Stoelverwarming!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dan nog. de winter is comming.
lolquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:13 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Naar de auto ja, niet naar het gedrocht dat 'm bestuurt.
Zeker, kan ik je al voor een ritje noteren Miragequote:Op woensdag 8 november 2006 11:27 schreef Mirage het volgende:
[..]
Maar deze slee zegt dan ook iets over jouzelf.
kan heel romantisch zijn
![]()
Helaas, dat wordt hem dan niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:17 schreef Scandalous het volgende:
Liever een goede grote pik.
moet je eens kijken welk een ordinaire stoephoer dat dan ook zegtquote:
Tenzij met een stuk touw om haar nek vastgebonden aan de trekhaak en dan hard over een klinkerweg scheuren.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
moet je eens kijken welk een ordinaire stoephoer dat dan ook zegt![]()
zulke vieze wijven nemen wij niet mee fuif!
Je moederquote:Op woensdag 8 november 2006 11:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Die VW krijgt mijn voorkeur, vette bakken!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:29 schreef brinkie het volgende:
[..]
Toch hebben vrouwen een eigen kijk op auto's, ook als het om oldtimers gaat. Zo wil de mijne dat ik mijn sportwagen hierop inruil (doe ik lekker niet)
[afbeelding]
en dit is haar droomwens:
[afbeelding]
deal.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Tenzij met een stuk touw om haar nek vastgebonden aan de trekhaak en dan hard over een klinkerweg scheuren.
nee die is niet ranzig, goor en gepierced. heb je je kut ook gepierced?quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als vrouwen geimponeerd raken van je auto, dan doen ze dat volgens mij alleen bij bakken van boven de twee ton. En dat geld lang niet voor alle vrouwen.
Bij alles wat beneden die klasse ligt, kijken vrouwen met vrouwelijke logica, dus of ze je auto cool vinden kan afhangen van ofje auto een vuilnisbak op wielen is (kan wijzen op slechte lichaamshygiene) Je auto niet te netjes is (kan wijzen op en dwangneurose, en als julie zouden gaan samnwonen, en jij bent te netjes, en zij een sloddervos wordt het ruzie) kleur (in het algemeen is een man in een roze auto toch wat verdacht...) te veel knuffelbeesten op de hodeplank (watje) te weinig beesten op de hoedeplank (mischien te macho)
etc etc
Dus hou nou maar op met je al te druk maken over wat vrouwen van je auto vinden, je kan er zeker van zijn dat je hun logica toch niet snapt. Dat geeft niet, daar zijn het vrouwen voor.![]()
Euhm... aan de foto's te zien is ze wat zelfvoldaan, maar even eerlijk, niet al te ordinair, redelijk inteligent, en gewoon mooi....quote:Op woensdag 8 november 2006 11:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Jij valt op creditcards?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:50 schreef Lollifant het volgende:
Het kan mij niks schelen wat voor auto iemand heeft.
Een auto is een gebruiksvoorwerp dat je van A naar B kan brengen. Ik waardeer het zeer als mannen dat ook zo zien.
fuifduif dit valt me vies van je tegen jongen. ik had je wel in iets stijlvollers verwacht.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Inmiddels rijd ik alweer een poosje in een prachtige Volvo S40.
Impressie foto:
[afbeelding]
Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."
In hoeverre vallen dames voor iets dergelijks?
Waarom denken mannen dat vrouwen onder de indruk zijn van een man met zo'n auto?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:55 schreef BlaZ het volgende:
Denk niet dat dames echt vallen voor een mooie slee en al zeker niet voor zón s40. Ten eerste wil je vrouwen aantrekken zul je toch echt met een Aston Martin ofzo aan moeten komen zetten.
Anders kan je denk ik beter een klein autotje hebben wat vrouwen gewoon mooi vinden met ronde vormen.
Als jij het zegtquote:Op woensdag 8 november 2006 11:54 schreef mantamanta het volgende:
[..]
Euhm... aan de foto's te zien is ze wat zelfvoldaan, maar even eerlijk, niet al te ordinair, redelijk inteligent, en gewoon mooi....
Het werkt!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
fuifduif dit valt me vies van je tegen jongen. ik had je wel in iets stijlvollers verwacht.
ik moet zeggen dat mijn nieuwe auto in combinatie met een nieuw t-shirt hordes vrouwen aantrekt. Zelf zonder AXE word ik al bedolven onder de vrouwen. wellicht kun je een keer langskomen zodat ik je wat lessen kan leren. Hieronder heb ik vast een foto gemaakt hoe je stoer op je motorkap kunt gaan zitten terwijl die vrouwtjes zit te checken op het dorpsplein.
Met vriendelijke groet,
B_BOY
[afbeelding]
Ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:02 schreef mForce het volgende:
[..]
Jij valt op creditcards?![]()
[afbeelding]
Ow dus jij zou zo'n vrouw als haar niet willen?quote:
of zeer verstandigquote:Op woensdag 8 november 2006 12:23 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ow dus jij zou zo'n vrouw als haar niet willen?
Gast je bent een idioot!
Om eerlijk te zijn niet, nee. Maar waarom ben ik dan een idioot? Omdat je minder prettig klaarkomt op een foto van haar als je je realiseert dat ze niet door een ieder wordt begeerd? Jongen, zoek de oorzaken eens bij jezelf en val mij er niet mee lastig.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:23 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ow dus jij zou zo'n vrouw als haar niet willen?
Gast je bent een idioot!
Die is helemaal vlak van achterenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:56 schreef mForce het volgende:
Grote slee? stelletje amateurs![]()
Kijk wat een lekker kontje![]()
[afbeelding]
Ik zou zeggen test het uit in plaats van er een topic op Fok over te openenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Impressie foto:
[afbeelding]
Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."
In hoevere spreekt dit elkaar al tegen!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Impressie foto:
[afbeelding]
Oh die !quote:Op woensdag 8 november 2006 14:49 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
Kan mij niet zoveel schelen in wat voor auto m`n vriend rijd. Hij heeft sinds 3 weken een rode Peugeot 306 uit 1994.
Hij vind trouwens mijn 205 mooier
[afbeelding]
Dit is mijn 205je
Ja vies he, zo'n stokbroodquote:Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef FuifDuif het volgende:
[afbeelding]
Met de titel "it's so....... big".
Jongensdroom noem ik het meerquote:Op woensdag 8 november 2006 16:19 schreef sopsop het volgende:
Vind mannen met grote auto alles behalve aantrekkelijk, net of ze iets te compenseren hebben ofzo
Grappig dat je dit zegt. Ik heb dat precies zo met vrouwen op hakken. Net alsof ze een soort minderwaardigheidscomplex moeten compenserenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:19 schreef sopsop het volgende:
Vind mannen met grote auto alles behalve aantrekkelijk, net of ze iets te compenseren hebben ofzo
Kleding heeft ook alleen maar praktisch nut. Maar toch zien jullie het massaal op dezelfde wijze als veel mannen hun auto zien.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:50 schreef Lollifant het volgende:
Het kan mij niks schelen wat voor auto iemand heeft.
Een auto is een gebruiksvoorwerp dat je van A naar B kan brengen. Ik waardeer het zeer als mannen dat ook zo zien.
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:50 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Kleding heeft ook alleen maar praktisch nut. Maar toch zien jullie het massaal op dezelfde wijze als veel mannen hun auto zien.
Waarom droom je daar als jongen dan al van? Juist, om iets anders dat dan al kleiner dan gemiddeld is te compenserenquote:
donuts draaien in de vorm van een hartjequote:Op woensdag 8 november 2006 19:11 schreef Slarioux het volgende:
Ik weet niet, maar hoe versieren jullie chicks *vanuit* jullie auto dan? Ik kan dat niet, flirten en autorijden, leer het me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |