ter verdediging van fuifdruif, en naar mijn mening tevens; Mensen die zichzelf beter vinden omdat ze "hun penis in een natte bak gepropt hebben" dan iemand die dat nog niet heeft gedaan zijn echt popijpiejopie sukkeltjes..quote:Op maandag 4 december 2006 11:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gast, ik heb een vriendin, ik heb gister nog geneukt. Wanneer was jouw laatste keer? Oh wacht...![]()
En er nog autos bij halen ook, wat is er trouwens mis met in de 20 zijn en maagd?quote:Lieve schat, ik vind het best dat je jezelf een hele kerel vind met je Volvo S40, maar dat je als 24 jarige maagd mensen seksueel gefrfustreerd gaat noemen is wel beyond kansloos.
Dat jij je onzekerheid maskeert, betekent niet dat iedereen dat doet. Jouw wereld is niet de mijne en jouw onzekerheid deel ik ook niet. Ik ben soms zelfs te zelfverzekerd. Ik weet dat ik er goed uitzie. Met of zonder make up. In jeans met sneakers, met een rokje en hakken. Naakt ook, trouwens.quote:Op maandag 4 december 2006 11:46 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom draag ik graag een strak op maat gemaakt pak met das, nette schoenen en rij ik graag in een dure auto? Ik ben ook zo onzeker als wat, maar ik geef het tenminste toe.
Dat is ook zo'n foute instelling. Ben je als man getrouwd, verandert je mooie meisje ineens in een vrouw op bergschoenen met een wortelbroek. Net de politiek tijdens de verkiezingen, je lekker maken met dingen die daarna ineens zijn verdwenenquote:Op maandag 4 december 2006 08:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben toch al getrouwd... dan hoeft al die moeite niet meer. De marktwaarde daalt dan toch al dramatisch...
Hier moet ik Baaj en Fuif toch wel gelijk gevenquote:Op maandag 4 december 2006 11:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ter verdediging van fuifdruif, en naar mijn mening tevens; Mensen die zichzelf beter vinden omdat ze "hun penis in een natte bak gepropt hebben" dan iemand die dat nog niet heeft gedaan zijn echt popijpiejopie sukkeltjes..
[..]
Alleen al dat je zegt dat je soms te zelfverzekerd bent. Wie hou je voor de gek zegquote:Op maandag 4 december 2006 11:51 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Dat jij je onzekerheid maskeert, betekent niet dat iedereen dat doet. Jouw wereld is niet de mijne en jouw onzekerheid deel ik ook niet. Ik ben soms zelfs te zelfverzekerd. Ik weet dat ik er goed uitzie. Met of zonder make up. In jeans met sneakers, met een rokje en hakken. Naakt ook, trouwens.![]()
Hey kneus, wat snap je precies niet aan het probleem van een 24 jarige maagd die beweert dat IK seksueel gefrustreerd ben? Ik snap werkelijk waar niet waarom jullie dingen om blijven draaien. Heck, er zijn tig vrouwen die vertellen dat het niks met onzekerheid te maken heeft, en jullie blijven het tegendeel beweren. Damn, en dan zeker gaan zeuren dat vrouwen zo moeilijk te snappen zijnquote:Op maandag 4 december 2006 11:49 schreef BaajGuardian het volgende:
ter verdediging van fuifdruif, en naar mijn mening tevens; Mensen die zichzelf beter vinden omdat ze "hun penis in een natte bak gepropt hebben" dan iemand die dat nog niet heeft gedaan zijn echt popijpiejopie sukkeltjes..
En als je nu echt zo zeker bent van jezelf en je eigen schoonheid. Post een foto voor ons om het te beoordelen. Kijken of je dan nog zo zeker bent van jezelf.quote:Op maandag 4 december 2006 11:54 schreef MissMatch het volgende:
Wie valt wie hier nu gefrustreerd aan? Jij poneert een stelling, krijgt tegengas en dan is de rest gedrustreerd en onzeker. Zo kan ik ook alles recht lullen wat zo krom als een banaan is. Idioot.
Tuurlijk joh, wat jij wilt. Jij kent mij tenslotte ook van haver tot gort.quote:Op maandag 4 december 2006 11:54 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Alleen al dat je zegt dat je soms te zelfverzekerd bent. Wie hou je voor de gek zeg! Je bent een speelbal van je genen, niet meer en niet minder. Een studieobject voor de intelligensia. Een gebruiksvoorwerp
.
Vrouwen die een eetstoornis hebben omdat ze het in hun zieke koppies hebben gehaald dat ze dik zijn, terwijl de ribben door hun lijfjes heenschijnen, ontkennen ook dat ze een dergelijke stoornis hebben. Het is logisch dat de dames het ontkennen, want dat is nu net wat ze niet willen: onzeker overkomen!quote:Op maandag 4 december 2006 11:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hey kneus, wat snap je precies niet aan het probleem van een 24 jarige maagd die beweert dat IK seksueel gefrustreerd ben? Ik snap werkelijk waar niet waarom jullie dingen om blijven draaien. Heck, er zijn tig vrouwen die vertellen dat het niks met onzekerheid te maken heeft, en jullie blijven het tegendeel beweren. Damn, en dan zeker gaan zeuren dat vrouwen zo moeilijk te snappen zijn![]()
Ik heb de beoordeling van een anoniem persoontje op het internet niet bepaald nodig. Bevestiging krijg ik al ruimschoots in het echte leven.quote:Op maandag 4 december 2006 11:55 schreef FuifDuif het volgende:
En als je nu echt zo zeker bent van jezelf en je eigen schoonheid. Post een foto voor ons om het te beoordelen. Kijken of je dan nog zo zeker bent van jezelf.
Dat kan iedereen zeggen op een internetforum. Dus sorry, ik ben niet overtuigd.quote:Op maandag 4 december 2006 11:57 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Ik heb de beoordeling van een anoniem persoontje op het internet niet bepaald nodig. Bevestiging krijg ik al ruimschoots in het echte leven.![]()
Het is ook totaal mijn intentie niet jou te overtuigen, hoor. Jij zit denk ik sowieso al zo vast in jouw idee van hoe ik in elkaar zit, dus dat zou ook water naar de zee dragen zijn. en trouwens, als je erg goed zoekt, vind je foto's van me op FOK!. Maar dan moet je wel héél erg goed zoeken.quote:Op maandag 4 december 2006 11:58 schreef FuifDuif het volgende:
Dat kan iedereen zeggen op een internetforum. Dus sorry, ik ben niet overtuigd.
Ja, zelfs jij, alleen geloofd niemand het dan.quote:Op maandag 4 december 2006 11:58 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat kan iedereen zeggen op een internetforum.
Hahaha, kansloosquote:Op maandag 4 december 2006 11:55 schreef FuifDuif het volgende:
En als je nu echt zo zeker bent van jezelf en je eigen schoonheid. Post een foto voor ons om het te beoordelen. Kijken of je dan nog zo zeker bent van jezelf.
Dat weet ikquote:Op maandag 4 december 2006 12:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, zelfs jij, alleen geloofd niemand het dan.
Dat zeker, ik had ook niet de kans ingeschat dat er daadwerkelijk een foto zou worden geplaatstquote:
Beetje kansloos een psychische stoornis te vergelijken met de normale gedachtengang van vrouwen. Maargoed, dat jij vrouwen graag als minderwaardig ziet is ook wel duidelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 11:56 schreef FuifDuif het volgende:
Vrouwen die een eetstoornis hebben omdat ze het in hun zieke koppies hebben gehaald dat ze dik zijn, terwijl de ribben door hun lijfjes heenschijnen, ontkennen ook dat ze een dergelijke stoornis hebben. Het is logisch dat de dames het ontkennen, want dat is nu net wat ze niet willen: onzeker overkomen!
Dus? Ga ik nu mee in de zak van Sinterklaas? Mijn ideeën over de vrouw zijn niet zo apart hoor, als je ze vergelijkt op mondiaal niveau.quote:Op maandag 4 december 2006 12:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beetje kansloos een psychische stoornis te vergelijken met de normale gedachtengang van vrouwen. Maargoed, dat jij vrouwen graag als minderwaardig ziet is ook wel duidelijk.
Zijn vrouwen capabel genoeg om een stem uit te brengen?
Grappig dat je aan de ene kant die muts van een Halsema adoreert, maar aan de andere kant overtuigingen hebt waarvoor ze je waarschijnlijk zou castrerenquote:Op maandag 4 december 2006 12:09 schreef FuifDuif het volgende:
Dus? Ga ik nu mee in de zak van Sinterklaas? Mijn ideeën over de vrouw zijn niet zo apart hoor, als je ze vergelijkt op mondiaal niveau.
Wat zijn je van het mensenrechten? Wie bepaalt dat? En waarom meteen weer zo overdreven? Alsof er niet iets bestaat tussen een sletterig jurkje en een boerka.quote:Op maandag 4 december 2006 12:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Grappig dat je aan de ene kant die muts van een Halsema adoreert, maar aan de andere kant overtuigingen hebt waarvoor ze je waarschijnlijk zou castreren
En mondiaal 'niveau'? Tja, dat 'niveau' word nogal naar beneden gehaald in landen waar de mensenrechtensituatie niet helemaal je van het is he? Misschien pas je beter in Iran ofzo, daar kun je ook gewoon een vrouw kopen, en lopen ze tenminste netjes in een burka in plaats van zo'n 'sletterig' jurkje.
Punt is dat je een achterlijk discriminerend beeld hebt van vrouwen, en dan pas je beter in dergelijke landen.quote:Op maandag 4 december 2006 12:17 schreef FuifDuif het volgende:
Wat zijn je van het mensenrechten? Wie bepaalt dat? En waarom meteen weer zo overdreven? Alsof er niet iets bestaat tussen een sletterig jurkje en een boerka.
Dat heb jij ook, alleen jij doet net alsof dat niet zo is, daar het je kans op voortplanting in deze samenleving vergroot, wanneer je geëmancipeerd over vrouwen denkt.quote:Op maandag 4 december 2006 12:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Punt is dat je een achterlijk discriminerend beeld hebt van vrouwen, en dan pas je beter in dergelijke landen.
Leg mij eens uit in welk opzicht ik discriminerend over vrouwen denk?quote:Op maandag 4 december 2006 12:20 schreef FuifDuif het volgende:
Dat heb jij ook, alleen jij doet net alsof dat niet zo is, daar het je kans op voortplanting in deze samenleving vergroot, wanneer je geëmancipeerd over vrouwen denkt.
Heel simpel: jij vindt ze minderwaardig en ziet ze niet anders dan gebruiksvoorwerpen om op een zeer bevredigende manier je kwakkie kwijt te kunnen, maar dit zul je nooit toegeven.quote:Op maandag 4 december 2006 12:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Leg mij eens uit in welk opzicht ik discriminerend over vrouwen denk?
Frustratie la seksuelle> vrouwen zien als seksneukwipse=catbert omschrijving.quote:Op maandag 4 december 2006 11:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hey kneus, wat snap je precies niet aan het probleem van een 24 jarige maagd die beweert dat IK seksueel gefrustreerd ben? Ik snap werkelijk waar niet waarom jullie dingen om blijven draaien. Heck, er zijn tig vrouwen die vertellen dat het niks met onzekerheid te maken heeft, en jullie blijven het tegendeel beweren. Damn, en dan zeker gaan zeuren dat vrouwen zo moeilijk te snappen zijn![]()
Weet je wat jouw probleem is FuifDuif? Jij generaliseerd te veel. De wereld is niet zwart-wit (schocker, huh?)quote:Op maandag 4 december 2006 10:48 schreef FuifDuif het volgende:
- Make up
- Hoge hakken
- Korte rokjes
- Strings
- Enzovoort
Het zijn allemaal zaken die de vrouw gebruikt om haar onzekerheid te compenseren.
Tuurlijk joh.quote:Op maandag 4 december 2006 12:22 schreef FuifDuif het volgende:
Heel simpel: jij vindt ze minderwaardig en ziet ze niet anders dan gebruiksvoorwerpen om op een zeer bevredigende manier je kwakkie kwijt te kunnen, maar dit zul je nooit toegeven.
Nogmaals, kun je mij uitleggen hoe ik seksueel gefrustreerd zou moeten zijn als ik een vriendin heb?quote:Op maandag 4 december 2006 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Frustratie la seksuelle> vrouwen zien als seksneukwipse=catbert omschrijving.
Omdat je haar wilt neuken getriggerd door je prehistorische pomp driften, als ze een kort rokje aanhebt zit je in gedachten al te stoten.quote:Op maandag 4 december 2006 13:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
Ik vind je maar een kansloos rukkertje eerlijk gezegd. Je denkt op een hele vreemde manier over vrouwen, en je probeert jouw wereldbeeld ook nog eens op anderen te projecteren. Diep triest.
[..]
Nogmaals, kun je mij uitleggen hoe ik seksueel gefrustreerd zou moeten zijn als ik een vriendin heb?
Richt een clubje op zou'k zeggen. Vind je het dan niet typisch dat jullie tweeen zo ontzettend gelijk hebben samen, en de rest die daar op reageert het dus allemaal mis heeft?quote:Op maandag 4 december 2006 13:01 schreef BaajGuardian het volgende:
@ elseetje
Fuifduif heeft geen probleem, Ik geloof dat jij je eigen polarisatie projecteerd op fuifduif te stellen dat hij alles zwart wit ziet, want fuifduif is net als ik juist iemand die de samenleving spiegelt.
Dus omdat ik opgewonden raak van m'n vriendin in een rokje ben ik gefrustreerd?quote:Op maandag 4 december 2006 13:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Omdat je haar wilt neuken getriggerd door je prehistorische pomp driften, als ze een kort rokje aanhebt zit je in gedachten al te stoten.
Tja, als je idee van seks het gevoel is dat je verkrijgt door jezelf af te trekken, kan ik me wat voorstellen dat je de hele ophef niet snaptquote:Op maandag 4 december 2006 13:04 schreef MissMatch het volgende:
Neuken is heel normaal hoor. Leuk en lekker ook. Je zou het misschien eens moeten proberen ipv mensen die wél seks hebben met neanderthalers te vergelijken.
Nee juist niet, hoe kun je de wereld omschrijven als je je erin bevind..quote:Op maandag 4 december 2006 13:03 schreef MissMatch het volgende:
Moet je om de samenleving te kunnen spiegelen, niet midden in die samenleving staan?
Dan krijg je van dit soort vreemde vergelijkingen:quote:Op maandag 4 december 2006 13:05 schreef Catbert het volgende:
Tja, als je idee van seks het gevoel is dat je verkrijgt door jezelf af te trekken, kan ik me wat voorstellen dat je de hele ophef niet snapt
quote:hun penis in een natte bak gepropt hebben
Niemand heeft het mis in hun eigen context.quote:Op maandag 4 december 2006 13:04 schreef Catbert het volgende:
[..]
Richt een clubje op zou'k zeggen. Vind je het dan niet typisch dat jullie tweeen zo ontzettend gelijk hebben samen, en de rest die daar op reageert het dus allemaal mis heeft?
Maar als je je er niet in bevindt kun je hem weer misinterpreteren, iets wat jij volgens mij alleen maar doet met je gezanik overal.quote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee juist niet, hoe kun je de wereld omschrijven als je je erin bevind..
oe oe... iiee iee?quote:Op maandag 4 december 2006 13:04 schreef MissMatch het volgende:
Neuken is heel normaal hoor. Leuk en lekker ook. Je zou het misschien eens moeten proberen ipv mensen die wél seks hebben met neanderthalers te vergelijken.
Mischien is men zo bezig met hun eigen wereld dat men nieteens door heeft wat er op de universele schaal (dat wil zeggen de hele wereld) gebeurd, dit is een inzicht, het ontbreken hiervan leid tot de afbraak van de planeet wat we al een aantal tientallen jaren hebben bewezen.quote:Op maandag 4 december 2006 13:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Maar als je je er niet in bevindt kun je hem weer misinterpreteren, iets wat jij volgens mij alleen maar doet met je gezanik overal.
laat het aan de kerels maar over om er als halve kerels bij te lopenquote:Op zondag 3 december 2006 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
*knip*
Vrouwen moeten mooi en vrouwelijk zijn, geen halve kerelsLaat dat maar aan ons kerels zelf over
![]()
*knip*
Kerel, je zit je eigen situatie goed te lullen, niet meer, niet minder.quote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee juist niet, hoe kun je de wereld omschrijven als je je erin bevind..
Onzin. De aarde is rond, ongeacht je context. Als jij beweert dat 'ie plat is, heb je ongelijk. Dus kap met dat zweverige geneuzel, dat maakt geen indruk. Jouw beeld wat betreft mijn neanderthalergevoelens strookt in ieder geval niet met de werkelijkheid, dus dat is al 1 misser. Dat vrouwen makeup op doen omdat ze onzeker zijn is een 2e. Dat het gevoel met een meisje te neuken hetzelfde is als jezelf aftrekken is een 3e.quote:Op maandag 4 december 2006 13:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Niemand heeft het mis in hun eigen context.
Maar als je stelt wat IS, heeft iedereen het mis.
quote:Op maandag 4 december 2006 13:10 schreef MissMatch het volgende:
Dan krijg je van dit soort vreemde vergelijkingen:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |