Ik zat me al helemaal te verkneukelen op die award en nu is ie weg (zomaar plots ineens)quote:Op zaterdag 11 november 2006 08:10 schreef livelink het volgende:
Toch wel jammer. Had Slaapmeisje dit jaar eindelijk de langverwachte award voor de meest memorabele zwangerschap kunnen winnen, is hij verdwenen als categorie![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is nog niet te laat, stem op de meest memorabele zwangerschap!
Wees opstandig en voeg hem toe in je lijstje.
Kom op jongens en meisjes, burgerlijke ongehoorzaamheid enzo
Done!quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ook donequote:Op zaterdag 11 november 2006 12:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Staat erbij!quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:15 schreef Slaapmeisje het volgende:
Juist, dat van Maria was ook mooi. Maar ik hou het bij Sjak.quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:11 schreef Brighteyes het volgende:
Sjak en Jetske hebben bruin retro, Sugar en Maria knalroze.
Ik heb me van de 1-persoon regel niets aangetrokkenquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:27 schreef PM-girl het volgende:
He, ik sta bij een aantal mensen in het lijstje! Wat lief van jullie! Waarom mag je ook maar op 1 persoon stemmen? Nu voel ik me direct schuldig.... Ik vind zoveel mensen lief hier!
Ik was toen niet genoeg ingeburgerd om nu te weten waar het precies over gaat.. En aangezien ik nieuwsgierig ben vraag ik gewoon wat jouw aandeel was?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:50 schreef m@x het volgende:
Oh ja, ik was enigszins verrast door de nominaties bij de anti-award. Vooral omdat mensen die me destijds de volle laag gaven over wat ik had gedaan nu juist die persoon nomineren. Zo, dat wilde ik nog even kwijt
sttttttttttttttttt, daar mogen we niet meer over praten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:21 schreef jessie het volgende:
Renzell had toch nog contact met daantjebanaantje na dat gedoe?
Heb jij daar ooit nog iets over gehoord Renzell?
Die award kan je haast niet meer ontgaan he?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:49 schreef Vicky het volgende:
is grootste spammer positief of negatief?
Ik had het nog helemaal niet gezien!quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:50 schreef m@x het volgende:Oh ja, ik was enigszins verrast door de nominaties bij de anti-award. Vooral omdat mensen die me destijds de volle laag gaven over wat ik had gedaan nu juist die persoon nomineren. Zo, dat wilde ik nog even kwijt
Dat is denk ik omdat mensen toch dingen vergeten, ik had hier ook nooit meer aan gedacht bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:12 schreef lcicle het volgende:
Wat ik altijd zo typisch vind is dat wanneer 1 iemand een bepaald persoon nomineert, die vervolgens in bijna alle lijstjes terug komt. Zo ook met Daanbanaan. (want daar gaat het toch om?)
je hebt hem verdiend gewoon m@x!quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:50 schreef m@x het volgende:
Wow, wat een hoop nominaties heb ik gekregen zegIk word er gewoon een beetje verlegen van.
[lobby-mode]Woensdagavond ga ik Kai's lampje afmaken en dan begin ik aan een tafeltje wat bij Kai's stoeltje past en ik heb nog veeeeeeeeeeel meer plannetjes[/lobby-mode]
Oh ja, ik was enigszins verrast door de nominaties bij de anti-award. Vooral omdat mensen die me destijds de volle laag gaven over wat ik had gedaan nu juist die persoon nomineren. Zo, dat wilde ik nog even kwijt
Ja, dat snap ikquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is denk ik omdat mensen toch dingen vergeten, ik had hier ook nooit meer aan gedacht bijvoorbeeld.
En als je dan toch niks anders weet te verzinnen vul je snel datgene wat een ander heeft in. Zo van 'Oh ja! Idd!'.
Weet je dat ik echt geprobeerd heb me daar niets van aan te trekken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:12 schreef lcicle het volgende:
Wat ik altijd zo typisch vind is dat wanneer 1 iemand een bepaald persoon nomineert, die vervolgens in bijna alle lijstjes terug komt. Zo ook met Daanbanaan. (want daar gaat het toch om?)
Nou, wat mij betreft is het niet taboe hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:39 schreef m@x het volgende:
Ik was het niet vergeten hoor BE. En ik heb ook niks gemist, Jessie. Alleen steeds al er iemand over begon dan werd er heel snel overheen gepraat alsof het onderwerp taboe is ofzo. Ik heb er bewust niks van gezegd en ik heb haar bewust ook niet genomineerd voor de anti-award omdat ik geen zin had om opnieuw de volle laag te krijgen, maar nu er zelfs mensen die destijds zo boos op mij waren haar nomineren kan ik het ook niet laten om er wat van te zeggen. Ik vind het allemaal een beetje ironisch ofzo.
En mijn superdikke roze babyskipakquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:33 schreef Leah het volgende:
Nou, wat mij betreft is het niet taboe hoor. Dat we genaaid zijn is wel duidelijk, maar ik wil het zo graag zeker wèten. Dat ik genaaid ben
. En waar mijn mooie reiswiegje nou is
.
Was een goede les iig, ik denk altijd dat ik zo'n cynisch mens ben.
Dat heb ik dus ook. En ik had alleen wat kleertjes en flesjes gestuurd...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:33 schreef Leah het volgende:
[..]
Nou, wat mij betreft is het niet taboe hoor. Dat we genaaid zijn is wel duidelijk, maar ik wil het zo graag zeker wèten. Dat ik genaaid ben
. En waar mijn mooie reiswiegje nou is
.
Was een goede les iig, ik denk altijd dat ik zo'n cynisch mens ben.
kijk, das goed nieuwsquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:38 schreef Spuuglokje het volgende:
't Is misschien gek, maar juist door dat gedoe kwam ik erachter dat het zo goed kli(e)kt met M@x!
nee, dat niet. maar ze had in die tijd goed contact met een aantal mensen en dat is ook gestopt ineens, terwijl die mensen niets negatiefs hadden gedaan of gezegd. en dat is toch raar niet?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:39 schreef Bass-Miss het volgende:
Maar is het al uitgekomen dan? misschien laat ze zich gewoon niet meer zien door de beschuldigingen hier? Of heb ik dat gemist?
m@x heeft toen onder de Sinterkloon een aantal dingen over Daanbanaantje gepost om mensen te waarschuwen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:50 schreef lcicle het volgende:
En m@x heeft die actie toen opgezet? Want ik snap haar aandeel nog steeds niet
zoeken op topics geopend door 'Sinterkloon' levert dit op
Overigens, mijn eerste nominatie door Martineke, als hormonster...quote:Op zondag 12 november 2006 10:49 schreef Moonah het volgende:
Goh, het is wel erg leuk om genomineerd te worden...
quote:Op zondag 12 november 2006 10:41 schreef Ireth het volgende:
Om nog even lekker na te borrelen.. ik ben er (mede dankzij Google!) 99,9% zeker van dat Daanbanaan niet in The USA zit!
He verdorie ging net zo lekkerquote:Op zondag 12 november 2006 13:33 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg zojuist door via een anonieme maar betrouwbare bron dat hun vertrek pas na die datum gepland stond... ik was er heilig van overtuigd er voor....
Mijn theorie wordt ernstig ondermijnd nu![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, dat heb ik geloof ik gemist. Maar wat een mooi gebaar van jullie en de posters in OUD!quote:Op zondag 12 november 2006 15:07 schreef Phluphy. het volgende:
Het bewijs: de opbrengst van de inzamelingaktie voor de Danyel-schommel voor Kempenhaeghe.
Toen gaven jullie niet eens spulletjes weg, maar echte, klinkende munt. Zomaar, aan iemand die (de meesten van jullie) nooit gezien hebben. Heel bijzonder, toch?![]()
![]()
Fijn dat je het leuk vindt. Je verdient hem wat mij betreft echt.quote:Op zondag 12 november 2006 16:03 schreef Githa het volgende:
en ik heb weer een helpende hand nominatie gekregenik had helemaal niet het idee dat ik zo'n helpende hand was maar ik vind het zo leuk dat mensen dat vinden
echt super
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |