abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44110766
liedje sloeg niet op mirage, maar op die havotrutjes
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_44111264
Ow en ma_jojo @
pi_44111299
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:31 schreef tonks het volgende:
Ow en ma_jojo @
Ja .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_44111308
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:32 schreef postmortum het volgende:

[..]

ik vind je wel mooi hoor
SLIJMERT!!
  zondag 3 december 2006 @ 19:33:43 #105
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_44111316
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:32 schreef postmortum het volgende:

[..]

milhunters kunnen ook lief zijn
hahahaaha ok
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_44111401
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:33 schreef tonks het volgende:

[..]

SLIJMERT!!
pi_44111578
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:10 schreef tonks het volgende:
Sommige dames uit dit topic hebben geen makeup nodig om mooit te zijn mirage en roque79

Ik probeer Mirage al een tijdje te versieren met mijn prachtige uitwerpselenfoto's.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 3 december 2006 @ 19:46:34 #108
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_44111641
meisjes die niet vrouwelijk gekleed zijn, geld dat ook voor kapsels?
Pasgeleden zag ik namelijk nog een meisje lopen met zo een halfkaal geschoren hoofd ik dacht dat dat al laaaaang uit was , verschrikkelijk!
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_44111656
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:46 schreef roque79 het volgende:
meisjes die niet vrouwelijk gekleed zijn, geld dat ook voor kapsels?
Pasgeleden zag ik namelijk nog een meisje lopen met zo een halfkaal geschoren hoofd ik dacht dat dat al laaaaang uit was , verschrikkelijk!
dat is punkrockchicks
  zondag 3 december 2006 @ 19:50:38 #110
34156 Mirage
Smile !!!
pi_44111752
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik probeer Mirage al een tijdje te versieren met mijn prachtige uitwerpselenfoto's.

Je bent er bijna !
he kan nog iets beter..
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 3 december 2006 @ 20:37:37 #111
151973 PlarkPlark
Klok klok klok
pi_44113052
Vrouwen met poezen-truien.

Nuff said.
  zondag 3 december 2006 @ 20:48:56 #112
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_44113443
Waar slaat dat nou op? Ik draag ook geen make-up maar dat wil nog niet zeggen dat ik niet vrouwelijk ben.
pi_44123334
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Misschien ken je ze wel, van die meisjes/vrouwen die totaal geen moeite aan hun uiterlijk hebben gedaan. Zo af en toe kom ik zo'n geval tegen, en ik vraag me echt af hoe een dame er zo bij kan lopen.

Haar makkelijk in een paardestaart gedaan, 'sportieve' jas van de Scapino ofzo aan, nikes als schoenen, geen make-up (zelfs geen mascara ofzo), net iets te wijde doffe spijkerbroek aan. Vaak zijn ze dan niet eens echt lelijk ofzo, maar omdat ze er zo bijlopen knap je er compleet op af.

Vrouwen moeten mooi en vrouwelijk zijn, geen halve kerels Laat dat maar aan ons kerels zelf over

Waarschijnlijk zitten ze ook op voetbal of handbal en drinken ze bier

Klacht : meiden/vrouwen moeten een beetje moeite doen om er mooi uit te zien, zelfs al zijn ze lelijk
Eens. Niets zo smerig als een onverzorgde vrouw. Of je nu knap of lelijk bent, je kunt er altijd netjes bijlopen. En dat betekent heus geen dure mantelpakjes.

Beetje redelijke kleren
Beetje makeup
Beetje leuk haar
Schone nette nagels

Meer hoeft niet. Maar van die trollen in tuinbroeken met dat vette haar, met onverzorgde nagels en zo'n lijkbleke huid met een laag vet er op... bah!!!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44123398
quote:
Op maandag 4 december 2006 07:23 schreef StefanP het volgende:

[..]

Eens. Niets zo smerig als een onverzorgde vrouw. Of je nu knap of lelijk bent, je kunt er altijd netjes bijlopen. En dat betekent heus geen dure mantelpakjes.

Beetje redelijke kleren
Beetje makeup
Beetje leuk haar
Schone nette nagels

Meer hoeft niet. Maar van die trollen in tuinbroeken met dat vette haar, met onverzorgde nagels en zo'n lijkbleke huid met een laag vet er op... bah!!!

jij vergelijkt een net gedouchte meid met haar haren uit haar gezicht in een paardestaart gestoken,
maar met voor jouw smaak de verkeerde kledingkeuze (scapinojack/sportieve look) en geen make-up met een troll met smerige nagels ?

en trouwens.... al zou het scapino jack een vette bleke huid hebben en vieze nageltjes...
heb jij niks mee te maken bemoeizuchtig oud wijf
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44123747
Off-topic gezeur en persoonlijke aanvallen verwijderd.

Elkaar voor racist of vmbo-figuur afmaken kan ook via msn. Of gewoon niet.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44123811
Op zondag 3 december 2006 14:27 schreef vosss het volgende:[/b]
Een vrouw die bier drinkt heeft bij mij een streepje voor
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:29 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Ik vind het geen ramp, maar toch een klein minpuntje.
Ik ga toch ook niet alleen maar zoete shit drinken?

Je knapt zeker ook af op een vrouw die auto rijdt?
pi_44123883
Ik ben toch al getrouwd... dan hoeft al die moeite niet meer. De marktwaarde daalt dan toch al dramatisch...

Had ie maar geen "ja" moeten zeggen

Verder:
Lekker makkelijke schoenen
Spijkerbroek
Sportieve trui
Paardenstaart
"Puur natuur"

Lelijke geplamuurde wijven
Met een zeer kort rokje de auto in stappen
Schoenen waar je blaren van krijgt
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_44124492
quote:
Op zondag 3 december 2006 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:

drinken ze bier
Wat is daar mis mee?!
  maandag 4 december 2006 @ 10:03:50 #119
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44124794
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:28 schreef wonko het volgende:

Vrouw zijn is verplicht je bek vol smeren met chemische rommel en verplicht proberen mannen aan het kwijlen te maken?
D'r zijn genoeg vrouwen die 't ook subtiel kunnen hoor...
quote:
Op maandag 4 december 2006 09:47 schreef So_Addictive het volgende:

Wat is daar mis mee?!
Helemaal niks. Een vrouw moet bier of wijn drinken, en niet van die zoete troep.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 4 december 2006 @ 10:13:49 #120
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44124976
quote:
Op zondag 3 december 2006 19:10 schreef tonks het volgende:
Sommige dames uit dit topic hebben geen makeup nodig om mooit te zijn mirage en roque79
Ik weet vrij zeker dat ze er mooier uit zouden zien met een beetje makeup. Dikke onzin dat alleen meiden die het 'nodig' hebben makeup dragen.

En zit niet zo te slijmen, nogal kansloos.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_44125165
quote:
Op maandag 4 december 2006 07:23 schreef StefanP het volgende:

[..]

Beetje redelijke kleren
Beetje makeup
Beetje leuk haar
Schone nette nagels

Nou overdrijf je het een beetje hoor. Als een meisje geen makeup op heeft kan ze nog wel mooie kleren aandoen en douchen.
:)
pi_44125421
Ik vind vrouwen die panisch zijn om er eens een keer niet 'vrouwelijk' uit te zien juist onaantrekkelijk. Zijn die onzeker ofzo?
  maandag 4 december 2006 @ 10:42:28 #123
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44125529
Ik vind vrouwen met makeup de stereotypering van onzekerheid, vrouwen die makeup op doen zijn zonder twijfel tyfus lelijk zonder, dus doe mij maar een knappe meid zonder makeup, weet je iig waar je aan toe bent
(verder vind ik wel dat vrouwen niet in broeken moeten lopen, wij lopen toch ook niet in jurken rond verdomme)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_44125551
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:13 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik weet vrij zeker dat ze er mooier uit zouden zien met een beetje makeup. Dikke onzin dat alleen meiden die het 'nodig' hebben makeup dragen.

En zit niet zo te slijmen, nogal kansloos.
Tyf op man kneus
pi_44125635
- Make up
- Hoge hakken
- Korte rokjes
- Strings
- Enzovoort

Het zijn allemaal zaken die de vrouw gebruikt om haar onzekerheid te compenseren.
  maandag 4 december 2006 @ 11:10:32 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44126098
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:44 schreef tonks het volgende:
Tyf op man kneus
Zo, wat een dis...
quote:
Op maandag 4 december 2006 10:48 schreef FuifDuif het volgende:
- Make up
- Hoge hakken
- Korte rokjes
- Strings
- Enzovoort

Het zijn allemaal zaken die de vrouw gebruikt om haar onzekerheid te compenseren.
Hebben we onze forumfrust weer hoor...

Onzekere meisjes trekken echt geen hoge hakken en een rokje aan hoor, die vallen liever juist minder op. Daarbij, vrouwen die zich vrouwelijk kleden:

Ben gister met m'n vriendin wezen shoppen, en die heeft een paar pumps gekocht. Met die schoenen aan is ze net iets langer dan mij, ik ben 1.83. Dus, thuis aangekomen natuurlijk kijken hoe dat onder verschillende jurkjes e.d. stond. Zij passen, ik

Weet je, jij kunt het gewoon niet hebben dat die meiden niet in je geinteresseerd zijn, dus ga je ze maar af lopen kraken. Toch een stuk makkelijker dan toegeven dat je ze graag wil maar gewoon kansloos bent nietwaar?
pi_44126190
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:10 schreef Catbert het volgende:
Hebben we onze forumfrust weer hoor...

Onzekere meisjes trekken echt geen hoge hakken en een rokje aan hoor, die vallen liever juist minder op. Daarbij, vrouwen die zich vrouwelijk kleden:

Ben gister met m'n vriendin wezen shoppen, en die heeft een paar pumps gekocht. Met die schoenen aan is ze net iets langer dan mij, ik ben 1.83. Dus, thuis aangekomen natuurlijk kijken hoe dat onder verschillende jurkjes e.d. stond. Zij passen, ik

Weet je, jij kunt het gewoon niet hebben dat die meiden niet in je geinteresseerd zijn, dus ga je ze maar af lopen kraken. Toch een stuk makkelijker dan toegeven dat je ze graag wil maar gewoon kansloos bent nietwaar?
Als ik kansloos zou zijn, dan had je gelijk, maar helaas voor jou zit je er naast. Het is een bekend verschijnsel dat vrouwen mannen met een kritische houding zoals ik verwerpen met de woorden "je kunt het gewoon niet hebben dat" en het is ook een bekend verschijnsel dat er altijd mannen zijn die ze daarin steunen, in werkelijkheid in de hoop op een neukertje . Dat zijn echter allemaal gedachtenspinsel. De werkelijkheid is dat een vrouw op hoge hakken een onzeker mens is. Dat is helemaal niet erg. Niets om je voor te schamen. Het is vrouw-eigen, maar daarom niet minder waar.

Waarom dragen ze hakken? Om vrouwelijker te ogen. Conclusie: zonder hakken zijn ze onzeker dat ze niet vrouwelijk genoeg overkomen, dus compenseren ze dat met hulpmiddelen. Ik vraag mij af hoe het die vrouwen zou zijn vergaan als ze nog in de tijd leefden toen hakken nog niet bestonden.
  maandag 4 december 2006 @ 11:16:57 #128
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44126236
Eensch
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_44126256
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:16 schreef jpg97 het volgende:
Eensch
Met TS, of mijn betoog ?
  maandag 4 december 2006 @ 11:17:55 #130
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44126258
Als vrouwen "mooier" worden door makeup, waarom zijn mensen dan zo walgend om mannen met makeup...
Zelfde princiepe, dus ik geef de stelling dat het effect van makeup tussen de oren zit bij mannen, en dus helemaal niet "mooi" maakt, integendeel, een vrouw met make up ziet er belachelijk uit.

tis het zelfde princiepe als dat mannen denken dat ze een grote penis hebben, terwijl mijn penis zowieso 2x groter is dan jullie penis.
  maandag 4 december 2006 @ 11:26:40 #131
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44126422
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:14 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik kansloos zou zijn, dan had je gelijk, maar helaas voor jou zit je er naast. Het is een bekend verschijnsel dat vrouwen mannen met een kritische houding zoals ik verwerpen met de woorden "je kunt het gewoon niet hebben dat" en het is ook een bekend verschijnsel dat er altijd mannen zijn die ze daarin steunen, in werkelijkheid in de hoop op een neukertje . Dat zijn echter allemaal gedachtenspinsel. De werkelijkheid is dat een vrouw op hoge hakken een onzeker mens is. Dat is helemaal niet erg. Niets om je voor te schamen. Het is vrouw-eigen, maar daarom niet minder waar.
Ik vind je redenaties best te volgen hoor, gezien vanuit jouw wereldbeeld
quote:
Waarom dragen ze hakken? Om vrouwelijker te ogen. Conclusie: zonder hakken zijn ze onzeker dat ze niet vrouwelijk genoeg overkomen, dus compenseren ze dat met hulpmiddelen. Ik vraag mij af hoe het die vrouwen zou zijn vergaan als ze nog in de tijd leefden toen hakken nog niet bestonden.
Tja. Ik vind het op zich wel vrij apart dat je zo'n conclusie uberhaupt kunt trekken. Je gaat veel te kort door de bocht nl. Dat een vrouw zich graag vrouwelijk voelt betekent volgens mij niet dat ze onzeker is. Zelf loop ik ook graag in leuke kleding, ik weet wat vrouwen in mijn doelgroep aantrekkelijk vinden, en het is leuk aantrekkelijk gevonden te worden. Betekent dat dat ik onzeker ben? Volgens jou wel, maar volgens mij kan ik dat zelf een stuk beter beoordelen
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Als vrouwen "mooier" worden door makeup, waarom zijn mensen dan zo walgend om mannen met makeup...
Zelfde princiepe, dus ik geef de stelling dat het effect van makeup tussen de oren zit bij mannen, en dus helemaal niet "mooi" maakt, integendeel, een vrouw met make up ziet er belachelijk uit.
Makeup is iets vrouwelijks, mannen moeten mannelijk zijn, die twee passen dus niet samen. Zal best zijn dat je een man er mooier mee kan maken, maar het is gewoon sociaal niet geaccepteerd. En dat vind ik wel best.

En dat een vrouw er belachelijk uitziet? Tja. Ik vind het wel treffend dat de meest kansloze rukkers zo ageren tegen makeup. Ben benieuwd hoe dat zo komt. Ik durf te wedden dat jullie bij een hoop vrouwen nieteens kunnen zien of ze al dan niet makeup op hebben. Kijk, ik heb het zelf ook niet op lagen plamuur, en het moet sowieso subtiel zijn, maar dan kan het zeker wel mooi zijn.

Daarnaast vinden vrouwen het leuk zich op te tutten, en hoewel m'n vriendin geen makeup nodig heeft (sterker nog, ze heeft een wit streepje in d'r wenkbrau dat ik erg leuk vind, maar die werkt ze weg), vind ik het lief dat ze die moeite voor me doet.
quote:
tis het zelfde princiepe als dat mannen denken dat ze een grote penis hebben, terwijl mijn penis zowieso 2x groter is dan jullie penis.
Zoals ik al eerder gezegd heb, ik rij een VW polo, dus de mijne is groter
pi_44126474
Zie hoe onze Catbert als een seksueel gefrustreerde de dames loopt te verdedigen. Hoop je nu op wat PM's van een aantal Fok!sters, Catbert? Ik blijf bij mijn standpunt dat een vrouw die zich vrouwelijker wil voelen en zich van zichzelf niet vrouwelijk genoeg voelt, onzeker is. Jij kunt wel zeggen dat de persoon zelf dat het beste kan beoordelen, maar een psychopaat ziet zichzelf ook niet als een gevaar voor de samenleving.
  maandag 4 december 2006 @ 11:30:04 #133
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44126500
Mannen die hun vriendin een VW polo noemen....hartverscheurend...
  maandag 4 december 2006 @ 11:32:58 #134
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44126560
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef FuifDuif het volgende:
Zie hoe onze Catbert als een seksueel gefrustreerde de dames loopt te verdedigen. Hoop je nu op wat PM's van een aantal Fok!sters, Catbert? Ik blijf bij mijn standpunt dat een vrouw die zich vrouwelijker wil voelen en zich van zichzelf niet vrouwelijk genoeg voelt, onzeker is. Jij kunt wel zeggen dat de persoon zelf dat het beste kan beoordelen, maar een psychopaat ziet zichzelf ook niet als een gevaar voor de samenleving.
Gast, ik heb een vriendin, ik heb gister nog geneukt. Wanneer was jouw laatste keer? Oh wacht...

Lieve schat, ik vind het best dat je jezelf een hele kerel vind met je Volvo S40, maar dat je als 24 jarige maagd mensen seksueel gefrfustreerd gaat noemen is wel beyond kansloos.

En dat jij bij je standpunt blijft weet ik ook wel, ik heb ook niet de illusie dat het met jouw wereldbeeld ooit nog goed gaat komen
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Mannen die hun vriendin een VW polo noemen....hartverscheurend...
Jij moet stand up comedie gaan doen
  maandag 4 december 2006 @ 11:33:02 #135
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44126562
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef FuifDuif het volgende:
Haha. Catbert heeft een vriendin, dat zie ik bij jou nog niet zo snel gebeuren, dus wie is nu de frust?
Ik heb vandaag mascara op. niet omdat ik daarmee mijn onzekerheid maskeer ( ), maar puur omdat ik mezelf zonder mascara een blote billengezicht vind hebben.
Vandaag draag ik een baggy jeans, morgen wellicht een rokje met laarzen met hak én doe ik een vleugje lipstick op mijn lippen. Vandaag ben ik zeker, morgen onzeker?
... is a mismatch forever
  maandag 4 december 2006 @ 11:36:20 #136
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_44126624
Ik vind verwijfde kerels erger dan vrouwen zonder make-up en met paardenstaart
(Un)masking for the greater good.
  maandag 4 december 2006 @ 11:36:23 #137
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44126627
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:33 schreef MissMatch het volgende:
Haha. Catbert heeft een vriendin, dat zie ik bij jou nog niet zo snel gebeuren, dus wie is nu de frust?
Ik heb vandaag mascara op. niet omdat ik daarmee mijn onzekerheid maskeer ( ), maar puur omdat ik mezelf zonder mascara een blote billengezicht vind hebben.
Vandaag draag ik een baggy jeans, morgen wellicht een rokje met laarzen met hak én doe ik een vleugje lipstick op mijn lippen. Vandaag ben ik zeker, morgen onzeker?
FuifDuif is 24, maagd en zelf onzeker. Zijn leven is voor hem een stuk makkelijker als hij al die mooie vrouwen om 'em heen af kan zeiken, beter dan voor zichzelf toegeven dat 'ie kansloos is, dat zou veel te pijnlijk zijn. Ik heb zelf informatica gestudeerd, en daar liepen enorm veel van die nerds die precies hetzelfde deden. Hoe mooier de vrouw, hoe meer ze afgezeken werd.
pi_44126629
quote:

[..]

Bijzondere gevolgtrekking: omdat ik geen vriendin heb ben ik een frust? Ik zou zeggen dat mij dat vrijgezel maakt. Wat iemand een frust maakt hangt af van zijn of haar gemoedstoestand als gevolg van de situatie waarin hij/zij zit. Ik ben momenteel zeer tevreden met het feit dat ik vrijgezel ben, dus hoezo frust?
quote:
Je bevestigt dus prachtig mijn stelling: je voelt je onzeker zonder mascara. Overigens: mascara -> maskeren... snappe .
quote:
Onzekerheid hoeft inderdaad niet een continue toestand te zijn. Hangt vaak af van of je goed hebt geslapen, of je tegenslagen hebt gehad of juist successen enzovoort.
pi_44126650
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:32 schreef Catbert het volgende:

[..]

Gast, ik heb een vriendin, ik heb gister nog geneukt. Wanneer was jouw laatste keer? Oh wacht...
Ach jee, ons Catbertje heeft geneukt en voelt zich nu een hele peer. Deze reactie spreekt boekdelen, nietwaar?
  maandag 4 december 2006 @ 11:39:04 #140
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44126692
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:36 schreef FuifDuif het volgende:
Bijzondere gevolgtrekking: omdat ik geen vriendin heb ben ik een frust? Ik zou zeggen dat mij dat vrijgezel maakt. Wat iemand een frust maakt hangt af van zijn of haar gemoedstoestand als gevolg van de situatie waarin hij/zij zit. Ik ben momenteel zeer tevreden met het feit dat ik vrijgezel ben, dus hoezo frust?
Je bent niet alleen vrijgezel, je bent ook nog maags, en hebt nooit een serieuze relatie gehad. Daar gaat het om. En als je zo tevreden bent, is het misschien een idee geen kansloze topics als of vrouwen voor je S40 vallen te openen, krijgen mensen een beetje die indruk van.
quote:
Je bevestigt dus prachtig mijn stelling: je voelt je onzeker zonder mascara. Overigens: mascara -> maskeren... snappe .
Ik snap werkelijk waar niet hoe je uit haar verhaal bevestiging van je stelling kunt halen, ze zegt namelijk exact het tegenovergestelde. Hoezo plaat voor je kop...
quote:
Onzekerheid hoeft inderdaad niet een continue toestand te zijn. Hangt vaak af van of je goed hebt geslapen, of je tegenslagen hebt gehad of juist successen enzovoort.
Ja dus?
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:37 schreef FuifDuif het volgende:
Ach jee, ons Catbertje heeft geneukt en voelt zich nu een hele peer. Deze reactie spreekt boekdelen, nietwaar?
Nee hoor, jij begint over mijn seksuele frustratie. Ik voel me geen hele peer omdat ik geneukt heb hoor, voor de meeste mensen is dat doodnormaal
pi_44126705
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:36 schreef Catbert het volgende:

[..]

FuifDuif is 24, maagd en zelf onzeker. Zijn leven is voor hem een stuk makkelijker als hij al die mooie vrouwen om 'em heen af kan zeiken, beter dan voor zichzelf toegeven dat 'ie kansloos is, dat zou veel te pijnlijk zijn. Ik heb zelf informatica gestudeerd, en daar liepen enorm veel van die nerds die precies hetzelfde deden. Hoe mooier de vrouw, hoe meer ze afgezeken werd.
Ik zeik mooie vrouwen niet af omdat ze mooi zijn. Ik kom zonder problemen er voor uit dat ik tal van mooie vrouwen waardeer en adoreer. Maar die hebben altijd wel klasse en stijl. Alsof een alleen mooie vrouwen in korte rokjes lopen of alsof vrouwen die geen korte rokjes dragen per definitie niet mooi zijn .

Ik ben dan ook geen nerd gelukkig .
  maandag 4 december 2006 @ 11:40:48 #142
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44126734
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:39 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben dan ook geen nerd gelukkig .
Tja, als je het maar genoeg herhaalt ga je er zelf in geloven he
pi_44126757
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je bent niet alleen vrijgezel, je bent ook nog maags, en hebt nooit een serieuze relatie gehad. Daar gaat het om. En als je zo tevreden bent, is het misschien een idee geen kansloze topics als of vrouwen voor je S40 vallen te openen, krijgen mensen een beetje die indruk van.
.
quote:
Ik snap werkelijk waar niet hoe je uit haar verhaal bevestiging van je stelling kunt halen, ze zegt namelijk exact het tegenovergestelde. Hoezo plaat voor je kop...
Nee, jij ziet het niet in. Ze doet mascara op omdat ze anders een billengezicht heeft . Ze is dus onzeker over haar natuurlijke verschijning. Het is zo simpel als je reet afvegen met een afwasborstel !
quote:
Nee hoor, jij begint over mijn seksuele frustratie. Ik voel me geen hele peer omdat ik geneukt heb hoor, voor de meeste mensen is dat doodnormaal
Doe er dan ook niet zo bijzonder over.
  maandag 4 december 2006 @ 11:41:51 #144
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44126758
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:36 schreef FuifDuif het volgende:

Omdat je nog nooit geneukt hebt en de frustratie van een groot deel van je bijdrages op FOK! er af springt.
quote:
Ik bevestig helemaal niets. Jij maakt van een blote billengezicht zonder mascara meteen de sprong naar onzekerheid. Die sprong is er echter helemaal niet. Ik vind mijn gezicht met mascara stukken sprekender. En ik houd van sprekende gezichten, van mezelf en van anderen. Heeft niets met onzekerheid, maar alles met smaak te maken.
quote:
Maar hoe kan ik vandaag al weten dat ik morgen onzeker ben? Want ik weet vandaag ook al dat ik morgen een onzeker rokje en hoge laarzen met hak ga dragen?
... is a mismatch forever
pi_44126780
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:40 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, als je het maar genoeg herhaalt ga je er zelf in geloven he
Denk eens na, dwaas. Ik heb een commerciële functie en ben alfa geschoold .
  maandag 4 december 2006 @ 11:45:12 #146
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44126846
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:41 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, jij ziet het niet in. Ze doet mascara op omdat ze anders een billengezicht heeft . Ze is dus onzeker over haar natuurlijke verschijning. Het is zo simpel als je reet afvegen met een afwasborstel !
Nee. Een mooie meid wordt mooier. Da's alles. De meeste meiden hebben zelf prima door hoe goed ze in de markt liggen. Een lelijk iemand wordt niet opeens knap met makeup ofzo, het accentueert alleen dingen. Ik snap niet waar dat vage beeld van makeup vandaan komt, alsof je als je er genoeg van opsmeert opeens wel knap zou worden.
quote:
Doe er dan ook niet zo bijzonder over.
Jij begint over mijn seksueel gefrustreerd zijn, niet ik. Niet lopen zeiken dus.
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:41 schreef MissMatch het volgende:
Omdat je nog nooit geneukt hebt en de frustratie van een groot deel van je bijdrages op FOK! er af springt.
Heh, ik ik denken dat ik onsubtiel was
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:42 schreef FuifDuif het volgende:]
Denk eens na, dwaas. Ik heb een commerciële functie en ben alfa geschoold .
Euh, wake up call, je post op een forum over hoe autos vrouwen trekken, om over andere topics van je maar niet te beginnen. Om een nerd te zijn hoef je geen beta studie gedaan te hebben hoor Alfa types die geen vrouw kunnen krijgen vallen net zo goed in die doelgroep.
pi_44126872
quote:

[..]

Ben je nu ook al zo onzeker dat je een bepaalde status tracht te ontlenen aan het feit dat jij neukt? Hoe zielig is dat ?
quote:
Ik bevestig helemaal niets. Jij maakt van een blote billengezicht zonder mascara meteen de sprong naar onzekerheid. Die sprong is er echter helemaal niet. Ik vind mijn gezicht met mascara stukken sprekender. En ik houd van sprekende gezichten, van mezelf en van anderen. Heeft niets met onzekerheid, maar alles met smaak te maken.
Wederom een prachtige bevestiging van mijn stelling . Je maakt het me te eenvoudig zo hoor.
quote:
Maar hoe kan ik vandaag al weten dat ik morgen onzeker ben? Want ik weet vandaag ook al dat ik morgen een onzeker rokje en hoge laarzen met hak ga dragen?
Het is natuurlijk niet zo dat het maskeren van onzekerheid enkel gepaard gaat met hoge hakken. Het gaat gepaard met het bezig zijn met het 'aanpassen' van je uiterlijk en imago in het algemeen. Maar maak je niet kwaad hoor, ik doe er zelf ook aan mee. Waarom draag ik graag een strak op maat gemaakt pak met das, nette schoenen en rij ik graag in een dure auto? Ik ben ook zo onzeker als wat, maar ik geef het tenminste toe.
pi_44126908
Met make up accentueer ik de pluspunten in mijn gezicht.
Niks met onzekerheid te maken:
Dan kijken de mannen tijdens een gesprek ook eens in mijn ogen in plaats van naar m'n tieten
pi_44126942
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:47 schreef So_Addictive het volgende:
Met make up accentueer ik de pluspunten in mijn gezicht.
Niks met onzekerheid te maken:
Dan kijken de mannen tijdens een gesprek ook eens in mijn ogen in plaats van naar m'n tieten
Misschien eens een keer niet van die strakke truitjes dragen? En het heeft wel degelijk met onzekerheid te maken. Dat je dat niet wilt zien maakt nog niet dat het niet zo is.
pi_44126961
quote:
Op maandag 4 december 2006 11:49 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Misschien eens een keer niet van die strakke truitjes dragen? En het heeft wel degelijk met onzekerheid te maken. Dat je dat niet wilt zien maakt nog niet dat het niet zo is.
Al heb ik een jutte zak aan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')