Oooo, dus je was me niet vergetenquote:Op donderdag 9 november 2006 09:19 schreef No Nick het volgende:
[..]
Humpffff, ik post ffies niet en huppekeeeeeee mevrouw vliegt in de armen van een of ander vaag kliekje en is mij schijnbaar totaal vergeten
Uit het oog uit het hart is wel errug easy bij jou huh?
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
* easy-going is zich aardig in de nesten aan het werken .... kan je ook bij meerdere kliekjes horen?
Ben je...?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef easy-going het volgende:
Oooo, dus je was me niet vergeten
Wat een misverstand toch weer, maarja, ik zit een beetje in mijn labiele periode![]()
*melodramatische OUDmode*quote:Zullen we dan .......![]()
quote:* easy-going is zich aardig in de nesten aan het werken .... kan je ook bij meerdere kliekjes horen?
en dit danquote:Op donderdag 9 november 2006 16:03 schreef No Nick het volgende:
Tis hunnie of ikke
Kiezen maar niet delen
Jij en ik tegen de rest van hullie
Jij begonquote:Op donderdag 9 november 2006 08:47 schreef No Nick het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar saampies NoNicaakliekje zijn?
*ZUCHT*quote:Op donderdag 9 november 2006 16:11 schreef easy-going het volgende:
en dit dan![]()
Jij begon(wat een stomme smilie is dat)
DUTSJ!quote:
Bedoel jequote:Ik krijg ineens een flashback; heb jij nog een emmertje en een schepje?
Ja maar, ja maar .... en spuuglokjequote:
Ja jeeeetje hee, gaat wel een druk kliekje worden zoquote:Op donderdag 9 november 2006 22:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar .... en spuuglokjeen leah
dan
![]()
een NoEasyIcaameteenspuuglokleahkiekje, dan maar![]()
Oh ik mag er niet bij?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:25 schreef No Nick het volgende:
[..]
Ja jeeeetje hee, gaat wel een druk kliekje worden zo
Ik denk dat ik maar gewoon AntiKliek blijf
Nou ja kijk, jij en Leah dan nog maar verder niemeer hoor want anders kennik het niet meer bijhouden allemaalquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh ik mag er niet bij?Gelukkig heb ik dan nog een ander kliekje met M@x.
Oh wacht, daar zat Easy ook in! Ik hou het ff niet meer bij!
![]()
thanks!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
TT ff aangepast en andere sticky gemaakt.
En dat heb ik met alles. Stem gewoon bij alles op mezelfquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gewoon nog wat topics door zitten nemen.
Maar sommige dingen weet ik echt niet.
Die bevallingsverhalen?Er zitten zoveel tranentrekkers tussen enzo.
![]()
Ik kan niet kiezen hoor.
Ireth... bedoel je niet Snakelady?quote:
ow kut.. jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ireth... bedoel je niet Snakelady?![]()
En toevallig zaten deze eergisteren in mijn mailbox, dus ik kom campagne voerenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:47 schreef LadyS het volgende:
[..]
Mag ik de foto's van mijn 1e zwangerschap gebruiken?![]()
Heb er van deze niet zoveel
Ik heb medelijden met degene die moeten tellen bij de "algemene" FOK!award topicsquote:
nee, dat laten we heel officieel door de mods doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:21 schreef Lois het volgende:
Ja wie gaat er eigenlijk tellen? Mel & Jessie?
Door de OUD-mods, of door de mods in OUD?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:35 schreef melonovy het volgende:
[..]
nee, dat laten we heel officieel door de mods doen
Ja graag!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:42 schreef Ireth het volgende:
@Mel: ik wil wel eens wat voorbeeldjes gaan knutselen?
Och lieve Sugar tochquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:55 schreef Sugar het volgende:
Reese, ik moest huilen van je troostje. Wat lief gezegd en treffend ook.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |