Overigens, mijn eerste nominatie door Martineke, als hormonster...quote:Op zondag 12 november 2006 10:49 schreef Moonah het volgende:
Goh, het is wel erg leuk om genomineerd te worden...
quote:Op zondag 12 november 2006 10:41 schreef Ireth het volgende:
Om nog even lekker na te borrelen.. ik ben er (mede dankzij Google!) 99,9% zeker van dat Daanbanaan niet in The USA zit!
He verdorie ging net zo lekkerquote:Op zondag 12 november 2006 13:33 schreef Ireth het volgende:
Ik krijg zojuist door via een anonieme maar betrouwbare bron dat hun vertrek pas na die datum gepland stond... ik was er heilig van overtuigd er voor....
Mijn theorie wordt ernstig ondermijnd nu![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, dat heb ik geloof ik gemist. Maar wat een mooi gebaar van jullie en de posters in OUD!quote:Op zondag 12 november 2006 15:07 schreef Phluphy. het volgende:
Het bewijs: de opbrengst van de inzamelingaktie voor de Danyel-schommel voor Kempenhaeghe.
Toen gaven jullie niet eens spulletjes weg, maar echte, klinkende munt. Zomaar, aan iemand die (de meesten van jullie) nooit gezien hebben. Heel bijzonder, toch?![]()
![]()
Fijn dat je het leuk vindt. Je verdient hem wat mij betreft echt.quote:Op zondag 12 november 2006 16:03 schreef Githa het volgende:
en ik heb weer een helpende hand nominatie gekregenik had helemaal niet het idee dat ik zo'n helpende hand was maar ik vind het zo leuk dat mensen dat vinden
echt super
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |