende:
Brave huisvadertjesbak? De Volvo S40 is een toonbeeld van de succesvolle consultant. Ik moet niets hebben van sportwagens. Ik hou alleen van zakelijke auto's.
Ik rij Merc, dat straalt in ieder geval wat uit. Een Volvo niet, daar heeft iedereen nog een linkse dokter gedachte qua bestuurder bij.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:50 schreef FuifDuif het volgende:
Brave huisvadertjesbak? De Volvo S40 is een toonbeeld van de succesvolle consultant. Ik moet niets hebben van sportwagens. Ik hou alleen van zakelijke auto's.
Merc, patser. Taxichauffeur of smakeloze kamper...quote:Op donderdag 7 december 2006 11:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik rij Merc, dat straalt in ieder geval wat uit. Een Volvo niet, daar heeft iedereen nog een linkse dokter gedachte qua bestuurder bij.![]()
Dat was mijn auto vroeger in Amerika ookquote:Op donderdag 7 december 2006 11:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, niet met zo'n brave huisvadertjesbak
Amenquote:Op donderdag 7 december 2006 11:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch grappig dat een man nogsteeds kan geloven dat hij echt de baas is, ach ja, dat veranderd nog wel fuifje na een paar jaar huwelijk, grijns, je kent het gezegde he, als mama niet blij is niemand blij, dat gezegde spreekt voor zich![]()
![]()
Neen, de man denkt dat graag en wij vrouwen laten ze maar in de waan meestalquote:Op donderdag 7 december 2006 15:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De man is het hoofd der vrouw.
Je hebt gelijk. Maar toch ook niet helemaal, want vrouwen willen ook maar wat graag een knappe/intelligente/aantrekkelijke/machtige etc man; het hangt van hun eigen aantrekkelijkheid af of ze enige kans maken. De wet van vraag en aanbod werkt ook hier.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Neen, de man denkt dat graag en wij vrouwen laten ze maar in de waan meestal
Kijk nu eens eerlijk, waarom willen mannen macht en/of succes, om vrouwen te krijgen.
Waarom werken mannen, om vrouwen te onderhouden en aan te trekken.
Zo kan je met alles komen wat mannen doen, het komt allemaal weer op de vrouw neer en wie is in huis de baas, jawel, de vrouw, wie bepaald wat de man aantrekt, rijdt, wie bepaald wat er gegeten wordt, waar men op vakantie gaat, hoe zijn kinderen grootgebracht worden, wie bepaald wanneer er gemeenschap plaatsvind enz enz enz enz enz, juistum, de vrouw!
En wie krijgt met de deegroller als hij zich misdraagt, de man, wie trekt aan het kortste eind bij een scheiding meestal, de man enz enz enz enz.
Al die mannen met hun grote monden over hun "wijf" totdat ze erbij is, dan zijn ze poeslief, want wee u die een vrouw tergt
Om een lang verhaal kort te maken, deze wereld draait nu eenmaal om vrouwen, heb het idee dat je heel machtig bent, wij vrouwen vinden het best, zolang ons bedje maar gespreid is doen jullie maar zo hanirig onder elkaar als jullie willen
Dit is dan ook de reden dat mannen het zo nodig vinden vrouwen af te kraken, want diep in hun hart weten ze wel hoe het zit, ze zijn slaaf van de vrouw, de pussy trap is een levenslange val
hehe dat doen we allemaal uit eigenbelang, als het er op aan komt zijn het de vrouwen die gaan gillen en miepen en de mannen die het echte werk doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Neen, de man denkt dat graag en wij vrouwen laten ze maar in de waan meestal
Kijk nu eens eerlijk, waarom willen mannen macht en/of succes, om vrouwen te krijgen.
Waarom werken mannen, om vrouwen te onderhouden en aan te trekken.
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:23 schreef mForce het volgende:
Vriend van de TS neemt autobeurzen te serieus
[afbeelding]
Je snapt het, of toch nietquote:Op donderdag 7 december 2006 17:00 schreef alsem het volgende:
[..]
hehe dat doen we allemaal uit eigenbelang, als het er op aan komt zijn het de vrouwen die gaan gillen en miepen en de mannen die het echte werk doen.
Dat is erg lang de enige manier geweest voor een vrouw om een vorm van macht of zekerheid te hebben, tegenwoordig kunnen en mogen we ook zelf werkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:20 schreef Ferdii het volgende:
de vrouwen...
want als de man dan slim word en die geld uitgevende chick verlaat moet zij weer de slet uithangen om een nieuwe man te scoren. of hebben vrouwen nog niet door dat ze een lustobject zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |