NOVAquote:Maandag 6 november, 22.15 - 22.50 (elke dag na het NOS Journaal, op Nederland 2)
Vanavond begint NOVA met een nieuwe serie Nederland Kiest-uitzendingen.
Tot en met 21 november zendt Nederland Kiest uit vanuit café Dudok in Den Haag waar steeds twee politici aan de tand gevoeld zullen worden over uiteenlopende thema's.
Vandaag de nummers twee van het CDA en de PvdA, Maxime Verhagen en Nebahat Albayrak.
Verder 'Ondertussen bij de buren', de dagelijkse compilatie van meest gênante of opmerkelijke fragmenten van politici op campagne, 'De straat', de visie van Joep Bertrams én natuurlijk de laatste Politieke Barometer.
Presentatie: Clairy Polak en Joost Karhof
de dagelijkse compilatie van meest gênante of opmerkelijke fragmenten van politici op campagnequote:Chatten aan de bar
Vanavond kunnen kijkers na afloop van de uitzending 'chatten aan de bar' met Maxime Verhagen en Nebahat Albayrak. De videochat vindt plaats op de gezamenlijke verkiezingsportal van NOVA en de NOS: Nederland Kiest 2006
quote:Op maandag 6 november 2006 17:56 schreef Tikorev het volgende:
Kijken of zij de neergaande trend van de PvdA weten te keren...
Nou, volgens mij gaat de PvdA bij onze rode NIPO-vrienden toch stijgen vandaag. Die meenden immers dat Bos het debat had gewonnen en SP-stemmers naar zijn partij haalde. Dus die moet vandaag stijgen, anders ontkrachten ze het eigen onderzoek van vrijdag.quote:Op maandag 6 november 2006 17:56 schreef Tikorev het volgende:
Kijken of zij de neergaande trend van de PvdA weten te keren...
idd, ik ben ook sceptisch. ik ga wel ff kijken toch.quote:Op maandag 6 november 2006 18:08 schreef Tikorev het volgende:
Als er pas na de uitzending gereageerd mag worden snap ik niet waarom je hier vier uur van te voren al een topic over opent.
Volgens mij hoef je het programma niet te zien om te weten wat de toon wordt. Dat kennen we uit voorgaande jaren nog wel.
Noem eens twee voorbeelden van die toon uit de voorgaande jaren.quote:Op maandag 6 november 2006 18:08 schreef Tikorev het volgende:
Volgens mij hoef je het programma niet te zien om te weten wat de toon wordt. Dat kennen we uit voorgaande jaren nog wel.
En ook een nieuwe barometer: de PvdA zal door de 'winst' in het debat wel weer groter zijn dan het CDA.quote:Op maandag 6 november 2006 18:42 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
idd, ik ben ook sceptisch. ik ga wel ff kijken toch.
Waarom is Nipo rood?quote:
Zijn er nu elke dag peilingen? Dat zou een stunt zijnquote:Op maandag 6 november 2006 18:06 schreef Momitsu het volgende:
Ben benieuwd of er al een debat effect zichtbaar zal zijn in de peilingen vanavond. Een shift in momentum zou ik zeer verwelkomen![]()
Omdat het mij al maanden opvalt dat de PvdA er in de NIPO-peiling altijd stukken beter voorstaat dan elders.quote:
Oh, Wilders scoorde bij NIPO hele lange tijd 8 zetels, bij NOVA maar 1 tot 2quote:Op maandag 6 november 2006 19:19 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Omdat het mij al maanden opvalt dat de PvdA er in de NIPO-peiling altijd stukken beter voorstaat dan elders.
Ach, allemaal van die kleine achterbakse dingen. Zoals met 'De Straat'. De ene dag een straat met allemaal hele normale mensen die bijna allemaal vertellen dat ze PvdA stemmen. Dag later: "We zijn vandaag naar typische VVD straat geweest." En dan zijn ze met hun camera ergens in Wassenaar naar de grootste van de grootste villawijk gegaan. Dat is net zo achterbaks als wanneer men enkel zwervers en werklozen, als 'typische linkse stemmers', voor de camera hadden getrokken die allemaal vertelden dat ze SP gingen stemmen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Noem eens twee voorbeelden van die toon uit de voorgaande jaren.
Joep Bertrams is inderdaad links te noemen. Doch is het gewoon niet leuk en kan het geschrapt worden.quote:Op maandag 6 november 2006 19:43 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Ach, allemaal van die kleine achterbakse dingen. Zoals met 'De Straat'. De ene dag een straat met allemaal hele normale mensen die bijna allemaal vertellen dat ze PvdA stemmen. Dag later: "We zijn vandaag naar typische VVD straat geweest." En dan zijn ze met hun camera ergens in Wassenaar naar de grootste van de grootste villawijk gegaan. Dat is net zo achterbaks als wanneer men enkel zwervers en werklozen, als 'typische linkse stemmers', voor de camera hadden getrokken die allemaal vertelden dat ze SP gingen stemmen.
En dan heb je natuurlijk altijd nog Joep Bertrams. 99% van zijn animaties over politiek zijn als links tot uiterst links te bestempelen.
misschien zijn de andere peilingen juist groenquote:Op maandag 6 november 2006 19:19 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Omdat het mij al maanden opvalt dat de PvdA er in de NIPO-peiling altijd stukken beter voorstaat dan elders.
Dat is wel een hele vreemde interpretatie van zo'n nipte overwinning. Zeker als men ook de foutmarges in ogenschouw neemt.quote:Van de kijkers vond 50 procent de PvdA-leider de beste, terwijl 46 procent voor Balkenende koos. ‘Een duidelijke overwinning’, oordeelde onderzoeker Peter Kanne.
In het artikel staat ook het volgende:quote:Op maandag 6 november 2006 20:34 schreef Tikorev het volgende:
De mensen van NIPO zijn volgens mij ook niet helemaal objectief. Zoals Peter Kanne (onderzoeker bij NIPO) op 4 november in de Volkskrant:
[..]
Dat is wel een hele vreemde interpretatie van zo'n nipte overwinning. Zeker als men ook de foutmarges in ogenschouw neemt.
Ik denk overigens niet dat dit de peilingen beïnvloed want dan zijn ze wel heel dom bezig als bedrijf.
Media willen nog wel eens spelen met woorden.quote:Van de ondervraagde SP-kiezers was 19 procent na het debat overgestapt naar de PvdA. Volgens onderzoeker Kanne kwam dat omdat Bos sociaal-economische thema’s als armoede, huren en zorg benadrukte. ‘Hij heeft een duidelijke slag geslagen.’
Werkelijk belachelijk staaltje journalistiek. Het NOS journaal kopte in met: 'Wouter Bos heeft 1e debat gewonnen'. En met nauwelijks verschil volgens burgers en experts vonden Balkenende beter. Wat een geweldige interpretatie van een dergelijke uitkomst.quote:Op maandag 6 november 2006 20:34 schreef Tikorev het volgende:
De mensen van NIPO zijn volgens mij ook niet helemaal objectief. Zoals Peter Kanne (onderzoeker bij NIPO) op 4 november in de Volkskrant:
[..]
Dat is wel een hele vreemde interpretatie van zo'n nipte overwinning. Zeker als men ook de foutmarges in ogenschouw neemt.
Ik denk overigens niet dat dit de peilingen beïnvloed want dan zijn ze wel heel dom bezig als bedrijf.
Huh? Het is juist andersom.quote:Op maandag 6 november 2006 19:19 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dat akelige CDA-bashen in de media heeft ertoe geleid dat ik samen met enkele kennissen mij enkele jaren geleden heb aangemeld als lid van het CDA. Gewoon om die partij te steunen en aan te geven dat Balkenende en zijn beleid gewoon worden gesteund door de normale burger. Destijds zat het CDA in zwaar weer en heb toen niet durven hopen dat de partij ooit weer zo hoog in de peilingen zou staan. En dat ondanks de linkse media en misschien wel dankzijquote:Op maandag 6 november 2006 20:52 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Werkelijk belachelijk staaltje journalistiek. Het NOS journaal kopte in met: 'Wouter Bos heeft 1e debat gewonnen'. En met nauwelijks verschil volgens burgers en experts vonden Balkenende beter. Wat een geweldige interpretatie van een dergelijke uitkomst.
Breek me de bek niet open.quote:
Tsja, was hij ook maar zo'n bijtertje wanneer het ging om zaken die het kabinet de afgelopen jaren heeft nagelaten.quote:Bijtertje die Maxime he.
Hij lult er weer lekker omheen.quote:Op maandag 6 november 2006 22:30 schreef Toad het volgende:
Lekker geloofwaardig Maxime.
Zolang er nog teveel mensen onzin-studies doen is dit plan best werkbaar. Waar de fuck moet een cultureel antropoloog stage lopen? Een zwarte school lijkt me een meer dan geschikte lokatie.quote:Op maandag 6 november 2006 22:40 schreef Toad het volgende:
En..... stage gaan lopen is interessant als je er zelf praktijkervaring opdoet. Dit plan rammelt echt aan alle kanten.
Dat is een ander probleem.quote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Zolang er nog teveel mensen onzin-studies doen is dit plan best werkbaar. Waar de fuck moet een cultureel antropoloog stage lopen? Een zwarte school lijkt me een meer dan geschikte lokatie.
En Maxime dan? Lekker geloofwaardig allemaal.quote:Op maandag 6 november 2006 22:55 schreef tvlxd het volgende:
Met zo'n Albayrak heb je geen stuntelende Wouter Bos nodig om de verkiezingen te verliezen.
Geweldig!!!quote:Op maandag 6 november 2006 22:42 schreef Toad het volgende:
Hahahaha, die jongentjes over die boetes, ik moet direct denken aan die 2 cabaretiers....
Hoe heten ze ook alweer.. volgens mij van de RVU.
Albayrak is ook verschrikkelijk, zeker met der gezeik over asielzoekers.quote:Op maandag 6 november 2006 23:00 schreef Jurgen21 het volgende:
Wat is dat toch een verschrikkelijk mens, die Albayrak. En maar draaien over die Armeense genocide om maar niet op de lange tenen van de PvdA-Turken te trappen. Die hele PvdA wordt gegijzeld door de minderheden in dit land en dat staat me behoorlijk tegen.![]()
Sja, dat de PvdA nou zo loopt te kloten over dat genocideverhaal, vind ik onbegrijpelijk.quote:Op maandag 6 november 2006 23:00 schreef Jurgen21 het volgende:
Wat is dat toch een verschrikkelijk mens, die Albayrak. En maar draaien over die Armeense genocide om maar niet op de lange tenen van de PvdA-Turken te trappen. Die hele PvdA wordt gegijzeld door de minderheden in dit land en dat staat me behoorlijk tegen.![]()
Volgende keer een gast meer aub. Het was wel duidelijk dat ze leugens over elkaar zaten te vertellen. Lekkere democratie zo. Snappen ze er zelf nog wel wat van?quote:Op maandag 6 november 2006 23:01 schreef kratovsk het volgende:
T was een beetje (erg) trieste bedoening van beide kanten. Welles/Nietes. De Joep was inderdaad zowaar eens leuk, dat was nog het meest verrassend
CDA is absoluut niet mijn partij en Maxime Verhagen vertrouw ik niet echt maar ik moet toch zeggen dat ik het een briljante strategie van het CDA vind. Verhagen voor het sloopwerk en Balkenende als "betrouwbaar en bekwaam" staatshoofd.quote:
En dat liegen zequote:Op maandag 6 november 2006 23:04 schreef tvlxd het volgende:
en allemaal willen ze het beste voor Nederland.
Inderdaad.quote:Op maandag 6 november 2006 23:00 schreef Jurgen21 het volgende:
Wat is dat toch een verschrikkelijk mens, die Albayrak.
ja, echt briljant.quote:
moeilijk he, iets positiefs zeggen als dat terecht zou zijn.quote:Op maandag 6 november 2006 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgende keer een gast meer aub. Het was wel duidelijk dat ze leugens over elkaar zaten te vertellen. Lekkere democratie zo. Snappen ze er zelf nog wel wat van?
net als bij het Bos-Balkenende debat, erg storend.quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:21 schreef X. het volgende:
Het was enorm slecht inderdaad. Met die PvdA-muts voorop. Ze zat in een hoekje gedreven door die Armeense kwestie en gaat zich dan zo gedragen. En dan dat PvdA-klapvee. Echt beschamend. Steeds als die muts met iets kwam was er geklap, als Verhagen wat goeds zei hoorde je niets. Een beetje voor neutraal publiek zorgen is wel normaal.
quote:Nou, als ik PvdA'er was geweest had ik me kapt zitten schamen voor dat mens. 'Kinderachtig', dat was ze.
Of kwam het omdat Verhagen 'natte oren' had
Ik heb anders het idee dat dat behoorlijk begint te slijten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:34 schreef du_ke het volgende:
Als er 1 partij loopt te klieren met bloedgroepen is het natuurlijk het CDA.
helemaal mee eens, een doorn in mijn oog. maar dat etnische aspect maakt het wmb nog net iets genanter.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:34 schreef du_ke het volgende:
Aan de andere kant is het wel weer sneu dat het CDA maar een handvol geschikte vrouwen weet te vinden. Waarvan er 1 op 3 staat omdat ze katholiek is. Net als de nummer 2 op de lijst daar ook maar staat vanwege z'n limburgse wortels.
Als er 1 partij loopt te klieren met bloedgroepen is het natuurlijk het CDA.
Ik heb persoonlijk meer problemen met Schreijer in de top 10. God, wat is dat mens dom.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:54 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
helemaal mee eens, een doorn in mijn oog. maar dat etnische aspect maakt het wmb nog net iets genanter.
daarbij komt dat vd Hoeven wel capabel is en je die zonder problemen hoog kunt zetten.
ken ik niet, maar ik geloof je meteen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:55 schreef freako het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk meer problemen met Schreijer in de top 10. God, wat is dat mens dom.
Ja, maar wel razend populair in de agrarische sector en daardoor een grote stemmentrekker voor het CDA. Bovendien is het een reuze aardige vrouw.quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:55 schreef freako het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk meer problemen met Schreijer in de top 10. God, wat is dat mens dom.
quote:Vanavond in Nederland Kiest (dinsdag 7 november 2006, 22.15, Nederland 2)
Pieter Winsemius en Jan Marijnissen
Tot 22 november zendt Nederland Kiest uit vanuit café Dudok in Den Haag waar steeds twee politici aan de tand gevoeld zullen worden over uiteenlopende thema's. Vandaag minister van VROM, Pieter Winsemius (VVD) en de lijsttrekker van de SP, Jan Marijnissen.
Probleemwijken
Pieter Winsemius sloeg vorige week alarm vanwege de situatie in de Nederlandse probleemwijken. Om grotere problemen te voorkomen is volgens hem een jaarlijkse investering van 1 tot 1,4 miljard euro nodig voor stedelijke vernieuwing. Over dit en meer een debat tussen Marijnissen en Winsemius.
Verder 'Ondertussen bij de buren', de dagelijkse compilatie van meest gênante of opmerkelijke fragmenten van politici op campagne, 'De straat', de visie van Joep Bertrams én natuurlijk de laatste Politieke Barometer.
Presentatie: Ferry Mingelen en Joost Karhof
Hij leek op een reincarnatie van Remkesquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:19 schreef Aoristus het volgende:
de dood zit aan tafel (Winsemius)
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:04 schreef Jurgen21 het volgende:
Echt een aanwinst voor de VVD, die WinsemiusRutte![]()
Niets mis met Femke. Zeker niet als je haar vergelijkt met de rest. Of komt dat omdat ze de enigste vrouwelijke lijsttrekker is?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:01 schreef Aoristus het volgende:
Ik vind dat Halsema erg positief overkomt de laatste dagen, ze raakt niet altijd de kern, maar je ziet wel dat ze haar best doet. Het is wel onderscheidend van de andere campagnevoerders
quote:Vanavond in Nederland Kiest (woensdag 8 november 2006, 22.15, Nederland 2)
Rita Verdonk en Femke Halsema
Tot 22 november zendt Nederland Kiest uit vanuit café Dudok in Den Haag waar steeds twee politici aan de tand gevoeld zullen worden over uiteenlopende thema's.
Vandaag minister voor Integratie Rita Verdonk (VVD) en de lijsttrekker van GroenLinks Femke Halsema. Het thema vanavond is integratie: een moslimdocente in Utrecht hoeft mannen geen hand te geven (vindt de Commissie Gelijke Behandeling), wat kan Nederland doen om alle vrouwelijke slachtoffers van eerwraak te beschermen? En minister Verdonk wil dat scholen om en om zwarte en witte kinderen aannemen. Goed idee of kansloos proefballonnetje?
Verder natuurlijk 'Ondertussen bij de buren', de dagelijkse compilatie van meest gênante of opmerkelijke fragmenten van politici op campagne, 'De straat' én de visie van Joep Bertrams.
Ik voorspel al negatieve en smalende posts over Verdonk van jouw kantquote:
Hoezo, dat zou ik eerder over Halsema doenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:59 schreef X. het volgende:
[..]
Ik voorspel al negatieve en smalende posts over Verdonk van jouw kant
Ben benieuwd of Verdonk zich wat harder op gaat stellen, nu de VVD kiezers verliest aan Wilders.
Ja, maar dat is te makkelijkquote:Op woensdag 8 november 2006 14:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo, dat zou ik eerder over Halsema doen.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:21 schreef X. het volgende:
[...] Een beetje voor neutraal publiek zorgen is wel normaal.
niks mis?quote:Op woensdag 8 november 2006 13:50 schreef onemangang het volgende:
[..]
Niets mis met Femke. Zeker niet als je haar vergelijkt met de rest. Of komt dat omdat ze de enigste vrouwelijke lijsttrekker is?
Ik geloof dat Femke door de JOVD tot liberaal van het jaar is uitgeroepen. GroenLinks is absoluut geen Robin Hood partij als de SP. Beter je huiswerk doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:02 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
niks mis?
nee, ze wil slecht het centrale doel van economische-politiek 'het verdelen van geld' maken ipv het creeeren van welvaart en groei. Daar is HEEL VEEL mis mee.
dat soort partijen zijn een bron van werkloosheid![]()
gast, dat heeft zij LETTERLIJK gezegd.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:10 schreef Puur het volgende:
[..]
Ik geloof dat Femke door de JOVD tot liberaal van het jaar is uitgeroepen. GroenLinks is absoluut geen Robin Hood partij als de SP. Beter je huiswerk doen.
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:10 schreef du_ke het volgende:
Tja het CDA wil een theocratische staat van ons land maken.
Dat soort partijen zijn een bron van intolerantie en haat.
idd, ik vind ze allebei slechtquote:
Inderdaad. En ik vind Verdonk altijd al nep, overdreven theatraal van toon en daardoor zwak in haar overtuigingskracht, dus dat zegt heel veel over Halsema, die naar mijn mening tegenwoordig meer een vastgelopen langspeelplaat is, dan een goede debater.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:10 schreef Fir3fly het volgende:
Verdonk veegde de vloer aan met Halsema![]()
.
Het is te kort, en daardoor meestal niet inhoudelijk genoeg.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:47 schreef Falco het volgende:
Ik vond zowel Verdonk als Halsema zeer zwak. Het is voor het eerst overigens dat ik dit programma zag, maar echt heel boeiend vond ik het niet.
Altijd verbazend om te zien hoe verschillend mensen naar 'n debat kunnen kijken blijkbaar. Ik vind dit namelijk echt niet waar, en ik vind 't onbegrijpelijk dat iemand die conclusie kan trekken na 't zien van dit debatquote:Op donderdag 9 november 2006 00:10 schreef Fir3fly het volgende:
Verdonk veegde de vloer aan met Halsema![]()
.
Haha hier heb ik ook last vanquote:Op donderdag 9 november 2006 01:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Altijd verbazend om te zien hoe verschillend mensen naar 'n debat kunnen kijken blijkbaar. Ik vind dit namelijk echt niet waar, en ik vind 't onbegrijpelijk dat iemand die conclusie kan trekken na 't zien van dit debat![]()
Ik vond Verdonk niet sterk. Zeker niet. Ik heb niets met Halsema (brrr), maar zij won het debat op punten.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Altijd verbazend om te zien hoe verschillend mensen naar 'n debat kunnen kijken blijkbaar. Ik vind dit namelijk echt niet waar, en ik vind 't onbegrijpelijk dat iemand die conclusie kan trekken na 't zien van dit debat![]()
Het was mij duidelijk. Er waren gewoon een paar momenten waarop Halsema na een rake uitspraak va Verdonk gered moest worden door de presentator, omdat ze niets meer te zeggen had over het onderwerp.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
quote:Vanavond in Nederland Kiest (donderdag 9 november 2006, 22.15, Nederland 2)
Geert Wilders in debat met Joost Lagendijk over de Turkse toetreding
Tot 22 november zendt Nederland Kiest uit vanuit café Dudok in Den Haag waar steeds twee politici aan de tand gevoeld zullen worden over uiteenlopende thema's.
Vandaag zijn te gast Joost Lagendijk, lid van het Europees Parlement voor GroenLinks en Geert Wilders, lijsttrekker voor de Partij voor de Vrijheid.
Het belangrijkste thema vanavond is 'Europa'. Geert Wilders is tegenstander van de toetreding van Turkije, Joost Lagendijk maakt zich in het Europees Parlement juist hard voor een Turkse toetreding. Joost Lagendijk wordt in Turkije beschouwd als 'nationale schoonzoon'. Hij kreeg de bijnaam na zijn recente huwelijk met een bekende Turkse televisiepresentatrice.
Verder natuurlijk 'Ondertussen bij de buren', de dagelijkse compilatie van meest gênante of opmerkelijke fragmenten van politici op campagne, 'De straat' en natuurlijk de visie van Joep Bertrams.
Presentatie: Ferry Mingelen en Twan Huys
quote:Vanavond in Nederland Kiest (vrijdag 10 november 2006, 22.15, Nederland 2)
Piet Hein Donner en Fred Teeven
'Strafrecht: tussen wet en praktijk'
Hoe kan de (georganiseerde) criminaliteit in Nederland het beste worden aangepakt? Is de Nederlandse wetgeving inmiddels voldoende uitgerust om grensoverschreidende georganiseerde criminaliteit te bestrijden? En hoe werkt een op het ministerie bedachte wet in de praktijk?
Te gast vanavond zijn oud-minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) en crimefighter Fred Teeven, oud-officier van justitie en nummer zes op de VVD-kandidatenlijst.
Verder natuurlijk 'Ondertussen bij de buren', de dagelijkse compilatie van meest gênante of opmerkelijke fragmenten van politici op campagne, 'De straat', de visie van Joep Bertrams én de nieuwste Politieke Barometer.
Stuitende lariekoek!quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:37 schreef Arcee het volgende:
Oh, wat een vre-se-lij-ke man die Donner.
Typisch iemand die SP/Groenlinks of PvdA stemt ... gelijk anderen beschuldigen van het achterlijk zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:52 schreef Aoristus het volgende:
no way, het cda op 47 zetels.. is Nederland in een keer achterlijk geworden ofzo ?
mooi manquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:53 schreef Fir3fly het volgende:
Auw, de VVD gaat wel erg ver naar beneden.
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:56 schreef Tirion het volgende:
[..]
Ik had het al afgezet, Donner zeker?![]()
![]()
quote:Vanavond in NOVA (zaterdag 11 november 2006, 22.10, Nederland 2)
Varen met Wouter Bos
Nog elf dagen voor de verkiezingen. Voor het eerst sinds jaren ligt de PvdA in de peilingen dramatisch achter bij het CDA. De grote vraag is of die achterstand nog valt in te halen.
In een serie gesprekken met lijsttrekkers voer NOVA vanaf begin september regelmatig met Wouter Bos op de pont over het IJ. Vanaf zijn woonplaats Amsterdam-Noord naar het centrum van de stad. Vanmorgen maakte NOVA met Bos de laatste overtocht.
Presentatie: Twan Huys
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:56 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Typisch iemand die SP/Groenlinks of PvdA stemt ... gelijk anderen beschuldigen van het achterlijk zijn.
Ja, alleen was het een beetje jammere opmerking richting Pechtold.quote:
Welke?quote:Op maandag 13 november 2006 22:32 schreef tvlxd het volgende:
Ja, alleen was het een beetje jammere opmerking richting Pechtold.
Over dat het mooi zou zijn als Pechtold ook wist wat z'n eigen standpunten waren, iets dergelijks. Onnodig persoonlijk en dat had ik niet van Rouvoet verwacht.quote:
Klopt, kwam denk ik door het trage karakter van Pechtold's debat-stijl en het zeer ontwijkende gedrag van Rouvoet. Als hij daar binnen twee zinnen mee had afgerekend had hij zijn eigen verhaal kunnen vertellen, nu bleef het hangen.quote:Op maandag 13 november 2006 22:53 schreef Solid_Snake het volgende:
Dat kwam niet uit de verf.
Zo moeilijk is het toch niet om wat punten te scoren tegen de CU:quote:Op maandag 13 november 2006 22:55 schreef Tirion het volgende:
[..]
Klopt, kwam denk ik door het trage karakter van Pechtold's debat-stijl en het zeer ontwijkende gedrag van Rouvoet. Als hij daar binnen twee zinnen mee had afgerekend had hij zijn eigen verhaal kunnen vertellen, nu bleef het hangen.
Je kon inderdaad goed zien welke asociale christenhond Rouvoet wel niet isquote:Op maandag 13 november 2006 22:57 schreef Solid_Snake het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om wat punten te scoren tegen de CU:
De CU wil af van:
Euthanasie
Homo huwelijk
Abortus
Open winkels op zondag
(en vast nog wel meer dat ik vergeet)
Dat soort nare dingen krijg je er wel bij als je denkt op een sociale partij te gaan stemmen.
Wie is de flapdrol? Heinsbroek of Rutte?quote:Op maandag 13 november 2006 23:04 schreef pberends het volgende:
Heinsbroek met Rutte aan tafel bij Netwerk (?), dat ze die flapdrol nog uitnodigen.
Idd, vrijmetselarij enzoquote:Op maandag 13 november 2006 23:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar dat Pechtold over Satan begon was ook weer hilarisch.
Wat is er mis met metselaars?quote:Op maandag 13 november 2006 23:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Idd, vrijmetselarij enzo
De Meiden van Halal, best een leuk programma hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 23:04 schreef pberends het volgende:
Die fragmenten waren geniaal... Jan Marijnissen die een Marokkaanse vrouw op der hand kust... wilt ie dood ofzo?
Blijft frappant dat Rouvoet het constant maar opneemt voor asielzoekers die meestal niet al te christelijk zijnquote:Op maandag 13 november 2006 23:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Idd, vrijmetselarij enzo. Was wat vaag. Maar Pechtold nam een door Rouvoet geprezen boek erbij, daarin staat blijkbaar een hoop christelijke propaganda.
Ik word een beetje moe van Aboutaleb in de mediaquote:Vanavond in Nederland Kiest (dinsdag 14 november 2006, 22.15, Nederland 2)
Aboutaleb versus Van Raak
De PvdA blijft dalen in de peilingen. En de SP blijft stijgen. In de Politieke Barometer van gisteren is het verschil tussen de twee partijen slechts zeven zetels. Wat zijn de overeenkomsten of de verschillen tussen de SP en de PvdA? En wat zouden de voordelen zijn van een links kabinet?
Daarover én over de kunst van het campagne voeren en andere actuele verkiezingsthema's debatteren vandaag SP-senator en kandidaat Tweede Kamerlid Ronald van Raak en de wethouder voor de PvdA in Amsterdam Ahmed Aboutaleb.
Verder 'Ondertussen bij de buren', 'De straat', de visie van Joep Bertrams én de nieuwste Politieke Barometer.
Bos wil hem als minister, dus in dat opzicht wel relevant........quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van Aboutaleb in de media. Wat heeft hij uberhaupt met de landelijke verkiezingen te maken...
Nou niet meerquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:39 schreef kratovsk het volgende:
[..]
Bos wil hem als minister, dus in dat opzicht wel relevant........
Wat een dom debat ook, Ferry Mingelen kon het alleen maar over peilingen hebbenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:29 schreef Arcee het volgende:
Aboutaleb heeft geen énkele reden om een tegenvallende uitslag voor de PVDA te verwachten.
quote:Vanavond in Nederland Kiest (woensdag 15 november 2006, 22.15, Nederland 2)
Ton Elias, Michiel van Hulten, Jan Schinkelshoek
Vandaag zendt EénVandaag het grote lijsttrekkersdebat uit. Tijdens dit debat kruisen de leiders van de grote politieke partijen met elkaar de degens over actuele politieke kwesties.
Hierover én over andere actuele verkiezings-thema's debatteren vanavond kandidaat-Kamerlid en oud-politiek journalist en pr-adviseur Ton Elias (VVD), kandidaat-Kamerlid en CDA-campagne-adviseur Jan Schinkelshoek en de PvdA-voorzitter en lid van het campagneteam Michiel van Hulten.
Verder 'De straat', de visie van Joep Bertrams én de nieuwste Politieke Barometer.
Van Hulten is zohaast nog erger dan Bos.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:26 schreef X. het volgende:
Volgens van Hulten zijn Balkenende en Rutte: Knabbel en Babbel.
Was het niet Bos die huilde over de toon van de campagne? Waarom moet Van Hulten nu zo hard zijn dan?
quote:Vanavond in Nederland Kiest (donderdag 16 november 2006, 22.15, Nederland 2)
Jan Peter Balkenende versus Mark Rutte
Vandaag is Jan Peter Balkenende gasthoofdredacteur van het tv-programma RTL Boulevard. Hij neemt als 'co-host' achter de desk plaats naast Daphne Bunskoek en Albert Verlinde.
In Nederland Kiest vanavond CDA-lijsttrekker Jan Peter Balkenende en VVD-lijsttrekker Mark Rutte. Zij debatteren over de strijd om de kiezer, de almaar fellere toon van de campagne, leiderschap, de economie en allerlei andere actuele verkiezingsthema's.
Verder 'De straat', de visie van Joep Bertrams én de nieuwste Politieke Barometer.
deed ie idd goed net.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:29 schreef Xith het volgende:
Rutte zeer offensief, sterk
Je bedoeld die yup die uit Amerika is overgekomen?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie is die andere PvdA-joker die Rutte en Balkenende de hele tijd onderbreekt?
Ik volgde er geen snars van met zijn cijfergegoochel. En hij liet Balkenende er niet tussen.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:29 schreef Xith het volgende:
Rutte zeer offensief, sterk
Rutte had hardcore klapvee uitgenodigdquote:Op donderdag 16 november 2006 22:49 schreef X. het volgende:
[..]
Ik volgde er geen snars van met zijn cijfergegoochel. En hij liet Balkenende er niet tussen.
En weer dat kutpubliek
Denk overigens niet dat Rita op 22 november meer stemmen dan Rutte krijgt. Dat zou wel heeeeel uniek zijn.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:50 schreef zakjapannertje het volgende:
worden heel interessante verkiezingen voor de VVD, de nr. 2 die de lijsttrekker overklast via massale voorkeurstemmen
Je kan meteen zien welke zielepieten CDA-klapvee zijn.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:52 schreef Xith het volgende:
[..]
Ja, al die mensen met oranje Balkenende t-shirts...
Ik denk het wel eigenlijk, zo'n peiling is niet helemaal uit de lucht gegrepen.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Denk overigens niet dat Rita op 22 november meer stemmen dan Rutte krijgt. Dat zou wel heeeeel uniek zijn.
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:52 schreef mcyodogg het volgende:
Pastors en Verdonk aan 1 tafel. Zet Geert erbij en je hebt een feestje..
44 zetels is hetzelfde als in 2003. Niet slecht, maar ook geen winst. Zo goed doet het CDA het dus helemaal niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:00 schreef Junglebeast het volgende:
Lastig nu. Met de VVD weet je wat kan verwachten. Het CDA is nog steeds een grijze vlek die welleswaar op 44 zetels staat. Rutte was best fel dit keer ja.
Gezien de peilingen de afgelopen jaren en de huidige PvdA-stand is alles boven de 35 zetels pure winst voor Balkenende.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
44 zetels is hetzelfde als in 2003. Niet slecht, maar ook geen winst. Zo goed doet het CDA het dus helemaal niet.
Wat een peilingenland is dit toch geworden. Als de SP 22 november 20 zetels haalt zijn ze opeens "de grote verliezer"quote:Op donderdag 16 november 2006 23:04 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Gezien de peilingen de afgelopen jaren en de huidige PvdA-stand is alles boven de 35 zetels pure winst voor Balkenende.
1) Balkenende had ook een spiekbriefje op zijn zak - alleen was dat kritiek op een VVD standpunt die het CDA had overgenomen in 2003 - dus ging die snel weer weg,quote:Op donderdag 16 november 2006 23:10 schreef MrX1982 het volgende:
Ik begrijp de campagnestrategie, voorzover het een strategie is, van de VVD niet. Zwak optreden van Rutte in Nederland kiest. Als een schooljongetje met een a4'tje aan komen zetten.
Och, die lijkt al lang niet meer mogelijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:10 schreef MrX1982 het volgende:
op deze manier lijkt een CDA en VVD combinatie niet mogelijk volgens de laatste peilingen.
De "natuurlijke achterban" van het CDA is een zetel of 30. Daar 15 zetels boven zitten is netjes, zeker na een rumoerige kabinetsperiode zoals we die hebben gehad de laatste 4 jaar.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:02 schreef pberends het volgende:
[..]
44 zetels is hetzelfde als in 2003. Niet slecht, maar ook geen winst. Zo goed doet het CDA het dus helemaal niet.
Balkenende was gewoon onthutsend zwakquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:53 schreef evert het volgende:
net de herhaling gekeken en ik vond rutte toch wel heel overtuigend
Vind ik hem meestal in debatten, doet verder weinig af aan Rutte's optreden deze was eindelijk goed te noemen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Balkenende was gewoon onthutsend zwak.
Juist hopelijk snoept hij nog wat zeteltjes bij het VDA wegquote:Op vrijdag 17 november 2006 11:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vind ik hem meestal in debatten, doet verder weinig af aan Rutte's optreden deze was eindelijk goed te noemen.
Mag Nawijn ook komen?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:52 schreef mcyodogg het volgende:
Pastors en Verdonk aan 1 tafel. Zet Geert erbij en je hebt een feestje..
quote:Vanavond in Nederland Kiest (vrijdag 17 november 2006, 22.15, Nederland 2)
Mishandeling in Irak?
De Volkskrant berichtte vandaag over martelingen of mishandeling van Iraakse gevangenen door Nederlandse officieren. Dit zou november 2003 zijn gebeurd in de Zuid-Iraakse provincie al-Muthanna.
Een onafhankelijke commissie gaat zich over de
kwestie buigen. Dat zei minister Henk Kamp van Defensie vandaag. De PvdA en GroenLinks dringen aan op een parlementair onderzoek. D66 wil maandag een spoeddebat.
In studio Dudok in Den Haag vanavond: Frans Timmermans (PvdA), Harry van Bommel (SP), Hans van Baalen (VVD) en Lars van Troost, van Amnesty International.
Verder vanavond de nieuwste Politieke Barometer.
Zowel bij de agenda van EenNL als de website van de VVD staat dat ze vanavond komen. Ik ?denk? dat het geschrapt is.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:55 schreef Jurgen21 het volgende:
Waar blijven Rita en Marco???
Nederlandse soldaten, onze 'jongens' kunnen natuurlijk nooit de wetten overtreden!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:28 schreef vw_caddy het volgende:
De Nederlandse marteling vergelijken met die van de USA, netjes rooie.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:27 schreef pberends het volgende:
Hans van Baalen, wat een havikvarkens-kop heeft die gast.
Ik heb gekeken maar dit gemist?quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:41 schreef Toad het volgende:
Voor degene die niet kijken. Zonet heeft een commandant van de MIVD in Afghanistan gezegd dat informatie wordt gefilterd in Den Haag om het verkoopbaar te maken naar de Tweede Kamer.
Dat was een stukje uit een documantaire die maandagavond wordt uitgezonden. Je zag wat militairen die bezig waren met hun werkzaamheden en vervolgens een commandant onzichtbaar gemaakt om veiligheidsredenen die dit vertelde.quote:
Afhangen wellicht niet, maar het maakt de kans dat ik bij CDA/VVD uitkom wel weer veel kleiner. Dat zeker wel.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:59 schreef pberends het volgende:
Ik denk dat geen enkele kiezer z'n stem laat afhangen van dit buitenlandse baggerincident.
quote:Vanavond in Nederland Kiest (zaterdag 18 november 2006, 22.12, Nederland 2)
Defensieminister Henk Kamp over de vermeende martelpraktijken in Irak
Vandaag minister van Defensie Henk Kamp (VVD) en Tweede Kamerlid voor de PvdA Klaas de Vries. Gisteren, vijf dagen voor de verkiezingen, werden zij geconfronteerd met nieuws over 'martelpraktijken', gepleegd door Nederlandse militairen in Irak. Daarover, én over andere actuele verkiezingsthema's debatteren zij.
Verder 'De Straat', de visie van Joep en de nieuwste Politieke Barometer.
Presentatie: Twan Huys en Ferry Mingelen
Weer over die 'martelpraktijken'.quote:
Zullen we weer eens kritiek leveren?quote:
waar weer duidelijk uit bleek dat het VK artikel niet klopte en ik zou willen dat de vries tijdens zijn ministerschap net zo secuur met de beveiliging van fortuijn was omgegaan. ..quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:58 schreef venomsnake het volgende:
Ik vond het juist een interessante uitzending.![]()
![]()
Wat is daar nou niet terecht aan? Bush hoort in de cel, dat weet ieder weldenkende.quote:Op zondag 19 november 2006 01:22 schreef evert het volgende:
wie neemt twan huijs nog serieus nadat hij beweerde dat hij vond Bush voor het internationaaal gerechtshof in den haag moest verschijnen.
Als Bush in de cel hoort, hoort zo'n beetje elke regeringsleider ter de wereld in de cel. Slaat dus nergens op.quote:Op zondag 19 november 2006 01:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is daar nou niet terecht aan? Bush hoort in de cel, dat weet ieder weldenkende.
Ik zie Balkenende nog geen oorlog voeren onder valse voorwenselen, geen mensen opsluiten, geen grondwettelijke rechten schrappen en geen rare Patriot acten invoeren anders... dus nee, die vergelijking slaat geen hout.quote:Op zondag 19 november 2006 02:33 schreef Perun het volgende:
[..]
Als Bush in de cel hoort, hoort zo'n beetje elke regeringsleider ter de wereld in de cel. Slaat dus nergens op.
Whatever... Balkenende heeft net zo goed dingen gedaan die sommige mensen als misdadig beschouwen, dus die vergelijking gaat wel degelijk op. Maar het is natuurlijk ook nog zo dat al deze zaken door het Congres/Tweede Kamer en dus door de bevolking zijn goedgekeurd. Dan kun je dus de helft van bijv. de Amerikaanse bevolking gaan opsluiten voor 'misdaden' die ook nog grotendeels tegen henzelf zijn gepleegd.quote:Op zondag 19 november 2006 09:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik zie Balkenende nog geen oorlog voeren onder valse voorwenselen, geen mensen opsluiten, geen grondwettelijke rechten schrappen en geen rare Patriot acten invoeren anders... dus nee, die vergelijking slaat geen hout.
Noem ze eens.quote:Op zondag 19 november 2006 12:28 schreef Perun het volgende:
[..]
Whatever... Balkenende heeft net zo goed dingen gedaan die sommige mensen als misdadig beschouwen, dus die vergelijking gaat wel degelijk op.
quote:Vanavond in Nederland Kiest (zondag 19 november 2006, 22.10, Nederland 2)
Gerrit Zalm versus Joop Wijn
Tot 22 november zendt Nederland Kiest uit vanuit studio Dudok in Den Haag waar steeds twee politici aan de tand gevoeld zullen worden over uiteen-lopende thema's.
Vanavond minister van Financiën Gerrit Zalm (VVD) en minister van Economische Zaken Joop Wijn (CDA) over de verschillen tussen VVD en CDA en over de vraag waarom het CDA van Jan Peter Balkenende de credits krijgt voor het gevoerde economische beleid en niet Gerrit Zalm. Ook een gesprek met PvdA-wethouder in Amsterdam Lodewijk Asscher over de privatisering van Schiphol.
Verder 'De Straat', 'Ondertussen bij de buren', de visie van Joep en de nieuwste Politieke Barometer.
Of zoals Kamp zou zeggen een zekere vorm van gesprek. Kom op zeg, dat jij nou alles perse vanuit het CDA oogpunt wil bekijken. Journalisten doen ook hun vak en als jij daar als objectief presentator zou hebben gezeten had jij precies hetzelfde gedaan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Jurgen21 het volgende:
Het is dat ik een CDA'er in hart en nieren ben, maar anders had ik woensdag zeker op Henk Kamp gestemd.
Het si gewoon ronduit schofterig hoe hij zonet werd behandeld in Nederland Kiest. Charles Groenhuijsen had al eens geschreven dat Twan Huys een linkse havik was, maar het verhoor waaraan Kamp werd onderworpen slaat toch wel alles. En die Fortuynbewaker De Vries zat wat te ja-knikken en verongelijkt te doen. Walgelijk, die hele uitzending. Het verbaast me dat Kamp nog zo rustig bleef; ik had die hele bende daar grondig uitgezegend.![]()
Die VVD fanboys konden er anders laatst ook wat van hoor, niet te zuinig...quote:Op zondag 19 november 2006 22:17 schreef vw_caddy het volgende:
Dacht mooi CDA-VVD, moeten ze weer zo nodig een rooie erbij zetten. En dat links geklap.
Geef ik gelijk toe.quote:Op zondag 19 november 2006 22:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Die VVD fanboys konden er anders laatst ook wat van hoor, niet te zuinig...![]()
Die waren behoorlijk dronkenquote:Op zondag 19 november 2006 22:42 schreef pberends het volgende:
HAHA, een stel VVD'ers die klapten bij de peiling van de VVD... 20 zetels.
quote:Op zondag 19 november 2006 22:42 schreef pberends het volgende:
HAHA, een stel VVD'ers die klapten bij de peiling van de VVD... 20 zetels.
Links geklap... Het wordt steeds mooier. Wat is het volgende? Linkse hamburgers?quote:Op zondag 19 november 2006 22:17 schreef vw_caddy het volgende:
Dacht mooi CDA-VVD, moeten ze weer zo nodig een rooie erbij zetten. En dat links geklap.
quote:Vanavond in Nederland Kiest (maandag 20 november 2006, 22.10, Nederland 2)
Wouter Bos vs. Mark Rutte
Vanavond zijn te gast de lijsttrekker van de PvdA, Wouter Bos, en de lijsttrekker van de VVD, Mark Rutte. Zij debatteren over de campagne, over Irak en over andere actuele verkiezingsthema's.
Goh, dat heb ik nu met Rutte..quote:Op maandag 20 november 2006 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik word echt zo moe van dat smoelwerk van die Bos
Idd, dat is pas een echte draaikontquote:Op maandag 20 november 2006 22:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Goh, dat heb ik nu met Rutte..![]()
Dat zou eigenlijk de strategie moeten zijn van de VVD.quote:Op maandag 20 november 2006 22:40 schreef Arcee het volgende:
De naam Melkert is gevallen, dat gaat de PvdA weer zetels kosten.
Morgen.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:52 schreef mcyodogg het volgende:
Pastors en Verdonk aan 1 tafel.
Rutte een draaikont? Je kunt veel over Rutte zeggen (slechte campagne etc.), maar volgens mij niet dat het een draaikont is. Heb je een onderbouwing of weet je meer dan de rest?quote:Op maandag 20 november 2006 22:37 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Idd, dat is pas een echte draaikont![]()
![]()
Is geen arrogantie, maar zelfverzekerdheid!quote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef vw_caddy het volgende:
De arrogantie droop echt van Bos af he? Constant woorden van "CDA gaat dat toch niet redden" en "wij gaan er vol overheen woensdag". brrrrr![]()
Vreselijk arrogant idd. Precies dezelfde houding als in 2003, maar toen stond de PvdA net voor de verkiezingen voor op het CDA. Lijkt me toch niet handig van Bos, daarmee drijft hij elke Boshater in de handen van Balkenende.quote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef vw_caddy het volgende:
De arrogantie droop echt van Bos af he? Constant woorden van "CDA gaat dat toch niet redden" en "wij gaan er vol overheen woensdag". brrrrr![]()
Ja, idd. Blind typen kan die nog echt nietquote:Op maandag 20 november 2006 22:57 schreef venomsnake het volgende:
Ik zit die chat te bekijken, mijn conclusie: Rutte moet op type-les![]()
amenquote:Op maandag 20 november 2006 22:52 schreef vw_caddy het volgende:
quote:Op maandag 20 november 2006 23:00 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ja, idd. Blind typen kan die nog echt niet![]()
Ik open geen nieuw topic meer trouwens, vanavond is de laatste special van Nederland Kiest. Bovendien is er Freek de Jonge met zijn verkiezingsconference (22.05, Nederland 1).quote:Vanavond in Nederland Kiest (dinsdag 21 november 2006, 22.15, Nederland 2)
Verdonk versus Pastors
Eén dag voor de verkiezingen voeren de partijen nog volop campagne om de zwevende kiezers voor zich te winnen. Vanavond gaan de lijststrekkers voor het laatst met elkaar in debat, op Nederland 1.
Vanavond in Nederland Kiest zijn te gast: Rita Verdonk (VVD) en Marco Pastors (EénNL). Over integratie, over het Fortuynisme, over het laatste lijsttrekkersdebat en over de overeenkomsten tussen beiden.
Verder de laatste Politieke Barometer, de mening in 'De Straat' en de visie van Joep Bertrams.
Presentatie: Clairy Polak en Twan Huys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |