abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43351875
Inmiddels rijd ik alweer een poosje in een prachtige Volvo S40.

Impressie foto:

Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.

Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."

In hoeverre vallen dames voor iets dergelijks?
pi_43351948
Al draagt een aap een gouden ring...

[ Bericht 1% gewijzigd door FlyingFox op 08-11-2006 11:04:40 ]
  woensdag 8 november 2006 @ 10:41:28 #3
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_43351969
quote:
Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Het feit dat je er zelf zo blij mee bent, vind ik al erg leuk haha.. Maar persoonlijk kan het mij op deze leeftijd (19) geen donder schelen of iemand in een koekblik rijdt of in zo'n mooie auto. Uberhaupt een auto is relaxed! Niet dat een mooie auto niet leuk is, maar echt een criteria is het niet.
pi_43352040
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:

Niet. Sorry
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 8 november 2006 @ 10:45:07 #5
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_43352058
Een s40 is een leuke bak. Maar geen "mooie grote slee"
  woensdag 8 november 2006 @ 10:45:33 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43352072
mooie auto. mag ik niet een keer meerijden?

dan zullen de vrouwen helemaal niet meer weg te slaan zijn en nemen we de twee mooiste mee op de achterbank en een reserve in de kofferbak.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_43352080
wel als je ze laat struikelen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_43352091
De vraag is nu natuurlijk of deze ontkennende reacties daadwerkelijk de attitude van de achterliggende individuen weerspiegelen, of deze simpelweg worden geventileerd om mijn aantrekkelijkheid te ontkennen.
  woensdag 8 november 2006 @ 10:46:52 #9
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_43352104
Dat is geen mooie grote slee hoor
Dit zijn mooie grote sleeën:

Even mijn eigen grote slee (elke reden om die te posten grijp ik aan ):

En nou niet aankomen met dat't pooierbakken zijn, want pooiers rijden in:
- Dikke en veels te dure BMW's
- Dikke Mercedesen, oftewel: Shoarmataxi's...

Dit zijn oude klassieke rock'n roll auto's 8)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_43352122
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef zoalshetis het volgende:
mooie auto. mag ik niet een keer meerijden?

dan zullen de vrouwen helemaal niet meer weg te slaan zijn en nemen we de twee mooiste mee op de achterbank en een reserve in de kofferbak.
Dat lijkt mij een strak plan. Ik denk overigens dat de kofferbak groot genoeg is voor wel twee reservedames. Dat wordt dolle pret, zoalshetis .
  woensdag 8 november 2006 @ 10:48:32 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43352141
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:47 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat lijkt mij een strak plan. Ik denk overigens dat de kofferbak groot genoeg is voor wel twee reservedames. Dat wordt dolle pret, zoalshetis .
op naar een fijn stil plekje in het bos.
pi_43352157
Tja ik merk het zelf ook.
Ben van mijn lease-autotje (Toyota Aygo ) naar mijn eigen auto gegaan, een Seat Ibiza Sport 1.4 uit 2004. Vrouwen kijken nu een stuk langer
pi_43352188
Auto's die sex appeal of brute kracht uitstralen doen het goed bij de dames. Een s40 is een inspiratieloze standaart leasebak waar half Nederland in rijdt. Wil je aandacht kweken met je auto omdat je zelf niet boeiend genoeg bent koop dan een: Porsche, Ferrari, Aston Martin of meer betaalbaar een Mustang of een Charger(hoewel ook nog duur).
I am the Alpha and the Omega
pi_43352193
quote:

Impressie foto:
[afbeelding]

Je zei mooie grote slee... m'n buurman rijd in een fiat panda en vind hem ook net zo goed als een ferrari

Als je echt een mooie grote slee hebt vallen er idd meisjes op.. je ziet tog vaak genoeg van die ouwe mannetjes met jonge chicks omdat ze rijk zijn?
pi_43352303
Grote slee? stelletje amateurs

Kijk wat een lekker kontje
This is what you are, this is what you get...
pi_43352338
quote:

Impressie foto:
[afbeelding]

Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."

Daar ben ik gestopt met lezen.
pi_43352368
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:51 schreef BossFight het volgende:
Auto's die sex appeal of brute kracht uitstralen doen het goed bij de dames.
Bij dames niet hoor, misschien alleen bij goedkope troela's Kan mij het rotten wat voor auto een man heeft.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_43352369

Hier heb ik toch al menig babe mee gescoord
Lurf is the message and the message is Lurf
  woensdag 8 november 2006 @ 11:00:54 #19
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_43352392
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:56 schreef mForce het volgende:

[afbeelding]
Deze kont is veel lekkerder

pi_43352411
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:59 schreef Ripley het volgende:

[..]

Bij dames niet hoor, misschien alleen bij goedkope troela's Kan mij het rotten wat voor auto een man heeft.
Laten we het zo zeggen dan: Vrouwen die een klamme mossel krijgen van auto's krijgen die van dat soort auto's.
pi_43352467
Typisch dat de meesten toch alleen maar denken aan wat ze zelf leuk vinden. Als je met een auto dames wilt imponeren, moet je iets kiezen wat ze zelf willen hebben.
Ik had de meeste succes bij de dames met een Peugeot 106. Zo'n wagen willen ze namelijk zelf ook wel rijden, als je met een brute sportwagen aankomt moet je wel laten doorschemeren dat je geld genoeg hebt om nog een klein autootje voor haar erbij te kopen (en dan niet een merk noemen, maar "een blauwe" of een "rode", vrouwen kijken altijd naar de kleur), want in die wagen durft ze natuurlijk niet te rijden!
En pas echt interessant wordt het voor de dames als je met een stationcar aankomt, want daarmee kun je naar de IKEA, naar het tuincentrum, kun je al haar zooi meezeulen naar de camping in Frankrijk, etc. etc. En als haar eierstokjes aan het tikken zijn scoor je natuurlijk meteen met een familycar.
(ik heb het gewoon goed aangepakt, EN een sportwagen EN een stationcar EN zij had haar eigen auto al: een blauwe!)
  woensdag 8 november 2006 @ 11:07:23 #22
51024 Esco
Ondertitel
pi_43352538
Volvo S40, voor als je geen echte auto kunt betalen
Signature
pi_43352556
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:04 schreef brinkie het volgende:
Typisch dat de meesten toch alleen maar denken aan wat ze zelf leuk vinden. Als je met een auto dames wilt imponeren, moet je iets kiezen wat ze zelf willen hebben.
Ik had de meeste succes bij de dames met een Peugeot 106. Zo'n wagen willen ze namelijk zelf ook wel rijden, als je met een brute sportwagen aankomt moet je wel laten doorschemeren dat je geld genoeg hebt om nog een klein autootje voor haar erbij te kopen (en dan niet een merk noemen, maar "een blauwe" of een "rode", vrouwen kijken altijd naar de kleur), want in die wagen durft ze natuurlijk niet te rijden!
En pas echt interessant wordt het voor de dames als je met een stationcar aankomt, want daarmee kun je naar de IKEA, naar het tuincentrum, kun je al haar zooi meezeulen naar de camping in Frankrijk, etc. etc. En als haar eierstokjes aan het tikken zijn scoor je natuurlijk meteen met een familycar.
(ik heb het gewoon goed aangepakt, EN een sportwagen EN een stationcar EN zij had haar eigen auto al: een blauwe!)
Zo beter?

quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:07 schreef Esco het volgende:
Wat is er mis met een S40? iig beter dan een Franse bak
pi_43352565
quote:

[afbeelding]
ik vind de voorkant een stuk mooier dan de achterkant.. Achterlichten zijn niet optimaal
pi_43352572
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:08 schreef mForce het volgende:

[..]

Zo beter?

[afbeelding]
dat is echt een auto waar je alleen in moet zitten
pi_43352584
Mooie grote slee Leasebak bedoel je
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_43352594
Ik val alleen voor limo's
Liej
  woensdag 8 november 2006 @ 11:10:59 #28
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_43352606
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:04 schreef brinkie het volgende:
Goede theorie (serieus)
Alleen je vertelwijze heeft me toch wel flink aan't lachen gemaakt

Ik vind vragen zoals de TT altijd generaliserend....
Je kan niet zeggen dat een vrouw op een grote bak valt of een kleine...Elke vrouw is anders (ook al is beweren dat ze allemaal hetzelfde zijn wel het leukst om te doen )
Ik rij 2 auto's (als jij gaat patsen doe ik het ook ). Een dikke slee, namelijk een oude Amerikaan, de enige echte dikke sleeën) en een Nissan Sunny voor dagelijks...Er zijn mensen die mijn Sunny leuk vinden (logisch, hij's met liefde onderhouden en toch wel wat leuker aangekleed dan de gemiddelde marokkanenbak hier in de randstad)...M'n Chevy vindt iedereen vet...
Dat wil nog niet zeggen dat vrouwen mij opeens aantrekkelijker vinden door m'n auto...

Je kan met je auto echter wel vrouwen afschrikken, maar dan moet je bij jezelf te rade gaan: Wil ik zo'n vrouw die me daarop beoordeeld?
ALs ik een vrouw afschrik met m'n Chevrolet, dan is ze schijnbaar nogal kortzichtig omdat op de één of andere manier mensen en stereotype beeld hebben bij dat soort auto's (oude amerikanen). Zo'n figuur hoef ik niet. Vrouwen die er niks van zeggen of heel kort zeggen dat je een aparte auto rijdt maar er verder geen aandacht aan besteden omdat het ze weinig kan schelen zijn dan weer prima vrouwen!
Vrouwen die het een te gekke bak vinden...tja kan 2 kanten op: Ze denkt dat je teveel geld hebt of mega-handig bent...(zodat je haar auto mag repareren)
of het zijn liefhebbers...

De laatste catagorie is meer voor mij weggelegd
pi_43352628
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:59 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]

In de Zomer ook?
pi_43352640
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:45 schreef zoalshetis het volgende:

Please!
  woensdag 8 november 2006 @ 11:12:45 #31
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_43352649
Die grote slee is meestal ter compensatie van iets wat niet zo heel groot is
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  woensdag 8 november 2006 @ 11:12:46 #32
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_43352650
Beetje triest als je een 'mooie grote slee' nodig denkt te hebben om in de smaak te vallen bij vrouwen. Naar wat voor oppervlakkige vrouwen ben je dan op zoek?
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_43352668
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Vrouwen kijken nu een stuk langer
Naar de auto ja, niet naar het gedrocht dat 'm bestuurt.
  woensdag 8 november 2006 @ 11:14:16 #34
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_43352687
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:12 schreef Everett het volgende:
Beetje triest als je een 'mooie grote slee' nodig denkt te hebben om in de smaak te vallen bij vrouwen. Naar wat voor oppervlakkige vrouwen ben je dan op zoek?
My thoughts exactly!

Koop wat je zelf leuk vindt en let niet op anderen...Ook al rij je Simca, Kevertjes of weet ik veel wat...als je't zelf leuk vindt en er passie voor hebt, is dat al goed genoeg Vrouwen houden van mannen met passie
pi_43352695
Als ik in de file sta, kijk ik altijd wel even bij de grote auto's naar binnen, zit daar iets in dat jong en lekker is, kijk ik langer.
Maar.... dat doe ik ook met jong en lekker in een kleine auto....
Nadeel hiervan is, dat je verder toch nooit contact met iemand zal hebben.

Het lijkt me wel gaaf om iemand in de file aan te kijken, en dan achter elkaar de parkeerplaats op te rijden, en dan even onderweg naar kantoor in de grootste auto bruut te sexen.....

Kijken of je hem ooit nog tegenkomt in de file, en dan even knipogen.... Rrrrrrrrrrrrr
Al is dit voer voor een apart topic denk ik: Waar denk jij aan in de file.......
Rij eens langs, met je Volvo, ik zit in een nieuwe grijze opel Corsa (van de baas, geen eigen keuze... opel)
Een kijken of je parkeerplaats waardig bent
sub/
  woensdag 8 november 2006 @ 11:15:48 #36
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_43352717
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:14 schreef mantamanta het volgende:
Als ik in de file sta, kijk ik altijd wel even bij de grote auto's naar binnen, zit daar iets in dat jong en lekker is, kijk ik langer.
Maar.... dat doe ik ook met jong en lekker in een kleine auto....
Nadeel hiervan is, dat je verder toch nooit contact met iemand zal hebben.

Het lijkt me wel gaaf om iemand in de file aan te kijken, en dan achter elkaar de parkeerplaats op te rijden, en dan even onderweg naar kantoor in de grootste auto bruut te sexen.....

Kijken of je hem ooit nog tegenkomt in de file, en dan even knipogen.... Rrrrrrrrrrrrr
Al is dit voer voor een apart topic denk ik: Waar denk jij aan in de file.......
Rij eens langs, met je Volvo, ik zit in een nieuwe grijze opel Corsa (van de baas, geen eigen keuze... opel)
Een kijken of je parkeerplaats waardig bent
Wel leuk dat je dan Manta heet als je niet van Opels houdt (Opel Manta)
pi_43352722
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:12 schreef Everett het volgende:
Zoiets..

pi_43352739
Denken dat je door een 'grote slee' 'het' helemaal 'gemaakt' hebt bij 'de vrouwtjes'.

pi_43352754
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:08 schreef mForce het volgende:

[..]

Zo beter?

[afbeelding]
[..]
Yep.
quote:
Wat is er mis met een S40? iig beter dan een Franse bak
S40 is niks anders dan een te dure Ford Focus sedan en zo grijs en saai, dat 'ie niet voor niets standaard de lichten aan heeft, anders zie je 'm gewoon niet. Ik kan me niet voorstellen dat je ook maar iemand imponeert met een S40. Dan maar een Franse (of nog liever: Italiaanse) auto met "karakter", daar is nog een designafdeling aan te pas gekomen. Maar het kan nog saaier/grijzer dan een S40, dan moet je een Toyota Corolla of Avensis gaan rijden. Gaat nooit stuk, dus je zit er langer aan vast dan de vrouw die je ermee dacht te imponeren
pi_43352761
Liever een goede grote pik.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_43352779
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:17 schreef Scandalous het volgende:
Hoppakee!
pi_43352785
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:40 schreef FlyingFox het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring...
pi_43352900
Vriend van de TS neemt autobeurzen te serieus

woensdag 8 november 2006 @ 11:24:36 #44
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_43352929
quote:
Tja maar hoe laat je merken dat je dat hebt
Zonder boetes of onzedelijk gedrag
Zomaar je lul uit je broek hangen wordt ook niet gewaardeerd!
  woensdag 8 november 2006 @ 11:25:28 #45
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_43352945
quote:
Kijk, dat snap ik dan weer wel.
Ik rijd ook in een grote auto, maar dat is alleen omdat ik mijn pik moet vervoeren
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_43352971
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:24 schreef SilentChaos het volgende:

Dat ligt eraan hoe groot ie is.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_43352997
quote:

[..]

Voorover gebukt lopen?
pi_43353006
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:59 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]

Maar deze slee zegt dan ook iets over jouzelf.

kan heel romantisch zijn

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 8 november 2006 @ 11:28:22 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43353034
quote:

[..]

en dan nog. de winter is comming.
pi_43353075
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:14 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

My thoughts exactly!

Koop wat je zelf leuk vindt en let niet op anderen...Ook al rij je Simca, Kevertjes of weet ik veel wat...als je't zelf leuk vindt en er passie voor hebt, is dat al goed genoeg Vrouwen houden van mannen met passie
Toch hebben vrouwen een eigen kijk op auto's, ook als het om oldtimers gaat. Zo wil de mijne dat ik mijn sportwagen hierop inruil (doe ik lekker niet )

en dit is haar droomwens:

pi_43353087
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dan nog. de winter is comming.
Stoelverwarming!
  woensdag 8 november 2006 @ 11:30:29 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43353099
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:30 schreef mForce het volgende:

[..]

Stoelverwarming!
lol
pi_43353103
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:13 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Naar de auto ja, niet naar het gedrocht dat 'm bestuurt.
!
pi_43353130
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:27 schreef Mirage het volgende:

[..]

Maar deze slee zegt dan ook iets over jouzelf.

kan heel romantisch zijn

Zeker, kan ik je al voor een ritje noteren Mirage

Mits sneeuw natuurlijk
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_43353135
quote:
Helaas, dat wordt hem dan niet.
  woensdag 8 november 2006 @ 11:32:28 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43353158
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:31 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Helaas, dat wordt hem dan niet.
moet je eens kijken welk een ordinaire stoephoer dat dan ook zegt

zulke vieze wijven nemen wij niet mee fuif!
pi_43353196
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Tenzij met een stuk touw om haar nek vastgebonden aan de trekhaak en dan hard over een klinkerweg scheuren.
pi_43353213
quote:

[..]

Je moeder
  woensdag 8 november 2006 @ 11:35:03 #59
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_43353237
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:29 schreef brinkie het volgende:

[..]

Toch hebben vrouwen een eigen kijk op auto's, ook als het om oldtimers gaat. Zo wil de mijne dat ik mijn sportwagen hierop inruil (doe ik lekker niet )

[afbeelding]

en dit is haar droomwens:

[afbeelding]
Die VW krijgt mijn voorkeur, vette bakken!

DIe andere is ook niet verkeerd hoor...Oldtimers
  woensdag 8 november 2006 @ 11:35:21 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43353253
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:34 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Tenzij met een stuk touw om haar nek vastgebonden aan de trekhaak en dan hard over een klinkerweg scheuren.
deal.
  woensdag 8 november 2006 @ 11:35:30 #61
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_43353258
Als vrouwen geimponeerd raken van je auto, dan doen ze dat volgens mij alleen bij bakken van boven de twee ton. En dat geld lang niet voor alle vrouwen.
Bij alles wat beneden die klasse ligt, kijken vrouwen met vrouwelijke logica, dus of ze je auto cool vinden kan afhangen van of

• je auto een vuilnisbak op wielen is (kan wijzen op slechte lichaamshygiene)

• Je auto niet te netjes is (kan wijzen op en dwangneurose, en als julie zouden gaan samnwonen, en jij bent te netjes, en zij een sloddervos wordt het ruzie)

• kleur (in het algemeen is een man in een roze auto toch wat verdacht...)

• te veel knuffelbeesten op de hodeplank (watje)

• te weinig beesten op de hoedeplank (mischien te macho)

etc etc

Dus hou nou maar op met je al te druk maken over wat vrouwen van je auto vinden, je kan er zeker van zijn dat je hun logica toch niet snapt. Dat geeft niet, daar zijn het vrouwen voor.
  • Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
      woensdag 8 november 2006 @ 11:35:37 #62
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_43353263
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 11:34 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Je moeder
    nee die is niet ranzig, goor en gepierced. heb je je kut ook gepierced?
      woensdag 8 november 2006 @ 11:42:47 #63
    153506 Captain_Fabulous
    pi_43353460
    http://www.hessing.nl/
    http://www.kroymans-hilversum.nl/

Voor auto's waar buitenproportioneel veel buitenproportioneel lekkere chicks buitengewoon opgewonden van kunnen raken als je erin rijdt...
    Een S40 heeft mischien scoringskans teggen sluitingstijd bij een patatkraam ergens in de provincie als er dronken breezah chicks rondhangen die nog niet naar huis willen, nergens anders....
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    pi_43353594
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 11:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Als vrouwen geimponeerd raken van je auto, dan doen ze dat volgens mij alleen bij bakken van boven de twee ton. En dat geld lang niet voor alle vrouwen.
    Bij alles wat beneden die klasse ligt, kijken vrouwen met vrouwelijke logica, dus of ze je auto cool vinden kan afhangen van of

• je auto een vuilnisbak op wielen is (kan wijzen op slechte lichaamshygiene)

• Je auto niet te netjes is (kan wijzen op en dwangneurose, en als julie zouden gaan samnwonen, en jij bent te netjes, en zij een sloddervos wordt het ruzie)

• kleur (in het algemeen is een man in een roze auto toch wat verdacht...)

• te veel knuffelbeesten op de hodeplank (watje)

• te weinig beesten op de hoedeplank (mischien te macho)

etc etc

Dus hou nou maar op met je al te druk maken over wat vrouwen van je auto vinden, je kan er zeker van zijn dat je hun logica toch niet snapt. Dat geeft niet, daar zijn het vrouwen voor.

• Je hebt gelijk.
    There is no love sincerer than the love of food.
    pi_43353671
    Het kan mij niks schelen wat voor auto iemand heeft.

Een auto is een gebruiksvoorwerp dat je van A naar B kan brengen. Ik waardeer het zeer als mannen dat ook zo zien.
    pi_43353707
    Peugeot 607!
    pi_43353783
    quote:

[..]

Euhm... aan de foto's te zien is ze wat zelfvoldaan, maar even eerlijk, niet al te ordinair, redelijk inteligent, en gewoon mooi....
    Het is geen kelly, patricia, venessa, mandy, chantal type...

(heet ze net chantal)
    sub/
      woensdag 8 november 2006 @ 11:55:46 #68
    56749 BlaZ
    Torpitudo peius est quam mors.
    pi_43353806
    Denk niet dat dames echt vallen voor een mooie slee en al zeker niet voor zón s40. Ten eerste wil je vrouwen aantrekken zul je toch echt met een Aston Martin ofzo aan moeten komen zetten.

Anders kan je denk ik beter een klein autotje hebben wat vrouwen gewoon mooi vinden met ronde vormen.
    Ceterum censeo Turciam delendam esse.
    pi_43353966
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 11:50 schreef Lollifant het volgende:

Een auto is een gebruiksvoorwerp dat je van A naar B kan brengen. Ik waardeer het zeer als mannen dat ook zo zien.
    Jij valt op creditcards?

woensdag 8 november 2006 @ 12:05:28 #70
    65351 B_BOY
    De kater komt later.
    pi_43354077
    quote:

Impressie foto:
    [afbeelding]

fuifduif dit valt me vies van je tegen jongen. ik had je wel in iets stijlvollers verwacht.
    ik moet zeggen dat mijn nieuwe auto in combinatie met een nieuw t-shirt hordes vrouwen aantrekt. Zelf zonder AXE word ik al bedolven onder de vrouwen. wellicht kun je een keer langskomen zodat ik je wat lessen kan leren. Hieronder heb ik vast een foto gemaakt hoe je stoer op je motorkap kunt gaan zitten terwijl die vrouwtjes zit te checken op het dorpsplein.
    Met vriendelijke groet,

B_BOY

Remlof is een Spellings Nsb'er
    pi_43354089
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 11:55 schreef BlaZ het volgende:
    Denk niet dat dames echt vallen voor een mooie slee en al zeker niet voor zón s40. Ten eerste wil je vrouwen aantrekken zul je toch echt met een Aston Martin ofzo aan moeten komen zetten.

Anders kan je denk ik beter een klein autotje hebben wat vrouwen gewoon mooi vinden met ronde vormen.
    Waarom denken mannen dat vrouwen onder de indruk zijn van een man met zo'n auto?
    Dat iets een mooie auto is waar ze dus naar kijken betekent nog niet dat ze ook interesse hebben in de vent die erin zit hoor...

Als ik me aangetrokken voel tot iemand heeft dat niets met zijn auto te maken, al zegt het het wel iets over iemand hoe hij met zijn auto omgaat, net zoals het wat zegt hoe zijn huis eruit ziet.
    Niet te netjes maar ook geen zwijnenstal, geen knuffeltjes en andere prullaria en tierelantijntjes, enz.
    There is no love sincerer than the love of food.
    pi_43354417
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 11:54 schreef mantamanta het volgende:

[..]

Euhm... aan de foto's te zien is ze wat zelfvoldaan, maar even eerlijk, niet al te ordinair, redelijk inteligent, en gewoon mooi....
    Als jij het zegt .
    pi_43354473

Met de titel "it's so....... big" .
    pi_43354526
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 12:05 schreef B_BOY het volgende:

[..]

fuifduif dit valt me vies van je tegen jongen. ik had je wel in iets stijlvollers verwacht.
    ik moet zeggen dat mijn nieuwe auto in combinatie met een nieuw t-shirt hordes vrouwen aantrekt. Zelf zonder AXE word ik al bedolven onder de vrouwen. wellicht kun je een keer langskomen zodat ik je wat lessen kan leren. Hieronder heb ik vast een foto gemaakt hoe je stoer op je motorkap kunt gaan zitten terwijl die vrouwtjes zit te checken op het dorpsplein.
    Met vriendelijke groet,

B_BOY

[afbeelding]
    Het werkt!
    pi_43354542
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 12:02 schreef mForce het volgende:

[..]

Jij valt op creditcards?

[afbeelding]
    Ja.
    pi_43354569
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 12:17 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Als jij het zegt .
    Nou...
    pi_43354631
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 12:17 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Als jij het zegt .
    Ow dus jij zou zo'n vrouw als haar niet willen?
    Gast je bent een idioot!
      woensdag 8 november 2006 @ 12:27:20 #78
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_43354730
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 12:23 schreef BossFight het volgende:

[..]

Gast je bent een idioot!
    of zeer verstandig
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_43354750
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 12:23 schreef BossFight het volgende:

[..]

Gast je bent een idioot!
    Om eerlijk te zijn niet, nee. Maar waarom ben ik dan een idioot? Omdat je minder prettig klaarkomt op een foto van haar als je je realiseert dat ze niet door een ieder wordt begeerd? Jongen, zoek de oorzaken eens bij jezelf en val mij er niet mee lastig.
      woensdag 8 november 2006 @ 12:59:54 #80
    78498 classpc
    I don't like change
    pi_43355693
    quote:

[afbeelding]
    Die is helemaal vlak van achteren
    Dat noem je toch geen kont man?

Ik zal maar niet met foto's komen
    Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
    pi_43356551
    Bwehehe een volvo S40 een dikke slee,
    sorry, je zult toch echt met wat beters aan moeten komen
    Glimlachen is de meest elegante manier om je tegenstander je tanden te laten zien
    pi_43357034
    quote:

Impressie foto:
    [afbeelding]

Ik zou zeggen test het uit in plaats van er een topic op Fok over te openen
    pi_43357250

Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
    pi_43357388
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 13:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    Exelero

pi_43357540
    Als een vrouw op je auto valt en niet op jou, ken ze oprotten...
    pi_43357951
    quote:

Impressie foto:
    [afbeelding]

In hoevere spreekt dit elkaar al tegen!!!
    Het feit dat je dit al moet vragen zegt genoeg over je "babe-magnet"
    pi_43359199
    Kan mij niet zoveel schelen in wat voor auto m`n vriend rijd. Hij heeft sinds 3 weken een rode Peugeot 306 uit 1994.

Hij vind trouwens mijn 205 mooier

Dit is mijn 205je

[ Bericht 29% gewijzigd door HondaScoopyRijdster21 op 08-11-2006 14:57:03 ]
    pi_43359740
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 14:49 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
    Kan mij niet zoveel schelen in wat voor auto m`n vriend rijd. Hij heeft sinds 3 weken een rode Peugeot 306 uit 1994.

Hij vind trouwens mijn 205 mooier

[afbeelding]
    Dit is mijn 205je
    Oh die !

OT : Ik merk trouwens wel dat vrouwen anders kijken als je in een andere auto rijdt. Ik rijd regelmatig in mn vaders kleine opeltje, maar ook zeer regelmaitg in mn zus dr Alfa Romeo 156 station uitvoering.. en bij die laatste kijken ze meestal toch anders
    pi_43360119
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef FuifDuif het volgende:
    [afbeelding]

Met de titel "it's so....... big" .
    Ja vies he, zo'n stokbrood
      woensdag 8 november 2006 @ 15:49:14 #90
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_43361150
    pi_43361179
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 15:19 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ja vies he, zo'n stokbrood
    En, is ie er in zijn geheel in gegaan?
    pi_43361703
    Ik heb vroeger een Porsche gehad, eigenlijk kijken er meer mannen en kinderen dan vrouwen en na een tijdje in zo'n auto zie je het nog geen eens meer dus misschien dat ze wel kijken maar heb ik het niet gemerkt
    pi_43362264
    Vind mannen met grote auto alles behalve aantrekkelijk, net of ze iets te compenseren hebben ofzo
    pi_43362492
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 16:19 schreef sopsop het volgende:
    Vind mannen met grote auto alles behalve aantrekkelijk, net of ze iets te compenseren hebben ofzo
    Jongensdroom noem ik het meer
    pi_43362554
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 16:19 schreef sopsop het volgende:
    Grappig dat je dit zegt. Ik heb dat precies zo met vrouwen op hakken. Net alsof ze een soort minderwaardigheidscomplex moeten compenseren .
      woensdag 8 november 2006 @ 16:50:00 #96
    159879 Kaneel
    dé smaakmaker
    pi_43363285
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 11:50 schreef Lollifant het volgende:

Kleding heeft ook alleen maar praktisch nut. Maar toch zien jullie het massaal op dezelfde wijze als veel mannen hun auto zien.
      woensdag 8 november 2006 @ 18:28:40 #97
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_43366651
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 16:50 schreef Kaneel het volgende:

[..]

Kleding heeft ook alleen maar praktisch nut. Maar toch zien jullie het massaal op dezelfde wijze als veel mannen hun auto zien.
    Held!

En grote auto's zouden iets te compenseren hebben? Dat is echt grote bullshit denk ik nog steeds...T'is idd meer een jongensdroom...
    Hoe groter hoe beter

En die audi... Noem je dat een lekkere kont Vormgeving en design van een pannenkoek! Originele vormgeving is tegenwoordig ver te zoeken in de gemiddelde burgerbak!

Dit is een kont :

Over de interieurtjes van nu nog niet te spreken...Over het algemeen krap (dankzij dat kut middenconsole)...Bovendien kan je veel te weinig mensen vervoeren...Als er achter 3 mensen kunnen, moet't voor ook kunnen
    pi_43368224
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 16:26 schreef Claudiu het volgende:

[..]

Jongensdroom noem ik het meer
    Waarom droom je daar als jongen dan al van? Juist, om iets anders dat dan al kleiner dan gemiddeld is te compenseren

Maar, TS moet het gewoon gaan uitproberen ipv hier te zemelen. Desnoods doe je een zonnebril op, als je erg onzeker bent. Niet schrikken als je vooral ook bewonderende, boze of meewarige blikken van andere mannen krijgt, hoort er allemaal bij, succes
      woensdag 8 november 2006 @ 19:11:57 #99
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_43368308
    Ik weet niet, maar hoe versieren jullie chicks *vanuit* jullie auto dan? Ik kan dat niet, flirten en autorijden, leer het me.
    pi_43370437
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 19:11 schreef Slarioux het volgende:
    Ik weet niet, maar hoe versieren jullie chicks *vanuit* jullie auto dan? Ik kan dat niet, flirten en autorijden, leer het me.
    donuts draaien in de vorm van een hartje
      woensdag 8 november 2006 @ 21:56:01 #101
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_43375480
    Nou, zijn er nog mannen die dromen van een stoere auto of er eentje hebben, die het me uit kunnen leggen? Hoe doe je dat in de kroeg bijvoorbeeld? Als je wilt neuken ofzo? Gebruik je het als openingszin, of is het het allerlaatste duwtje? Zo van "en ik heb ook nog een grote auto", zodat ze helemaaal zeker weten meegaat?

Nou? Ligt mij dat toe! Als ik in de auto zit zie ik namelijk zelden lekkere wijven alleen achter het stuur, die ik even met een vlotte babbel kan verleiden. Ik kan wel naar beneden wijzen ("Kijk eens! Dit is mijn auto!") maar dan denken ze dat ik wil dat ze me pijpen.

Iemand?
      woensdag 8 november 2006 @ 21:58:24 #102
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_43375603
    ik had een gele lm-002. die deed een keer prima op de scheveningse kade (en dan bedoel ik letterlijk óp de kade)

voor de rest reden mijn broertje en ik er mee rond op ruig terrein.

vrouwen neuk ik wel als ik autoloos de kroeg in rol.
    pi_43376438
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef Slarioux het volgende:

Iemand?
    Ik denk dat die personen alleen in kroegen komen waar je je auto voor kunt parkeren.
    pi_43377104
    Ik heb zelf een grote slee. Van een S40 raak ik dus echt niet onder de indruk.
      woensdag 8 november 2006 @ 22:29:04 #105
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_43377181
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef eos het volgende:
    Ik heb zelf een grote slee. Van een S40 raak ik dus echt niet onder de indruk.
    Ok, en hoe pimp je daarmee bij "de dames"?
    pi_43377355
    Ik heb een fiets met bagagedrager
    I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
    pi_43377423
    Wat moet ik met een dame?
      woensdag 8 november 2006 @ 22:52:42 #108
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_43378391
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:33 schreef eos het volgende:
    Wat moet ik met een dame?
    Weet ik veel, ik kan niet over internet ruiken dat je een vrouw bent.
    pi_43378623
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik kan niet over internet ruiken dat je een vrouw bent.
    Staat toch duidelijk in mijn profiel.
      woensdag 8 november 2006 @ 22:57:49 #110
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_43378679
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef eos het volgende:

[..]

Staat toch duidelijk in mijn profiel.
    Sorry, ik heb wel wat beters te doen dan profielen lezen.
      woensdag 8 november 2006 @ 23:06:54 #111
    151973 PlarkPlark
    Klok klok klok
    pi_43379096
    Verlengstuk van je lul?
    pi_43381523
    quote:

[afbeelding]
    politicus die je bent!
    pi_43382079
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Sorry, ik heb wel wat beters te doen dan profielen lezen.
    hou dan ook je mond als je het nieteens wil weten
    Door jou eigen n00bheid loop je een andere n00b af te kraken, elke echte user hier kent het geslacht van elke andere user, denk je dat we dom zijn ofsow?
      donderdag 9 november 2006 @ 00:49:48 #114
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_43382516
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 92% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 14:04:22 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
      donderdag 9 november 2006 @ 00:50:07 #115
    48288 Mikkie
    Mastermind.
    pi_43382523
    - Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 93% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 14:04:22 ]
    Zerg schreef:
    1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
      donderdag 9 november 2006 @ 08:49:32 #116
    153506 Captain_Fabulous
    pi_43385045
    Dat gezeur over penisverlengingen ook altijd...
    ik stond laatst naast een 911 GT3 voor het stoplicht. Op zaterdag, dus sprintje trekken ho maar (afgezien van dat ik dat met mijn auto zeker zou verliezen )

Ik tegen mijn vrouw en zoontje zeggen Kijk, een GT3!

Zij: blanco gezicht, van 'ja en waarom spring je nu op je stoel heen enweer eigenlijk'
    Zoontje (7 jaar): krijgt ook een dromerige blik, en ik zie hem onwillekeurig stuurbewegingen maken die drie stoplichten dat we er naast reden...

Ik ben er toch vrij zeker van dat hij geen enkele onzekerheid heeft over het formaat van zijn jongeheer, omdat we hem de preciese werking ervan nog niet hebben uitgelegd. En toch wilden we allebei niets liever dan uit onze auto springen en meerijden in die 911.

Oh ja, nog even nagevraagd, maar van mevrouw Fabulous hoef ik niet naar de plastische uroloog, er is genoeg aanwezig...
      donderdag 9 november 2006 @ 08:55:03 #117
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_43385111
    quote:
    Nou, zijn er nog mannen die dromen van een stoere auto of er eentje hebben, die het me uit kunnen leggen? Hoe doe je dat in de kroeg bijvoorbeeld? Als je wilt neuken ofzo? Gebruik je het als openingszin, of is het het allerlaatste duwtje? Zo van "en ik heb ook nog een grote auto", zodat ze helemaaal zeker weten meegaat?

Nou? Ligt mij dat toe! Als ik in de auto zit zie ik namelijk zelden lekkere wijven alleen achter het stuur, die ik even met een vlotte babbel kan verleiden. Ik kan wel naar beneden wijzen ("Kijk eens! Dit is mijn auto!") maar dan denken ze dat ik wil dat ze me pijpen.

Iemand?
    Volgens dit topic is mijn auto geen "grote slee" of "dikke bak" aangezien de smaak van de mensen tegenwoordig drastisch is verslechterd...Maar goed, als eigenaar van een sloep van 5,5 bij 2,1 meter kan ik zeggen dat ik geen vrouwen probeer of wil versieren met die auto...
    Ik rij erin omdat ik het lekker vind rijden en het tenminste een mooie auto vindt...hoe andere mensen erover denken maakt me weinig uit...
    Als ik met vrouwen praat zal ik ook zeker niet zeggen dat ik een Chevrolet Impala heb...dat boeit ze toch niet, bovendien komen ze daar wel achter naarmate het contact vorderd
    Mochten in het gesprek liefhebberijen, passies en hobbies naar voren komen, tja dan is mijn Chevrolet wel deel ervan en zal ik gewoon zeggen: oude auto's onderhouden en opknappen...
    Als ze hierna vraagt of ik er ook één heb, tja dan kom ik niet onder die vraag uit en moet ik toch zeggen dat ik een Chevrolet heb
    Maar het is zeker niet iets wat ik uit mezelf in een gesprek ga werpen omdat't vrouwen totaal niet interesseert wat voor auto je rijdt...Althans, leuke vrouwen interesseert dat niet, anders vind ik ze oppervlakkig en materialistisch...en daar ben ik neit naar op zoek!
    pi_43385154
    Beter koop je een toffe motor!
    pi_43388252
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 08:55 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Volgens dit topic is mijn auto geen "grote slee" of "dikke bak" aangezien de smaak van de mensen tegenwoordig drastisch is verslechterd...
    In mijn opinie wel, wij hebben nl. hetzelfde merk auto.
      donderdag 9 november 2006 @ 13:29:40 #120
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_43392911
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 11:08 schreef eos het volgende:

[..]

In mijn opinie wel, wij hebben nl. hetzelfde merk auto.
    Als't maar geen Chevrolet Matiz is
    Of een andere voorheen Deawoo
    pi_43393489
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 13:29 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Als't maar geen Chevrolet Matiz is
    Of een andere voorheen Deawoo
    Dat is zijn geen chevrolets en zeker geen slee.
    Een C1500 hebben we en als ik zo jouw foto's zie denk ik dat je wagen wel eens gezien heb in den Haag-zichtenburg
      donderdag 9 november 2006 @ 14:19:49 #122
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_43394642
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 13:46 schreef eos het volgende:

[..]

Dat is zijn geen chevrolets en zeker geen slee.
    Een C1500 hebben we en als ik zo jouw foto's zie denk ik dat je wagen wel eens gezien heb in den Haag-zichtenburg
    Meeting in de werf? Nee daar ben ik nog niet geweest helaas
    Reed er laatst wel met de Chevy toen ik van de Mac vandaan kwam
    pi_43395387

kerstman
    +
    slee
    =
    Kerstvrouw

dus ik denk dat je de vraag wel kunt beantwoorden met een ja, gok ik.
    pi_43395440
    Als ik straks mijn rijwebijs heb mag ik vast de auto van ons pa lenen, da's zo'n sjieke bmw uit de 5 serie.
    Que si?
      donderdag 9 november 2006 @ 14:49:41 #125
    153506 Captain_Fabulous
    pi_43395638
    Uit welke 5 serie, er zijn verschillen tussen!
    pi_43395850
    Nee...
    Daar zullen de vrouwtjes intrappen..

Een binkie van 18 in een statige 5 serie
      donderdag 9 november 2006 @ 14:58:14 #127
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_43395913
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 10:49 schreef Scorpie het volgende:
    Tja ik merk het zelf ook.
    Ben van mijn lease-autotje (Toyota Aygo ) naar mijn eigen auto gegaan, een Seat Ibiza Sport 1.4 uit 2004. Vrouwen kijken nu een stuk langer
    Naar een Seat Ibiza.
    pi_43396167
    Ik denk bij de meeste duurdere bakken, zeker als er een jong broekie inrijdt, vaak dat het een lease-bak is of een auto van pappie.
    Daar is niets mis mee, maar daarom ben ik er niet meer van onder de indruk als men in dergelijke auto rondrijdt. Ik denk trouwens ook écht dat het gros van alle auto's van de bank of leasemaatschappij is.

Dus nee ik ben niet onder de indruk als men dergelijke auto "bezit". Ik kan wel een dergelijke áuto mooi vinden (niet de genoemde auto van TS) maar dan vind ik de áuto interessant en niet de "bezitter". Zou ik de "bezitter" juist interessant vinden, dan kan ik wel weer interesse hebben voor zijn auto, simpelweg omdat ik dan interesse in zijn interesse heb. Volg je het nog?

Iemand zei al: het type auto of hoe hij er mee omgaat.
    Rijdende vuilnisbak = slonzig, veel/grote krassen op bumper = asocialig, etc.
    Station is imo trouwens de niewe hipheid.... ik zie het niet meer als oubollig ofzo!

Bovendien moet een auto vooral praktisch zijn. Ik vind het onzinnig als je een gezinnetje hebt en dan alleen een sportieve tweezitter hebt. Echter, als auto érbij, dan prima!!
    Dus als 2e auto is speelgoed cq oldtimers hartstikke leuk, maar als men dat als nummer 1 beschouwt dan ben ik weer afkerig.

Ik ben dus niet gevoelig voor grote sleeen.

Nuance is dus het toverwoord.
    pi_43396306
    Is het misschien projectie van TS?

Ik denk namelijk dat TS wel voor een dame zou vallen als ze een "mooie grote slee" heeft.

(dat, en hij zou zich afvragen wie haar sugardaddy is)
      donderdag 9 november 2006 @ 15:14:10 #130
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_43396366
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 15:07 schreef jack4ya het volgende:
    Ik denk bij de meeste duurdere bakken, zeker als er een jong broekie inrijdt, vaak dat het een lease-bak is of een auto van pappie.
    Daar is niets mis mee, maar daarom ben ik er niet meer van onder de indruk als men in dergelijke auto rondrijdt. Ik denk trouwens ook écht dat het gros van alle auto's van de bank of leasemaatschappij is.

Dus nee ik ben niet onder de indruk als men dergelijke auto "bezit". Ik kan wel een dergelijke áuto mooi vinden (niet de genoemde auto van TS) maar dan vind ik de áuto interessant en niet de "bezitter". Zou ik de "bezitter" juist interessant vinden, dan kan ik wel weer interesse hebben voor zijn auto, simpelweg omdat ik dan interesse in zijn interesse heb. Volg je het nog?

Iemand zei al: het type auto of hoe hij er mee omgaat.
    Rijdende vuilnisbak = slonzig, veel/grote krassen op bumper = asocialig, etc.
    Station is imo trouwens de niewe hipheid.... ik zie het niet meer als oubollig ofzo!

Bovendien moet een auto vooral praktisch zijn. Ik vind het onzinnig als je een gezinnetje hebt en dan alleen een sportieve tweezitter hebt. Echter, als auto érbij, dan prima!!
    Dus als 2e auto is speelgoed cq oldtimers hartstikke leuk, maar als men dat als nummer 1 beschouwt dan ben ik weer afkerig.

Ik ben dus niet gevoelig voor grote sleeen.

Nuance is dus het toverwoord.
    Mooi uitgelegd!

Grappig idd van die "auto van je pa" verhaal...
    Mensen denken dat van mij ook als ik in m'n Impala rijdt (ben 22 maar zie er jonger uit...bovendien is't apart dat iemand van 22 voor vast werkt op HBO niveau).
    Toen ik m'n Pontiac had was't nog erger, toen was ik 20! Dat was helemaal feest...
    pi_43396519
    Dan rijd jij dus in de auto van pappie, en ben ik een gooische vrouw. (en nee, die is niet van de bank of van hubbie, maar hij kost dan ook geen fluit. Toch draaien nog genoeg koppies )

Lekker stel
      donderdag 9 november 2006 @ 15:34:14 #132
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_43396993
    Ik zeg maar zo...

Met de voet kom je ook bij de plaats van bestemming. Lopen is beter voor je conditie en zeker beter voor het milieu. Auto's rijden niet op waterstof nu, dus in principe is iedere auto een vieze stinkbak.

Een auto als status-symbool

Sinds 2007 anti depressiva vrij,
    In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
    Gekte en waanzin voorbij.
    Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
    pi_43400118
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 14:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
    Uit welke 5 serie, er zijn verschillen tussen!
    Zo'n rode, die gaan het hartst volgens ons pa.
    op de achterkant staat iets van 520 of 525 ofzo, weet ik neit.
    Que si?
      donderdag 9 november 2006 @ 17:14:16 #134
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_43400657
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 23:06 schreef PlarkPlark het volgende:
    Verlengstuk van je lul?
    Daarom scoor ik zo goed met m'n VW Polo, heb duidelijk niks te compenseren
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      donderdag 9 november 2006 @ 18:22:57 #135
    81894 godigita
    Trollercoaster
    pi_43402945
    nee
    pi_43403061
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 08:55 schreef SilentChaos het volgende:

[..]
    Maar goed, als eigenaar van een sloep van 5,5 bij 2,1 meter kan ik zeggen dat ik geen vrouwen probeer of wil versieren met die auto...
    hahaha als je in een sloep vaart weten ze gelijk al dat je impotent bent
    pi_43409818
    Ik denk dat ik nog maar ff blijf rond tuffen in mijn donkerblauwe VW Golf uit 1994. Tenminste als het boven -5 graden celcius blijft, anders start ie niet meer.
    A'j wend bint um Twents te proat'n mö'j 't hier um oons nich loat'n.
      vrijdag 10 november 2006 @ 09:31:18 #138
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_43418397
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 18:26 schreef alsem het volgende:

[..]

hahaha als je in een sloep vaart weten ze gelijk al dat je impotent bent

Het tegendeel is echter waar...waarom denk je dat m'n auto zo mooi wit is
      vrijdag 10 november 2006 @ 09:49:49 #139
    153506 Captain_Fabulous
    pi_43418806
    quote:
    Zo'n rode, die gaan het hartst volgens ons pa.

Gevoel voor humor moet je hem nageven. Vrouwen zeggen altijd dat ze een goed gevoel voor humor kunnen waarderen, dus als je dat geerfd hebt zal dat meer helpen bij meiden oppikken dan overduidelijk in de auto van je pa
    kijk-mij-eens-stoer-doen rondrijden....

Ik bedoelde maar dat de nieuwe 5 serie nogal lelijk is, de kont zit er maar vaag opgeplakt, de neus en het middengedeelte hebben ruzie, etc etc.
    Niet dat ik als iemand hem mij gratis zou aanbieden ik dan zou weigeren,maar er zijn mooiere auto's voor dat geld, in mijn ogen!!!

Het is een beetje Marijke Helwegen gevoel, er is veel aan gedaan, heeft overduidelijk geld gekost, maar om er zelf in te rijden....
    pi_43424580
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Gevoel voor humor moet je hem nageven. Vrouwen zeggen altijd dat ze een goed gevoel voor humor kunnen waarderen, dus als je dat geerfd hebt zal dat meer helpen bij meiden oppikken dan overduidelijk in de auto van je pa
    kijk-mij-eens-stoer-doen rondrijden....

Ik bedoelde maar dat de nieuwe 5 serie nogal lelijk is, de kont zit er maar vaag opgeplakt, de neus en het middengedeelte hebben ruzie, etc etc.
    Niet dat ik als iemand hem mij gratis zou aanbieden ik dan zou weigeren,maar er zijn mooiere auto's voor dat geld, in mijn ogen!!!

Het is een beetje Marijke Helwegen gevoel, er is veel aan gedaan, heeft overduidelijk geld gekost, maar om er zelf in te rijden....
    Niet zo zoeren, nieuwe 5 serie rijdt heerlijk, ziet er goed uit en vrouwen....ja die moet je niet met je auto scoren

Trouwens, wil de TS niet afvallen, maar een volvo s40 past echt niet in het rijtje "vrouwen-magneten". Welke wel in mijn ogen:

M3/M5
    Slk/clk/sl/slr
    A8

En de italiaanse auto's enzo
      vrijdag 10 november 2006 @ 13:34:54 #141
    20403 Komakie
    That's Gnarly!
    pi_43424882
    Vrouwen zullen het nooit toegeven maar ergens vinden ze het wel interessant.
    Een dikke nieuwe auto staat een beetje voor succes en dat iemand genoeg geld heeft. Daar vallen vrouwen nou eenmaal op.
    Dus ze zullen niet op je vallen voor je mooie auto, maar je bent wel interessanter dan die gast in zijn pegeot 205 uit 1989 die voor je rijdt.
    Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
    Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
    Shaun Farmer: "That's gnarly"
      vrijdag 10 november 2006 @ 16:35:14 #142
    161526 KantjeBoorder
    Mezelf, altijd iemand anders.
    pi_43430630
    Ik val niet op een grote bak. Ik val op mannen die begrip voor mij tonen, geduld willen hebben en van me willen houden zonder te veel verplichtingen, daarin is het geven en nemen.
    U wordt verzocht het bovenstaande bericht met een korreltje zout te nemen daar ik niet altijd even goed weet wat ik zeg.
      zondag 26 november 2006 @ 13:20:03 #143
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_43902014
    Totaal niet, en zeker niet op die Volvo uit de openingspost.
    Sorry, maar ooit gehoord van "He's so boring, even his second car is a Volvo"?
    Waarom vraag je het eigenlijk in dit topic? Jij hebt die auto toch, dan zal je, mocht die uitspraak van die vriend van je waar zijn, in real life wel merken of "de chickies daar massaal voor vallen"? Zegt het feit dat je om aan een antwoord op die vraag te komen een forum nodig hebt al niet genoeg? Of zeg ik nu iets heel raars?

Maar nee dus, auto's of ander pats bezit doet me echt helemaal niks. Sterker nog, soms werkt het zelfs averechts. Niet dat ik op een man kan afknappen om zijn bezit, maar meer dat dat het hebben van dat soort stuff vaak samengaat met veel onnodig patsgedrag. Het is natuurlijk wel een leuke bijkomstigheid als Mr. Right goed bij kas zit, dat zal ik niet ontkennen Maar in de eerste plaats gaat het om de kenmerken van Mr. Right. Een neeee niks te moralistisch gezever. Ik meen het echt..

Oh trouwens, ik zit te liegen.. ! Er is 1 ding dat ik wel geil vind qua status dingetjes.. Mannen met mooie pakken, en dure horloge's. Don't ask me why. Voor de rest alsjeblieft GEEN sieraden.. Maar een mooie Breitling of Cartier...Een echt mooie dan he (want ook daar zit veel jammers tussen imho) aan de arm van een mooie man vast...
    Maar of dat nou meetelt? Dan val je in de eerste plaats al voor de man, en is zijn patsbezit meer de cherry on the cake... En das ook niet bepaald een luxe waar ik als vrouw van kan meegenieten zoals voor een auto wel geldt.. (msischien wel gewoon mijn persoonlijke fetish )

Dus toch.. Al draagt een aap een gouden ring geldt wel als je het mij vraagt.....
    Ik heb geen semi-intelligente signature.
    JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
      maandag 27 november 2006 @ 12:01:27 #144
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_43924780
    quote:
    Mja, dat vraag ik me dus ook af. Hoe de neuk krijg je het voor mekaar het op die manier over je auto te hebben zonder dat de vrouw in kwestie je meteen enorm kansloos vindt?
    "[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
      maandag 27 november 2006 @ 12:08:11 #145
    64326 beestjuh
    stupid little dreamer
    pi_43924954
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 12:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

Mja, dat vraag ik me dus ook af. Hoe de neuk krijg je het voor mekaar het op die manier over je auto te hebben zonder dat de vrouw in kwestie je meteen enorm kansloos vindt?
    Naast je veel te dure mobiel leg je natuurlijk de autosleutel op tafel/bar/speel je er subtiel mee. Aandacht van statusgeile vrouwen gegarandeerd.

Ik val meer op oldtimers en mannen die fietsen. !
    power to the people
      maandag 27 november 2006 @ 13:14:57 #146
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_43926698
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 12:08 schreef beestjuh het volgende:

[..]

Naast je veel te dure mobiel leg je natuurlijk de autosleutel op tafel/bar/speel je er subtiel mee. Aandacht van statusgeile vrouwen gegarandeerd.

*Meldt

Ik heb een oldtimer (zie fotoboek) en ik heb een fiets waar ik elke dag mee naar't station fiets

Anyways...Ik gooi't niet op tafel als ik een gesprek heb met een vrouw. Ik ga echt niet zeggen van: ik heb een chevrolet uit '65!!!
    Als ze vraagt of ik interesse heb in iets, soort van hobby's, dan komt't wel logischerwijs naar boven:
    - Ik hou van gitaar spelen, nummers schrijven etc. Muziek is mijn passie
    - Verder hou ik van oude amerikaanse auto's

Als ze dan verder vraagt erover praat ik er over met haar...mocht ze eroverheen lullen, prima, dan praat ik wel ergens anders over
    pi_43928926
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 17:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

Daarom scoor ik zo goed met m'n VW Polo, heb duidelijk niks te compenseren
    Ik rij in een mini
    pi_43932895
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 14:33 schreef PteV het volgende:

[..]

Ik rij in een mini
    Whehehe!
      maandag 27 november 2006 @ 17:19:08 #149
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_43933783
    quote:
    Op zondag 26 november 2006 13:20 schreef Cutebutpsycho het volgende:

Oh trouwens, ik zit te liegen.. ! Er is 1 ding dat ik wel geil vind qua status dingetjes.. Mannen met mooie pakken, en dure horloge's. Don't ask me why. Voor de rest alsjeblieft GEEN sieraden.. Maar een mooie Breitling of Cartier...Een echt mooie dan he (want ook daar zit veel jammers tussen imho) aan de arm van een mooie man vast...
    MSN?
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_43955338
    damn ik val echt niet op mannen omdat ze een grote auto hebben ofzow..ik heb liever zelf een grote auto dan
    maar meneer agent..ik heb gewoon een avontuurlijk dna ;-)
    pi_43955489
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 12:08 schreef beestjuh het volgende:
    Voor jou wil ik wel fietsen hoor .
      dinsdag 28 november 2006 @ 11:14:36 #152
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_43955966
    quote:
    Op maandag 27 november 2006 14:33 schreef PteV het volgende:
    Ik rij in een mini
    Baas boven baas, heet je in 't echt Ron Jeremy toevallig?
      dinsdag 28 november 2006 @ 22:52:46 #153
    129276 GSi
    Sluit af met een hekje.
    pi_43977817
    Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
      dinsdag 28 november 2006 @ 23:00:54 #154
    157186 SoddimoKolehmainen
    veni, vidi, vaginalis
    pi_43978023
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 11:12 schreef Curiosity het volgende:
    Die grote slee is meestal ter compensatie van iets wat niet zo heel groot is
    Ik heb dan ook een Seat Arosa
    Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
      woensdag 29 november 2006 @ 10:37:58 #155
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_43985238
    quote:
    Op dinsdag 28 november 2006 23:00 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
    Ik heb dan ook een Seat Arosa
    Is die kleiner dan m'n Polo?
    pi_43991419
    En vallen mannen voor dames in grote auto's dan?
    pi_43991594
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 13:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
    [afbeelding]
    Die wil ik wel.
    Die man erin kan me gestolen worden, eruit.
      woensdag 29 november 2006 @ 22:52:06 #158
    157186 SoddimoKolehmainen
    veni, vidi, vaginalis
    pi_44008805
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 10:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Is die kleiner dan m'n Polo?
    yep ietsiepietsie kleiner, arosa is te vergelijken met de Lupo van VW.
    Tell me, what was the indisputable evidence, you were going to use on me, right before I walked up to you and put my hands in the air!
    pi_44011692
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 10:41 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Het feit dat je er zelf zo blij mee bent, vind ik al erg leuk haha.. Maar persoonlijk kan het mij op deze leeftijd (19) geen donder schelen of iemand in een koekblik rijdt of in zo'n mooie auto. Uberhaupt een auto is relaxed! Niet dat een mooie auto niet leuk is, maar echt een criteria criterium is het niet.
    Ik keur vrouwen af op dit soort taalgebruik.
      donderdag 30 november 2006 @ 01:10:20 #160
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_44012194
    quote:
    Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:

[..]

yep ietsiepietsie kleiner, arosa is te vergelijken met de Lupo van VW.
    Koning!
    pi_44018602
    Mijn auto:

Welke dames vallen voor deze "slee" ?
      donderdag 30 november 2006 @ 11:55:02 #162
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_44018984
    Een toyota
      donderdag 30 november 2006 @ 13:32:24 #163
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_44021897
      donderdag 30 november 2006 @ 13:52:40 #164
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_44022425
    Ongeïnspireerde vormgeving al die moderne auto's (een uitzondering daargelaten)
    pi_44022535
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
    Ongeïnspireerde vormgeving al die moderne auto's (een uitzondering daargelaten)
    Klopt. Hier kunnen al die hedendaagse auto's toch niet aan tippen:

pi_44022628
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Tsja, status heeft een prijs!
      donderdag 30 november 2006 @ 14:14:16 #167
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_44023048
    quote:

[..]

[afbeelding]
    Eens

Alleen is'ie toch een paar jaartjes te oud voor mij...In de jaren '50 en begin jaren '60 wisten ze hoe ze moesten vormgeven Alles kon, alles mocht en geld was in overvloed! (in Amerika dan)
    pi_44046746
    quote:

[..]

[afbeelding]
    Aan zulke kromme wielen kunnen ze niet tippen nee
    pi_44047449
    Fuifje, dat heb jij toch helemaal niet nodig

Oh en nee. Ik vind het wel heel handig als ie een auto heeft maar wat voor een interesseert me niet. Het is vooral heel belangrijk dat het hem ook niet interesseert zodat ie niet gaat zeiken als ik lekker mn benen op t dashboard wil gooien of gezamenlijk vlekken in de bekleding recreeren.
    pi_44081068
    Nee hoor, Fuif! Als ik ergens op afknap is het op heren die lopen te patsen met hun bak.
    I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
      zaterdag 2 december 2006 @ 18:10:45 #171
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_44083828
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 16:05 schreef Serendips het volgende:
    Nee hoor, Fuif! Als ik ergens op afknap is het op heren die lopen te patsen met hun bak.
    Er zit een verschil tussen een grote auto bezitten of ermee patsen...
    Wanneer ben je aan't "patsen" met je auto?
    pi_44084050
    Vallen de vrouwen voor een grote mooie slee?
    Nee, ik val nooit voor de auto waar iemand mee rondrijdt, maar ik val voor de persoon. Mensen die een bepaalde auto zoeken en die de man/vrouw achter het stuur op de koop nemen, zijn niet goed snik.

Daarbij komt dat ik het echt zielig vind als mannen indruk op me proberen te maken door middel van hun vervoermiddel. Niet aantrekkelijk; alsof ze hun gebrek aan personality proberen te compenseren door de slee...
    I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
    pi_44084147
    mijn auto, welke dame wil mee rijden?

krijg genoeg aandacht als ik uitstap of voor het stoplicht sta

die gast erbij ben ik trouwens

hardcoholic
    pi_44084342
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 18:22 schreef Ferdii het volgende:

[afbeelding]
    Dus nu moeten vrouwen met je mee willen rijden omdat je die auto hebt...?
    pi_44084366
    Ik vind m lelijk, maar hij past wel bij je.

Zo groot, rood en glanzend, het schreeuwt compensatie neuh, daar wil ik niet in gezien worden.
    pi_44084398
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 18:30 schreef Serendips het volgende:

[..]

Dus nu moeten vrouwen met je mee willen rijden omdat je die auto hebt...?
    juist
    hardcoholic
    pi_44084426
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 18:32 schreef Ferdii het volgende:
    juist
    Geef nou meteen ook maar eerlijk toe dat je hem daarvoor gekocht hebt.
    pi_44084962
    geef jij dan eerlijk toe dat je eigenlijk toch liever valt op een man met veel geld?
    hardcoholic
    pi_44085002
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 18:22 schreef Ferdii het volgende:

[afbeelding]
    Hee, ik heb precies dezelfde velgen !
    pi_44085112
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 18:52 schreef Ferdii het volgende:
    geef jij dan eerlijk toe dat je eigenlijk toch liever valt op een man met veel geld?
    Ik heb nog nooit eentje gehad met meer geld dan ik ik val meer op het artistiek / nerdy sloebertype met veel te veel meningen en veel te weinig geld.

Ik wil wel toegeven dat ik op grote piemels val, als dat je ego weer een beetje uitdeukt?
    pi_44085155
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 18:57 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit eentje gehad met meer geld dan ik ik val meer op het artistiek / nerdy sloebertype met veel te veel meningen en veel te weinig geld.
    Een type ala Woody Allen bijvoobeeld?
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 18:57 schreef Dipkip het volgende:
    Ik wil wel toegeven dat ik op grote piemels val, als dat je ego weer een beetje uitdeukt?
    Die van mij wordt er anders vooral mij ingedeukt .
    pi_44085220
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 18:58 schreef FuifDuif het volgende:
    Een type ala Woody Allen bijvoobeeld?
    Die is te oud, en op de verkeerde manier kinky. Das toch die die met de dochter van zn vrouw getrouwd is of hoe zat dat ook al weer?
    pi_44085339
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 19:01 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Die is te oud, en op de verkeerde manier kinky. Das toch die die met de dochter van zn vrouw getrouwd is of hoe zat dat ook al weer?
    Ja, ik geloof dat het zo zat, maar even afgezien van de leeftijd, je bedoelt zo'n type? Hij is artistiek maar met een beetje een nerdy uitstraling. Dan heb ik er in ieder geval een beeld bij .
    pi_44085392
    Dikke auto -> eigenaar heeft goeie baan (macht over anderen) -> vrouwen kicken op mannen met macht -> man verdient goed -> zekerheid dat hun kroos het goed heeft

Nepperts vallen snel genoeg door de mand...
    pi_44085485
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 19:09 schreef MrSleep het volgende:
    Dikke auto -> eigenaar heeft goeie baan (macht over anderen) -> vrouwen kicken op mannen met macht -> man verdient goed -> zekerheid dat hun kroos het goed heeft

Nepperts vallen snel genoeg door de mand...
    Macht over anderen? Dat heeft geen enkele manager. Dat ze zichzelf daarvan graag willen overtuigen is een ander verhaal.
    pi_44085539
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 19:07 schreef FuifDuif het volgende:
    Hij is artistiek maar met een beetje een nerdy uitstraling. Dan heb ik er in ieder geval een beeld bij .
    Ik bedoelde het meer qua innerlijk. Qua uiterlijk heb ik een hekel aan blond en overmatig verzorgd. Zo'n commerciele shiny hiney, niks voor mij. Ik heb t meer op stoppeltjes en te wijde broeken en dat ze niet rondlopen met zo'n "omdat ik het waard ben" houding. Ik ben vaak de helft van zo'n koppeltje dat mensen zeggen wat moet zij met hem, en zo heb ik het graag. Van die patsertjes hebben evolutietechnisch gezien geen enkele reden om hun hersens te gebruiken of oprecht te zijn.

Ik bedoel, kijk die bak daarboven nou. Als het gewoon een geinig tweedehandsje was geweest, had ie van de rest van het geld onwijs veel toffere dingen kunnen doen die hem veel aantrekkelijker hadden gemaakt dan dat rode glimmende geval waar je dan ook nog wekelijks alle ins & outs & bijna krasjes van te horen krijgt en als je goed kijkt, zie je dat er inderdaad een blonde shiny hiney naast staat. Hypothese nogmaals bevestigd.
    pi_44086011
    Als je geen vooroordelen had gehad had je gezien dat het een auto van 15 jaar oud is en ook nog tweedehands

en nee ik heb em niet gekocht om indruk te maken op de dames, meer omdat ik en een sportieve en een mooie auto wilde
    hardcoholic
    pi_44086073
    Ik vind het juist to-taal niet sexy. Ik vind het maar kinderachtig gedoe dat gegeil op die auto's.
    pi_44086102

Ooit wil ik ook nog een oude Ford Mustang bezitten, zoals hierboven (jaren 60/70). Zou ik het daar goed mee doen bij de vrouwtjes?

Heerlijk, zo'n brullende V8 motor!
    pi_44086314
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 19:36 schreef Ferdii het volgende:
    Als je geen vooroordelen had gehad had je gezien dat het een auto van 15 jaar oud is en ook nog tweedehands
    Dat maakt m niet minder rood, glanzend, en lelijk. Met een leuk tweedehandsje bedoel ik een verrot oud eendje ofzo, niet zo'n laagvliegende compensatie engerd.
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 19:40 schreef FuifDuif het volgende:
    Ooit wil ik ook nog een oude Ford Mustang bezitten, zoals hierboven (jaren 60/70). Zou ik het daar goed mee doen bij de vrouwtjes?
    Daar zou ik me niet in schamen nee. Tenzij je dr erg mee gaat zitten tutten.
      zaterdag 2 december 2006 @ 20:00:24 #191
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_44086612
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 19:40 schreef FuifDuif het volgende:
    [afbeelding]

Heerlijk, zo'n brullende V8 motor!
    Jij hebt smaak
    Maar die Fastback versie van die foto is niet echt te betalen Kan je nog beter een '65-er nemen

En nee...Met een Amerikaan zal je't goed doen bij een bepaald slag vrouwen, maar zoals je al merkt uit dit topic, het kan vrouwen geen reet schelen in wat voor auto je rijdt (zeggen ze!). Ik krijg genoeg vrouwelijke aandacht in m'n Impala, maar daarom rij ik hem niet (het is wel een leuk bijkomend effect ). Bovendien vind ik vrouwen die me daarop beoordelen kortzichtig en lomp...
    Het voordeel van zo'n auto is wel dat je opvalt, dat je laat zien dat je anders bent dan anderen, een eigen mening hebt etc.. Je wordt gezien, ook door de vrouwen die jou wel zien zitten Dat is dan een voordeel
    pi_44087378
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 20:00 schreef SilentChaos het volgende:
    Het voordeel van zo'n auto is wel dat je opvalt, dat je laat zien dat je anders bent dan anderen, een eigen mening hebt etc.. Je wordt gezien, ook door de vrouwen die jou wel zien zitten Dat is dan een voordeel
    Ik rijd een Ford, dus ik heb een mening. Die redenering is nieuw voor me. Leg uit.
    pi_44088479
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 19:16 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik bedoelde het meer qua innerlijk. Qua uiterlijk heb ik een hekel aan blond en overmatig verzorgd. Zo'n commerciele shiny hiney, niks voor mij. Ik heb t meer op stoppeltjes en te wijde broeken en dat ze niet rondlopen met zo'n "omdat ik het waard ben" houding. Ik ben vaak de helft van zo'n koppeltje dat mensen zeggen wat moet zij met hem, en zo heb ik het graag. Van die patsertjes hebben evolutietechnisch gezien geen enkele reden om hun hersens te gebruiken of oprecht te zijn.

Ik bedoel, kijk die bak daarboven nou. Als het gewoon een geinig tweedehandsje was geweest, had ie van de rest van het geld onwijs veel toffere dingen kunnen doen die hem veel aantrekkelijker hadden gemaakt dan dat rode glimmende geval waar je dan ook nog wekelijks alle ins & outs & bijna krasjes van te horen krijgt en als je goed kijkt, zie je dat er inderdaad een blonde shiny hiney naast staat. Hypothese nogmaals bevestigd.
    Ik ben blond en zeer intellectueel en intelligent. Val ik nu af?
    pi_44089168
    quote:

Impressie foto:
    [afbeelding]

Kerel, dat is een grijze, goedkope, slome middenklasser.

DIT is een auto met iets meer appeal. 700pk, baby. All mine. Ideaal om lekkere 18 jarige babes mee te scoren.

De enige vrouwen die jij zal aantrekken zijn alleenstaande moeders die een nieuwe pappa zoeken voor hun wurm.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_44089438
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 21:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
    Ik ben blond en zeer intellectueel en intelligent. Val ik nu af?
    Waarschijnlijk wel. Je zou er wel heeel heeeeeel mannelijk uit moeten zien om dat blonde te compenseren. Een soort vikingmodel kan ik het nog wel op doen. Voor een volledige evaluatie heb ik een foto nodig.
    pi_44089511
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 21:30 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel. Je zou er wel heeel heeeeeel mannelijk uit moeten zien om dat blonde te compenseren. Een soort vikingmodel kan ik het nog wel op doen. Voor een volledige evaluatie heb ik een foto nodig.
    Ik ben 1.90 + he! Foto krijg je alleen als je jouw vital stats geeft.
      zaterdag 2 december 2006 @ 21:35:41 #197
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_44089566
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 20:26 schreef Serendips het volgende:

[..]

Ik rijd een Ford, dus ik heb een mening. Die redenering is nieuw voor me. Leg uit.
    Het gaat erom dat wanneer je een aparte auto rijdt, je laat zien dat je anders ben dan de gemiddelde autorijder. Je geeft om waar je in rijdt en je ziet't niet puur als een vervoermiddel. Bovendien rij je in wat aparts en val je dus al niet onder de "standaard" mensen waar er al genoeg van zijn. VW Golf, Opel Astra rijders enzo... Veel van die gasten rijden daarin omdat't zogenaamd tof is Meeloperij...dus als je in wat anders rijdt, iets aparts, heb je een mening...
    Leasebakken en mensen die auto puur zien als vervoermiddel zijn hierbij uitgesloten
      zaterdag 2 december 2006 @ 21:37:30 #198
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_44089610
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 21:22 schreef StefanP het volgende:

[..]

Kerel, dat is een grijze, goedkope, slome middenklasser.

DIT is een auto met iets meer appeal. 700pk, baby. All mine. Ideaal om lekkere 18 jarige babes mee te scoren.

[afbeelding]

De enige vrouwen die jij zal aantrekken zijn alleenstaande moeders die een nieuwe pappa zoeken voor hun wurm.
    Een Supra...niks mis mee verder, leuk om "babes" mee te scoren...Maar vrouwen die puur voor je auto gaan zijn wel behoorlijk hersenloze, oninteressante figuren
    pi_44091583
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 21:35 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Het gaat erom dat wanneer je een aparte auto rijdt, je laat zien dat je anders ben dan de gemiddelde autorijder. Je geeft om waar je in rijdt en je ziet't niet puur als een vervoermiddel. Bovendien rij je in wat aparts en val je dus al niet onder de "standaard" mensen waar er al genoeg van zijn. VW Golf, Opel Astra rijders enzo... Veel van die gasten rijden daarin omdat't zogenaamd tof is Meeloperij...dus als je in wat anders rijdt, iets aparts, heb je een mening...
    Leasebakken en mensen die auto puur zien als vervoermiddel zijn hierbij uitgesloten
    O.k. daar zit wat in. Je verwoordde het aanvankelijk wat onhandig.
    Mensen die de auto hebben als liefhebberij en er niet de hele tijd mee lopen te pimpen, kan ik wel volgen. Dan heb ik het dus over de 'karakter-auto's' en niet over de BMW nummer zoveel -serie.
    Zo heb ik twee collega's die gek zijn op Saabs, ze hebben allebei zo'n oud model. Pure liefhebberij en grappig als ze met ze tweeen erover praten.

Ik heb ook een vriend die heeft een zwarte -relatief onopvallende- Porsche. Vraag me niet welk model...
    Die vind het wel leuk als ik meega, maar o wee als je een broodje wil eten, want dan komen er kruimels in z'n kindje! Hij gedraagt zich net als iemand die een treinbaan op zolder heeft staan. Dan is de liefhebberij wel leuk en niet als het puur is om ermee gezien te worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Serendips op 03-12-2006 00:27:41 ]
    pi_44091650
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 21:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
    Vital stats... Mn hartslag en mn bloeddruk enzo?
      zaterdag 2 december 2006 @ 23:16:07 #201
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_44092072
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 22:54 schreef Serendips het volgende:

[..]

O.k. daar zit wat in. Je verwoordde het aanvankelijk wat onhandig.
    Mensen die de auto hebben als liefhebberij en er niet de hele tijd mee lopen te pimpen, kan ik wel volgens. Dan heb ik het dus over de 'karakter-auto's' en niet over de BMW nummer zoveel -serie.
    Zo heb ik twee collega's die gek zijn op Saabs, ze hebben allebei zo'n oud model. Pure liefhebberij en grappig als ze met ze tweeen erover praten.

Ik heb ook een vriend die heeft een zwarte -relatief onopvallende- Porsche. Vraag me niet welk model...
    Die vind het wel leuk als ik meega, maar o wee als je een broodje wil eten, want komen er kruimels in z'n kindje! Hij gedraagt zich net als iemand die een treinbaan op zolder heeft staan. Dan is de liefhebberij wel leuk en niet als het puur is om ermee gezien te worden.
    En dat is precies wat ik bedoelde

Jammer alleen dat veel mensen het vaak toch fout zien...Ik heb zelf een oldtimer (een grote Amerikaan, zie fotoboek), puur liefhebberij, maar mensen denken dat je om andere reden zo'n auto hebt terwijl de enige reden is dat ik het verdomd mooie wagens vind en ik niet bij de "standaard" mensen wil horen...
    pi_44092984
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 21:33 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik kan je verzekeren dat DipKip de moeite waard is. Een hele mooie dame is het .
    pi_44093101
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 23:54 schreef FuifDuif het volgende:
    Ik kan je verzekeren dat DipKip de moeite waard is. Een hele mooie dame is het .
    Dankjewel lieverd ik zou bijna zeggen dat jij er ook mag wezen maar je weigert nog steeds jezelf te laten zien
      zondag 3 december 2006 @ 00:13:55 #204
    46960 StefanP
    polemicist
    pi_44093382
    quote:
    Op zaterdag 2 december 2006 21:37 schreef SilentChaos het volgende:

Maar vrouwen die puur voor je auto gaan zijn wel behoorlijk hersenloze, oninteressante figuren
    Klopt, maar als je eye candy zoekt en niet meer wil dan een tijdelijke lekkere doos...
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
      zondag 3 december 2006 @ 00:20:20 #205
    46960 StefanP
    polemicist
    pi_44093516
    TS de loser met z'n pruts volvotje
    -Mark Steyn
    pi_44094087
    quote:
    Op zondag 3 december 2006 00:20 schreef StefanP het volgende:
    TS de loser met z'n pruts volvotje
    Ja, tis wel duidelijk dat van jullie twee, Fuifduif de loser is

Hoe laat is het nu in jouw stoere wagen?
    pi_44094328
    quote:
    Op donderdag 30 november 2006 11:44 schreef TheIceWarrior het volgende:
    Mijn auto:

[afbeelding]
    [afbeelding]

Welke dames vallen voor deze "slee" ?
    tof, maar iets mooier in het donkergrijs.

imho
      Moderator zondag 3 december 2006 @ 12:46:48 #208
    18653 crew  D.
    pi_44100028
    Ik heb ook een stoere auto
    Krijg wel veel blikken, maar nog geen aanbiedingen
    pi_44157374
    Waarom zijn vrouwen die een mooie auto waarderen nou gelijk hersenloze sloeries? Ik zal nooit een relatie met een man beginnen vanwege z'n auto, maar een mooie muscle car trekt zeker wel m'n aandacht. Een Maserati is best ok, en als er dan ook nog een mooie Italiaan uitstapt . Ik stop overigens met kijken als ik zie dat er iets in zit dat uiterlijk echt niet aan mijn eisen voldoet. Dat kan geen enkele mooie auto compenseren. Maar een écht mooie auto (en geen lelijke sportautootjes, Volvo's of Amerikaanse bakken, niet mijn smaak), dat kan ik best waarderen... Als ik een DB9 voorbij zie rijden kijk ik toch echt wat langer dan als ik een gemiddelde auto voorbij zie komen. Heb overigens niks met echte sportauto's, dat zijn midlifecrisis dingen... Tenzij ze uit de jaren '60 komen, die zijn leuk James Bond here I come!
    Overigens zijn al deze auto's alleen voor noodzakelijk vervoer en show, geen onnodige luchtvervuiling svp!
    pi_44157846
    Een DB9 . Ik heb er eens een keer in gezeten bij een klant van mij. Nou, wat een ophef om niets. Wel viel het me inderdaad op dat veel mensen die we passeerden omkeken en wezen enzovoort. Maar goed, ik ben absoluut geen materialist, dus toen een aantal aanwezigen bij die klant hun aanbidding voor de auto openbaarden zei ik lekker nuchter dat het niet meer is dan een verzameling moleculen.
      dinsdag 5 december 2006 @ 11:34:25 #211
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_44157901
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:31 schreef FuifDuif het volgende:
    Maar goed, ik ben absoluut geen materialist, dus toen een aantal aanwezigen bij die klant hun aanbidding voor de auto openbaarden zei ik lekker nuchter dat het niet meer is dan een verzameling moleculen.
    Komt nogal jaloers over eigenlijk. Zo kun je van alles wel stellen dat het een verzameling moleculen is.
      dinsdag 5 december 2006 @ 11:38:11 #212
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_44157977
    quote:
    Een DB9 . Ik heb er eens een keer in gezeten bij een klant van mij. Nou, wat een ophef om niets. Wel viel het me inderdaad op dat veel mensen die we passeerden omkeken en wezen enzovoort. Maar goed, ik ben absoluut geen materialist, dus toen een aantal aanwezigen bij die klant hun aanbidding voor de auto openbaarden zei ik lekker nuchter dat het niet meer is dan een verzameling moleculen.
    Maar je opent wel een topic om te vragen of "de dames" vallen voor een mooie grote slee. Toch onzeker?
    pi_44158109
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:38 schreef Slarioux het volgende:
    Maar je opent wel een topic om te vragen of "de dames" vallen voor een mooie grote slee. Toch onzeker?
    Inderdaad. Komt er eindelijk eens een dame voorbij die bekent dat ze wel degelijk valt voor dikke bak, maak jij haar een beetje belachelijk...

Enne, wat is in Godsnaam een DB9?
    pi_44158159
    quote:
    Zeg, we hebben het over uiterlijk. Of dat ding uberhaubt lekker rijdt boeit niet, het ziet er mooi uit. Waarom dacht je dan dat een vrouw een mooie auto waardeert; omdat 'ie zo lekker in de bocht ligt? (Overigens is hard door de bocht gaan met een auto die dat goed kan wel leuk )
    En pochen met je mooie zaakjes, en dan roepen dat je geen materialist bent, komt natuurlijk niet geloofwaardig over. Ik kan ook wel roepen dat ik uiterst spritueel ben en geen materialist, maar feit blijft dat ik van mooie spulletjes hou. Alleen alles binnen proportie. Je hebt natuurlijk verschillende gradaties in materialisme.
    pi_44158228
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:44 schreef Serendips het volgende:

[..]
    Enne, wat is in Godsnaam een DB9?

Aston Martin, het beste van Britse bodem op materialistisch gebied
      dinsdag 5 december 2006 @ 11:50:36 #216
    161661 MissMatch
    A match made in hell...
    pi_44158266
    Met auto's is het toch: hoe groter de auto, hoe kleiner de penis?
    ... is a mismatch forever
    pi_44158309
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:34 schreef Catbert het volgende:

[..]

Komt nogal jaloers over eigenlijk. Zo kun je van alles wel stellen dat het een verzameling moleculen is.
    Ja, maar dat is toch ook zo ? Het maakt mij niet zoveel uit of het jaloers overkomt of niet. Ik weet voor mijzelf dat ik het niet ben en mensen die reageren met "je bent gewoon jaloers" weten dat zelf ook wel, maar zijn simpelweg geïrriteerd door het feit dat er iemand is die iets niet mooi vindt wat zij wel mooi vinden. Het interesseert mij verder gewoon niet .

En ik word er een beetje moe van, Catbert, dat jij je psychologie van de koude grond en je beperkte mensbeeld op mij toepast de gehele tijd. Accepteer jij maar eens dat er mensen zijn met een verlichte geest.
      dinsdag 5 december 2006 @ 11:53:45 #218
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_44158336
    Oh het is weer chips&cola tijd
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    pi_44158337
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:50 schreef MissMatch het volgende:
    Met auto's is het toch: hoe groter de auto, hoe kleiner de penis?
    Dat klopt, ik ben dan ook zoekende naar een grotere auto.
    pi_44158374
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:46 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Zeg, we hebben het over uiterlijk. Of dat ding uberhaubt lekker rijdt boeit niet, het ziet er mooi uit. Waarom dacht je dan dat een vrouw een mooie auto waardeert; omdat 'ie zo lekker in de bocht ligt? (Overigens is hard door de bocht gaan met een auto die dat goed kan wel leuk )
    En pochen met je mooie zaakjes, en dan roepen dat je geen materialist bent, komt natuurlijk niet geloofwaardig over. Ik kan ook wel roepen dat ik uiterst spritueel ben en geen materialist, maar feit blijft dat ik van mooie spulletjes hou. Alleen alles binnen proportie. Je hebt natuurlijk verschillende gradaties in materialisme.
    Dat ik mooie zaakjes praktiseer is uit praktisch oogpunt. In deze wereld heb je nu eenmaal geld nodig en meer geld biedt meer vrijheid. Dat is wat anders dan aanzien willen afdwingen van het geld.
      dinsdag 5 december 2006 @ 11:57:06 #221
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_44158432
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef FuifDuif het volgende:
    Ja, maar dat is toch ook zo ? Het maakt mij niet zoveel uit of het jaloers overkomt of niet. Ik weet voor mijzelf dat ik het niet ben en mensen die reageren met "je bent gewoon jaloers" weten dat zelf ook wel, maar zijn simpelweg geïrriteerd door het feit dat er iemand is die iets niet mooi vindt wat zij wel mooi vinden. Het interesseert mij verder gewoon niet .
    Dat is hier niet het geval. Ik wist niet wat een DB9 was, en ik vind hem niet bijzonder mooi ook. Maar over het algemeen is het een beetje 'not done' een dergelijke opmerking te maken als iemand iets positiefs zegt over iets dat 'ie mooi vindt. Komt nogal zeikerig/jaloers over. Ik zeg niet dat je jaloers bent, ik zeg dat het zo over komt.
    quote:
    En ik word er een beetje moe van, Catbert, dat jij je psychologie van de koude grond en je beperkte mensbeeld op mij toepast de gehele tijd. Accepteer jij maar eens dat er mensen zijn met een verlichte geest.
    Het kan me weinig schelen dat jij 'moe' van me wordt. Je lokt dergelijke reacties zelf uit, en zoals je zelf merkt niet alleen van mij. Daarnaast heb jij echt het EQ van een wortel, ik hoop werkelijk waar dat dit zelfbeeld van je in het echt wat meer gematigd is, want anders kun je het wel shaken bij de date van je
    pi_44158440
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:48 schreef Elseetje het volgende:
    Aston Martin, het beste van Britse bodem op materialistisch gebied
    Ik was er al achter, Google is my best friend....

Op zich wel een mooie auto, maar ik kan niet garaderen dat ik mijn hoofd er voor zal omdraaien als er eentje voorbij rijdt.
      dinsdag 5 december 2006 @ 11:57:49 #223
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_44158450
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:53 schreef jpg97 het volgende:
    Oh het is weer chips&cola tijd
    Ik ga zo lunchen, sorry
    pi_44158516
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:57 schreef Catbert het volgende:

[..]

Dat is hier niet het geval. Ik wist niet wat een DB9 was, en ik vind hem niet bijzonder mooi ook. Maar over het algemeen is het een beetje 'not done' een dergelijke opmerking te maken als iemand iets positiefs zegt over iets dat 'ie mooi vindt. Komt nogal zeikerig/jaloers over. Ik zeg niet dat je jaloers bent, ik zeg dat het zo over komt.
    Maar denk jij nu werkelijk dat het mij ook maar een biet interesseert hoe dat overkomt? Goed, ik had de relatie met die klant kunnen verzieken, maar gelukkig heb ik er een goede relatie mee en kennen we elkaar goed. Zulke opmerkingen maak ik nu eenmaal. En of het wel of niet not done is intereseert me ook niets. Je kunt je hele leven gebukt gaan onder sociale druk, maar je kunt ook kiezen voor relativering. Dat laatste doe ik en als je omgaat met mensen met hersens, dan levert je dat echt geen problemen op.
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:57 schreef Catbert het volgende:
    Het kan me weinig schelen dat jij 'moe' van me wordt. Je lokt dergelijke reacties zelf uit, en zoals je zelf merkt niet alleen van mij. Daarnaast heb jij echt het EQ van een wortel, ik hoop werkelijk waar dat dit zelfbeeld van je in het echt wat meer gematigd is, want anders kun je het wel shaken bij de date van je
    Heeft een wortel een EQ? En nogmaals: denk je nu werkelijk dat ik IRL zo ben zoals ik hier ben ?
    pi_44159020
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:54 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat ik mooie zaakjes praktiseer is uit praktisch oogpunt. In deze wereld heb je nu eenmaal geld nodig en meer geld biedt meer vrijheid. Dat is wat anders dan aanzien willen afdwingen van het geld.
    Dat is niet de definitie van materialisme. Waarom je het doet boeit niet. Als jij (die zegt niet mee te doen aan allerlei sociaal-maatschappelijk geaccepteerde dingen, maar wel aan het 'ik moet geld hebben in deze wereld, voor vrijheid' idee) op wat voor manier dan ook je bezig houdt met mooie spulletjes en geld, dan is dat materialisme. In welke gradatie, dat mag je zelf bekijken, maar zoals ik al zei, er zijn veel verschillende soorten materialisme.
    En in plaats van altijd maar mensen van repliek te moeten dienen, of ze in de grond te stampen (moet je wel nog even flink wat harder stampen), kan je het ook gewoon waarderen dat er een reactie wordt geplaatst op je stelling, aangezien je hiermee kennelijk een klein onderzoekje wilde uitvoeren, en ik niet te beroerd ben om je statistieken te spekken. En je kan misschien ook bedenken dat andere mensen soms ook gelijk hebben, en jij niet altijd. Wat dat betreft heb je inderdaad een ontzettend laag EQ (hoe je met mensen op internet omgaat zegt ook wat over je persoon, dat is geen facade), over je IQ kan ik niks zeggen, het lijkt me niet te laag.
    pi_44159219
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:00 schreef FuifDuif het volgende:
    En nogmaals: denk je nu werkelijk dat ik IRL zo ben zoals ik hier ben ?
    Kijk, dat willen we dus niet weten. Dat zou aardig afbreuk doen aan de amusementswaarde van je topics...
    pi_44159252
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:22 schreef Elseetje het volgende:
    En in plaats van altijd maar mensen van repliek te moeten dienen, of ze in de grond te stampen (moet je wel nog even flink wat harder stampen), kan je het ook gewoon waarderen dat er een reactie wordt geplaatst op je stelling, aangezien je hiermee kennelijk een klein onderzoekje wilde uitvoeren, en ik niet te beroerd ben om je statistieken te spekken. En je kan misschien ook bedenken dat andere mensen soms ook gelijk hebben, en jij niet altijd. Wat dat betreft heb je inderdaad een ontzettend laag EQ (hoe je met mensen op internet omgaat zegt ook wat over je persoon, dat is geen facade), over je IQ kan ik niks zeggen, het lijkt me niet te laag.
    Ik raak snel geirriteerd. Het is niet mijn doel om mensen de grond in te trappen. Ik voel mij enkel in mijn eer aangetast en wil mij dan verdedigen. Dat is een tekortkoming aan mijn kant en daar ben ik mij bewust van. Toch vind ik niet dat ik een laag EQ heb. Ik ben begaan met mijn naasten en met de mensheid an sich. Ik wordt IRL altijd als vertrouwenspersoon gezien en mensen vragen mij om raad in hun liefdesproblemen, wat grappig is aangezien ik totaal onervaren ben . Met mijn IQ zit het denk ik wel goed, als cum laude academisch afgestudeerde .
      dinsdag 5 december 2006 @ 12:33:02 #228
    151582 A_L_N_F
    Blanche-Meki :')
    pi_44159288
    pfff een auto om indruk te maken.

zoiets maakt pas indruk bij vrouwen:

ik ben lief :)
    pi_44159311
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:29 schreef Serendips het volgende:

[..]

Kijk, dat willen we dus niet weten. Dat zou aardig afbreuk doen aan de amusementswaarde van je topics...
    Ik bedoelde niet dat ik hier een act opvoer, maar wel dat ik IRL anders ben in die zin van hoe ik mijn opvattingen presenteer. Communiceren via internet is altijd gebrekking omdat er geen nonverbale communicatie is en geen stemtoon. Dat kun je dan enigszins compenseren met behulp van de smiley's, maar perfect is het niet. Dat maakt dat mijn opvattingen hier wellicht soms erg hard en haatdragen overkomen, terwijl ik in werkelijkheid minder weerstand ervaar. Oke, soms wel, maar minder .
      dinsdag 5 december 2006 @ 12:42:43 #230
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_44159525
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:00 schreef FuifDuif het volgende:
    Maar denk jij nu werkelijk dat het mij ook maar een biet interesseert hoe dat overkomt? Goed, ik had de relatie met die klant kunnen verzieken, maar gelukkig heb ik er een goede relatie mee en kennen we elkaar goed. Zulke opmerkingen maak ik nu eenmaal. En of het wel of niet not done is intereseert me ook niets. Je kunt je hele leven gebukt gaan onder sociale druk, maar je kunt ook kiezen voor relativering. Dat laatste doe ik en als je omgaat met mensen met hersens, dan levert je dat echt geen problemen op.
    Denk jij. Sociale omgangsvormen zijn weldegelijk erg belangrijk. En sociale druk? Wat een onzin. Het is gewoon leuk om met een leuke manier met mekaar om te gaan, zowel in vriendschappen als in werkrelaties.
    quote:
    Heeft een wortel een EQ? En nogmaals: denk je nu werkelijk dat ik IRL zo ben zoals ik hier ben ?
    Ik hoop het niet voor je, maar dan vraag ik me af waarom je hier zo reageert. Beetje apart wel, op een forum een grote bek hebben maar IRL 'anders' zijn.
      dinsdag 5 december 2006 @ 12:45:49 #231
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_44159602
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:31 schreef FuifDuif het volgende:
    Ik raak snel geirriteerd. Het is niet mijn doel om mensen de grond in te trappen. Ik voel mij enkel in mijn eer aangetast en wil mij dan verdedigen. Dat is een tekortkoming aan mijn kant en daar ben ik mij bewust van.
    Dat is al wel aardig duidelijk ja Je bent enorm makkelijk uit de tent te lokken.
    quote:
    Toch vind ik niet dat ik een laag EQ heb. Ik ben begaan met mijn naasten en met de mensheid an sich. Ik wordt IRL altijd als vertrouwenspersoon gezien en mensen vragen mij om raad in hun liefdesproblemen, wat grappig is aangezien ik totaal onervaren ben . Met mijn IQ zit het denk ik wel goed, als cum laude academisch afgestudeerde .
    Zo kom je in ieder geval een stuk sympathieker over dan met je "ik ben verlicht en jullie niet" betogen.
    pi_44159604
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:31 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik raak snel geirriteerd. Het is niet mijn doel om mensen de grond in te trappen. Ik voel mij enkel in mijn eer aangetast en wil mij dan verdedigen. Dat is een tekortkoming aan mijn kant en daar ben ik mij bewust van. Toch vind ik niet dat ik een laag EQ heb. Ik ben begaan met mijn naasten en met de mensheid an sich. Ik wordt IRL altijd als vertrouwenspersoon gezien en mensen vragen mij om raad in hun liefdesproblemen, wat grappig is aangezien ik totaal onervaren ben . Met mijn IQ zit het denk ik wel goed, als cum laude academisch afgestudeerde .
    Gefeliciteerd met het feit dat je cum laude afgestudeerd bent (hoe vaak heb ik academisch nou niet bij je voorbij zien komen??), ik heb niet gesturdeerd, dus dat kan ik niet zeggen, maar goed kunnen leren zegt op zich niks over je IQ (of in ieder geval niet genoeg), dus dat argument moet je wel een keertje laten varen... Je kan ook gewoon zeggen dat je vindt dat je redelijk intelligent bent, en bijvoorbeeld je laatst gemeten IQ-score erbij geven (ah, mag ik mag ik mag ik? )
    Verder is met mensen kunnen communiceren op verschillende vlakken ook een heel belangrijk onderdeel van een EQ meting, daar doet als vertrouwenspersoon gezien worden weinig aan. Ik ben er geheel van overtuigd dat je niet 100% zo bent als je je hier voordoet, maar het feit dat je het nodig vindt de dingen te zeggen die je zegt, geeft mij wel genoeg informatie die ik moet hebben over je persoonlijkheid.
      dinsdag 5 december 2006 @ 12:54:33 #233
    58834 Catbert
    The evil HR Director.
    pi_44159841
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:45 schreef Elseetje het volgende:
    (ah, mag ik mag ik mag ik? )
    Ik denk dat de meesten hier meer geintereseerd zijn in je uiterlijk dan in je IQ
    pi_44159908
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:54 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik denk dat de meesten hier meer geintereseerd zijn in je uiterlijk dan in je IQ
    ...of geen van beiden.
    pi_44161188
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:54 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ow fuck ja, ik zit op fok... Ben ik even blij dat ik gelukkig ben met beide
    Foto's zijn er gelukkig van mij niet te vinden, voor mensen die hun nieuwsgierigheid omtrent kledingkeuze willen bevredigen : Meisjes die niet vrouwelijk gekleed zijn. (en nee, de titel slaat niet op mij...)
    pi_44162165
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef FuifDuif het volgende:
    Ik bedoelde niet dat ik hier een act opvoer
    Vind je het heel erg als ik deze uitspraak met een korreltje zout neem? Ik denk namelijk dat je -als de basis van je verhalen al op waarheid berust- heel veel theater maakt op FOK!.
    pi_44163024
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef A_L_N_F het volgende:

[afbeelding]
    tot je met je meisje uit gaat naar een galaparty en het stort regent
    hardcoholic
      dinsdag 5 december 2006 @ 14:56:10 #238
    151582 A_L_N_F
    Blanche-Meki :')
    pi_44163170
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 14:50 schreef Ferdii het volgende:

[..]

tot je met je meisje uit gaat naar een galaparty en het stort regent
    geen probleem.

daarvoor hebben mijn broertje en ik een 2000 passat met leuke opties en hendig sjieke media-installatie
    ik ben lief :)
      Moderator dinsdag 5 december 2006 @ 15:43:07 #239
    18653 crew  D.
    pi_44164577
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 11:57 schreef Serendips het volgende:

Op zich wel een mooie auto, maar ik kan niet garaderen dat ik mijn hoofd er voor zal omdraaien als er eentje voorbij rijdt.
    Vast wel

Dan denk je: 'verrek, da's die auto waar we het op Fok over hadden'
      Moderator dinsdag 5 december 2006 @ 15:44:07 #240
    18653 crew  D.
    pi_44164612
    quote:

[afbeelding]
    meisjes van 12 vallen op jongens met brommers
    pi_44166011
    die zijn nog wel lekker strak
    hardcoholic
    pi_44166581
    Of we op een mooie auto vallen? Je valt toch op de man? Luister maar naar het liedje: Any woman worth willing to drive can get it herself!!! Zucht....
    Always look on the bright side of life :-)
      dinsdag 5 december 2006 @ 18:09:25 #243
    160760 bas_soldaat
    _{-.-}_ O Rly? _{-.-}_
    pi_44169175
    quote:

Impressie foto:
    [afbeelding]

ja echt leuk hey! als je een vrouw tegenkomt die liever de auto berijdt dan jouzelf!
    |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
    |||||| _{-.-}_ O Rly? _{-.-}_ ||||||||
      dinsdag 5 december 2006 @ 18:17:00 #244
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_44169336
    Een automaat maakt wel indruk

Jij: "Wil je schakelen?"
    Zij: "Het is toch een automaat?"
    Jij: "Ja dat klopt "

dinsdag 5 december 2006 @ 18:27:38 #245
    160760 bas_soldaat
    _{-.-}_ O Rly? _{-.-}_
    pi_44169623
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 18:17 schreef SilentChaos het volgende:

metname omdat de pook niet in de weg zit hè :p
    |||||| _{-.-}_ O Rly? _{-.-}_ ||||||||
    pi_44171824
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 18:17 schreef SilentChaos het volgende:

Was dat bedoeld als leuke grap...?
    Ik lach me dood!
      dinsdag 5 december 2006 @ 19:52:39 #247
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_44172386
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 19:36 schreef Serendips het volgende:

[..]

Was dat bedoeld als leuke grap...?
    Ik lach me dood!
    Je moet'm zien uit That 70's Show...Dan is'ie prachtig

You wanna shift?
    -It's an automatic...
    I know

pi_44172500
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 19:52 schreef SilentChaos het volgende:

Je moet'm zien uit That 70's Show...Dan is'ie prachtig

You wanna shift?
    -It's an automatic...
    I know

Is dat die show met....hoe heet die gast ook al weer....Ashton Kutcher? Komt dat daaruit?
      dinsdag 5 december 2006 @ 20:04:31 #249
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_44172762
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 19:56 schreef Serendips het volgende:

[..]

Is dat die show met....hoe heet die gast ook al weer....Ashton Kutcher? Komt dat daaruit?
    Jep
    pi_44177811
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 20:04 schreef SilentChaos het volgende:
    Jep
    Je bedoelt dit filmpje. (Na ongeveer 6 minuten).
    Ik was benieuwd of het ook echt grappig is. Maar helaas, het is echt zo'n man-met-auto-grap. (That 70's show is sowieso niet echt mijn humor).
    pi_44183535
    quote:

[afbeelding]
    met die veredelde brommer van 8000$?
    -Mark Steyn
      woensdag 6 december 2006 @ 08:52:04 #252
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_44184659
    quote:
    Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Serendips het volgende:

[..]

Je bedoelt dit filmpje. (Na ongeveer 6 minuten).
    Ik was benieuwd of het ook echt grappig is. Maar helaas, het is echt zo'n man-met-auto-grap. (That 70's show is sowieso niet echt mijn humor).
    Dat is'm ja

Ik vind't een geweldige show (alhoewel Seinfeld nog steeds van elke show op alle fronten wint)...

Leuk dat je'm gevonden hebt
    pi_44206052
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 11:07 schreef Esco het volgende:

En wat is volgens jou dan een echte auto?

Ontopic: Ja, geen twijfel over mogelijk.
    pi_44207362
    quote:

Impressie foto:
    [afbeelding]

Niet die van jou dan, maar als ik het een mooie auto vind val ik daar wel voor, voor de auto dan welteverstaan he en op de passasiersstoel, WAT?!?!?!?!?!?!?! echt niet, zelf rijden, vent eruit schoppen, ruilen voor leuke vent....

Kortom, nee, je auto kan mij niet overhalen, kan hem geweldig mooi vinden, maar als ik jou niet leuk vind ga ik dat ook niet doen als je deze auto hebt...

Ok ok, ik geef toe, als ik hierin zou mogen rijden dan zou ik bereid zijn even goed te slijmen
    Die auto maakt me instant geil, heerlijk!!!!!!
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
      Moderator woensdag 6 december 2006 @ 23:04:00 #255
    18653 crew  D.
    pi_44209984
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 21:38 schreef erodome het volgende:

vent eruit schoppen, ruilen voor leuke vent....
    Je gaat er al van uit dat mannen met leuke auto's niet leuk zijn?
    pi_44212968
    Ja toch wel...
    pi_44217414
    quote:
    Op woensdag 6 december 2006 23:04 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Je gaat er al van uit dat mannen met leuke auto's niet leuk zijn?
    Neen, dat komt door de topic als zodanig...maar het is vaak wel waar
    Hoevaak zie ik een auto die ik echt leuk vind, gaat mijn blik waarderend over de vormen om dan de rijder te zien en te denken, wat eeuwig zonde zeg, zo'n midlifecrises figuur in zo'n auto!
    Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
    pi_44217868
    Toch grappig om te zien dat vrouwen denken ook maar iets te kunnen eisen in deze.
      donderdag 7 december 2006 @ 11:34:14 #259
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_44217895
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 11:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Neen, dat komt door de topic als zodanig...maar het is vaak wel waar
    Hoevaak zie ik een auto die ik echt leuk vind, gaat mijn blik waarderend over de vormen om dan de rijder te zien en te denken, wat eeuwig zonde zeg, zo'n midlifecrises figuur in zo'n auto!

Maar als er dus een leuke gozer inzit..heeft'ie wel je aandacht getrokken..
    DUS conclusie, wat allang duidelijk had moeten zijn:
    Met een mooie, leuke, grote slee kan je aandacht trekken, je scoort er geen vrouwen mee, maar je wordt wel meer gezien

Maar niet met zo'n moderne Volvo
    pi_44217921
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 11:33 schreef FuifDuif het volgende:
    Toch grappig om te zien dat vrouwen denken ook maar iets te kunnen eisen in deze.
    pi_44217965
    Tuurlijk geilen vrouwen op grote auto's. Het zijn toch allemaal geldwolven. Als ze er op hun 40e maar net als Estelle Gullit uit kunnen zien in een SUV en peper dure kleding.
    -je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
      donderdag 7 december 2006 @ 11:38:09 #262
    161661 MissMatch
    A match made in hell...
    pi_44217978
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 11:37 schreef Sjakie01 het volgende:
    Tuurlijk geilen vrouwen op grote auto's. Het zijn toch allemaal geldwolven. Als ze er op hun 40e maar net als Estelle Gullit uit kunnen zien in een SUV en peper dure kleding.

Voor generalisatie scoor jij 10 uit 10.
    ... is a mismatch forever
    pi_44218263
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 11:34 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Maar als er dus een leuke gozer inzit..heeft'ie wel je aandacht getrokken..
    DUS conclusie, wat allang duidelijk had moeten zijn:
    Met een mooie, leuke, grote slee kan je aandacht trekken, je scoort er geen vrouwen mee, maar je wordt wel meer gezien

Maar niet met zo'n moderne Volvo
    Nee, niet met zo'n brave huisvadertjesbak
    pi_44218298
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 11:33 schreef FuifDuif het volgende:
    Toch grappig dat een man nogsteeds kan geloven dat hij echt de baas is, ach ja, dat veranderd nog wel fuifje na een paar jaar huwelijk, grijns, je kent het gezegde he, als mama niet blij is niemand blij, dat gezegde spreekt voor zich
    pi_44218319
    Brave huisvadertjesbak? De Volvo S40 is een toonbeeld van de succesvolle consultant. Ik moet niets hebben van sportwagens. Ik hou alleen van zakelijke auto's.
      donderdag 7 december 2006 @ 11:57:21 #266
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_44218535
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 11:50 schreef FuifDuif het volgende:
    Brave huisvadertjesbak? De Volvo S40 is een toonbeeld van de succesvolle consultant. Ik moet niets hebben van sportwagens. Ik hou alleen van zakelijke auto's.
    Een succesvolle consultant rijdt op zijn minst in een S80.
    pi_44218616
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 11:50 schreef FuifDuif het volgende:
    Ik rij Merc, dat straalt in ieder geval wat uit. Een Volvo niet, daar heeft iedereen nog een linkse dokter gedachte qua bestuurder bij.
    -je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
      donderdag 7 december 2006 @ 12:29:04 #268
    4159 GI
    Nee ik heet geen JOE
    pi_44219438
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 11:59 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Ik rij Merc, dat straalt in ieder geval wat uit. Een Volvo niet, daar heeft iedereen nog een linkse dokter gedachte qua bestuurder bij.
    Merc, patser. Taxichauffeur of smakeloze kamper...
      donderdag 7 december 2006 @ 13:44:10 #269
    44800 SilentChaos
    Rehab is for quitters...
    pi_44221654
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 11:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, niet met zo'n brave huisvadertjesbak
    Dat was mijn auto vroeger in Amerika ook Nu niet meer
    Wat vind je ervan? (zie fobo)...Daar trek je wel aandacht mee
    pi_44221711
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 11:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch grappig dat een man nogsteeds kan geloven dat hij echt de baas is, ach ja, dat veranderd nog wel fuifje na een paar jaar huwelijk, grijns, je kent het gezegde he, als mama niet blij is niemand blij, dat gezegde spreekt voor zich
    Amen
    pi_44224527
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 13:45 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Amen
    De man is het hoofd der vrouw.
      donderdag 7 december 2006 @ 15:27:02 #272
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_44225132
    de vrouw is slechts een rib van de man
    pi_44225185
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 15:11 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

De man is het hoofd der vrouw.
    Neen, de man denkt dat graag en wij vrouwen laten ze maar in de waan meestal

Kijk nu eens eerlijk, waarom willen mannen macht en/of succes, om vrouwen te krijgen.
    Waarom werken mannen, om vrouwen te onderhouden en aan te trekken.

Zo kan je met alles komen wat mannen doen, het komt allemaal weer op de vrouw neer en wie is in huis de baas, jawel, de vrouw, wie bepaald wat de man aantrekt, rijdt, wie bepaald wat er gegeten wordt, waar men op vakantie gaat, hoe zijn kinderen grootgebracht worden, wie bepaald wanneer er gemeenschap plaatsvind enz enz enz enz enz, juistum, de vrouw!

En wie krijgt met de deegroller als hij zich misdraagt, de man, wie trekt aan het kortste eind bij een scheiding meestal, de man enz enz enz enz.

Al die mannen met hun grote monden over hun "wijf" totdat ze erbij is, dan zijn ze poeslief, want wee u die een vrouw tergt

Om een lang verhaal kort te maken, deze wereld draait nu eenmaal om vrouwen, heb het idee dat je heel machtig bent, wij vrouwen vinden het best, zolang ons bedje maar gespreid is doen jullie maar zo hanirig onder elkaar als jullie willen

Dit is dan ook de reden dat mannen het zo nodig vinden vrouwen af te kraken, want diep in hun hart weten ze wel hoe het zit, ze zijn slaaf van de vrouw, de pussy trap is een levenslange val
    pi_44225314
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Kijk nu eens eerlijk, waarom willen mannen macht en/of succes, om vrouwen te krijgen.

Zo kan je met alles komen wat mannen doen, het komt allemaal weer op de vrouw neer en wie is in huis de baas, jawel, de vrouw, wie bepaald wat de man aantrekt, rijdt, wie bepaald wat er gegeten wordt, waar men op vakantie gaat, hoe zijn kinderen grootgebracht worden, wie bepaald wanneer er gemeenschap plaatsvind enz enz enz enz enz, juistum, de vrouw!

En wie krijgt met de deegroller als hij zich misdraagt, de man, wie trekt aan het kortste eind bij een scheiding meestal, de man enz enz enz enz.

Al die mannen met hun grote monden over hun "wijf" totdat ze erbij is, dan zijn ze poeslief, want wee u die een vrouw tergt

Om een lang verhaal kort te maken, deze wereld draait nu eenmaal om vrouwen, heb het idee dat je heel machtig bent, wij vrouwen vinden het best, zolang ons bedje maar gespreid is doen jullie maar zo hanirig onder elkaar als jullie willen

Dit is dan ook de reden dat mannen het zo nodig vinden vrouwen af te kraken, want diep in hun hart weten ze wel hoe het zit, ze zijn slaaf van de vrouw, de pussy trap is een levenslange val
    Je hebt gelijk. Maar toch ook niet helemaal, want vrouwen willen ook maar wat graag een knappe/intelligente/aantrekkelijke/machtige etc man; het hangt van hun eigen aantrekkelijkheid af of ze enige kans maken. De wet van vraag en aanbod werkt ook hier.
    pi_44227979
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef erodome het volgende:

[..]

hehe dat doen we allemaal uit eigenbelang, als het er op aan komt zijn het de vrouwen die gaan gillen en miepen en de mannen die het echte werk doen.
      vrijdag 8 december 2006 @ 15:35:22 #276
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_44253183
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 11:23 schreef mForce het volgende:
    Vriend van de TS neemt autobeurzen te serieus

[afbeelding]

Je zou er toch zo inglijden en een testritje in maken...
    Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
    pi_44263823
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 17:00 schreef alsem het volgende:

[..]

hehe dat doen we allemaal uit eigenbelang, als het er op aan komt zijn het de vrouwen die gaan gillen en miepen en de mannen die het echte werk doen.
    Je snapt het, of toch niet

Wij vrouwen kermen en doen een beetje, jullie doen al het "echte" werk en wij maken het geld op, tja, je kan het dom noemen, maar toch van wie het dom is is de grote vraag
    pi_44264283
    de vrouwen...

want als de man dan slim word en die geld uitgevende chick verlaat moet zij weer de slet uithangen om een nieuwe man te scoren. of hebben vrouwen nog niet door dat ze een lustobject zijn?
    hardcoholic
    pi_44264615
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 22:20 schreef Ferdii het volgende:
    de vrouwen...

want als de man dan slim word en die geld uitgevende chick verlaat moet zij weer de slet uithangen om een nieuwe man te scoren. of hebben vrouwen nog niet door dat ze een lustobject zijn?
    Dat is erg lang de enige manier geweest voor een vrouw om een vorm van macht of zekerheid te hebben, tegenwoordig kunnen en mogen we ook zelf werken
    Kortom, we kunnen gewoon ons eigen hachie bij elkaar sprokkelen zonder de slet uit te hangen, maar als we iemand aan de haak hebben kunnen we dat geld er heerlijk bijtellen

En 1 ding scheelt, de man wordt toch nooit slim, die is slaaf van zijn eigen hormonen, van dat ding tussen zijn benen, de pussy trap is erg goed, serieus
    Als ze de ene vrouw niet spekken dan spekken ze de andere wel, hoe je het ook wend of keert, de vrouw in zijn algemeenheid komt er het beste uit.
    Verlaat hij haar, prima, maar wel met achterlating van matriele zaken, tot aan een maandelijkse bijdrage aan toe terwijl mevrouw thuis zit

Auw he, maar ik zal snel mijn mond weer houden en jullie mannen in de waan laten

Neem me maar niet te serieus, serieus en mijn persoontje gaan niet goed samen geloof ik vanavond
      Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 22:34:45 #280
    18653 crew  D.
    pi_44264767
    zeg, laten we het wel over het geilen op auto's hebben he
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')