Met naam en toenaam dan toch wel?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:22 schreef Githa het volgende:
Geef eens een kliekjes overzicht dan, anders kan ik toch niet kiezen![]()
Ik dacht dat het één grote kliek wasquote:Op woensdag 8 november 2006 20:22 schreef Githa het volgende:
Geef eens een kliekjes overzicht dan, anders kan ik toch niet kiezen![]()
Is het toch ookquote:Op woensdag 8 november 2006 20:30 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ik dacht dat het één grote kliek was![]()
Nou als er onderling weer kliekjes blijken te zijn moet ik dat weten natuurlijk, niks interessantersquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:35 schreef lcicle het volgende:
Het zou gewoon een extra optie in het fotoboek moeten zijn.
Soort songfestival wordt het dan!!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:49 schreef easy-going het volgende:
Die kliekjes award is vrij simpel hoor, die kan je houden na de awards stemmingen.
Bij die stemmingen kan je een beetje zien hoe de kliekjesverhoudingen liggen.
Oja, en ik ben een kliekje metspuuglokje
en gisteravond was ik dronken, toen was ik ineens een kliekje metleah
![]()
Nuh hier spuit elf die nog niet jaren meedraait hier en dus bij iedereen naar de geschiedenis van de ziektebeelden enz. komt vragen.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:55 schreef Githa het volgende:
En de user die de meeste vragen stelt ben jij vast niet hoor![]()
Als ik genomineerd wordt kom ik dan in een kliekje?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:02 schreef Githa het volgende:
Newbies wordt dat vergeven Reesetenzij je die nominatie graag wil, dan wil ik mijn stem best aan je geven hoor
![]()
Je bent nu nog maar bij topje van de OUD-ijsberg hoorquote:Op woensdag 8 november 2006 21:11 schreef reese.com het volgende:
Nooit geweten dat OUD zo ingewikkeld in elkaar zat![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:07 schreef easy-going het volgende:
Willen alle lurkers zich bekend maken??
Psies!quote:En dan zijn ze meteen afgevallen voor de award, want dan lurken ze niet meer
No Nickquote:Op woensdag 8 november 2006 21:34 schreef No Nick het volgende:
[..]Hallo, ik ben No Nick en ik lurk soms
[..]
Psies!
Bestaat het antikliekkliekje nog?
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:07 schreef easy-going het volgende:
[..]
Willen alle lurkers zich bekend maken??
Antiekkliekje? Zo oud zijn we toch nog niet, of wel somsquote:Op woensdag 8 november 2006 21:34 schreef No Nick het volgende:
[..]Bestaat het antikliekkliekje nog?
Nóg zo'n fotoboek optie!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef reese.com het volgende:
[..]
Nuh hier spuit elf die nog niet jaren meedraait hier en dus bij iedereen naar de geschiedenis van de ziektebeelden enz. komt vragen.
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:48 schreef Icaä het volgende:
[..]
Antiekkliekje? Zo oud zijn we toch nog niet, of wel soms
Ach, je hebt ook users die gewoon de medische encyclopie van A tot Z volgen, en die op zichzelf en/of kind toepassenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef reese.com het volgende:
[..]
Nuh hier spuit elf die nog niet jaren meedraait hier en dus bij iedereen naar de geschiedenis van de ziektebeelden enz. komt vragen.
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:54 schreef Icaä het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook users die gewoon de medische encyclopie van A tot Z volgen, en die op zichzelf en/of kind toepassen
Voordeel voor ons is dat je dan weer het een en ander opsteekt van zeldzame ziektebeelden....
Maar dan heb je wél meer kans bij een kliekje te horen.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:54 schreef Icaä het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook users die gewoon de medische encyclopie van A tot Z volgen, en die op zichzelf en/of kind toepassen
Met jou praat ik niet, jij kliekt maar met jan en allemaalquote:
Is dat een nee?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef Icaä het volgende:
[..]
Met jou praat ik niet, jij kliekt maar met jan en allemaal
Spuuglokje, Leah, who's next
* Ireth kucht gewoon nog een keer...quote:Op woensdag 8 november 2006 10:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth kucht...![]()
www.ireth.nl en link in onderschrift
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:20 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ah Slaapmeisje, dit doet me zo denken aan een post van de vorige awards!
[..]
quote:Op zondag 4 december 2005 20:41 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je die van 2006 dan niet...
Misschien zit de meest memorabele zwangerschap award er voor jou dan wel in...
Ha! Nou een stem van mij van dit jaar staat dus in ieder geval al vast.quote:Deze plaatsvervangende campagne voor de meest memorabele zwangerschap heb je vast niet nodig maar moet je nou toch kijken man! Zo fijn dat je dadelijk echt een kindje krijgt
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:48 schreef Icaä het volgende:
[..]
Antiekkliekje? Zo oud zijn we toch nog niet, of wel soms
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:54 schreef Icaä het volgende:
[..]
Voordeel voor ons is dat je dan weer het een en ander opsteekt van zeldzame ziektebeelden....
quote:Op donderdag 9 november 2006 08:47 schreef No Nick het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar saampies NoNicaakliekje zijn?
quote:Op donderdag 9 november 2006 08:56 schreef Belana het volgende:
easy, ik ben nog zoekende...
Humpffff, ik post ffies niet en huppekeeeeeee mevrouw vliegt in de armen van een of ander vaag kliekje en is mij schijnbaar totaal vergetenquote:Op donderdag 9 november 2006 08:55 schreef easy-going het volgende:
![]()
Laat jij me nu ook al in de steek?
Oooo, dus je was me niet vergetenquote:Op donderdag 9 november 2006 09:19 schreef No Nick het volgende:
[..]
Humpffff, ik post ffies niet en huppekeeeeeee mevrouw vliegt in de armen van een of ander vaag kliekje en is mij schijnbaar totaal vergeten
Uit het oog uit het hart is wel errug easy bij jou huh?
quote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef easy-going het volgende:
[..]
* easy-going is zich aardig in de nesten aan het werken .... kan je ook bij meerdere kliekjes horen?
Ben je...?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:42 schreef easy-going het volgende:
Oooo, dus je was me niet vergeten
Wat een misverstand toch weer, maarja, ik zit een beetje in mijn labiele periode![]()
*melodramatische OUDmode*quote:Zullen we dan .......![]()
quote:* easy-going is zich aardig in de nesten aan het werken .... kan je ook bij meerdere kliekjes horen?
en dit danquote:Op donderdag 9 november 2006 16:03 schreef No Nick het volgende:
Tis hunnie of ikke
Kiezen maar niet delen
Jij en ik tegen de rest van hullie
Jij begonquote:Op donderdag 9 november 2006 08:47 schreef No Nick het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar saampies NoNicaakliekje zijn?
*ZUCHT*quote:Op donderdag 9 november 2006 16:11 schreef easy-going het volgende:
en dit dan![]()
Jij begon(wat een stomme smilie is dat)
DUTSJ!quote:
Bedoel jequote:Ik krijg ineens een flashback; heb jij nog een emmertje en een schepje?
Ja maar, ja maar .... en spuuglokjequote:
Ja jeeeetje hee, gaat wel een druk kliekje worden zoquote:Op donderdag 9 november 2006 22:08 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar .... en spuuglokjeen leah
dan
![]()
een NoEasyIcaameteenspuuglokleahkiekje, dan maar![]()
Oh ik mag er niet bij?quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:25 schreef No Nick het volgende:
[..]
Ja jeeeetje hee, gaat wel een druk kliekje worden zo
Ik denk dat ik maar gewoon AntiKliek blijf
Nou ja kijk, jij en Leah dan nog maar verder niemeer hoor want anders kennik het niet meer bijhouden allemaalquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:57 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oh ik mag er niet bij?Gelukkig heb ik dan nog een ander kliekje met M@x.
Oh wacht, daar zat Easy ook in! Ik hou het ff niet meer bij!
![]()
thanks!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
TT ff aangepast en andere sticky gemaakt.
En dat heb ik met alles. Stem gewoon bij alles op mezelfquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gewoon nog wat topics door zitten nemen.
Maar sommige dingen weet ik echt niet.
Die bevallingsverhalen?Er zitten zoveel tranentrekkers tussen enzo.
![]()
Ik kan niet kiezen hoor.
Ireth... bedoel je niet Snakelady?quote:
ow kut.. jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ireth... bedoel je niet Snakelady?![]()
En toevallig zaten deze eergisteren in mijn mailbox, dus ik kom campagne voerenquote:Op woensdag 8 november 2006 15:47 schreef LadyS het volgende:
[..]
Mag ik de foto's van mijn 1e zwangerschap gebruiken?![]()
Heb er van deze niet zoveel
Ik heb medelijden met degene die moeten tellen bij de "algemene" FOK!award topicsquote:
nee, dat laten we heel officieel door de mods doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:21 schreef Lois het volgende:
Ja wie gaat er eigenlijk tellen? Mel & Jessie?
Door de OUD-mods, of door de mods in OUD?quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:35 schreef melonovy het volgende:
[..]
nee, dat laten we heel officieel door de mods doen
Ja graag!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:42 schreef Ireth het volgende:
@Mel: ik wil wel eens wat voorbeeldjes gaan knutselen?
Och lieve Sugar tochquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:55 schreef Sugar het volgende:
Reese, ik moest huilen van je troostje. Wat lief gezegd en treffend ook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |