idd, ik vind ze allebei slechtquote:

Inderdaad. En ik vind Verdonk altijd al nep, overdreven theatraal van toon en daardoor zwak in haar overtuigingskracht, dus dat zegt heel veel over Halsema, die naar mijn mening tegenwoordig meer een vastgelopen langspeelplaat is, dan een goede debater.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:10 schreef Fir3fly het volgende:
Verdonk veegde de vloer aan met Halsema![]()
.

Het is te kort, en daardoor meestal niet inhoudelijk genoeg.quote:Op donderdag 9 november 2006 00:47 schreef Falco het volgende:
Ik vond zowel Verdonk als Halsema zeer zwak. Het is voor het eerst overigens dat ik dit programma zag, maar echt heel boeiend vond ik het niet.

Altijd verbazend om te zien hoe verschillend mensen naar 'n debat kunnen kijken blijkbaar. Ik vind dit namelijk echt niet waar, en ik vind 't onbegrijpelijk dat iemand die conclusie kan trekken na 't zien van dit debatquote:Op donderdag 9 november 2006 00:10 schreef Fir3fly het volgende:
Verdonk veegde de vloer aan met Halsema![]()
.

Haha hier heb ik ook last vanquote:Op donderdag 9 november 2006 01:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Altijd verbazend om te zien hoe verschillend mensen naar 'n debat kunnen kijken blijkbaar. Ik vind dit namelijk echt niet waar, en ik vind 't onbegrijpelijk dat iemand die conclusie kan trekken na 't zien van dit debat![]()

Ik vond Verdonk niet sterk. Zeker niet. Ik heb niets met Halsema (brrr), maar zij won het debat op punten.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Altijd verbazend om te zien hoe verschillend mensen naar 'n debat kunnen kijken blijkbaar. Ik vind dit namelijk echt niet waar, en ik vind 't onbegrijpelijk dat iemand die conclusie kan trekken na 't zien van dit debat![]()

Het was mij duidelijk. Er waren gewoon een paar momenten waarop Halsema na een rake uitspraak va Verdonk gered moest worden door de presentator, omdat ze niets meer te zeggen had over het onderwerp.quote:Op donderdag 9 november 2006 01:13 schreef Taurus het volgende:
[..]

quote:Vanavond in Nederland Kiest (donderdag 9 november 2006, 22.15, Nederland 2)
Geert Wilders in debat met Joost Lagendijk over de Turkse toetreding
Tot 22 november zendt Nederland Kiest uit vanuit café Dudok in Den Haag waar steeds twee politici aan de tand gevoeld zullen worden over uiteenlopende thema's.
Vandaag zijn te gast Joost Lagendijk, lid van het Europees Parlement voor GroenLinks en Geert Wilders, lijsttrekker voor de Partij voor de Vrijheid.
Het belangrijkste thema vanavond is 'Europa'. Geert Wilders is tegenstander van de toetreding van Turkije, Joost Lagendijk maakt zich in het Europees Parlement juist hard voor een Turkse toetreding. Joost Lagendijk wordt in Turkije beschouwd als 'nationale schoonzoon'. Hij kreeg de bijnaam na zijn recente huwelijk met een bekende Turkse televisiepresentatrice.
Verder natuurlijk 'Ondertussen bij de buren', de dagelijkse compilatie van meest gênante of opmerkelijke fragmenten van politici op campagne, 'De straat' en natuurlijk de visie van Joep Bertrams.
Presentatie: Ferry Mingelen en Twan Huys

quote:Vanavond in Nederland Kiest (vrijdag 10 november 2006, 22.15, Nederland 2)
Piet Hein Donner en Fred Teeven
'Strafrecht: tussen wet en praktijk'
Hoe kan de (georganiseerde) criminaliteit in Nederland het beste worden aangepakt? Is de Nederlandse wetgeving inmiddels voldoende uitgerust om grensoverschreidende georganiseerde criminaliteit te bestrijden? En hoe werkt een op het ministerie bedachte wet in de praktijk?
Te gast vanavond zijn oud-minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) en crimefighter Fred Teeven, oud-officier van justitie en nummer zes op de VVD-kandidatenlijst.
Verder natuurlijk 'Ondertussen bij de buren', de dagelijkse compilatie van meest gênante of opmerkelijke fragmenten van politici op campagne, 'De straat', de visie van Joep Bertrams én de nieuwste Politieke Barometer.
Presentatie: Clairy Polak en Joost Karhof

Stuitende lariekoek!quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:37 schreef Arcee het volgende:
Oh, wat een vre-se-lij-ke man die Donner.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |