quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:33 schreef A_L_N_F het volgende:
pfff een auto om indruk te maken.
zoiets maakt pas indruk bij vrouwen:
[afbeelding]
Dat is'm jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef Serendips het volgende:
[..]
Je bedoelt dit filmpje. (Na ongeveer 6 minuten).
Ik was benieuwd of het ook echt grappig is. Maar helaas, het is echt zo'n man-met-auto-grap. (That 70's show is sowieso niet echt mijn humor).
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:07 schreef Esco het volgende:
Volvo S40, voor als je geen echte auto kunt betalen
Niet die van jou dan, maar als ik het een mooie auto vind val ik daar wel voor, voor de auto dan welteverstaan he en op de passasiersstoel, WAT?!?!?!?!?!?!?! echt niet, zelf rijden, vent eruit schoppen, ruilen voor leuke vent....quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Inmiddels rijd ik alweer een poosje in een prachtige Volvo S40.
Impressie foto:
[afbeelding]
Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."
In hoeverre vallen dames voor iets dergelijks?
Je gaat er al van uit dat mannen met leuke auto's niet leuk zijn?quote:Op woensdag 6 december 2006 21:38 schreef erodome het volgende:
vent eruit schoppen, ruilen voor leuke vent....
Neen, dat komt door de topic als zodanig...maar het is vaak wel waarquote:Op woensdag 6 december 2006 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je gaat er al van uit dat mannen met leuke auto's niet leuk zijn?
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Neen, dat komt door de topic als zodanig...maar het is vaak wel waar
Hoevaak zie ik een auto die ik echt leuk vind, gaat mijn blik waarderend over de vormen om dan de rijder te zien en te denken, wat eeuwig zonde zeg, zo'n midlifecrises figuur in zo'n auto!
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:33 schreef FuifDuif het volgende:
Toch grappig om te zien dat vrouwen denken ook maar iets te kunnen eisen in deze.
quote:Op donderdag 7 december 2006 11:37 schreef Sjakie01 het volgende:
Tuurlijk geilen vrouwen op grote auto's. Het zijn toch allemaal geldwolven. Als ze er op hun 40e maar net als Estelle Gullit uit kunnen zien in een SUV en peper dure kleding.
Nee, niet met zo'n brave huisvadertjesbakquote:Op donderdag 7 december 2006 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar als er dus een leuke gozer inzit..heeft'ie wel je aandacht getrokken..
DUS conclusie, wat allang duidelijk had moeten zijn:
Met een mooie, leuke, grote slee kan je aandacht trekken, je scoort er geen vrouwen mee, maar je wordt wel meer gezien
Maar niet met zo'n moderne Volvo
Toch grappig dat een man nogsteeds kan geloven dat hij echt de baas is, ach ja, dat veranderd nog wel fuifje na een paar jaar huwelijk, grijns, je kent het gezegde he, als mama niet blij is niemand blij, dat gezegde spreekt voor zichquote:Op donderdag 7 december 2006 11:33 schreef FuifDuif het volgende:
Toch grappig om te zien dat vrouwen denken ook maar iets te kunnen eisen in deze.
Een succesvolle consultant rijdt op zijn minst in een S80.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:50 schreef FuifDuif het volgende:
Brave huisvadertjesbak? De Volvo S40 is een toonbeeld van de succesvolle consultant. Ik moet niets hebben van sportwagens. Ik hou alleen van zakelijke auto's.
Ik rij Merc, dat straalt in ieder geval wat uit. Een Volvo niet, daar heeft iedereen nog een linkse dokter gedachte qua bestuurder bij.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:50 schreef FuifDuif het volgende:
Brave huisvadertjesbak? De Volvo S40 is een toonbeeld van de succesvolle consultant. Ik moet niets hebben van sportwagens. Ik hou alleen van zakelijke auto's.
Merc, patser. Taxichauffeur of smakeloze kamper...quote:Op donderdag 7 december 2006 11:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik rij Merc, dat straalt in ieder geval wat uit. Een Volvo niet, daar heeft iedereen nog een linkse dokter gedachte qua bestuurder bij.![]()
Dat was mijn auto vroeger in Amerika ookquote:Op donderdag 7 december 2006 11:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, niet met zo'n brave huisvadertjesbak
Amenquote:Op donderdag 7 december 2006 11:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch grappig dat een man nogsteeds kan geloven dat hij echt de baas is, ach ja, dat veranderd nog wel fuifje na een paar jaar huwelijk, grijns, je kent het gezegde he, als mama niet blij is niemand blij, dat gezegde spreekt voor zich![]()
![]()
Neen, de man denkt dat graag en wij vrouwen laten ze maar in de waan meestalquote:Op donderdag 7 december 2006 15:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De man is het hoofd der vrouw.
Je hebt gelijk. Maar toch ook niet helemaal, want vrouwen willen ook maar wat graag een knappe/intelligente/aantrekkelijke/machtige etc man; het hangt van hun eigen aantrekkelijkheid af of ze enige kans maken. De wet van vraag en aanbod werkt ook hier.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Neen, de man denkt dat graag en wij vrouwen laten ze maar in de waan meestal
Kijk nu eens eerlijk, waarom willen mannen macht en/of succes, om vrouwen te krijgen.
Waarom werken mannen, om vrouwen te onderhouden en aan te trekken.
Zo kan je met alles komen wat mannen doen, het komt allemaal weer op de vrouw neer en wie is in huis de baas, jawel, de vrouw, wie bepaald wat de man aantrekt, rijdt, wie bepaald wat er gegeten wordt, waar men op vakantie gaat, hoe zijn kinderen grootgebracht worden, wie bepaald wanneer er gemeenschap plaatsvind enz enz enz enz enz, juistum, de vrouw!
En wie krijgt met de deegroller als hij zich misdraagt, de man, wie trekt aan het kortste eind bij een scheiding meestal, de man enz enz enz enz.
Al die mannen met hun grote monden over hun "wijf" totdat ze erbij is, dan zijn ze poeslief, want wee u die een vrouw tergt
Om een lang verhaal kort te maken, deze wereld draait nu eenmaal om vrouwen, heb het idee dat je heel machtig bent, wij vrouwen vinden het best, zolang ons bedje maar gespreid is doen jullie maar zo hanirig onder elkaar als jullie willen
Dit is dan ook de reden dat mannen het zo nodig vinden vrouwen af te kraken, want diep in hun hart weten ze wel hoe het zit, ze zijn slaaf van de vrouw, de pussy trap is een levenslange val
hehe dat doen we allemaal uit eigenbelang, als het er op aan komt zijn het de vrouwen die gaan gillen en miepen en de mannen die het echte werk doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef erodome het volgende:
[..]
Neen, de man denkt dat graag en wij vrouwen laten ze maar in de waan meestal
Kijk nu eens eerlijk, waarom willen mannen macht en/of succes, om vrouwen te krijgen.
Waarom werken mannen, om vrouwen te onderhouden en aan te trekken.
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:23 schreef mForce het volgende:
Vriend van de TS neemt autobeurzen te serieus
[afbeelding]
Je snapt het, of toch nietquote:Op donderdag 7 december 2006 17:00 schreef alsem het volgende:
[..]
hehe dat doen we allemaal uit eigenbelang, als het er op aan komt zijn het de vrouwen die gaan gillen en miepen en de mannen die het echte werk doen.
Dat is erg lang de enige manier geweest voor een vrouw om een vorm van macht of zekerheid te hebben, tegenwoordig kunnen en mogen we ook zelf werkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:20 schreef Ferdii het volgende:
de vrouwen...
want als de man dan slim word en die geld uitgevende chick verlaat moet zij weer de slet uithangen om een nieuwe man te scoren. of hebben vrouwen nog niet door dat ze een lustobject zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |