Ok, en hoe pimp je daarmee bij "de dames"?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:27 schreef eos het volgende:
Ik heb zelf een grote slee. Van een S40 raak ik dus echt niet onder de indruk.![]()
Staat toch duidelijk in mijn profiel.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan niet over internet ruiken dat je een vrouw bent.
Sorry, ik heb wel wat beters te doen dan profielen lezen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:56 schreef eos het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in mijn profiel.
politicus die je bent!quote:Op woensdag 8 november 2006 10:56 schreef mForce het volgende:
Grote slee? stelletje amateurs![]()
Kijk wat een lekker kontje![]()
[afbeelding]
hou dan ook je mond als je het nieteens wil wetenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Sorry, ik heb wel wat beters te doen dan profielen lezen.
Volgens dit topic is mijn auto geen "grote slee" of "dikke bak" aangezien de smaak van de mensen tegenwoordig drastisch is verslechterd...Maar goed, als eigenaar van een sloep van 5,5 bij 2,1 meter kan ik zeggen dat ik geen vrouwen probeer of wil versieren met die auto...quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef Slarioux het volgende:
Nou, zijn er nog mannen die dromen van een stoere auto of er eentje hebben, die het me uit kunnen leggen? Hoe doe je dat in de kroeg bijvoorbeeld? Als je wilt neuken ofzo? Gebruik je het als openingszin, of is het het allerlaatste duwtje? Zo van "en ik heb ook nog een grote auto", zodat ze helemaaal zeker weten meegaat?
Nou? Ligt mij dat toe! Als ik in de auto zit zie ik namelijk zelden lekkere wijven alleen achter het stuur, die ik even met een vlotte babbel kan verleiden. Ik kan wel naar beneden wijzen ("Kijk eens! Dit is mijn auto!") maar dan denken ze dat ik wil dat ze me pijpen.
Iemand?
In mijn opinie wel, wij hebben nl. hetzelfde merk auto.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens dit topic is mijn auto geen "grote slee" of "dikke bak" aangezien de smaak van de mensen tegenwoordig drastisch is verslechterd...
Als't maar geen Chevrolet Matiz isquote:Op donderdag 9 november 2006 11:08 schreef eos het volgende:
[..]
In mijn opinie wel, wij hebben nl. hetzelfde merk auto.![]()
Dat is zijn geen chevroletsquote:Op donderdag 9 november 2006 13:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als't maar geen Chevrolet Matiz is
Of een andere voorheen Deawoo
Meeting in de werf? Nee daar ben ik nog niet geweest helaasquote:Op donderdag 9 november 2006 13:46 schreef eos het volgende:
[..]
Dat is zijn geen chevroletsen zeker geen slee.
Een C1500 hebben we en als ik zo jouw foto's zie denk ik dat je wagen wel eens gezien heb in den Haag-zichtenburg
Naar een Seat Ibiza.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:49 schreef Scorpie het volgende:
Tja ik merk het zelf ook.
Ben van mijn lease-autotje (Toyota Aygo) naar mijn eigen auto gegaan, een Seat Ibiza Sport 1.4 uit 2004. Vrouwen kijken nu een stuk langer
Mooi uitgelegd!quote:Op donderdag 9 november 2006 15:07 schreef jack4ya het volgende:
Ik denk bij de meeste duurdere bakken, zeker als er een jong broekie inrijdt, vaak dat het een lease-bak is of een auto van pappie.
Daar is niets mis mee, maar daarom ben ik er niet meer van onder de indruk als men in dergelijke auto rondrijdt. Ik denk trouwens ook écht dat het gros van alle auto's van de bank of leasemaatschappij is.
Dus nee ik ben niet onder de indruk als men dergelijke auto "bezit". Ik kan wel een dergelijke áuto mooi vinden (niet de genoemde auto van TS) maar dan vind ik de áuto interessant en niet de "bezitter". Zou ik de "bezitter" juist interessant vinden, dan kan ik wel weer interesse hebben voor zijn auto, simpelweg omdat ik dan interesse in zijn interesse heb. Volg je het nog?
Iemand zei al: het type auto of hoe hij er mee omgaat.
Rijdende vuilnisbak = slonzig, veel/grote krassen op bumper = asocialig, etc.
Station is imo trouwens de niewe hipheid.... ik zie het niet meer als oubollig ofzo!
Bovendien moet een auto vooral praktisch zijn. Ik vind het onzinnig als je een gezinnetje hebt en dan alleen een sportieve tweezitter hebt. Echter, als auto érbij, dan prima!!
Dus als 2e auto is speelgoed cq oldtimers hartstikke leuk, maar als men dat als nummer 1 beschouwt dan ben ik weer afkerig.
Ik ben dus niet gevoelig voor grote sleeen.
Nuance is dus het toverwoord.
Zo'n rode, die gaan het hartst volgens ons pa.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Uit welke 5 serie, er zijn verschillen tussen!
Daarom scoor ik zo goed met m'n VW Polo, heb duidelijk niks te compenserenquote:
hahaha als je in een sloep vaart weten ze gelijk al dat je impotent bentquote:Op donderdag 9 november 2006 08:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar goed, als eigenaar van een sloep van 5,5 bij 2,1 meter kan ik zeggen dat ik geen vrouwen probeer of wil versieren met die auto...
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:26 schreef alsem het volgende:
[..]
hahaha als je in een sloep vaart weten ze gelijk al dat je impotent bent![]()
quote:Zo'n rode, die gaan het hartst volgens ons pa.
Niet zo zoeren, nieuwe 5 serie rijdt heerlijk, ziet er goed uit en vrouwen....ja die moet je niet met je auto scorenquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:49 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
![]()
Gevoel voor humor moet je hem nageven. Vrouwen zeggen altijd dat ze een goed gevoel voor humor kunnen waarderen, dus als je dat geerfd hebt zal dat meer helpen bij meiden oppikken dan overduidelijk in de auto van je pa
kijk-mij-eens-stoer-doen rondrijden....
Ik bedoelde maar dat de nieuwe 5 serie nogal lelijk is, de kont zit er maar vaag opgeplakt, de neus en het middengedeelte hebben ruzie, etc etc.
Niet dat ik als iemand hem mij gratis zou aanbieden ik dan zou weigeren,maar er zijn mooiere auto's voor dat geld, in mijn ogen!!!
Het is een beetje Marijke Helwegen gevoel, er is veel aan gedaan, heeft overduidelijk geld gekost, maar om er zelf in te rijden....
Mja, dat vraag ik me dus ook af. Hoe de neuk krijg je het voor mekaar het op die manier over je auto te hebben zonder dat de vrouw in kwestie je meteen enorm kansloos vindt?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef Slarioux het volgende:
Nou, zijn er nog mannen die dromen van een stoere auto of er eentje hebben, die het me uit kunnen leggen? Hoe doe je dat in de kroeg bijvoorbeeld? Als je wilt neuken ofzo? Gebruik je het als openingszin, of is het het allerlaatste duwtje? Zo van "en ik heb ook nog een grote auto", zodat ze helemaaal zeker weten meegaat?
Naast je veel te dure mobiel leg je natuurlijk de autosleutel op tafel/bar/speel je er subtiel mee. Aandacht van statusgeile vrouwen gegarandeerd.quote:Op maandag 27 november 2006 12:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mja, dat vraag ik me dus ook af. Hoe de neuk krijg je het voor mekaar het op die manier over je auto te hebben zonder dat de vrouw in kwestie je meteen enorm kansloos vindt?
*Meldtquote:Op maandag 27 november 2006 12:08 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Naast je veel te dure mobiel leg je natuurlijk de autosleutel op tafel/bar/speel je er subtiel mee. Aandacht van statusgeile vrouwen gegarandeerd.
Ik val meer op oldtimers en mannen die fietsen.!
Ik rij in een miniquote:Op donderdag 9 november 2006 17:14 schreef Catbert het volgende:
[..]
Daarom scoor ik zo goed met m'n VW Polo, heb duidelijk niks te compenseren![]()
MSN?quote:Op zondag 26 november 2006 13:20 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Oh trouwens, ik zit te liegen.. !Er is 1 ding dat ik wel geil vind qua status dingetjes.. Mannen met mooie pakken, en dure horloge's.
Don't ask me why. Voor de rest alsjeblieft GEEN sieraden.. Maar een mooie Breitling of Cartier...Een echt mooie dan he (want ook daar zit veel jammers tussen imho) aan de arm van een mooie man vast...
![]()
Voor jou wil ik wel fietsen hoorquote:Op maandag 27 november 2006 12:08 schreef beestjuh het volgende:
Ik val meer op oldtimers en mannen die fietsen.!
Baas boven baas, heet je in 't echt Ron Jeremy toevallig?quote:
Ik heb dan ook een Seat Arosaquote:Op woensdag 8 november 2006 11:12 schreef Curiosity het volgende:
Die grote slee is meestal ter compensatie van iets wat niet zo heel groot is![]()
Is die kleiner dan m'n Polo?quote:Op dinsdag 28 november 2006 23:00 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
Ik heb dan ook een Seat Arosa![]()
![]()
yep ietsiepietsie kleiner, arosa is te vergelijken met de Lupo van VW.quote:
Ik keur vrouwen af op dit soort taalgebruik.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Het feit dat je er zelf zo blij mee bent, vind ik al erg leuk haha.. Maar persoonlijk kan het mij op deze leeftijd (19) geen donder schelen of iemand in een koekblik rijdt of in zo'n mooie auto. Uberhaupt een auto is relaxed! Niet dat een mooie auto niet leuk is, maar echt een criteria criterium is het niet.
Koning!quote:Op woensdag 29 november 2006 22:52 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
yep ietsiepietsie kleiner, arosa is te vergelijken met de Lupo van VW.
Klopt. Hier kunnen al die hedendaagse auto's toch niet aan tippen:quote:Op donderdag 30 november 2006 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ongeïnspireerde vormgeving al die moderne auto's (een uitzondering daargelaten)
Tsja, status heeft een prijs!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Klopt. Hier kunnen al die hedendaagse auto's toch niet aan tippen:
[afbeelding]
Eensquote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aan zulke kromme wielen kunnen ze niet tippen neequote:Op donderdag 30 november 2006 13:56 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er zit een verschil tussen een grote auto bezitten of ermee patsen...quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:05 schreef Serendips het volgende:
Nee hoor, Fuif! Als ik ergens op afknap is het op heren die lopen te patsen met hun bak.
Dus nu moeten vrouwen met je mee willen rijden omdat je die auto hebt...?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:22 schreef Ferdii het volgende:
mijn auto, welke dame wil mee rijden?
krijg genoeg aandacht als ik uitstap of voor het stoplicht sta
die gast erbij ben ik trouwens
[afbeelding]
juistquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:30 schreef Serendips het volgende:
[..]
Dus nu moeten vrouwen met je mee willen rijden omdat je die auto hebt...?
Hee, ik heb precies dezelfde velgenquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:22 schreef Ferdii het volgende:
mijn auto, welke dame wil mee rijden?
krijg genoeg aandacht als ik uitstap of voor het stoplicht sta
die gast erbij ben ik trouwens
[afbeelding]
Ik heb nog nooit eentje gehad met meer geld dan ikquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:52 schreef Ferdii het volgende:
geef jij dan eerlijk toe dat je eigenlijk toch liever valt op een man met veel geld?
Een type ala Woody Allen bijvoobeeld?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eentje gehad met meer geld dan ikik val meer op het artistiek / nerdy sloebertype met veel te veel meningen en veel te weinig geld.
Die van mij wordt er anders vooral mij ingedeuktquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:57 schreef Dipkip het volgende:
Ik wil wel toegeven dat ik op grote piemels val, als dat je ego weer een beetje uitdeukt?
Die is te oud, en op de verkeerde manier kinky. Das toch die die met de dochter van zn vrouw getrouwd is of hoe zat dat ook al weer?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:58 schreef FuifDuif het volgende:
Een type ala Woody Allen bijvoobeeld?
Ja, ik geloof dat het zo zat, maar even afgezien van de leeftijd, je bedoelt zo'n type? Hij is artistiek maar met een beetje een nerdy uitstraling. Dan heb ik er in ieder geval een beeld bijquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:01 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Die is te oud, en op de verkeerde manier kinky. Das toch die die met de dochter van zn vrouw getrouwd is of hoe zat dat ook al weer?
Macht over anderen? Dat heeft geen enkele manager. Dat ze zichzelf daarvan graag willen overtuigen is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:09 schreef MrSleep het volgende:
Dikke auto -> eigenaar heeft goeie baan (macht over anderen) -> vrouwen kicken op mannen met macht -> man verdient goed -> zekerheid dat hun kroos het goed heeft
Nepperts vallen snel genoeg door de mand...
Ik bedoelde het meer qua innerlijk. Qua uiterlijk heb ik een hekel aan blond en overmatig verzorgd. Zo'n commerciele shiny hiney, niks voor mij. Ik heb t meer op stoppeltjes en te wijde broeken en dat ze niet rondlopen met zo'n "omdat ik het waard ben" houding. Ik ben vaak de helft van zo'n koppeltje dat mensen zeggen wat moet zij met hem, en zo heb ik het graag. Van die patsertjes hebben evolutietechnisch gezien geen enkele reden om hun hersens te gebruiken of oprecht te zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:07 schreef FuifDuif het volgende:
Hij is artistiek maar met een beetje een nerdy uitstraling. Dan heb ik er in ieder geval een beeld bij.
Dat maakt m niet minder rood, glanzend, en lelijk. Met een leuk tweedehandsje bedoel ik een verrot oud eendje ofzo, niet zo'n laagvliegende compensatie engerd.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:36 schreef Ferdii het volgende:
Als je geen vooroordelen had gehad had je gezien dat het een auto van 15 jaar oud is en ook nog tweedehands
Daar zou ik me niet in schamen nee. Tenzij je dr erg mee gaat zitten tutten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:40 schreef FuifDuif het volgende:
Ooit wil ik ook nog een oude Ford Mustang bezitten, zoals hierboven (jaren 60/70). Zou ik het daar goed mee doen bij de vrouwtjes?
Jij hebt smaakquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:40 schreef FuifDuif het volgende:
[afbeelding]
Ooit wil ik ook nog een oude Ford Mustang bezitten, zoals hierboven (jaren 60/70). Zou ik het daar goed mee doen bij de vrouwtjes?
Heerlijk, zo'n brullende V8 motor!
Ik rijd een Ford, dus ik heb een mening. Die redenering is nieuw voor me. Leg uit.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:00 schreef SilentChaos het volgende:
Het voordeel van zo'n auto is wel dat je opvalt, dat je laat zien dat je anders bent dan anderen, een eigen mening hebt etc.. Je wordt gezien, ook door de vrouwen die jou wel zien zittenDat is dan een voordeel
Ik ben blond en zeer intellectueel en intelligent. Val ik nu af?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:16 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer qua innerlijk. Qua uiterlijk heb ik een hekel aan blond en overmatig verzorgd. Zo'n commerciele shiny hiney, niks voor mij. Ik heb t meer op stoppeltjes en te wijde broeken en dat ze niet rondlopen met zo'n "omdat ik het waard ben" houding. Ik ben vaak de helft van zo'n koppeltje dat mensen zeggen wat moet zij met hem, en zo heb ik het graag. Van die patsertjes hebben evolutietechnisch gezien geen enkele reden om hun hersens te gebruiken of oprecht te zijn.
Ik bedoel, kijk die bak daarboven nou. Als het gewoon een geinig tweedehandsje was geweest, had ie van de rest van het geld onwijs veel toffere dingen kunnen doen die hem veel aantrekkelijker hadden gemaakt dan dat rode glimmende geval waar je dan ook nog wekelijks alle ins & outs & bijna krasjes van te horen krijgten als je goed kijkt, zie je dat er inderdaad een blonde shiny hiney naast staat. Hypothese nogmaals bevestigd.
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:36 schreef FuifDuif het volgende:
Inmiddels rijd ik alweer een poosje in een prachtige Volvo S40.
Impressie foto:
[afbeelding]
Ik vind het zelf een fantastische auto en hij rijdt als een vliegend tapijt in Perzië.
Ik had er nog nooit zo over nagedacht totdat een vriend van mij tegen mij zei dat "de chickies elkaar zullen bevechten om plaats te nemen op de passagierszetel aan mijn zijde." Ik dacht: "verhip, daar zit iets in."
Waarschijnlijk wel. Je zou er wel heeel heeeeeel mannelijk uit moeten zien om dat blonde te compenseren. Een soort vikingmodel kan ik het nog wel op doen. Voor een volledige evaluatie heb ik een foto nodig.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:00 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ben blond en zeer intellectueel en intelligent. Val ik nu af?
Ik ben 1.90 + he! Foto krijg je alleen als je jouw vital stats geeft.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:30 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Je zou er wel heeel heeeeeel mannelijk uit moeten zien om dat blonde te compenseren. Een soort vikingmodel kan ik het nog wel op doen. Voor een volledige evaluatie heb ik een foto nodig.
Het gaat erom dat wanneer je een aparte auto rijdt, je laat zien dat je anders ben dan de gemiddelde autorijder. Je geeft om waar je in rijdt en je ziet't niet puur als een vervoermiddel. Bovendien rij je in wat aparts en val je dus al niet onder de "standaard" mensen waar er al genoeg van zijn. VW Golf, Opel Astra rijders enzo... Veel van die gasten rijden daarin omdat't zogenaamd tof isquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:26 schreef Serendips het volgende:
[..]
Ik rijd een Ford, dus ik heb een mening. Die redenering is nieuw voor me. Leg uit.
Een Supra...niks mis mee verder, leuk om "babes" mee te scoren...Maar vrouwen die puur voor je auto gaan zijn wel behoorlijk hersenloze, oninteressante figurenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:22 schreef StefanP het volgende:
[..]
Kerel, dat is een grijze, goedkope, slome middenklasser.
DIT is een auto met iets meer appeal. 700pk, baby. All mine. Ideaal om lekkere 18 jarige babes mee te scoren.
[afbeelding]
De enige vrouwen die jij zal aantrekken zijn alleenstaande moeders die een nieuwe pappa zoeken voor hun wurm.
O.k. daar zit wat in. Je verwoordde het aanvankelijk wat onhandig.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het gaat erom dat wanneer je een aparte auto rijdt, je laat zien dat je anders ben dan de gemiddelde autorijder. Je geeft om waar je in rijdt en je ziet't niet puur als een vervoermiddel. Bovendien rij je in wat aparts en val je dus al niet onder de "standaard" mensen waar er al genoeg van zijn. VW Golf, Opel Astra rijders enzo... Veel van die gasten rijden daarin omdat't zogenaamd tof isMeeloperij...dus als je in wat anders rijdt, iets aparts, heb je een mening...
Leasebakken en mensen die auto puur zien als vervoermiddel zijn hierbij uitgesloten
Vital stats... Mn hartslag en mn bloeddruk enzo?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik ben 1.90 + he! Foto krijg je alleen als je jouw vital stats geeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |