Mag alleen LadyS campagne voeren? Nou hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:06 schreef dutchie het volgende:
LadySSSSS!!!! We kunnen weer schaamteloos campagne gaan voeren!
jij hoeft niet campagne voerenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Mag alleen LadyS campagne voeren? Nou hoor![]()
Zo is datquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb mijn award voor dit jaar al binnen evenstar en ik mag hem in 2007 uitpakken
Kheb geen flauw idee meer wat er op stondquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:49 schreef Lois het volgende:
Moeten de categoriën zo anders dan vorig jaar dan? Wat was er mis met het lijstje van vorig jaar?
(zo zonde om steeds opnieuw het wiel opnieuw uit te vinden vind ik)
quote:Op maandag 14 november 2005 22:23 schreef _evenstar_ het volgende:
*tromgeroffel*
in de categorie familiekiekjes:
- leukste foto award
- leukste filmpje award
- leukste kids uit een gezin
- Fokalienaward
in de categorie meningen over users
- De blooper award
- De pittigste papa award ( liefste/eerlijkste/ komiscte etc.. mannelijke user)
- De pittigste mama award ( liefste/eerlijkste/komischte etc... vrouwelijke user)
- De grootste reldel
- Het zwarte schaap award ( kots hier voor het laatst iemand uit)
in de categorie herinnert u deze nog:
- De meest memorabele bevalling award
- Meest memorabele topic/post award
- meest memorabele zwangerschap award
- meest memorabele buik award
in de categorie creativiteit:
- De helpende hand award Voor degene die telkens klaar staat voor een ander.
- Leukste user icoon award
- De treffendste signature award
- voor de crea-bea award
in de categorie overig, maar zeker niet minder waardevol:
- beste MOD award
- De grote geduld award Voor diegene die al erg lang
wacht op een kindje...
- Troost award ( voor diegene van wie jij denkt dat die echt een award verdient)
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:12 schreef jessie het volgende:
Moeten we die net als t peutertopic ook gaan scheiden slaapmeisje.
Reldellen 18 tot 25 jaar reldellen 25 tot 30 jaarenz enz![]()
![]()
Dan kies ik lekker eigenwijs tóch voor BEquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:13 schreef kozakken het volgende:
Btw: Er zijn momenteel twee (officiele) modjes, moeten we daar nu echt uit gaan kiezen?![]()
Dus als je 25 bent mag je overal rellenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:12 schreef jessie het volgende:
Moeten we die net als t peutertopic ook gaan scheiden slaapmeisje.
Reldellen 18 tot 25 jaar reldellen 25 tot 30 jaarenz enz![]()
![]()
Tsssquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:11 schreef kozakken het volgende:
Enne liefste kindje geboren in 2006 win ik natuurlijk op m'n sloffen met lieve lieve Romme.
De allerleukste kindjes zijn geboren in de maand augustus en dan op een dag met een 4 erinquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:28 schreef kozakken het volgende:Ik hoor het al wel. Die award voor het liefste kindje gaat gewoon gelijk op naar alle lieve kindjes geboren in 2006.
Enne Jessie, lief groen meisje
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:32 schreef Ireth het volgende:
* Ireth gooit dan ook kindjes uit 2003 in de strijd
bij dat lijstuje awards wil ik graag ook nog de best gefilmde verwekkingquote:
De ergste Spammer award?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik hoop dat mijn fotospams van de afgelopen tijd overtuigend zijn geweest.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef nebelung het volgende:
Maar hoe werkt dit eigenlijk?
Straks moeten we dat invullen of zo en dan gaan iemand tellen?
Jaaaaaaaaaaa, ikke!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef jessie het volgende:
Ja dat doen Mel en ik, dus je snapt wel wie die awards gaan krijgen natuurlijk
Mijn engeltje is van 2006quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:34 schreef kozakken het volgende:MeNicole, heeeel slim bedacht
Ik wilde zeggen dat jij dan die van 2004 mag Bar, maar tja... Jonne is ook uit 2004. Dusse.. delen?(Dikke kus Bar, speciaal voor jou en de jouwen en je engeltje van 2004!)
Het maakt mij niet zo veel uit hoor allemaal, welke categorieen er zijn, alleen bepaalde categorieen spreken me minder aan. Het zijn OUD gerelateerde awards, gezien over het hele jaar, er is afgelopen jaar anders gepost dan de jaren ervoor. Ik vind het juist wel okay om nog eens goed naar de categorieen te kijken en te beoordelen of we deze dit jaar weer gaan doen, welke we weg laten en welke er bij komen. (Ik zie het niet als het wiel opnieuw uitvinden)quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:49 schreef Lois het volgende:
Moeten de categoriën zo anders dan vorig jaar dan? Wat was er mis met het lijstje van vorig jaar?
(zo zonde om steeds opnieuw het wiel opnieuw uit te vinden vind ik)
Hij/zij was eerst een lurker Lady-wrbquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
ik denk dat je de nieuwkomer award even moet aanpassen.
iemand die vanaf 2004 meepost kan ik niet echt een nieuwkomer noemen
www.OnsFonske.bequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:00 schreef melonovy het volgende:de leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind)
ik zing het liedje inmiddels al meequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:22 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
www.OnsFonske.be![]()
Geluid aanzetten.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zing het liedje inmiddels al mee
Mijn vader noemde mij altijd wijffie...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb toch zo'n hekel aan het woord wijffie.
ga er overigens wel vanuit dat jij het niet slecht bedoelt.
maar ooooo, wat heb ik daar een hekel aan
Dat muziekje krijg ik nooit. Heb 'm nu in IE geopend, nu doet ie het welquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:22 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
www.OnsFonske.be![]()
Geluid aanzetten.
ja, spijtig, in mozzila doet hij het ook niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:33 schreef reese.com het volgende:
[..]
Dat muziekje krijg ik nooit. Heb 'm nu in IE geopend, nu doet ie het welMagoe, in Firefox doet het deuntje het niet, jammer want het is een leuke toevoeging hoor ik nu
![]()
Ah Slaapmeisje, dit doet me zo denken aan een post van de vorige awards!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb mijn award voor dit jaar al binnen evenstar en ik mag hem in 2007 uitpakken
quote:Op zondag 4 december 2005 20:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat een leuke awards zeg! Daar zal vast een hoop werk in gezeten hebben! Ik neem mijn award met gemengde gevoelens in ontvangst. Natuurlijk is het fantastisch dat zoveel meiden mij een hart onder de riem steken met de nominatie, maar jammer dat het ook dit jaar weer niet is gelukt om zwanger te worden (vorig jaar had ik ook al deze award).
Alle andere winnaars ook van harte gefeliciteerd!
Deze plaatsvervangende campagne voor de meest memorabele zwangerschap heb je vast niet nodig maar moet je nou toch kijken man! Zo fijn dat je dadelijk echt een kindje krijgtquote:Op zondag 4 december 2005 20:41 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je die van 2006 dan niet...
Misschien zit de meest memorabele zwangerschap award er voor jou dan wel in...
![]()
Luchtbel, ik zit hier met tranen in mijn ogen jouw berichtje te lezenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:20 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ah Slaapmeisje, dit doet me zo denken aan een post van de vorige awards!
[..]
[..]
Deze plaatsvervangende campagne voor de meest memorabele zwangerschap heb je vast niet nodig maar moet je nou toch kijken man! Zo fijn dat je dadelijk echt een kindje krijgt
http://sarah.michaelplaza.nl vind ik ook wel een mooiequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:22 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
www.OnsFonske.be![]()
Geluid aanzetten.
Ja, en?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:00 schreef melonovy het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zo veel uit hoor allemaal, welke categorieen er zijn, alleen bepaalde categorieen spreken me minder aan .
Als die lurker/lurkster écht trouw lurkt, dan zouden we toch niet weten dat hij/zij bestaat?quote:Op woensdag 8 november 2006 01:02 schreef ayla1 het volgende:
En eh waar blijft "DE trouwste lurker/ster" award?
quote:Op woensdag 8 november 2006 09:19 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als die lurker/lurkster écht trouw lurkt, dan zouden we toch niet weten dat hij/zij bestaat?
* Ireth kucht...quote:Op woensdag 8 november 2006 08:47 schreef CrazyMoon het volgende:
[..]
http://sarah.michaelplaza.nl vind ik ook wel een mooie![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:07 schreef easy-going het volgende:
[..]
Willen alle lurkers zich bekend maken??
En dan zijn ze meteen afgevallen voor de award, want dan lurken ze niet meer
Goh, easy wat een verrassende reactie van jou!quote:Op woensdag 8 november 2006 09:09 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, en?
Omdat ze jou minder aanspreken moeten ze maar vervallen![]()
Altijd weer heerlijk die awards![]()
Proest!!quote:
Leuk, een categorie waarin ik ook mee kan doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:02 schreef ayla1 het volgende:
En eh waar blijft "DE trouwste lurker/ster" award?
En nee Lady-wrb ik kom nooit op rellen af of om te stoken.
En toch ga ik jou ook nomineren!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:05 schreef Icaä het volgende:
Nee moderatores, ik heb helemaal niks toe te voegen aan deze discussieEnge awards....
Dat is goed, dan ga ik jou ook nomineren!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En toch ga ik jou ook nomineren!
Weet je wel hoe spannend ik ben met een gewei opquote:Op woensdag 8 november 2006 14:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
wel een béétje spannend blijven
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:14 schreef Leah het volgende:
[..]
Weet je wel hoe spannend ik ben met een gewei op?
Volgens mij werd die award juist zo geïnterpreteerd, PM-girl.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:54 schreef PM-girl het volgende:
Naast de helpende hand award (als in troosten, ondersteunen ed volgens mij) misschien leuk om een award te doen voor degene die mensen helpen dmv dingen opzoeken enzo. Er zijn hier op OUD een aantal users die altijd raad weten en daar bijvoorbeeld linkjes over plaatsen.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:06 schreef dutchie het volgende:
LadySSSSS!!!! We kunnen weer schaamteloos campagne gaan voeren!
Ok, ik interpreteerde hem meer als emotionele ondersteuning, maar dan is het idd niet nodig!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Volgens mij werd die award juist zo geïnterpreteerd, PM-girl.
Hierbij wil ik mijn 'zusje' bedanken voor alle inspiratie en steunquote:Op woensdag 8 november 2006 19:50 schreef kozakken het volgende:
Jaaaa... maar hebben jullie deze site dan wel eens gezien.![]()
(Net bijgewerkt btw, heerlijk om uit al die foto's te kiezen!!)
Enne als ik geen award-win, wil ik in ieder geval genoemd worden in de dank-speeches![]()
(Waarvoor is dan even de grote vraag, moet ik toegeven
)
Voor mij wel!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik hoop dat mijn fotospams van de afgelopen tijd overtuigend zijn geweest.![]()
Met naam en toenaam dan toch wel?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:22 schreef Githa het volgende:
Geef eens een kliekjes overzicht dan, anders kan ik toch niet kiezen![]()
Ik dacht dat het één grote kliek wasquote:Op woensdag 8 november 2006 20:22 schreef Githa het volgende:
Geef eens een kliekjes overzicht dan, anders kan ik toch niet kiezen![]()
Is het toch ookquote:Op woensdag 8 november 2006 20:30 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ik dacht dat het één grote kliek was![]()
Nou als er onderling weer kliekjes blijken te zijn moet ik dat weten natuurlijk, niks interessantersquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:35 schreef lcicle het volgende:
Het zou gewoon een extra optie in het fotoboek moeten zijn.
Soort songfestival wordt het dan!!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:49 schreef easy-going het volgende:
Die kliekjes award is vrij simpel hoor, die kan je houden na de awards stemmingen.
Bij die stemmingen kan je een beetje zien hoe de kliekjesverhoudingen liggen.
Oja, en ik ben een kliekje metspuuglokje
en gisteravond was ik dronken, toen was ik ineens een kliekje metleah
![]()
Nuh hier spuit elf die nog niet jaren meedraait hier en dus bij iedereen naar de geschiedenis van de ziektebeelden enz. komt vragen.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:55 schreef Githa het volgende:
En de user die de meeste vragen stelt ben jij vast niet hoor![]()
Als ik genomineerd wordt kom ik dan in een kliekje?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:02 schreef Githa het volgende:
Newbies wordt dat vergeven Reesetenzij je die nominatie graag wil, dan wil ik mijn stem best aan je geven hoor
![]()
Je bent nu nog maar bij topje van de OUD-ijsberg hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 21:11 schreef reese.com het volgende:
Nooit geweten dat OUD zo ingewikkeld in elkaar zat![]()
Psies!quote:En dan zijn ze meteen afgevallen voor de award, want dan lurken ze niet meer
No Nickquote:Op woensdag 8 november 2006 21:34 schreef No Nick het volgende:
[..]Hallo, ik ben No Nick en ik lurk soms
[..]
Psies!
Bestaat het antikliekkliekje nog?
[..]
Antiekkliekje? Zo oud zijn we toch nog niet, of wel somsquote:Op woensdag 8 november 2006 21:34 schreef No Nick het volgende:
[..]Bestaat het antikliekkliekje nog?
Nóg zo'n fotoboek optie!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef reese.com het volgende:
[..]
Nuh hier spuit elf die nog niet jaren meedraait hier en dus bij iedereen naar de geschiedenis van de ziektebeelden enz. komt vragen.
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:48 schreef Icaä het volgende:
[..]
Antiekkliekje? Zo oud zijn we toch nog niet, of wel soms
Ach, je hebt ook users die gewoon de medische encyclopie van A tot Z volgen, en die op zichzelf en/of kind toepassenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef reese.com het volgende:
[..]
Nuh hier spuit elf die nog niet jaren meedraait hier en dus bij iedereen naar de geschiedenis van de ziektebeelden enz. komt vragen.
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:54 schreef Icaä het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook users die gewoon de medische encyclopie van A tot Z volgen, en die op zichzelf en/of kind toepassen
Voordeel voor ons is dat je dan weer het een en ander opsteekt van zeldzame ziektebeelden....
Maar dan heb je wél meer kans bij een kliekje te horen.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:54 schreef Icaä het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook users die gewoon de medische encyclopie van A tot Z volgen, en die op zichzelf en/of kind toepassen
Met jou praat ik niet, jij kliekt maar met jan en allemaalquote:
Is dat een nee?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef Icaä het volgende:
[..]
Met jou praat ik niet, jij kliekt maar met jan en allemaal
Spuuglokje, Leah, who's next
* Ireth kucht gewoon nog een keer...quote:Op woensdag 8 november 2006 10:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kucht...![]()
www.ireth.nl en link in onderschrift
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:20 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ah Slaapmeisje, dit doet me zo denken aan een post van de vorige awards!
[..]
quote:Op zondag 4 december 2005 20:41 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je die van 2006 dan niet...
Misschien zit de meest memorabele zwangerschap award er voor jou dan wel in...
Ha! Nou een stem van mij van dit jaar staat dus in ieder geval al vast.quote:Deze plaatsvervangende campagne voor de meest memorabele zwangerschap heb je vast niet nodig maar moet je nou toch kijken man! Zo fijn dat je dadelijk echt een kindje krijgt
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:48 schreef Icaä het volgende:
[..]
Antiekkliekje? Zo oud zijn we toch nog niet, of wel soms
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:54 schreef Icaä het volgende:
[..]
Voordeel voor ons is dat je dan weer het een en ander opsteekt van zeldzame ziektebeelden....
quote:Op donderdag 9 november 2006 08:47 schreef No Nick het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar saampies NoNicaakliekje zijn?
quote:Op donderdag 9 november 2006 08:56 schreef Belana het volgende:
easy, ik ben nog zoekende...
Humpffff, ik post ffies niet en huppekeeeeeee mevrouw vliegt in de armen van een of ander vaag kliekje en is mij schijnbaar totaal vergetenquote:Op donderdag 9 november 2006 08:55 schreef easy-going het volgende:
![]()
Laat jij me nu ook al in de steek?
Oooo, dus je was me niet vergetenquote:Op donderdag 9 november 2006 09:19 schreef No Nick het volgende:
[..]
Humpffff, ik post ffies niet en huppekeeeeeee mevrouw vliegt in de armen van een of ander vaag kliekje en is mij schijnbaar totaal vergeten
Uit het oog uit het hart is wel errug easy bij jou huh?
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
* easy-going is zich aardig in de nesten aan het werken .... kan je ook bij meerdere kliekjes horen?
Ben je...?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef easy-going het volgende:
Oooo, dus je was me niet vergeten
Wat een misverstand toch weer, maarja, ik zit een beetje in mijn labiele periode![]()
*melodramatische OUDmode*quote:Zullen we dan .......![]()
quote:* easy-going is zich aardig in de nesten aan het werken .... kan je ook bij meerdere kliekjes horen?
en dit danquote:Op donderdag 9 november 2006 16:03 schreef No Nick het volgende:
Tis hunnie of ikke
Kiezen maar niet delen
Jij en ik tegen de rest van hullie
Jij begonquote:Op donderdag 9 november 2006 08:47 schreef No Nick het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar saampies NoNicaakliekje zijn?
*ZUCHT*quote:Op donderdag 9 november 2006 16:11 schreef easy-going het volgende:
en dit dan![]()
Jij begon(wat een stomme smilie is dat)
DUTSJ!quote:
Bedoel jequote:Ik krijg ineens een flashback; heb jij nog een emmertje en een schepje?
Ja maar, ja maar .... en spuuglokjequote:
Ja jeeeetje hee, gaat wel een druk kliekje worden zoquote:Op donderdag 9 november 2006 22:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar .... en spuuglokjeen leah
dan
![]()
een NoEasyIcaameteenspuuglokleahkiekje, dan maar![]()
Oh ik mag er niet bij?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:25 schreef No Nick het volgende:
[..]
Ja jeeeetje hee, gaat wel een druk kliekje worden zo
Ik denk dat ik maar gewoon AntiKliek blijf
Nou ja kijk, jij en Leah dan nog maar verder niemeer hoor want anders kennik het niet meer bijhouden allemaalquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh ik mag er niet bij?Gelukkig heb ik dan nog een ander kliekje met M@x.
Oh wacht, daar zat Easy ook in! Ik hou het ff niet meer bij!
![]()
thanks!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
TT ff aangepast en andere sticky gemaakt.
En dat heb ik met alles. Stem gewoon bij alles op mezelfquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gewoon nog wat topics door zitten nemen.
Maar sommige dingen weet ik echt niet.
Die bevallingsverhalen?Er zitten zoveel tranentrekkers tussen enzo.
![]()
Ik kan niet kiezen hoor.
Ireth... bedoel je niet Snakelady?quote:
ow kut.. jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ireth... bedoel je niet Snakelady?![]()
En toevallig zaten deze eergisteren in mijn mailbox, dus ik kom campagne voerenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:47 schreef LadyS het volgende:
[..]
Mag ik de foto's van mijn 1e zwangerschap gebruiken?![]()
Heb er van deze niet zoveel
Ik heb medelijden met degene die moeten tellen bij de "algemene" FOK!award topicsquote:
nee, dat laten we heel officieel door de mods doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:21 schreef Lois het volgende:
Ja wie gaat er eigenlijk tellen? Mel & Jessie?
Door de OUD-mods, of door de mods in OUD?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:35 schreef melonovy het volgende:
[..]
nee, dat laten we heel officieel door de mods doen
Ja graag!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:42 schreef Ireth het volgende:
@Mel: ik wil wel eens wat voorbeeldjes gaan knutselen?
Och lieve Sugar tochquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:55 schreef Sugar het volgende:
Reese, ik moest huilen van je troostje. Wat lief gezegd en treffend ook.![]()
Ik zat me al helemaal te verkneukelen op die award en nu is ie weg (zomaar plots ineens)quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:10 schreef livelink het volgende:
Toch wel jammer. Had Slaapmeisje dit jaar eindelijk de langverwachte award voor de meest memorabele zwangerschap kunnen winnen, is hij verdwenen als categorie![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is nog niet te laat, stem op de meest memorabele zwangerschap!
Wees opstandig en voeg hem toe in je lijstje.
Kom op jongens en meisjes, burgerlijke ongehoorzaamheid enzo
Done!quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ook donequote:Op zaterdag 11 november 2006 12:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Staat erbij!quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Juist, dat van Maria was ook mooi. Maar ik hou het bij Sjak.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:11 schreef Brighteyes het volgende:
Sjak en Jetske hebben bruin retro, Sugar en Maria knalroze.
Ik heb me van de 1-persoon regel niets aangetrokkenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:27 schreef PM-girl het volgende:
He, ik sta bij een aantal mensen in het lijstje! Wat lief van jullie! Waarom mag je ook maar op 1 persoon stemmen? Nu voel ik me direct schuldig.... Ik vind zoveel mensen lief hier!
Ik was toen niet genoeg ingeburgerd om nu te weten waar het precies over gaat.. En aangezien ik nieuwsgierig ben vraag ik gewoon wat jouw aandeel was?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:50 schreef m@x het volgende:
Oh ja, ik was enigszins verrast door de nominaties bij de anti-award. Vooral omdat mensen die me destijds de volle laag gaven over wat ik had gedaan nu juist die persoon nomineren. Zo, dat wilde ik nog even kwijt
sttttttttttttttttt, daar mogen we niet meer over praten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:21 schreef jessie het volgende:
Renzell had toch nog contact met daantjebanaantje na dat gedoe?
Heb jij daar ooit nog iets over gehoord Renzell?
Die award kan je haast niet meer ontgaan he?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:49 schreef Vicky het volgende:
is grootste spammer positief of negatief?
Ik had het nog helemaal niet gezien!quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:50 schreef m@x het volgende:Oh ja, ik was enigszins verrast door de nominaties bij de anti-award. Vooral omdat mensen die me destijds de volle laag gaven over wat ik had gedaan nu juist die persoon nomineren. Zo, dat wilde ik nog even kwijt
Dat is denk ik omdat mensen toch dingen vergeten, ik had hier ook nooit meer aan gedacht bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:12 schreef lcicle het volgende:
Wat ik altijd zo typisch vind is dat wanneer 1 iemand een bepaald persoon nomineert, die vervolgens in bijna alle lijstjes terug komt. Zo ook met Daanbanaan. (want daar gaat het toch om?)
je hebt hem verdiend gewoon m@x!quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:50 schreef m@x het volgende:
Wow, wat een hoop nominaties heb ik gekregen zegIk word er gewoon een beetje verlegen van.
[lobby-mode]Woensdagavond ga ik Kai's lampje afmaken en dan begin ik aan een tafeltje wat bij Kai's stoeltje past en ik heb nog veeeeeeeeeeel meer plannetjes[/lobby-mode]
Oh ja, ik was enigszins verrast door de nominaties bij de anti-award. Vooral omdat mensen die me destijds de volle laag gaven over wat ik had gedaan nu juist die persoon nomineren. Zo, dat wilde ik nog even kwijt
Ja, dat snap ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is denk ik omdat mensen toch dingen vergeten, ik had hier ook nooit meer aan gedacht bijvoorbeeld.
En als je dan toch niks anders weet te verzinnen vul je snel datgene wat een ander heeft in. Zo van 'Oh ja! Idd!'.
Weet je dat ik echt geprobeerd heb me daar niets van aan te trekken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:12 schreef lcicle het volgende:
Wat ik altijd zo typisch vind is dat wanneer 1 iemand een bepaald persoon nomineert, die vervolgens in bijna alle lijstjes terug komt. Zo ook met Daanbanaan. (want daar gaat het toch om?)
Nou, wat mij betreft is het niet taboe hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:39 schreef m@x het volgende:
Ik was het niet vergeten hoor BE. En ik heb ook niks gemist, Jessie. Alleen steeds al er iemand over begon dan werd er heel snel overheen gepraat alsof het onderwerp taboe is ofzo. Ik heb er bewust niks van gezegd en ik heb haar bewust ook niet genomineerd voor de anti-award omdat ik geen zin had om opnieuw de volle laag te krijgen, maar nu er zelfs mensen die destijds zo boos op mij waren haar nomineren kan ik het ook niet laten om er wat van te zeggen. Ik vind het allemaal een beetje ironisch ofzo.
En mijn superdikke roze babyskipakquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:33 schreef Leah het volgende:
Nou, wat mij betreft is het niet taboe hoor. Dat we genaaid zijn is wel duidelijk, maar ik wil het zo graag zeker wèten. Dat ik genaaid ben
. En waar mijn mooie reiswiegje nou is
.
Was een goede les iig, ik denk altijd dat ik zo'n cynisch mens ben.
Dat heb ik dus ook. En ik had alleen wat kleertjes en flesjes gestuurd...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:33 schreef Leah het volgende:
[..]
Nou, wat mij betreft is het niet taboe hoor. Dat we genaaid zijn is wel duidelijk, maar ik wil het zo graag zeker wèten. Dat ik genaaid ben
. En waar mijn mooie reiswiegje nou is
.
Was een goede les iig, ik denk altijd dat ik zo'n cynisch mens ben.
kijk, das goed nieuwsquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:38 schreef Spuuglokje het volgende:
't Is misschien gek, maar juist door dat gedoe kwam ik erachter dat het zo goed kli(e)kt met M@x!
nee, dat niet. maar ze had in die tijd goed contact met een aantal mensen en dat is ook gestopt ineens, terwijl die mensen niets negatiefs hadden gedaan of gezegd. en dat is toch raar niet?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:39 schreef Bass-Miss het volgende:
Maar is het al uitgekomen dan? misschien laat ze zich gewoon niet meer zien door de beschuldigingen hier? Of heb ik dat gemist?
m@x heeft toen onder de Sinterkloon een aantal dingen over Daanbanaantje gepost om mensen te waarschuwen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:50 schreef lcicle het volgende:
En m@x heeft die actie toen opgezet? Want ik snap haar aandeel nog steeds niet
zoeken op topics geopend door 'Sinterkloon' levert dit op
Overigens, mijn eerste nominatie door Martineke, als hormonster...quote:Op zondag 12 november 2006 10:49 schreef Moonah het volgende:
Goh, het is wel erg leuk om genomineerd te worden...
quote:Op zondag 12 november 2006 10:41 schreef Ireth het volgende:
Om nog even lekker na te borrelen.. ik ben er (mede dankzij Google!) 99,9% zeker van dat Daanbanaan niet in The USA zit!
He verdorie ging net zo lekkerquote:Op zondag 12 november 2006 13:33 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg zojuist door via een anonieme maar betrouwbare bron dat hun vertrek pas na die datum gepland stond... ik was er heilig van overtuigd er voor....
Mijn theorie wordt ernstig ondermijnd nu![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, dat heb ik geloof ik gemist. Maar wat een mooi gebaar van jullie en de posters in OUD!quote:Op zondag 12 november 2006 15:07 schreef Phluphy. het volgende:
Het bewijs: de opbrengst van de inzamelingaktie voor de Danyel-schommel voor Kempenhaeghe.
Toen gaven jullie niet eens spulletjes weg, maar echte, klinkende munt. Zomaar, aan iemand die (de meesten van jullie) nooit gezien hebben. Heel bijzonder, toch?![]()
![]()
Fijn dat je het leuk vindt. Je verdient hem wat mij betreft echt.quote:Op zondag 12 november 2006 16:03 schreef Githa het volgende:
en ik heb weer een helpende hand nominatie gekregenik had helemaal niet het idee dat ik zo'n helpende hand was maar ik vind het zo leuk dat mensen dat vinden
echt super
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |