Voor jou wil ik wel fietsen hoorquote:Op maandag 27 november 2006 12:08 schreef beestjuh het volgende:
Ik val meer op oldtimers en mannen die fietsen.!
Baas boven baas, heet je in 't echt Ron Jeremy toevallig?quote:
Ik heb dan ook een Seat Arosaquote:Op woensdag 8 november 2006 11:12 schreef Curiosity het volgende:
Die grote slee is meestal ter compensatie van iets wat niet zo heel groot is![]()
Is die kleiner dan m'n Polo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:00 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Ik heb dan ook een Seat Arosa![]()
![]()
yep ietsiepietsie kleiner, arosa is te vergelijken met de Lupo van VW.quote:
Ik keur vrouwen af op dit soort taalgebruik.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het feit dat je er zelf zo blij mee bent, vind ik al erg leuk haha.. Maar persoonlijk kan het mij op deze leeftijd (19) geen donder schelen of iemand in een koekblik rijdt of in zo'n mooie auto. Uberhaupt een auto is relaxed! Niet dat een mooie auto niet leuk is, maar echt een criteria criterium is het niet.
Koning!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
yep ietsiepietsie kleiner, arosa is te vergelijken met de Lupo van VW.
Klopt. Hier kunnen al die hedendaagse auto's toch niet aan tippen:quote:Op donderdag 30 november 2006 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ongeïnspireerde vormgeving al die moderne auto's (een uitzondering daargelaten)
Tsja, status heeft een prijs!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Klopt. Hier kunnen al die hedendaagse auto's toch niet aan tippen:
[afbeelding]
Eensquote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aan zulke kromme wielen kunnen ze niet tippen neequote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er zit een verschil tussen een grote auto bezitten of ermee patsen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:05 schreef Serendips het volgende:
Nee hoor, Fuif! Als ik ergens op afknap is het op heren die lopen te patsen met hun bak.
Dus nu moeten vrouwen met je mee willen rijden omdat je die auto hebt...?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:22 schreef Ferdii het volgende:
mijn auto, welke dame wil mee rijden?
krijg genoeg aandacht als ik uitstap of voor het stoplicht sta
die gast erbij ben ik trouwens
[afbeelding]
juistquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:30 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dus nu moeten vrouwen met je mee willen rijden omdat je die auto hebt...?
Hee, ik heb precies dezelfde velgenquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:22 schreef Ferdii het volgende:
mijn auto, welke dame wil mee rijden?
krijg genoeg aandacht als ik uitstap of voor het stoplicht sta
die gast erbij ben ik trouwens
[afbeelding]
Ik heb nog nooit eentje gehad met meer geld dan ikquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:52 schreef Ferdii het volgende:
geef jij dan eerlijk toe dat je eigenlijk toch liever valt op een man met veel geld?
Een type ala Woody Allen bijvoobeeld?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eentje gehad met meer geld dan ikik val meer op het artistiek / nerdy sloebertype met veel te veel meningen en veel te weinig geld.
Die van mij wordt er anders vooral mij ingedeuktquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:57 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil wel toegeven dat ik op grote piemels val, als dat je ego weer een beetje uitdeukt?
Die is te oud, en op de verkeerde manier kinky. Das toch die die met de dochter van zn vrouw getrouwd is of hoe zat dat ook al weer?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:58 schreef FuifDuif het volgende:
Een type ala Woody Allen bijvoobeeld?
Ja, ik geloof dat het zo zat, maar even afgezien van de leeftijd, je bedoelt zo'n type? Hij is artistiek maar met een beetje een nerdy uitstraling. Dan heb ik er in ieder geval een beeld bijquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die is te oud, en op de verkeerde manier kinky. Das toch die die met de dochter van zn vrouw getrouwd is of hoe zat dat ook al weer?
Macht over anderen? Dat heeft geen enkele manager. Dat ze zichzelf daarvan graag willen overtuigen is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:09 schreef MrSleep het volgende:
Dikke auto -> eigenaar heeft goeie baan (macht over anderen) -> vrouwen kicken op mannen met macht -> man verdient goed -> zekerheid dat hun kroos het goed heeft
Nepperts vallen snel genoeg door de mand...
Ik bedoelde het meer qua innerlijk. Qua uiterlijk heb ik een hekel aan blond en overmatig verzorgd. Zo'n commerciele shiny hiney, niks voor mij. Ik heb t meer op stoppeltjes en te wijde broeken en dat ze niet rondlopen met zo'n "omdat ik het waard ben" houding. Ik ben vaak de helft van zo'n koppeltje dat mensen zeggen wat moet zij met hem, en zo heb ik het graag. Van die patsertjes hebben evolutietechnisch gezien geen enkele reden om hun hersens te gebruiken of oprecht te zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:07 schreef FuifDuif het volgende:
Hij is artistiek maar met een beetje een nerdy uitstraling. Dan heb ik er in ieder geval een beeld bij.
Dat maakt m niet minder rood, glanzend, en lelijk. Met een leuk tweedehandsje bedoel ik een verrot oud eendje ofzo, niet zo'n laagvliegende compensatie engerd.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:36 schreef Ferdii het volgende:
Als je geen vooroordelen had gehad had je gezien dat het een auto van 15 jaar oud is en ook nog tweedehands
Daar zou ik me niet in schamen nee. Tenzij je dr erg mee gaat zitten tutten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:40 schreef FuifDuif het volgende:
Ooit wil ik ook nog een oude Ford Mustang bezitten, zoals hierboven (jaren 60/70). Zou ik het daar goed mee doen bij de vrouwtjes?
Jij hebt smaakquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:40 schreef FuifDuif het volgende:
[afbeelding]
Ooit wil ik ook nog een oude Ford Mustang bezitten, zoals hierboven (jaren 60/70). Zou ik het daar goed mee doen bij de vrouwtjes?
Heerlijk, zo'n brullende V8 motor!
Ik rijd een Ford, dus ik heb een mening. Die redenering is nieuw voor me. Leg uit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:00 schreef SilentChaos het volgende:
Het voordeel van zo'n auto is wel dat je opvalt, dat je laat zien dat je anders bent dan anderen, een eigen mening hebt etc.. Je wordt gezien, ook door de vrouwen die jou wel zien zittenDat is dan een voordeel
Ik ben blond en zeer intellectueel en intelligent. Val ik nu af?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer qua innerlijk. Qua uiterlijk heb ik een hekel aan blond en overmatig verzorgd. Zo'n commerciele shiny hiney, niks voor mij. Ik heb t meer op stoppeltjes en te wijde broeken en dat ze niet rondlopen met zo'n "omdat ik het waard ben" houding. Ik ben vaak de helft van zo'n koppeltje dat mensen zeggen wat moet zij met hem, en zo heb ik het graag. Van die patsertjes hebben evolutietechnisch gezien geen enkele reden om hun hersens te gebruiken of oprecht te zijn.
Ik bedoel, kijk die bak daarboven nou. Als het gewoon een geinig tweedehandsje was geweest, had ie van de rest van het geld onwijs veel toffere dingen kunnen doen die hem veel aantrekkelijker hadden gemaakt dan dat rode glimmende geval waar je dan ook nog wekelijks alle ins & outs & bijna krasjes van te horen krijgten als je goed kijkt, zie je dat er inderdaad een blonde shiny hiney naast staat. Hypothese nogmaals bevestigd.
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Inmiddels rijd ik alweer een poosje in een prachtige Volvo S40.
Impressie foto:
[afbeelding]
Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."
Waarschijnlijk wel. Je zou er wel heeel heeeeeel mannelijk uit moeten zien om dat blonde te compenseren. Een soort vikingmodel kan ik het nog wel op doen. Voor een volledige evaluatie heb ik een foto nodig.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ben blond en zeer intellectueel en intelligent. Val ik nu af?
Ik ben 1.90 + he! Foto krijg je alleen als je jouw vital stats geeft.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Je zou er wel heeel heeeeeel mannelijk uit moeten zien om dat blonde te compenseren. Een soort vikingmodel kan ik het nog wel op doen. Voor een volledige evaluatie heb ik een foto nodig.
Het gaat erom dat wanneer je een aparte auto rijdt, je laat zien dat je anders ben dan de gemiddelde autorijder. Je geeft om waar je in rijdt en je ziet't niet puur als een vervoermiddel. Bovendien rij je in wat aparts en val je dus al niet onder de "standaard" mensen waar er al genoeg van zijn. VW Golf, Opel Astra rijders enzo... Veel van die gasten rijden daarin omdat't zogenaamd tof isquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:26 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik rijd een Ford, dus ik heb een mening. Die redenering is nieuw voor me. Leg uit.
Een Supra...niks mis mee verder, leuk om "babes" mee te scoren...Maar vrouwen die puur voor je auto gaan zijn wel behoorlijk hersenloze, oninteressante figurenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:22 schreef StefanP het volgende:
[..]
Kerel, dat is een grijze, goedkope, slome middenklasser.
DIT is een auto met iets meer appeal. 700pk, baby. All mine. Ideaal om lekkere 18 jarige babes mee te scoren.
[afbeelding]
De enige vrouwen die jij zal aantrekken zijn alleenstaande moeders die een nieuwe pappa zoeken voor hun wurm.
O.k. daar zit wat in. Je verwoordde het aanvankelijk wat onhandig.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het gaat erom dat wanneer je een aparte auto rijdt, je laat zien dat je anders ben dan de gemiddelde autorijder. Je geeft om waar je in rijdt en je ziet't niet puur als een vervoermiddel. Bovendien rij je in wat aparts en val je dus al niet onder de "standaard" mensen waar er al genoeg van zijn. VW Golf, Opel Astra rijders enzo... Veel van die gasten rijden daarin omdat't zogenaamd tof isMeeloperij...dus als je in wat anders rijdt, iets aparts, heb je een mening...
Leasebakken en mensen die auto puur zien als vervoermiddel zijn hierbij uitgesloten
Vital stats... Mn hartslag en mn bloeddruk enzo?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ben 1.90 + he! Foto krijg je alleen als je jouw vital stats geeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |