Waarom denken mannen dat vrouwen onder de indruk zijn van een man met zo'n auto?quote:Op woensdag 8 november 2006 11:55 schreef BlaZ het volgende:
Denk niet dat dames echt vallen voor een mooie slee en al zeker niet voor zón s40. Ten eerste wil je vrouwen aantrekken zul je toch echt met een Aston Martin ofzo aan moeten komen zetten.
Anders kan je denk ik beter een klein autotje hebben wat vrouwen gewoon mooi vinden met ronde vormen.
Als jij het zegtquote:Op woensdag 8 november 2006 11:54 schreef mantamanta het volgende:
[..]
Euhm... aan de foto's te zien is ze wat zelfvoldaan, maar even eerlijk, niet al te ordinair, redelijk inteligent, en gewoon mooi....
Het werkt!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:05 schreef B_BOY het volgende:
[..]
fuifduif dit valt me vies van je tegen jongen. ik had je wel in iets stijlvollers verwacht.
ik moet zeggen dat mijn nieuwe auto in combinatie met een nieuw t-shirt hordes vrouwen aantrekt. Zelf zonder AXE word ik al bedolven onder de vrouwen. wellicht kun je een keer langskomen zodat ik je wat lessen kan leren. Hieronder heb ik vast een foto gemaakt hoe je stoer op je motorkap kunt gaan zitten terwijl die vrouwtjes zit te checken op het dorpsplein.
Met vriendelijke groet,
B_BOY
[afbeelding]
Ja.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:02 schreef mForce het volgende:
[..]
Jij valt op creditcards?![]()
[afbeelding]
Ow dus jij zou zo'n vrouw als haar niet willen?quote:
of zeer verstandigquote:Op woensdag 8 november 2006 12:23 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ow dus jij zou zo'n vrouw als haar niet willen?
Gast je bent een idioot!
Om eerlijk te zijn niet, nee. Maar waarom ben ik dan een idioot? Omdat je minder prettig klaarkomt op een foto van haar als je je realiseert dat ze niet door een ieder wordt begeerd? Jongen, zoek de oorzaken eens bij jezelf en val mij er niet mee lastig.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:23 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ow dus jij zou zo'n vrouw als haar niet willen?
Gast je bent een idioot!
Die is helemaal vlak van achterenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:56 schreef mForce het volgende:
Grote slee? stelletje amateurs![]()
Kijk wat een lekker kontje![]()
[afbeelding]
Ik zou zeggen test het uit in plaats van er een topic op Fok over te openenquote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Inmiddels rijd ik alweer een poosje in een prachtige Volvo S40.
Impressie foto:
[afbeelding]
Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."
In hoeverre vallen dames voor iets dergelijks?
In hoevere spreekt dit elkaar al tegen!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Inmiddels rijd ik alweer een poosje in een prachtige Volvo S40.
Impressie foto:
[afbeelding]
Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."
In hoeverre vallen dames voor iets dergelijks?
Oh die !quote:Op woensdag 8 november 2006 14:49 schreef HondaScoopyRijdster21 het volgende:
Kan mij niet zoveel schelen in wat voor auto m`n vriend rijd. Hij heeft sinds 3 weken een rode Peugeot 306 uit 1994.
Hij vind trouwens mijn 205 mooier
[afbeelding]
Dit is mijn 205je
Ja vies he, zo'n stokbroodquote:Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef FuifDuif het volgende:
[afbeelding]
Met de titel "it's so....... big".
Jongensdroom noem ik het meerquote:Op woensdag 8 november 2006 16:19 schreef sopsop het volgende:
Vind mannen met grote auto alles behalve aantrekkelijk, net of ze iets te compenseren hebben ofzo
Grappig dat je dit zegt. Ik heb dat precies zo met vrouwen op hakken. Net alsof ze een soort minderwaardigheidscomplex moeten compenserenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:19 schreef sopsop het volgende:
Vind mannen met grote auto alles behalve aantrekkelijk, net of ze iets te compenseren hebben ofzo
Kleding heeft ook alleen maar praktisch nut. Maar toch zien jullie het massaal op dezelfde wijze als veel mannen hun auto zien.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:50 schreef Lollifant het volgende:
Het kan mij niks schelen wat voor auto iemand heeft.
Een auto is een gebruiksvoorwerp dat je van A naar B kan brengen. Ik waardeer het zeer als mannen dat ook zo zien.
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:50 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Kleding heeft ook alleen maar praktisch nut. Maar toch zien jullie het massaal op dezelfde wijze als veel mannen hun auto zien.
Waarom droom je daar als jongen dan al van? Juist, om iets anders dat dan al kleiner dan gemiddeld is te compenserenquote:
donuts draaien in de vorm van een hartjequote:Op woensdag 8 november 2006 19:11 schreef Slarioux het volgende:
Ik weet niet, maar hoe versieren jullie chicks *vanuit* jullie auto dan? Ik kan dat niet, flirten en autorijden, leer het me.
Ok, en hoe pimp je daarmee bij "de dames"?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef eos het volgende:
Ik heb zelf een grote slee. Van een S40 raak ik dus echt niet onder de indruk.![]()
Staat toch duidelijk in mijn profiel.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan niet over internet ruiken dat je een vrouw bent.
Sorry, ik heb wel wat beters te doen dan profielen lezen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef eos het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in mijn profiel.
politicus die je bent!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:56 schreef mForce het volgende:
Grote slee? stelletje amateurs![]()
Kijk wat een lekker kontje![]()
[afbeelding]
hou dan ook je mond als je het nieteens wil wetenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sorry, ik heb wel wat beters te doen dan profielen lezen.
