quote:Op zondag 3 december 2006 14:27 schreef vosss het volgende:
Een vrouw die bier drinkt heeft bij mij een streepje voor
Ik vind het geen ramp, maar toch een klein minpuntje.quote:Op zondag 3 december 2006 14:27 schreef vosss het volgende:
Een vrouw die bier drinkt heeft bij mij een streepje voor
Nu worden ze niet naast me wakker. Lelijke wijvenquote:Op zondag 3 december 2006 14:31 schreef okkie-man het volgende:
Nu zie je ze meteen puur natuur en schrik je de volgende dag niet wanneer ze naast je wakker wordt zonder makeup.
quote:Op zondag 3 december 2006 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Klacht : meiden/vrouwen moeten een beetje moeite doen om er mooi uit te zien, zelfs al zijn ze lelijk
Oogpotloodquote:Op zondag 3 december 2006 14:35 schreef PatjeDoN het volgende:
Pure meisjes![]()
![]()
Mijn vriendin gebruikt alleen nagellak en oogpotlood. Ik ook![]()
![]()
Ik hoef niet met elke chick weg te lopen hoorquote:Op zondag 3 december 2006 14:33 schreef Nosh het volgende:
[..]!
Waarna jij 'goh, je bent er in geslaagd om wat mascara en lipgloss op je gezicht te kwakken, goed bezig' kan zeggen, om vervolgens alsnog met een of andere Maxim-reject weg te lopen?
Dan kun je de helft van alle KLB-topics wel weghalenquote:Mensen verschillen, live with it.
Lelijke meisjes vervuilen het straatbeeld. Ik hoef niet naast een lelijk mokkel wakker te worden, dus zonder make-up/uiterlijkeverzorging/leuke kleren zie ik ze toch nietquote:Op zondag 3 december 2006 14:33 schreef Nosh het volgende:
[..]
!
Waarna jij 'goh, je bent er in geslaagd om wat mascara en lipgloss op je gezicht te kwakken, goed bezig' kan zeggen, om vervolgens alsnog met een of andere Maxim-reject weg te lopen?
Mensen verschillen, live with it.
Waarom zou iemand die niet zo knap is zich niet knapper mogen maken en waarom zou een knap iemand zich niet nog knapper mogen maken?quote:Op zondag 3 december 2006 14:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oogpotlood![]()
Het is toch niet puur om jezelf te schminken? Echt mooie vrouwen behoeven geen make-up!
En de rest moet gewoon accepteren dat 'ie lelijk is.
Je maakt jezelf niet knapper, het ziet er gewoon belachelijk uit!quote:Op zondag 3 december 2006 14:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die niet zo knap is zich niet knapper mogen maken en waarom zou een knap iemand zich niet nog knapper mogen maken?
Waarschijnlijk willen ze niet constant nagelopen worden door hijgerige hormoonpuisten.quote:Op zondag 3 december 2006 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Misschien ken je ze wel, van die meisjes/vrouwen die totaal geen moeite aan hun uiterlijk hebben gedaan. Zo af en toe kom ik zo'n geval tegen, en ik vraag me echt af hoe een dame er zo bij kan lopen.
Haar makkelijk in een paardestaart gedaan, 'sportieve' jas van de Scapino ofzo aan, nikes als schoenen, geen make-up (zelfs geen mascara ofzo), net iets te wijde doffe spijkerbroek aan. Vaak zijn ze dan niet eens echt lelijk ofzo, maar omdat ze er zo bijlopen knap je er compleet op af.
Vrouwen moeten mooi en vrouwelijk zijn, geen halve kerelsLaat dat maar aan ons kerels zelf over
![]()
Waarschijnlijk zitten ze ook op voetbal of handbal en drinken ze bier
Klacht : meiden/vrouwen moeten een beetje moeite doen om er mooi uit te zien, zelfs al zijn ze lelijk
Zij blij.quote:Op zondag 3 december 2006 14:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nu worden ze niet naast me wakker. Lelijke wijven.
Wat is een hormoonpuistquote:Op zondag 3 december 2006 14:47 schreef wonko het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze niet constant nagelopen worden door hijgerige hormoonpuisten.
Pubertjes waar zoveel hormoontjes door het lichaam razen dat die hormonen zelfs door de huid naar buiten komen in de vorm van puisten.quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef wonko het volgende:
[..]
Pubertjes waar zoveel hormoontjes door het lichaam razen dat die hormonen zelfs door de huid naar buiten komen in de vorm van puisten.
Keihard mee eensch!quote:Op zondag 3 december 2006 14:57 schreef Sidekick het volgende:
Mooie meiden hebben geen make-up nodig.
Lelijke meiden met make-up lijken op chimpansees in het proefdierencentrum.
Ik ook niet, maar ik kan me er niet bepaald druk om maken.quote:Op zondag 3 december 2006 14:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik hoef niet met elke chick weg te lopen hoorMaar ik snap niet dat ze er zelf uberhaupt zo bij willen lopen.
Jaaaaa! Splet....spiegel vol.quote:
Maar jij bent fucking lekkaahhhh!!!!quote:Op zondag 3 december 2006 15:14 schreef ma_jojo het volgende:
Ik drink ook bier, draag geen make up en draag baggy broeken.
Niet vrouwelijkquote:
Dyke!quote:Op zondag 3 december 2006 15:18 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Niet vrouwelijk.
Ik draag sneakers.
Sneakers kunnen wel vrouwelijk zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 15:18 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Niet vrouwelijk.
Ik draag sneakers.
ahahaha die zinquote:Op zondag 3 december 2006 15:24 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Sneakers zijn kunnen wel vrouwelijk zijn.![]()
Vrouw zijn is verplicht je bek vol smeren met chemische rommel en verplicht proberen mannen aan het kwijlen te maken?quote:Op zondag 3 december 2006 15:24 schreef roze-meisje het volgende:
geen make-up of dergelijke is nog niet zo erg maar van die manwijven zijn inderdaad ergvind je 't dan helemaal niet leuk om een vrouw te zijn?
![]()
nee dat is weer 't andere uiterstequote:Op zondag 3 december 2006 15:28 schreef wonko het volgende:
[..]
Vrouw zijn is verplicht je bek vol smeren met chemische rommel en verplicht proberen mannen aan het kwijlen te maken?
Er is ook nog wel een tussenweg hoorquote:Op zondag 3 december 2006 15:28 schreef wonko het volgende:
[..]
Vrouw zijn is verplicht je bek vol smeren met chemische rommel en verplicht proberen mannen aan het kwijlen te maken?
Dat er dames bestaan die zo denkenquote:Op zondag 3 december 2006 15:24 schreef roze-meisje het volgende:
geen make-up of dergelijke is nog niet zo erg maar van die manwijven zijn inderdaad ergvind je 't dan helemaal niet leuk om een vrouw te zijn?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |