Voor jou wil ik wel fietsen hoorquote:Op maandag 27 november 2006 12:08 schreef beestjuh het volgende:
Ik val meer op oldtimers en mannen die fietsen.!
Baas boven baas, heet je in 't echt Ron Jeremy toevallig?quote:
Ik heb dan ook een Seat Arosaquote:Op woensdag 8 november 2006 11:12 schreef Curiosity het volgende:
Die grote slee is meestal ter compensatie van iets wat niet zo heel groot is![]()
Is die kleiner dan m'n Polo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:00 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Ik heb dan ook een Seat Arosa![]()
![]()
yep ietsiepietsie kleiner, arosa is te vergelijken met de Lupo van VW.quote:
Ik keur vrouwen af op dit soort taalgebruik.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het feit dat je er zelf zo blij mee bent, vind ik al erg leuk haha.. Maar persoonlijk kan het mij op deze leeftijd (19) geen donder schelen of iemand in een koekblik rijdt of in zo'n mooie auto. Uberhaupt een auto is relaxed! Niet dat een mooie auto niet leuk is, maar echt een criteria criterium is het niet.
Koning!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
yep ietsiepietsie kleiner, arosa is te vergelijken met de Lupo van VW.
Klopt. Hier kunnen al die hedendaagse auto's toch niet aan tippen:quote:Op donderdag 30 november 2006 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ongeïnspireerde vormgeving al die moderne auto's (een uitzondering daargelaten)
Tsja, status heeft een prijs!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Klopt. Hier kunnen al die hedendaagse auto's toch niet aan tippen:
[afbeelding]
Eensquote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aan zulke kromme wielen kunnen ze niet tippen neequote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er zit een verschil tussen een grote auto bezitten of ermee patsen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:05 schreef Serendips het volgende:
Nee hoor, Fuif! Als ik ergens op afknap is het op heren die lopen te patsen met hun bak.
Dus nu moeten vrouwen met je mee willen rijden omdat je die auto hebt...?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:22 schreef Ferdii het volgende:
mijn auto, welke dame wil mee rijden?
krijg genoeg aandacht als ik uitstap of voor het stoplicht sta
die gast erbij ben ik trouwens
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |