Mag alleen LadyS campagne voeren? Nou hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:06 schreef dutchie het volgende:
LadySSSSS!!!! We kunnen weer schaamteloos campagne gaan voeren!
jij hoeft niet campagne voerenquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Mag alleen LadyS campagne voeren? Nou hoor![]()
Zo is datquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb mijn award voor dit jaar al binnen evenstar en ik mag hem in 2007 uitpakken
Kheb geen flauw idee meer wat er op stondquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:49 schreef Lois het volgende:
Moeten de categoriën zo anders dan vorig jaar dan? Wat was er mis met het lijstje van vorig jaar?
(zo zonde om steeds opnieuw het wiel opnieuw uit te vinden vind ik)
quote:Op maandag 14 november 2005 22:23 schreef _evenstar_ het volgende:
*tromgeroffel*
in de categorie familiekiekjes:
- leukste foto award
- leukste filmpje award
- leukste kids uit een gezin
- Fokalienaward
in de categorie meningen over users
- De blooper award
- De pittigste papa award ( liefste/eerlijkste/ komiscte etc.. mannelijke user)
- De pittigste mama award ( liefste/eerlijkste/komischte etc... vrouwelijke user)
- De grootste reldel
- Het zwarte schaap award ( kots hier voor het laatst iemand uit)
in de categorie herinnert u deze nog:
- De meest memorabele bevalling award
- Meest memorabele topic/post award
- meest memorabele zwangerschap award
- meest memorabele buik award
in de categorie creativiteit:
- De helpende hand award Voor degene die telkens klaar staat voor een ander.
- Leukste user icoon award
- De treffendste signature award
- voor de crea-bea award
in de categorie overig, maar zeker niet minder waardevol:
- beste MOD award
- De grote geduld award Voor diegene die al erg lang
wacht op een kindje...
- Troost award ( voor diegene van wie jij denkt dat die echt een award verdient)
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:12 schreef jessie het volgende:
Moeten we die net als t peutertopic ook gaan scheiden slaapmeisje.
Reldellen 18 tot 25 jaar reldellen 25 tot 30 jaarenz enz![]()
![]()
Dan kies ik lekker eigenwijs tóch voor BEquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:13 schreef kozakken het volgende:
Btw: Er zijn momenteel twee (officiele) modjes, moeten we daar nu echt uit gaan kiezen?![]()
Dus als je 25 bent mag je overal rellenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:12 schreef jessie het volgende:
Moeten we die net als t peutertopic ook gaan scheiden slaapmeisje.
Reldellen 18 tot 25 jaar reldellen 25 tot 30 jaarenz enz![]()
![]()
Tsssquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:11 schreef kozakken het volgende:
Enne liefste kindje geboren in 2006 win ik natuurlijk op m'n sloffen met lieve lieve Romme.
De allerleukste kindjes zijn geboren in de maand augustus en dan op een dag met een 4 erinquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:28 schreef kozakken het volgende:Ik hoor het al wel. Die award voor het liefste kindje gaat gewoon gelijk op naar alle lieve kindjes geboren in 2006.
Enne Jessie, lief groen meisje
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:32 schreef Ireth het volgende:
* Ireth gooit dan ook kindjes uit 2003 in de strijd
bij dat lijstuje awards wil ik graag ook nog de best gefilmde verwekkingquote:
De ergste Spammer award?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik hoop dat mijn fotospams van de afgelopen tijd overtuigend zijn geweest.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef nebelung het volgende:
Maar hoe werkt dit eigenlijk?
Straks moeten we dat invullen of zo en dan gaan iemand tellen?
Jaaaaaaaaaaa, ikke!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef jessie het volgende:
Ja dat doen Mel en ik, dus je snapt wel wie die awards gaan krijgen natuurlijk
Mijn engeltje is van 2006quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:34 schreef kozakken het volgende:MeNicole, heeeel slim bedacht
Ik wilde zeggen dat jij dan die van 2004 mag Bar, maar tja... Jonne is ook uit 2004. Dusse.. delen?(Dikke kus Bar, speciaal voor jou en de jouwen en je engeltje van 2004!)
Het maakt mij niet zo veel uit hoor allemaal, welke categorieen er zijn, alleen bepaalde categorieen spreken me minder aan. Het zijn OUD gerelateerde awards, gezien over het hele jaar, er is afgelopen jaar anders gepost dan de jaren ervoor. Ik vind het juist wel okay om nog eens goed naar de categorieen te kijken en te beoordelen of we deze dit jaar weer gaan doen, welke we weg laten en welke er bij komen. (Ik zie het niet als het wiel opnieuw uitvinden)quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:49 schreef Lois het volgende:
Moeten de categoriën zo anders dan vorig jaar dan? Wat was er mis met het lijstje van vorig jaar?
(zo zonde om steeds opnieuw het wiel opnieuw uit te vinden vind ik)
Hij/zij was eerst een lurker Lady-wrbquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:06 schreef lady-wrb het volgende:
ik denk dat je de nieuwkomer award even moet aanpassen.
iemand die vanaf 2004 meepost kan ik niet echt een nieuwkomer noemen
www.OnsFonske.bequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:00 schreef melonovy het volgende:de leukste kindersite award (=site gemaakt door ouder over/voor kind)
ik zing het liedje inmiddels al meequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:22 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
www.OnsFonske.be![]()
Geluid aanzetten.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zing het liedje inmiddels al mee
Mijn vader noemde mij altijd wijffie...quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb toch zo'n hekel aan het woord wijffie.
ga er overigens wel vanuit dat jij het niet slecht bedoelt.
maar ooooo, wat heb ik daar een hekel aan
Dat muziekje krijg ik nooit. Heb 'm nu in IE geopend, nu doet ie het welquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:22 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
www.OnsFonske.be![]()
Geluid aanzetten.
ja, spijtig, in mozzila doet hij het ook niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:33 schreef reese.com het volgende:
[..]
Dat muziekje krijg ik nooit. Heb 'm nu in IE geopend, nu doet ie het welMagoe, in Firefox doet het deuntje het niet, jammer want het is een leuke toevoeging hoor ik nu
![]()
Ah Slaapmeisje, dit doet me zo denken aan een post van de vorige awards!quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:47 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik heb mijn award voor dit jaar al binnen evenstar en ik mag hem in 2007 uitpakken
quote:Op zondag 4 december 2005 20:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wat een leuke awards zeg! Daar zal vast een hoop werk in gezeten hebben! Ik neem mijn award met gemengde gevoelens in ontvangst. Natuurlijk is het fantastisch dat zoveel meiden mij een hart onder de riem steken met de nominatie, maar jammer dat het ook dit jaar weer niet is gelukt om zwanger te worden (vorig jaar had ik ook al deze award).
Alle andere winnaars ook van harte gefeliciteerd!
Deze plaatsvervangende campagne voor de meest memorabele zwangerschap heb je vast niet nodig maar moet je nou toch kijken man! Zo fijn dat je dadelijk echt een kindje krijgtquote:Op zondag 4 december 2005 20:41 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je die van 2006 dan niet...
Misschien zit de meest memorabele zwangerschap award er voor jou dan wel in...
![]()
Luchtbel, ik zit hier met tranen in mijn ogen jouw berichtje te lezenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:20 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ah Slaapmeisje, dit doet me zo denken aan een post van de vorige awards!
[..]
[..]
Deze plaatsvervangende campagne voor de meest memorabele zwangerschap heb je vast niet nodig maar moet je nou toch kijken man! Zo fijn dat je dadelijk echt een kindje krijgt
http://sarah.michaelplaza.nl vind ik ook wel een mooiequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:22 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
www.OnsFonske.be![]()
Geluid aanzetten.
Ja, en?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:00 schreef melonovy het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zo veel uit hoor allemaal, welke categorieen er zijn, alleen bepaalde categorieen spreken me minder aan .
Als die lurker/lurkster écht trouw lurkt, dan zouden we toch niet weten dat hij/zij bestaat?quote:Op woensdag 8 november 2006 01:02 schreef ayla1 het volgende:
En eh waar blijft "DE trouwste lurker/ster" award?
quote:Op woensdag 8 november 2006 09:19 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als die lurker/lurkster écht trouw lurkt, dan zouden we toch niet weten dat hij/zij bestaat?
* Ireth kucht...quote:Op woensdag 8 november 2006 08:47 schreef CrazyMoon het volgende:
[..]
http://sarah.michaelplaza.nl vind ik ook wel een mooie![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 10:07 schreef easy-going het volgende:
[..]
Willen alle lurkers zich bekend maken??
En dan zijn ze meteen afgevallen voor de award, want dan lurken ze niet meer
Goh, easy wat een verrassende reactie van jou!quote:Op woensdag 8 november 2006 09:09 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, en?
Omdat ze jou minder aanspreken moeten ze maar vervallen![]()
Altijd weer heerlijk die awards![]()
Proest!!quote:
Leuk, een categorie waarin ik ook mee kan doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:02 schreef ayla1 het volgende:
En eh waar blijft "DE trouwste lurker/ster" award?
En nee Lady-wrb ik kom nooit op rellen af of om te stoken.
En toch ga ik jou ook nomineren!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:05 schreef Icaä het volgende:
Nee moderatores, ik heb helemaal niks toe te voegen aan deze discussieEnge awards....
Dat is goed, dan ga ik jou ook nomineren!quote:Op woensdag 8 november 2006 13:59 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En toch ga ik jou ook nomineren!
Weet je wel hoe spannend ik ben met een gewei opquote:Op woensdag 8 november 2006 14:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
wel een béétje spannend blijven
quote:Op woensdag 8 november 2006 14:14 schreef Leah het volgende:
[..]
Weet je wel hoe spannend ik ben met een gewei op?
Volgens mij werd die award juist zo geïnterpreteerd, PM-girl.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:54 schreef PM-girl het volgende:
Naast de helpende hand award (als in troosten, ondersteunen ed volgens mij) misschien leuk om een award te doen voor degene die mensen helpen dmv dingen opzoeken enzo. Er zijn hier op OUD een aantal users die altijd raad weten en daar bijvoorbeeld linkjes over plaatsen.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:06 schreef dutchie het volgende:
LadySSSSS!!!! We kunnen weer schaamteloos campagne gaan voeren!
Ok, ik interpreteerde hem meer als emotionele ondersteuning, maar dan is het idd niet nodig!quote:Op woensdag 8 november 2006 15:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Volgens mij werd die award juist zo geïnterpreteerd, PM-girl.
Hierbij wil ik mijn 'zusje' bedanken voor alle inspiratie en steunquote:Op woensdag 8 november 2006 19:50 schreef kozakken het volgende:
Jaaaa... maar hebben jullie deze site dan wel eens gezien.![]()
(Net bijgewerkt btw, heerlijk om uit al die foto's te kiezen!!)
Enne als ik geen award-win, wil ik in ieder geval genoemd worden in de dank-speeches![]()
(Waarvoor is dan even de grote vraag, moet ik toegeven
)
Voor mij wel!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik hoop dat mijn fotospams van de afgelopen tijd overtuigend zijn geweest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |