Jaquote:
quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 19:10 schreef tonks het volgende:
Sommige dames uit dit topic hebben geen makeup nodig om mooit te zijnmirage en roque79
dat isquote:Op zondag 3 december 2006 19:46 schreef roque79 het volgende:
meisjes die niet vrouwelijk gekleed zijn, geld dat ook voor kapsels?
Pasgeleden zag ik namelijk nog een meisje lopen met zo een halfkaal geschoren hoofdik dacht dat dat al laaaaang uit was , verschrikkelijk!
quote:Op zondag 3 december 2006 19:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer Mirage al een tijdje te versieren met mijn prachtige uitwerpselenfoto's.![]()
Eens. Niets zo smerig als een onverzorgde vrouw. Of je nu knap of lelijk bent, je kunt er altijd netjes bijlopen. En dat betekent heus geen dure mantelpakjes.quote:Op zondag 3 december 2006 14:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Misschien ken je ze wel, van die meisjes/vrouwen die totaal geen moeite aan hun uiterlijk hebben gedaan. Zo af en toe kom ik zo'n geval tegen, en ik vraag me echt af hoe een dame er zo bij kan lopen.
Haar makkelijk in een paardestaart gedaan, 'sportieve' jas van de Scapino ofzo aan, nikes als schoenen, geen make-up (zelfs geen mascara ofzo), net iets te wijde doffe spijkerbroek aan. Vaak zijn ze dan niet eens echt lelijk ofzo, maar omdat ze er zo bijlopen knap je er compleet op af.
Vrouwen moeten mooi en vrouwelijk zijn, geen halve kerelsLaat dat maar aan ons kerels zelf over
![]()
Waarschijnlijk zitten ze ook op voetbal of handbal en drinken ze bier
Klacht : meiden/vrouwen moeten een beetje moeite doen om er mooi uit te zien, zelfs al zijn ze lelijk
quote:Op maandag 4 december 2006 07:23 schreef StefanP het volgende:
[..]
Eens. Niets zo smerig als een onverzorgde vrouw. Of je nu knap of lelijk bent, je kunt er altijd netjes bijlopen. En dat betekent heus geen dure mantelpakjes.
Beetje redelijke kleren
Beetje makeup
Beetje leuk haar
Schone nette nagels
Meer hoeft niet. Maar van die trollen in tuinbroeken met dat vette haar, met onverzorgde nagels en zo'n lijkbleke huid met een laag vet er op... bah!!!
quote:Op zondag 3 december 2006 14:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vind het geen ramp, maar toch een klein minpuntje.
Ik ga toch ook niet alleen maar zoete shit drinken?
D'r zijn genoeg vrouwen die 't ook subtiel kunnen hoor...quote:Op zondag 3 december 2006 15:28 schreef wonko het volgende:
Vrouw zijn is verplicht je bek vol smeren met chemische rommel en verplicht proberen mannen aan het kwijlen te maken?
Helemaal niks. Een vrouw moet bier of wijn drinken, en niet van die zoete troep.quote:
Ik weet vrij zeker dat ze er mooier uit zouden zien met een beetje makeup. Dikke onzin dat alleen meiden die het 'nodig' hebben makeup dragen.quote:Op zondag 3 december 2006 19:10 schreef tonks het volgende:
Sommige dames uit dit topic hebben geen makeup nodig om mooit te zijnmirage en roque79
Nou overdrijf je het een beetje hoor. Als een meisje geen makeup op heeft kan ze nog wel mooie kleren aandoen en douchen.quote:Op maandag 4 december 2006 07:23 schreef StefanP het volgende:
[..]
Eens. Niets zo smerig als een onverzorgde vrouw. Of je nu knap of lelijk bent, je kunt er altijd netjes bijlopen. En dat betekent heus geen dure mantelpakjes.
Beetje redelijke kleren
Beetje makeup
Beetje leuk haar
Schone nette nagels
Meer hoeft niet. Maar van die trollen in tuinbroeken met dat vette haar, met onverzorgde nagels en zo'n lijkbleke huid met een laag vet er op... bah!!!
Tyf op manquote:Op maandag 4 december 2006 10:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ze er mooier uit zouden zien met een beetje makeup. Dikke onzin dat alleen meiden die het 'nodig' hebben makeup dragen.
En zit niet zo te slijmen, nogal kansloos.
Zo, wat een dis...quote:
Hebben we onze forumfrust weer hoor...quote:Op maandag 4 december 2006 10:48 schreef FuifDuif het volgende:
- Make up
- Hoge hakken
- Korte rokjes
- Strings
- Enzovoort
Het zijn allemaal zaken die de vrouw gebruikt om haar onzekerheid te compenseren.
Als ik kansloos zou zijn, dan had je gelijk, maar helaas voor jou zit je er naast. Het is een bekend verschijnsel dat vrouwen mannen met een kritische houding zoals ik verwerpen met de woorden "je kunt het gewoon niet hebben dat" en het is ook een bekend verschijnsel dat er altijd mannen zijn die ze daarin steunen, in werkelijkheid in de hoop op een neukertjequote:Op maandag 4 december 2006 11:10 schreef Catbert het volgende:
Hebben we onze forumfrust weer hoor...
Onzekere meisjes trekken echt geen hoge hakken en een rokje aan hoor, die vallen liever juist minder op. Daarbij, vrouwen die zich vrouwelijk kleden:![]()
Ben gister met m'n vriendin wezen shoppen, en die heeft een paar pumps gekocht. Met die schoenen aan is ze net iets langer dan mij, ik ben 1.83. Dus, thuis aangekomen natuurlijk kijken hoe dat onder verschillende jurkjes e.d. stond. Zij passen, ik![]()
Weet je, jij kunt het gewoon niet hebben dat die meiden niet in je geinteresseerd zijn, dus ga je ze maar af lopen kraken. Toch een stuk makkelijker dan toegeven dat je ze graag wil maar gewoon kansloos bent nietwaar?
Ik vind je redenaties best te volgen hoor, gezien vanuit jouw wereldbeeldquote:Op maandag 4 december 2006 11:14 schreef FuifDuif het volgende:
Als ik kansloos zou zijn, dan had je gelijk, maar helaas voor jou zit je er naast. Het is een bekend verschijnsel dat vrouwen mannen met een kritische houding zoals ik verwerpen met de woorden "je kunt het gewoon niet hebben dat" en het is ook een bekend verschijnsel dat er altijd mannen zijn die ze daarin steunen, in werkelijkheid in de hoop op een neukertje. Dat zijn echter allemaal gedachtenspinsel. De werkelijkheid is dat een vrouw op hoge hakken een onzeker mens is. Dat is helemaal niet erg. Niets om je voor te schamen. Het is vrouw-eigen, maar daarom niet minder waar.
Tja. Ik vind het op zich wel vrij apart dat je zo'n conclusie uberhaupt kunt trekken. Je gaat veel te kort door de bocht nl. Dat een vrouw zich graag vrouwelijk voelt betekent volgens mij niet dat ze onzeker is. Zelf loop ik ook graag in leuke kleding, ik weet wat vrouwen in mijn doelgroep aantrekkelijk vinden, en het is leuk aantrekkelijk gevonden te worden. Betekent dat dat ik onzeker ben? Volgens jou wel, maar volgens mij kan ik dat zelf een stuk beter beoordelenquote:Waarom dragen ze hakken? Om vrouwelijker te ogen. Conclusie: zonder hakken zijn ze onzeker dat ze niet vrouwelijk genoeg overkomen, dus compenseren ze dat met hulpmiddelen. Ik vraag mij af hoe het die vrouwen zou zijn vergaan als ze nog in de tijd leefden toen hakken nog niet bestonden.
Makeup is iets vrouwelijks, mannen moeten mannelijk zijn, die twee passen dus niet samen. Zal best zijn dat je een man er mooier mee kan maken, maar het is gewoon sociaal niet geaccepteerd. En dat vind ik wel best.quote:Op maandag 4 december 2006 11:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Als vrouwen "mooier" worden door makeup, waarom zijn mensen dan zo walgend om mannen met makeup...
Zelfde princiepe, dus ik geef de stelling dat het effect van makeup tussen de oren zit bij mannen, en dus helemaal niet "mooi" maakt, integendeel, een vrouw met make up ziet er belachelijk uit.
Zoals ik al eerder gezegd heb, ik rij een VW polo, dus de mijne is groterquote:tis het zelfde princiepe als dat mannen denken dat ze een grote penis hebben, terwijl mijn penis zowieso 2x groter is dan jullie penis.
Gast, ik heb een vriendin, ik heb gister nog geneukt. Wanneer was jouw laatste keer? Oh wacht...quote:Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef FuifDuif het volgende:
Zie hoe onze Catbert als een seksueel gefrustreerde de dames loopt te verdedigen. Hoop je nu op wat PM's van een aantal Fok!sters, Catbert? Ik blijf bij mijn standpunt dat een vrouw die zich vrouwelijker wil voelen en zich van zichzelf niet vrouwelijk genoeg voelt, onzeker is. Jij kunt wel zeggen dat de persoon zelf dat het beste kan beoordelen, maar een psychopaat ziet zichzelf ook niet als een gevaar voor de samenleving.
Jij moet stand up comedie gaan doenquote:Op maandag 4 december 2006 11:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Mannen die hun vriendin een VW polo noemen....hartverscheurend...
Haha. Catbert heeft een vriendin, dat zie ik bij jou nog niet zo snel gebeuren, dus wie is nu de frust?quote:Op maandag 4 december 2006 11:29 schreef FuifDuif het volgende:
Zie hoe onze Catbert als een seksueel gefrustreerde de dames loopt te verdedigen. Hoop je nu op wat PM's van een aantal Fok!sters, Catbert? Ik blijf bij mijn standpunt dat een vrouw die zich vrouwelijker wil voelen en zich van zichzelf niet vrouwelijk genoeg voelt, onzeker is. Jij kunt wel zeggen dat de persoon zelf dat het beste kan beoordelen, maar een psychopaat ziet zichzelf ook niet als een gevaar voor de samenleving.
FuifDuif is 24, maagd en zelf onzeker. Zijn leven is voor hem een stuk makkelijker als hij al die mooie vrouwen om 'em heen af kan zeiken, beter dan voor zichzelf toegeven dat 'ie kansloos is, dat zou veel te pijnlijk zijn. Ik heb zelf informatica gestudeerd, en daar liepen enorm veel van die nerds die precies hetzelfde deden. Hoe mooier de vrouw, hoe meer ze afgezeken werd.quote:Op maandag 4 december 2006 11:33 schreef MissMatch het volgende:
Haha. Catbert heeft een vriendin, dat zie ik bij jou nog niet zo snel gebeuren, dus wie is nu de frust?
Ik heb vandaag mascara op. niet omdat ik daarmee mijn onzekerheid maskeer (), maar puur omdat ik mezelf zonder mascara een blote billengezicht vind hebben.
Vandaag draag ik een baggy jeans, morgen wellicht een rokje met laarzen met hak én doe ik een vleugje lipstick op mijn lippen. Vandaag ben ik zeker, morgen onzeker?
Bijzondere gevolgtrekking: omdat ik geen vriendin heb ben ik een frust? Ik zou zeggen dat mij dat vrijgezel maakt. Wat iemand een frust maakt hangt af van zijn of haar gemoedstoestand als gevolg van de situatie waarin hij/zij zit. Ik ben momenteel zeer tevreden met het feit dat ik vrijgezel ben, dus hoezo frust?quote:Op maandag 4 december 2006 11:33 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Haha. Catbert heeft een vriendin, dat zie ik bij jou nog niet zo snel gebeuren, dus wie is nu de frust?
Je bevestigt dus prachtig mijn stelling: je voelt je onzeker zonder mascara. Overigens: mascara -> maskeren... snappequote:Op maandag 4 december 2006 11:33 schreef MissMatch het volgende:
Ik heb vandaag mascara op. niet omdat ik daarmee mijn onzekerheid maskeer (), maar puur omdat ik mezelf zonder mascara een blote billengezicht vind hebben.
Onzekerheid hoeft inderdaad niet een continue toestand te zijn. Hangt vaak af van of je goed hebt geslapen, of je tegenslagen hebt gehad of juist successen enzovoort.quote:Op maandag 4 december 2006 11:33 schreef MissMatch het volgende:
Vandaag draag ik een baggy jeans, morgen wellicht een rokje met laarzen met hak én doe ik een vleugje lipstick op mijn lippen. Vandaag ben ik zeker, morgen onzeker?
Ach jee, ons Catbertje heeft geneukt en voelt zich nu een hele peer. Deze reactie spreekt boekdelen, nietwaar?quote:Op maandag 4 december 2006 11:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gast, ik heb een vriendin, ik heb gister nog geneukt. Wanneer was jouw laatste keer? Oh wacht...![]()
Je bent niet alleen vrijgezel, je bent ook nog maags, en hebt nooit een serieuze relatie gehad. Daar gaat het om. En als je zo tevreden bent, is het misschien een idee geen kansloze topics als of vrouwen voor je S40 vallen te openen, krijgen mensen een beetje die indruk van.quote:Op maandag 4 december 2006 11:36 schreef FuifDuif het volgende:
Bijzondere gevolgtrekking: omdat ik geen vriendin heb ben ik een frust? Ik zou zeggen dat mij dat vrijgezel maakt. Wat iemand een frust maakt hangt af van zijn of haar gemoedstoestand als gevolg van de situatie waarin hij/zij zit. Ik ben momenteel zeer tevreden met het feit dat ik vrijgezel ben, dus hoezo frust?
Ik snap werkelijk waar niet hoe je uit haar verhaal bevestiging van je stelling kunt halen, ze zegt namelijk exact het tegenovergestelde. Hoezo plaat voor je kop...quote:Je bevestigt dus prachtig mijn stelling: je voelt je onzeker zonder mascara. Overigens: mascara -> maskeren... snappe.
Ja dus?quote:Onzekerheid hoeft inderdaad niet een continue toestand te zijn. Hangt vaak af van of je goed hebt geslapen, of je tegenslagen hebt gehad of juist successen enzovoort.
Nee hoor, jij begint over mijn seksuele frustratie. Ik voel me geen hele peer omdat ik geneukt heb hoor, voor de meeste mensen is dat doodnormaalquote:Op maandag 4 december 2006 11:37 schreef FuifDuif het volgende:
Ach jee, ons Catbertje heeft geneukt en voelt zich nu een hele peer. Deze reactie spreekt boekdelen, nietwaar?
Ik zeik mooie vrouwen niet af omdat ze mooi zijn. Ik kom zonder problemen er voor uit dat ik tal van mooie vrouwen waardeer en adoreer. Maar die hebben altijd wel klasse en stijl. Alsof een alleen mooie vrouwen in korte rokjes lopen of alsof vrouwen die geen korte rokjes dragen per definitie niet mooi zijnquote:Op maandag 4 december 2006 11:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
FuifDuif is 24, maagd en zelf onzeker. Zijn leven is voor hem een stuk makkelijker als hij al die mooie vrouwen om 'em heen af kan zeiken, beter dan voor zichzelf toegeven dat 'ie kansloos is, dat zou veel te pijnlijk zijn. Ik heb zelf informatica gestudeerd, en daar liepen enorm veel van die nerds die precies hetzelfde deden. Hoe mooier de vrouw, hoe meer ze afgezeken werd.
Tja, als je het maar genoeg herhaalt ga je er zelf in geloven hequote:
quote:Op maandag 4 december 2006 11:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je bent niet alleen vrijgezel, je bent ook nog maags, en hebt nooit een serieuze relatie gehad. Daar gaat het om. En als je zo tevreden bent, is het misschien een idee geen kansloze topics als of vrouwen voor je S40 vallen te openen, krijgen mensen een beetje die indruk van.
Nee, jij ziet het niet in. Ze doet mascara op omdat ze anders een billengezicht heeftquote:Op maandag 4 december 2006 11:39 schreef Catbert het volgende:
Ik snap werkelijk waar niet hoe je uit haar verhaal bevestiging van je stelling kunt halen, ze zegt namelijk exact het tegenovergestelde. Hoezo plaat voor je kop...
Doe er dan ook niet zo bijzonder over.quote:Op maandag 4 december 2006 11:39 schreef Catbert het volgende:
Nee hoor, jij begint over mijn seksuele frustratie. Ik voel me geen hele peer omdat ik geneukt heb hoor, voor de meeste mensen is dat doodnormaal
Omdat je nog nooit geneukt hebt en de frustratie van een groot deel van je bijdrages op FOK! er af springt.quote:Op maandag 4 december 2006 11:36 schreef FuifDuif het volgende:
Bijzondere gevolgtrekking: omdat ik geen vriendin heb ben ik een frust? Ik zou zeggen dat mij dat vrijgezel maakt. Wat iemand een frust maakt hangt af van zijn of haar gemoedstoestand als gevolg van de situatie waarin hij/zij zit. Ik ben momenteel zeer tevreden met het feit dat ik vrijgezel ben, dus hoezo frust?
Ik bevestig helemaal niets. Jij maakt van een blote billengezicht zonder mascara meteen de sprong naar onzekerheid. Die sprong is er echter helemaal niet. Ik vind mijn gezicht met mascara stukken sprekender. En ik houd van sprekende gezichten, van mezelf en van anderen. Heeft niets met onzekerheid, maar alles met smaak te maken.quote:Je bevestigt dus prachtig mijn stelling: je voelt je onzeker zonder mascara. Overigens: mascara -> maskeren... snappe.
Maar hoe kan ik vandaag al weten dat ik morgen onzeker ben? Want ik weet vandaag ook al dat ik morgen een onzeker rokje en hoge laarzen met hak ga dragen?quote:Onzekerheid hoeft inderdaad niet een continue toestand te zijn. Hangt vaak af van of je goed hebt geslapen, of je tegenslagen hebt gehad of juist successen enzovoort.
Denk eens na, dwaas. Ik heb een commerciële functie en ben alfa geschooldquote:Op maandag 4 december 2006 11:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, als je het maar genoeg herhaalt ga je er zelf in geloven he![]()
Nee. Een mooie meid wordt mooier. Da's alles. De meeste meiden hebben zelf prima door hoe goed ze in de markt liggen. Een lelijk iemand wordt niet opeens knap met makeup ofzo, het accentueert alleen dingen. Ik snap niet waar dat vage beeld van makeup vandaan komt, alsof je als je er genoeg van opsmeert opeens wel knap zou worden.quote:Op maandag 4 december 2006 11:41 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, jij ziet het niet in. Ze doet mascara op omdat ze anders een billengezicht heeft. Ze is dus onzeker over haar natuurlijke verschijning. Het is zo simpel als je reet afvegen met een afwasborstel
!
Jij begint over mijn seksueel gefrustreerd zijn, niet ik. Niet lopen zeiken dus.quote:Doe er dan ook niet zo bijzonder over.
Heh, ik ik denken dat ik onsubtiel wasquote:Op maandag 4 december 2006 11:41 schreef MissMatch het volgende:
Omdat je nog nooit geneukt hebt en de frustratie van een groot deel van je bijdrages op FOK! er af springt.
Euh, wake up call, je post op een forum over hoe autos vrouwen trekken, om over andere topics van je maar niet te beginnen. Om een nerd te zijn hoef je geen beta studie gedaan te hebben hoorquote:Op maandag 4 december 2006 11:42 schreef FuifDuif het volgende:]
Denk eens na, dwaas. Ik heb een commerciële functie en ben alfa geschoold.
Ben je nu ook al zo onzeker dat je een bepaalde status tracht te ontlenen aan het feit dat jij neukt? Hoe zielig is datquote:Op maandag 4 december 2006 11:41 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Omdat je nog nooit geneukt hebt en de frustratie van een groot deel van je bijdrages op FOK! er af springt.
Wederom een prachtige bevestiging van mijn stellingquote:Op maandag 4 december 2006 11:41 schreef MissMatch het volgende:
Ik bevestig helemaal niets. Jij maakt van een blote billengezicht zonder mascara meteen de sprong naar onzekerheid. Die sprong is er echter helemaal niet. Ik vind mijn gezicht met mascara stukken sprekender. En ik houd van sprekende gezichten, van mezelf en van anderen. Heeft niets met onzekerheid, maar alles met smaak te maken.
Het is natuurlijk niet zo dat het maskeren van onzekerheid enkel gepaard gaat met hoge hakken. Het gaat gepaard met het bezig zijn met het 'aanpassen' van je uiterlijk en imago in het algemeen. Maar maak je niet kwaad hoor, ik doe er zelf ook aan mee. Waarom draag ik graag een strak op maat gemaakt pak met das, nette schoenen en rij ik graag in een dure auto? Ik ben ook zo onzeker als wat, maar ik geef het tenminste toe.quote:Op maandag 4 december 2006 11:41 schreef MissMatch het volgende:
Maar hoe kan ik vandaag al weten dat ik morgen onzeker ben? Want ik weet vandaag ook al dat ik morgen een onzeker rokje en hoge laarzen met hak ga dragen?
Misschien eens een keer niet van die strakke truitjes dragen? En het heeft wel degelijk met onzekerheid te maken. Dat je dat niet wilt zien maakt nog niet dat het niet zo is.quote:Op maandag 4 december 2006 11:47 schreef So_Addictive het volgende:
Met make up accentueer ik de pluspunten in mijn gezicht.
Niks met onzekerheid te maken:
Dan kijken de mannen tijdens een gesprek ook eens in mijn ogen in plaats van naar m'n tieten
Al heb ik een jutte zak aan...quote:Op maandag 4 december 2006 11:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Misschien eens een keer niet van die strakke truitjes dragen? En het heeft wel degelijk met onzekerheid te maken. Dat je dat niet wilt zien maakt nog niet dat het niet zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |