abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44166011
die zijn nog wel lekker strak
hardcoholic
pi_44166581
Of we op een mooie auto vallen? Je valt toch op de man? Luister maar naar het liedje: Any woman worth willing to drive can get it herself!!! Zucht....
Always look on the bright side of life :-)
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:09:25 #243
160760 bas_soldaat
_{-.-}_ O Rly? _{-.-}_
pi_44169175
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Inmiddels rijd ik alweer een poosje in een prachtige Volvo S40.

Impressie foto:
[afbeelding]

Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.

Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."

In hoeverre vallen dames voor iets dergelijks?
ja echt leuk hey! als je een vrouw tegenkomt die liever de auto berijdt dan jouzelf!
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|||||| _{-.-}_ O Rly? _{-.-}_ ||||||||
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:17:00 #244
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_44169336
Een automaat maakt wel indruk

Jij: "Wil je schakelen?"
Zij: "Het is toch een automaat?"
Jij: "Ja dat klopt "

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:27:38 #245
160760 bas_soldaat
_{-.-}_ O Rly? _{-.-}_
pi_44169623
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 18:17 schreef SilentChaos het volgende:

metname omdat de pook niet in de weg zit hè :p
|||||| _{-.-}_ O Rly? _{-.-}_ ||||||||
pi_44171824
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 18:17 schreef SilentChaos het volgende:

Was dat bedoeld als leuke grap...?
Ik lach me dood!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  dinsdag 5 december 2006 @ 19:52:39 #247
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_44172386
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:36 schreef Serendips het volgende:

[..]

Was dat bedoeld als leuke grap...?
Ik lach me dood!
Je moet'm zien uit That 70's Show...Dan is'ie prachtig

You wanna shift?
-It's an automatic...
I know

pi_44172500
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:52 schreef SilentChaos het volgende:

Je moet'm zien uit That 70's Show...Dan is'ie prachtig

You wanna shift?
-It's an automatic...
I know

Is dat die show met....hoe heet die gast ook al weer....Ashton Kutcher? Komt dat daaruit?
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:04:31 #249
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_44172762
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 19:56 schreef Serendips het volgende:

[..]

Is dat die show met....hoe heet die gast ook al weer....Ashton Kutcher? Komt dat daaruit?
Jep
pi_44177811
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 20:04 schreef SilentChaos het volgende:
Jep
Je bedoelt dit filmpje. (Na ongeveer 6 minuten).
Ik was benieuwd of het ook echt grappig is. Maar helaas, het is echt zo'n man-met-auto-grap. (That 70's show is sowieso niet echt mijn humor).
pi_44183535
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef A_L_N_F het volgende:
pfff een auto om indruk te maken.

zoiets maakt pas indruk bij vrouwen:

[afbeelding]
met die veredelde brommer van 8000$?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 6 december 2006 @ 08:52:04 #252
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_44184659
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Serendips het volgende:

[..]

Je bedoelt dit filmpje. (Na ongeveer 6 minuten).
Ik was benieuwd of het ook echt grappig is. Maar helaas, het is echt zo'n man-met-auto-grap. (That 70's show is sowieso niet echt mijn humor).
Dat is'm ja

Ik vind't een geweldige show (alhoewel Seinfeld nog steeds van elke show op alle fronten wint)...

Leuk dat je'm gevonden hebt
pi_44206052
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:07 schreef Esco het volgende:
Volvo S40, voor als je geen echte auto kunt betalen

En wat is volgens jou dan een echte auto?

Ontopic: Ja, geen twijfel over mogelijk.
pi_44207362
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Inmiddels rijd ik alweer een poosje in een prachtige Volvo S40.

Impressie foto:
[afbeelding]

Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.

Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."

In hoeverre vallen dames voor iets dergelijks?
Niet die van jou dan, maar als ik het een mooie auto vind val ik daar wel voor, voor de auto dan welteverstaan he en op de passasiersstoel, WAT?!?!?!?!?!?!?! echt niet, zelf rijden, vent eruit schoppen, ruilen voor leuke vent....

Kortom, nee, je auto kan mij niet overhalen, kan hem geweldig mooi vinden, maar als ik jou niet leuk vind ga ik dat ook niet doen als je deze auto hebt...

Ok ok, ik geef toe, als ik hierin zou mogen rijden dan zou ik bereid zijn even goed te slijmen
Die auto maakt me instant geil, heerlijk!!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator woensdag 6 december 2006 @ 23:04:00 #255
18653 crew  D.
pi_44209984
quote:
Op woensdag 6 december 2006 21:38 schreef erodome het volgende:

vent eruit schoppen, ruilen voor leuke vent....
Je gaat er al van uit dat mannen met leuke auto's niet leuk zijn?
pi_44212968
Ja toch wel...
pi_44217414
quote:
Op woensdag 6 december 2006 23:04 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Je gaat er al van uit dat mannen met leuke auto's niet leuk zijn?
Neen, dat komt door de topic als zodanig...maar het is vaak wel waar
Hoevaak zie ik een auto die ik echt leuk vind, gaat mijn blik waarderend over de vormen om dan de rijder te zien en te denken, wat eeuwig zonde zeg, zo'n midlifecrises figuur in zo'n auto!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_44217868
Toch grappig om te zien dat vrouwen denken ook maar iets te kunnen eisen in deze.
  donderdag 7 december 2006 @ 11:34:14 #259
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_44217895
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:11 schreef erodome het volgende:

[..]

Neen, dat komt door de topic als zodanig...maar het is vaak wel waar
Hoevaak zie ik een auto die ik echt leuk vind, gaat mijn blik waarderend over de vormen om dan de rijder te zien en te denken, wat eeuwig zonde zeg, zo'n midlifecrises figuur in zo'n auto!

Maar als er dus een leuke gozer inzit..heeft'ie wel je aandacht getrokken..
DUS conclusie, wat allang duidelijk had moeten zijn:
Met een mooie, leuke, grote slee kan je aandacht trekken, je scoort er geen vrouwen mee, maar je wordt wel meer gezien

Maar niet met zo'n moderne Volvo
pi_44217921
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:33 schreef FuifDuif het volgende:
Toch grappig om te zien dat vrouwen denken ook maar iets te kunnen eisen in deze.
pi_44217965
Tuurlijk geilen vrouwen op grote auto's. Het zijn toch allemaal geldwolven. Als ze er op hun 40e maar net als Estelle Gullit uit kunnen zien in een SUV en peper dure kleding.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 7 december 2006 @ 11:38:09 #262
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44217978
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:37 schreef Sjakie01 het volgende:
Tuurlijk geilen vrouwen op grote auto's. Het zijn toch allemaal geldwolven. Als ze er op hun 40e maar net als Estelle Gullit uit kunnen zien in een SUV en peper dure kleding.

Voor generalisatie scoor jij 10 uit 10.
... is a mismatch forever
pi_44218263
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:34 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Maar als er dus een leuke gozer inzit..heeft'ie wel je aandacht getrokken..
DUS conclusie, wat allang duidelijk had moeten zijn:
Met een mooie, leuke, grote slee kan je aandacht trekken, je scoort er geen vrouwen mee, maar je wordt wel meer gezien

Maar niet met zo'n moderne Volvo
Nee, niet met zo'n brave huisvadertjesbak
pi_44218298
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:33 schreef FuifDuif het volgende:
Toch grappig dat een man nogsteeds kan geloven dat hij echt de baas is, ach ja, dat veranderd nog wel fuifje na een paar jaar huwelijk, grijns, je kent het gezegde he, als mama niet blij is niemand blij, dat gezegde spreekt voor zich
pi_44218319
Brave huisvadertjesbak? De Volvo S40 is een toonbeeld van de succesvolle consultant. Ik moet niets hebben van sportwagens. Ik hou alleen van zakelijke auto's.
  donderdag 7 december 2006 @ 11:57:21 #266
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_44218535
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:50 schreef FuifDuif het volgende:
Brave huisvadertjesbak? De Volvo S40 is een toonbeeld van de succesvolle consultant. Ik moet niets hebben van sportwagens. Ik hou alleen van zakelijke auto's.
Een succesvolle consultant rijdt op zijn minst in een S80.
pi_44218616
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:50 schreef FuifDuif het volgende:
Ik rij Merc, dat straalt in ieder geval wat uit. Een Volvo niet, daar heeft iedereen nog een linkse dokter gedachte qua bestuurder bij.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 7 december 2006 @ 12:29:04 #268
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_44219438
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:59 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Ik rij Merc, dat straalt in ieder geval wat uit. Een Volvo niet, daar heeft iedereen nog een linkse dokter gedachte qua bestuurder bij.
Merc, patser. Taxichauffeur of smakeloze kamper...
  donderdag 7 december 2006 @ 13:44:10 #269
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_44221654
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, niet met zo'n brave huisvadertjesbak
Dat was mijn auto vroeger in Amerika ook Nu niet meer
Wat vind je ervan? (zie fobo)...Daar trek je wel aandacht mee
pi_44221711
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch grappig dat een man nogsteeds kan geloven dat hij echt de baas is, ach ja, dat veranderd nog wel fuifje na een paar jaar huwelijk, grijns, je kent het gezegde he, als mama niet blij is niemand blij, dat gezegde spreekt voor zich
Amen
pi_44224527
quote:
Op donderdag 7 december 2006 13:45 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Amen
De man is het hoofd der vrouw.
  donderdag 7 december 2006 @ 15:27:02 #272
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_44225132
de vrouw is slechts een rib van de man
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_44225185
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:11 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

De man is het hoofd der vrouw.
Neen, de man denkt dat graag en wij vrouwen laten ze maar in de waan meestal

Kijk nu eens eerlijk, waarom willen mannen macht en/of succes, om vrouwen te krijgen.
Waarom werken mannen, om vrouwen te onderhouden en aan te trekken.

Zo kan je met alles komen wat mannen doen, het komt allemaal weer op de vrouw neer en wie is in huis de baas, jawel, de vrouw, wie bepaald wat de man aantrekt, rijdt, wie bepaald wat er gegeten wordt, waar men op vakantie gaat, hoe zijn kinderen grootgebracht worden, wie bepaald wanneer er gemeenschap plaatsvind enz enz enz enz enz, juistum, de vrouw!

En wie krijgt met de deegroller als hij zich misdraagt, de man, wie trekt aan het kortste eind bij een scheiding meestal, de man enz enz enz enz.

Al die mannen met hun grote monden over hun "wijf" totdat ze erbij is, dan zijn ze poeslief, want wee u die een vrouw tergt

Om een lang verhaal kort te maken, deze wereld draait nu eenmaal om vrouwen, heb het idee dat je heel machtig bent, wij vrouwen vinden het best, zolang ons bedje maar gespreid is doen jullie maar zo hanirig onder elkaar als jullie willen

Dit is dan ook de reden dat mannen het zo nodig vinden vrouwen af te kraken, want diep in hun hart weten ze wel hoe het zit, ze zijn slaaf van de vrouw, de pussy trap is een levenslange val
pi_44225314
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Kijk nu eens eerlijk, waarom willen mannen macht en/of succes, om vrouwen te krijgen.

Zo kan je met alles komen wat mannen doen, het komt allemaal weer op de vrouw neer en wie is in huis de baas, jawel, de vrouw, wie bepaald wat de man aantrekt, rijdt, wie bepaald wat er gegeten wordt, waar men op vakantie gaat, hoe zijn kinderen grootgebracht worden, wie bepaald wanneer er gemeenschap plaatsvind enz enz enz enz enz, juistum, de vrouw!

En wie krijgt met de deegroller als hij zich misdraagt, de man, wie trekt aan het kortste eind bij een scheiding meestal, de man enz enz enz enz.

Al die mannen met hun grote monden over hun "wijf" totdat ze erbij is, dan zijn ze poeslief, want wee u die een vrouw tergt

Om een lang verhaal kort te maken, deze wereld draait nu eenmaal om vrouwen, heb het idee dat je heel machtig bent, wij vrouwen vinden het best, zolang ons bedje maar gespreid is doen jullie maar zo hanirig onder elkaar als jullie willen

Dit is dan ook de reden dat mannen het zo nodig vinden vrouwen af te kraken, want diep in hun hart weten ze wel hoe het zit, ze zijn slaaf van de vrouw, de pussy trap is een levenslange val
Je hebt gelijk. Maar toch ook niet helemaal, want vrouwen willen ook maar wat graag een knappe/intelligente/aantrekkelijke/machtige etc man; het hangt van hun eigen aantrekkelijkheid af of ze enige kans maken. De wet van vraag en aanbod werkt ook hier.
pi_44227979
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef erodome het volgende:

[..]

hehe dat doen we allemaal uit eigenbelang, als het er op aan komt zijn het de vrouwen die gaan gillen en miepen en de mannen die het echte werk doen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 15:35:22 #276
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_44253183
quote:
Op woensdag 8 november 2006 11:23 schreef mForce het volgende:
Vriend van de TS neemt autobeurzen te serieus

[afbeelding]

Je zou er toch zo inglijden en een testritje in maken...
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_44263823
quote:
Op donderdag 7 december 2006 17:00 schreef alsem het volgende:

[..]

hehe dat doen we allemaal uit eigenbelang, als het er op aan komt zijn het de vrouwen die gaan gillen en miepen en de mannen die het echte werk doen.
Je snapt het, of toch niet

Wij vrouwen kermen en doen een beetje, jullie doen al het "echte" werk en wij maken het geld op, tja, je kan het dom noemen, maar toch van wie het dom is is de grote vraag
pi_44264283
de vrouwen...

want als de man dan slim word en die geld uitgevende chick verlaat moet zij weer de slet uithangen om een nieuwe man te scoren. of hebben vrouwen nog niet door dat ze een lustobject zijn?
hardcoholic
pi_44264615
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 22:20 schreef Ferdii het volgende:
de vrouwen...

want als de man dan slim word en die geld uitgevende chick verlaat moet zij weer de slet uithangen om een nieuwe man te scoren. of hebben vrouwen nog niet door dat ze een lustobject zijn?
Dat is erg lang de enige manier geweest voor een vrouw om een vorm van macht of zekerheid te hebben, tegenwoordig kunnen en mogen we ook zelf werken
Kortom, we kunnen gewoon ons eigen hachie bij elkaar sprokkelen zonder de slet uit te hangen, maar als we iemand aan de haak hebben kunnen we dat geld er heerlijk bijtellen

En 1 ding scheelt, de man wordt toch nooit slim, die is slaaf van zijn eigen hormonen, van dat ding tussen zijn benen, de pussy trap is erg goed, serieus
Als ze de ene vrouw niet spekken dan spekken ze de andere wel, hoe je het ook wend of keert, de vrouw in zijn algemeenheid komt er het beste uit.
Verlaat hij haar, prima, maar wel met achterlating van matriele zaken, tot aan een maandelijkse bijdrage aan toe terwijl mevrouw thuis zit

Auw he, maar ik zal snel mijn mond weer houden en jullie mannen in de waan laten

Neem me maar niet te serieus, serieus en mijn persoontje gaan niet goed samen geloof ik vanavond
  Moderator vrijdag 8 december 2006 @ 22:34:45 #280
18653 crew  D.
pi_44264767
zeg, laten we het wel over het geilen op auto's hebben he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')