Volgens dit topic is mijn auto geen "grote slee" of "dikke bak" aangezien de smaak van de mensen tegenwoordig drastisch is verslechterd...Maar goed, als eigenaar van een sloep van 5,5 bij 2,1 meter kan ik zeggen dat ik geen vrouwen probeer of wil versieren met die auto...quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef Slarioux het volgende:
Nou, zijn er nog mannen die dromen van een stoere auto of er eentje hebben, die het me uit kunnen leggen? Hoe doe je dat in de kroeg bijvoorbeeld? Als je wilt neuken ofzo? Gebruik je het als openingszin, of is het het allerlaatste duwtje? Zo van "en ik heb ook nog een grote auto", zodat ze helemaaal zeker weten meegaat?
Nou? Ligt mij dat toe! Als ik in de auto zit zie ik namelijk zelden lekkere wijven alleen achter het stuur, die ik even met een vlotte babbel kan verleiden. Ik kan wel naar beneden wijzen ("Kijk eens! Dit is mijn auto!") maar dan denken ze dat ik wil dat ze me pijpen.
Iemand?
In mijn opinie wel, wij hebben nl. hetzelfde merk auto.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens dit topic is mijn auto geen "grote slee" of "dikke bak" aangezien de smaak van de mensen tegenwoordig drastisch is verslechterd...
Als't maar geen Chevrolet Matiz isquote:Op donderdag 9 november 2006 11:08 schreef eos het volgende:
[..]
In mijn opinie wel, wij hebben nl. hetzelfde merk auto.![]()
Dat is zijn geen chevroletsquote:Op donderdag 9 november 2006 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als't maar geen Chevrolet Matiz is
Of een andere voorheen Deawoo
Meeting in de werf? Nee daar ben ik nog niet geweest helaasquote:Op donderdag 9 november 2006 13:46 schreef eos het volgende:
[..]
Dat is zijn geen chevroletsen zeker geen slee.
Een C1500 hebben we en als ik zo jouw foto's zie denk ik dat je wagen wel eens gezien heb in den Haag-zichtenburg
Naar een Seat Ibiza.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Tja ik merk het zelf ook.
Ben van mijn lease-autotje (Toyota Aygo) naar mijn eigen auto gegaan, een Seat Ibiza Sport 1.4 uit 2004. Vrouwen kijken nu een stuk langer
Mooi uitgelegd!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:07 schreef jack4ya het volgende:
Ik denk bij de meeste duurdere bakken, zeker als er een jong broekie inrijdt, vaak dat het een lease-bak is of een auto van pappie.
Daar is niets mis mee, maar daarom ben ik er niet meer van onder de indruk als men in dergelijke auto rondrijdt. Ik denk trouwens ook écht dat het gros van alle auto's van de bank of leasemaatschappij is.
Dus nee ik ben niet onder de indruk als men dergelijke auto "bezit". Ik kan wel een dergelijke áuto mooi vinden (niet de genoemde auto van TS) maar dan vind ik de áuto interessant en niet de "bezitter". Zou ik de "bezitter" juist interessant vinden, dan kan ik wel weer interesse hebben voor zijn auto, simpelweg omdat ik dan interesse in zijn interesse heb. Volg je het nog?
Iemand zei al: het type auto of hoe hij er mee omgaat.
Rijdende vuilnisbak = slonzig, veel/grote krassen op bumper = asocialig, etc.
Station is imo trouwens de niewe hipheid.... ik zie het niet meer als oubollig ofzo!
Bovendien moet een auto vooral praktisch zijn. Ik vind het onzinnig als je een gezinnetje hebt en dan alleen een sportieve tweezitter hebt. Echter, als auto érbij, dan prima!!
Dus als 2e auto is speelgoed cq oldtimers hartstikke leuk, maar als men dat als nummer 1 beschouwt dan ben ik weer afkerig.
Ik ben dus niet gevoelig voor grote sleeen.
Nuance is dus het toverwoord.
Zo'n rode, die gaan het hartst volgens ons pa.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Uit welke 5 serie, er zijn verschillen tussen!
Daarom scoor ik zo goed met m'n VW Polo, heb duidelijk niks te compenserenquote:
hahaha als je in een sloep vaart weten ze gelijk al dat je impotent bentquote:Op donderdag 9 november 2006 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, als eigenaar van een sloep van 5,5 bij 2,1 meter kan ik zeggen dat ik geen vrouwen probeer of wil versieren met die auto...
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:26 schreef alsem het volgende:
[..]
hahaha als je in een sloep vaart weten ze gelijk al dat je impotent bent![]()
quote:Zo'n rode, die gaan het hartst volgens ons pa.
Niet zo zoeren, nieuwe 5 serie rijdt heerlijk, ziet er goed uit en vrouwen....ja die moet je niet met je auto scorenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
![]()
Gevoel voor humor moet je hem nageven. Vrouwen zeggen altijd dat ze een goed gevoel voor humor kunnen waarderen, dus als je dat geerfd hebt zal dat meer helpen bij meiden oppikken dan overduidelijk in de auto van je pa
kijk-mij-eens-stoer-doen rondrijden....
Ik bedoelde maar dat de nieuwe 5 serie nogal lelijk is, de kont zit er maar vaag opgeplakt, de neus en het middengedeelte hebben ruzie, etc etc.
Niet dat ik als iemand hem mij gratis zou aanbieden ik dan zou weigeren,maar er zijn mooiere auto's voor dat geld, in mijn ogen!!!
Het is een beetje Marijke Helwegen gevoel, er is veel aan gedaan, heeft overduidelijk geld gekost, maar om er zelf in te rijden....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |