En dat is precies wat ik bedoeldequote:Op zaterdag 2 december 2006 22:54 schreef Serendips het volgende:
[..]
O.k. daar zit wat in. Je verwoordde het aanvankelijk wat onhandig.
Mensen die de auto hebben als liefhebberij en er niet de hele tijd mee lopen te pimpen, kan ik wel volgens. Dan heb ik het dus over de 'karakter-auto's' en niet over de BMW nummer zoveel -serie.
Zo heb ik twee collega's die gek zijn op Saabs, ze hebben allebei zo'n oud model. Pure liefhebberij en grappig als ze met ze tweeen erover praten.
Ik heb ook een vriend die heeft een zwarte -relatief onopvallende- Porsche. Vraag me niet welk model...
Die vind het wel leuk als ik meega, maar o wee als je een broodje wil eten, want komen er kruimels in z'n kindje! Hij gedraagt zich net als iemand die een treinbaan op zolder heeft staan. Dan is de liefhebberij wel leuk en niet als het puur is om ermee gezien te worden.
Ik kan je verzekeren dat DipKip de moeite waard is. Een hele mooie dame is hetquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik ben 1.90 + he! Foto krijg je alleen als je jouw vital stats geeft.
Dankjewel lieverdquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:54 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan je verzekeren dat DipKip de moeite waard is. Een hele mooie dame is het.
Klopt, maar als je eye candy zoekt en niet meer wil dan een tijdelijke lekkere doos...quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:37 schreef SilentChaos het volgende:
Maar vrouwen die puur voor je auto gaan zijn wel behoorlijk hersenloze, oninteressante figuren
Ja, tis wel duidelijk dat van jullie twee, Fuifduif de loser isquote:
tof, maar iets mooier in het donkergrijs.quote:Op donderdag 30 november 2006 11:44 schreef TheIceWarrior het volgende:
Mijn auto:
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke dames vallen voor deze "slee" ?
Komt nogal jaloers over eigenlijk. Zo kun je van alles wel stellen dat het een verzameling moleculen is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:31 schreef FuifDuif het volgende:
Maar goed, ik ben absoluut geen materialist, dus toen een aantal aanwezigen bij die klant hun aanbidding voor de auto openbaarden zei ik lekker nuchter dat het niet meer is dan een verzameling moleculen.
Maar je opent wel een topic om te vragen of "de dames" vallen voor een mooie grote slee. Toch onzeker?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:31 schreef FuifDuif het volgende:
Een DB9. Ik heb er eens een keer in gezeten bij een klant van mij. Nou, wat een ophef om niets. Wel viel het me inderdaad op dat veel mensen die we passeerden omkeken en wezen enzovoort. Maar goed, ik ben absoluut geen materialist, dus toen een aantal aanwezigen bij die klant hun aanbidding voor de auto openbaarden zei ik lekker nuchter dat het niet meer is dan een verzameling moleculen.
Inderdaad. Komt er eindelijk eens een dame voorbij die bekent dat ze wel degelijk valt voor dikke bak, maak jij haar een beetje belachelijk...quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:38 schreef Slarioux het volgende:
Maar je opent wel een topic om te vragen of "de dames" vallen voor een mooie grote slee. Toch onzeker?
Zeg, we hebben het over uiterlijk. Of dat ding uberhaubt lekker rijdt boeit niet, het ziet er mooi uit. Waarom dacht je dan dat een vrouw een mooie auto waardeert; omdat 'ie zo lekker in de bocht ligt? (Overigens is hard door de bocht gaan met een auto die dat goed kan wel leukquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:31 schreef FuifDuif het volgende:
Een DB9. Ik heb er eens een keer in gezeten bij een klant van mij. Nou, wat een ophef om niets. Wel viel het me inderdaad op dat veel mensen die we passeerden omkeken en wezen enzovoort. Maar goed, ik ben absoluut geen materialist, dus toen een aantal aanwezigen bij die klant hun aanbidding voor de auto openbaarden zei ik lekker nuchter dat het niet meer is dan een verzameling moleculen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:44 schreef Serendips het volgende:
[..]
Enne, wat is in Godsnaam een DB9?
Ja, maar dat is toch ook zoquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Komt nogal jaloers over eigenlijk. Zo kun je van alles wel stellen dat het een verzameling moleculen is.
Dat klopt, ik ben dan ook zoekende naar een grotere auto.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:50 schreef MissMatch het volgende:
Met auto's is het toch: hoe groter de auto, hoe kleiner de penis?
Dat ik mooie zaakjes praktiseer is uit praktisch oogpunt. In deze wereld heb je nu eenmaal geld nodig en meer geld biedt meer vrijheid. Dat is wat anders dan aanzien willen afdwingen van het geld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Zeg, we hebben het over uiterlijk. Of dat ding uberhaubt lekker rijdt boeit niet, het ziet er mooi uit. Waarom dacht je dan dat een vrouw een mooie auto waardeert; omdat 'ie zo lekker in de bocht ligt? (Overigens is hard door de bocht gaan met een auto die dat goed kan wel leuk)
En pochen met je mooie zaakjes, en dan roepen dat je geen materialist bent, komt natuurlijk niet geloofwaardig over. Ik kan ook wel roepen dat ik uiterst spritueel ben en geen materialist, maar feit blijft dat ik van mooie spulletjes hou. Alleen alles binnen proportie. Je hebt natuurlijk verschillende gradaties in materialisme.
Dat is hier niet het geval. Ik wist niet wat een DB9 was, en ik vind hem niet bijzonder mooi ook. Maar over het algemeen is het een beetje 'not done' een dergelijke opmerking te maken als iemand iets positiefs zegt over iets dat 'ie mooi vindt. Komt nogal zeikerig/jaloers over. Ik zeg niet dat je jaloers bent, ik zeg dat het zo over komt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, maar dat is toch ook zo? Het maakt mij niet zoveel uit of het jaloers overkomt of niet. Ik weet voor mijzelf dat ik het niet ben en mensen die reageren met "je bent gewoon jaloers" weten dat zelf ook wel, maar zijn simpelweg geïrriteerd door het feit dat er iemand is die iets niet mooi vindt wat zij wel mooi vinden. Het interesseert mij verder gewoon niet
.
Het kan me weinig schelen dat jij 'moe' van me wordt. Je lokt dergelijke reacties zelf uit, en zoals je zelf merkt niet alleen van mij. Daarnaast heb jij echt het EQ van een wortel, ik hoop werkelijk waar dat dit zelfbeeld van je in het echt wat meer gematigd is, want anders kun je het wel shaken bij de date van jequote:En ik word er een beetje moe van, Catbert, dat jij je psychologie van de koude grond en je beperkte mensbeeld op mij toepast de gehele tijd. Accepteer jij maar eens dat er mensen zijn met een verlichte geest.
Ik was er al achter, Google is my best friend....quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:48 schreef Elseetje het volgende:
Aston Martin, het beste van Britse bodem op materialistisch gebied
Ik ga zo lunchen, sorryquote:
Maar denk jij nu werkelijk dat het mij ook maar een biet interesseert hoe dat overkomt? Goed, ik had de relatie met die klant kunnen verzieken, maar gelukkig heb ik er een goede relatie mee en kennen we elkaar goed. Zulke opmerkingen maak ik nu eenmaal. En of het wel of niet not done is intereseert me ook niets. Je kunt je hele leven gebukt gaan onder sociale druk, maar je kunt ook kiezen voor relativering. Dat laatste doe ik en als je omgaat met mensen met hersens, dan levert je dat echt geen problemen op.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is hier niet het geval. Ik wist niet wat een DB9 was, en ik vind hem niet bijzonder mooi ook. Maar over het algemeen is het een beetje 'not done' een dergelijke opmerking te maken als iemand iets positiefs zegt over iets dat 'ie mooi vindt. Komt nogal zeikerig/jaloers over. Ik zeg niet dat je jaloers bent, ik zeg dat het zo over komt.
Heeft een wortel een EQ? En nogmaals: denk je nu werkelijk dat ik IRL zo ben zoals ik hier benquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:57 schreef Catbert het volgende:
Het kan me weinig schelen dat jij 'moe' van me wordt. Je lokt dergelijke reacties zelf uit, en zoals je zelf merkt niet alleen van mij. Daarnaast heb jij echt het EQ van een wortel, ik hoop werkelijk waar dat dit zelfbeeld van je in het echt wat meer gematigd is, want anders kun je het wel shaken bij de date van je
Dat is niet de definitie van materialisme. Waarom je het doet boeit niet. Als jij (die zegt niet mee te doen aan allerlei sociaal-maatschappelijk geaccepteerde dingen, maar wel aan het 'ik moet geld hebben in deze wereld, voor vrijheid' idee) op wat voor manier dan ook je bezig houdt met mooie spulletjes en geld, dan is dat materialisme. In welke gradatie, dat mag je zelf bekijken, maar zoals ik al zei, er zijn veel verschillende soorten materialisme.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat ik mooie zaakjes praktiseer is uit praktisch oogpunt. In deze wereld heb je nu eenmaal geld nodig en meer geld biedt meer vrijheid. Dat is wat anders dan aanzien willen afdwingen van het geld.
Kijk, dat willen we dus niet weten. Dat zou aardig afbreuk doen aan de amusementswaarde van je topics...quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:00 schreef FuifDuif het volgende:
En nogmaals: denk je nu werkelijk dat ik IRL zo ben zoals ik hier ben?
Ik raak snel geirriteerd. Het is niet mijn doel om mensen de grond in te trappen. Ik voel mij enkel in mijn eer aangetast en wil mij dan verdedigen. Dat is een tekortkoming aan mijn kant en daar ben ik mij bewust van. Toch vind ik niet dat ik een laag EQ heb. Ik ben begaan met mijn naasten en met de mensheid an sich. Ik wordt IRL altijd als vertrouwenspersoon gezien en mensen vragen mij om raad in hun liefdesproblemen, wat grappig is aangezien ik totaal onervaren benquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:22 schreef Elseetje het volgende:
En in plaats van altijd maar mensen van repliek te moeten dienen, of ze in de grond te stampen (moet je wel nog even flink wat harder stampen), kan je het ook gewoon waarderen dat er een reactie wordt geplaatst op je stelling, aangezien je hiermee kennelijk een klein onderzoekje wilde uitvoeren, en ik niet te beroerd ben om je statistieken te spekken. En je kan misschien ook bedenken dat andere mensen soms ook gelijk hebben, en jij niet altijd. Wat dat betreft heb je inderdaad een ontzettend laag EQ (hoe je met mensen op internet omgaat zegt ook wat over je persoon, dat is geen facade), over je IQ kan ik niks zeggen, het lijkt me niet te laag.
Ik bedoelde niet dat ik hier een act opvoer, maar wel dat ik IRL anders ben in die zin van hoe ik mijn opvattingen presenteer. Communiceren via internet is altijd gebrekking omdat er geen nonverbale communicatie is en geen stemtoon. Dat kun je dan enigszins compenseren met behulp van de smiley's, maar perfect is het niet. Dat maakt dat mijn opvattingen hier wellicht soms erg hard en haatdragen overkomen, terwijl ik in werkelijkheid minder weerstand ervaar. Oke, soms wel, maar minderquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:29 schreef Serendips het volgende:
[..]
Kijk, dat willen we dus niet weten. Dat zou aardig afbreuk doen aan de amusementswaarde van je topics...
Denk jij. Sociale omgangsvormen zijn weldegelijk erg belangrijk. En sociale druk? Wat een onzin. Het is gewoon leuk om met een leuke manier met mekaar om te gaan, zowel in vriendschappen als in werkrelaties.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:00 schreef FuifDuif het volgende:
Maar denk jij nu werkelijk dat het mij ook maar een biet interesseert hoe dat overkomt? Goed, ik had de relatie met die klant kunnen verzieken, maar gelukkig heb ik er een goede relatie mee en kennen we elkaar goed. Zulke opmerkingen maak ik nu eenmaal. En of het wel of niet not done is intereseert me ook niets. Je kunt je hele leven gebukt gaan onder sociale druk, maar je kunt ook kiezen voor relativering. Dat laatste doe ik en als je omgaat met mensen met hersens, dan levert je dat echt geen problemen op.
Ik hoop het niet voor je, maar dan vraag ik me af waarom je hier zo reageert. Beetje apart wel, op een forum een grote bek hebben maar IRL 'anders' zijn.quote:Heeft een wortel een EQ? En nogmaals: denk je nu werkelijk dat ik IRL zo ben zoals ik hier ben?
Dat is al wel aardig duidelijk jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:31 schreef FuifDuif het volgende:
Ik raak snel geirriteerd. Het is niet mijn doel om mensen de grond in te trappen. Ik voel mij enkel in mijn eer aangetast en wil mij dan verdedigen. Dat is een tekortkoming aan mijn kant en daar ben ik mij bewust van.
Zo kom je in ieder geval een stuk sympathieker over dan met je "ik ben verlicht en jullie niet" betogen.quote:Toch vind ik niet dat ik een laag EQ heb. Ik ben begaan met mijn naasten en met de mensheid an sich. Ik wordt IRL altijd als vertrouwenspersoon gezien en mensen vragen mij om raad in hun liefdesproblemen, wat grappig is aangezien ik totaal onervaren ben. Met mijn IQ zit het denk ik wel goed, als cum laude academisch afgestudeerde
.
Gefeliciteerd met het feit dat je cum laude afgestudeerd bent (hoe vaak heb ik academisch nou niet bij je voorbij zien komen??), ik heb niet gesturdeerd, dus dat kan ik niet zeggen, maar goed kunnen leren zegt op zich niks over je IQ (of in ieder geval niet genoeg), dus dat argument moet je wel een keertje laten varen... Je kan ook gewoon zeggen dat je vindt dat je redelijk intelligent bent, en bijvoorbeeld je laatst gemeten IQ-score erbij gevenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik raak snel geirriteerd. Het is niet mijn doel om mensen de grond in te trappen. Ik voel mij enkel in mijn eer aangetast en wil mij dan verdedigen. Dat is een tekortkoming aan mijn kant en daar ben ik mij bewust van. Toch vind ik niet dat ik een laag EQ heb. Ik ben begaan met mijn naasten en met de mensheid an sich. Ik wordt IRL altijd als vertrouwenspersoon gezien en mensen vragen mij om raad in hun liefdesproblemen, wat grappig is aangezien ik totaal onervaren ben. Met mijn IQ zit het denk ik wel goed, als cum laude academisch afgestudeerde
.
Ik denk dat de meesten hier meer geintereseerd zijn in je uiterlijk dan in je IQquote:
...of geen van beiden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hier meer geintereseerd zijn in je uiterlijk dan in je IQ
Ow fuck ja, ik zit op fok... Ben ik even blij dat ik gelukkig ben met beidequote:Op dinsdag 5 december 2006 12:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hier meer geintereseerd zijn in je uiterlijk dan in je IQ
Vind je het heel erg als ik deze uitspraak met een korreltje zout neem? Ik denk namelijk dat je -als de basis van je verhalen al op waarheid berust- heel veel theater maakt op FOK!.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef FuifDuif het volgende:
Ik bedoelde niet dat ik hier een act opvoer
tot je met je meisje uit gaat naar een galaparty en het stort regentquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef A_L_N_F het volgende:
pfff een auto om indruk te maken.
zoiets maakt pas indruk bij vrouwen:
[afbeelding]
geen probleem.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:50 schreef Ferdii het volgende:
[..]
tot je met je meisje uit gaat naar een galaparty en het stort regent
Vast welquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:57 schreef Serendips het volgende:
Op zich wel een mooie auto, maar ik kan niet garaderen dat ik mijn hoofd er voor zal omdraaien als er eentje voorbij rijdt.
meisjes van 12 vallen op jongens met brommersquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef A_L_N_F het volgende:
pfff een auto om indruk te maken.
zoiets maakt pas indruk bij vrouwen:
[afbeelding]
ja echt leuk hey! als je een vrouw tegenkomt die liever de auto berijdt dan jouzelf!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Inmiddels rijd ik alweer een poosje in een prachtige Volvo S40.
Impressie foto:
[afbeelding]
Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."
In hoeverre vallen dames voor iets dergelijks?
metname omdat de pook niet in de weg zit hè :pquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:17 schreef SilentChaos het volgende:
Een automaat maakt wel indruk
Jij: "Wil je schakelen?"
Zij: "Het is toch een automaat?"
Jij: "Ja dat klopt"
Was dat bedoeld als leuke grap...?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:17 schreef SilentChaos het volgende:
Een automaat maakt wel indruk
Jij: "Wil je schakelen?"
Zij: "Het is toch een automaat?"
Jij: "Ja dat klopt"
Je moet'm zien uit That 70's Show...Dan is'ie prachtigquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:36 schreef Serendips het volgende:
[..]
Was dat bedoeld als leuke grap...?![]()
Ik lach me dood!![]()
Is dat die show met....hoe heet die gast ook al weer....Ashton Kutcher? Komt dat daaruit?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:52 schreef SilentChaos het volgende:
Je moet'm zien uit That 70's Show...Dan is'ie prachtig
You wanna shift?
-It's an automatic...
I know
Jepquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:56 schreef Serendips het volgende:
[..]
Is dat die show met....hoe heet die gast ook al weer....Ashton Kutcher? Komt dat daaruit?
Je bedoelt dit filmpje. (Na ongeveer 6 minuten).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |