waar weer duidelijk uit bleek dat het VK artikel niet klopte en ik zou willen dat de vries tijdens zijn ministerschap net zo secuur met de beveiliging van fortuijn was omgegaan. ..quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:58 schreef venomsnake het volgende:
Ik vond het juist een interessante uitzending.![]()
![]()

Wat is daar nou niet terecht aan? Bush hoort in de cel, dat weet ieder weldenkende.quote:Op zondag 19 november 2006 01:22 schreef evert het volgende:
wie neemt twan huijs nog serieus nadat hij beweerde dat hij vond Bush voor het internationaaal gerechtshof in den haag moest verschijnen.

Als Bush in de cel hoort, hoort zo'n beetje elke regeringsleider ter de wereld in de cel. Slaat dus nergens op.quote:Op zondag 19 november 2006 01:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat is daar nou niet terecht aan? Bush hoort in de cel, dat weet ieder weldenkende.

Ik zie Balkenende nog geen oorlog voeren onder valse voorwenselen, geen mensen opsluiten, geen grondwettelijke rechten schrappen en geen rare Patriot acten invoeren anders... dus nee, die vergelijking slaat geen hout.quote:Op zondag 19 november 2006 02:33 schreef Perun het volgende:
[..]
Als Bush in de cel hoort, hoort zo'n beetje elke regeringsleider ter de wereld in de cel. Slaat dus nergens op.

Whatever... Balkenende heeft net zo goed dingen gedaan die sommige mensen als misdadig beschouwen, dus die vergelijking gaat wel degelijk op. Maar het is natuurlijk ook nog zo dat al deze zaken door het Congres/Tweede Kamer en dus door de bevolking zijn goedgekeurd. Dan kun je dus de helft van bijv. de Amerikaanse bevolking gaan opsluiten voor 'misdaden' die ook nog grotendeels tegen henzelf zijn gepleegd.quote:Op zondag 19 november 2006 09:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ik zie Balkenende nog geen oorlog voeren onder valse voorwenselen, geen mensen opsluiten, geen grondwettelijke rechten schrappen en geen rare Patriot acten invoeren anders... dus nee, die vergelijking slaat geen hout.

Noem ze eens.quote:Op zondag 19 november 2006 12:28 schreef Perun het volgende:
[..]
Whatever... Balkenende heeft net zo goed dingen gedaan die sommige mensen als misdadig beschouwen, dus die vergelijking gaat wel degelijk op.

quote:Vanavond in Nederland Kiest (zondag 19 november 2006, 22.10, Nederland 2)
Gerrit Zalm versus Joop Wijn
Tot 22 november zendt Nederland Kiest uit vanuit studio Dudok in Den Haag waar steeds twee politici aan de tand gevoeld zullen worden over uiteen-lopende thema's.
Vanavond minister van Financiën Gerrit Zalm (VVD) en minister van Economische Zaken Joop Wijn (CDA) over de verschillen tussen VVD en CDA en over de vraag waarom het CDA van Jan Peter Balkenende de credits krijgt voor het gevoerde economische beleid en niet Gerrit Zalm. Ook een gesprek met PvdA-wethouder in Amsterdam Lodewijk Asscher over de privatisering van Schiphol.
Verder 'De Straat', 'Ondertussen bij de buren', de visie van Joep en de nieuwste Politieke Barometer.
Presentatie: Clairy Polak en Joost Karhof

Of zoals Kamp zou zeggen een zekere vorm van gesprek. Kom op zeg, dat jij nou alles perse vanuit het CDA oogpunt wil bekijken. Journalisten doen ook hun vak en als jij daar als objectief presentator zou hebben gezeten had jij precies hetzelfde gedaan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Jurgen21 het volgende:
Het is dat ik een CDA'er in hart en nieren ben, maar anders had ik woensdag zeker op Henk Kamp gestemd.
Het si gewoon ronduit schofterig hoe hij zonet werd behandeld in Nederland Kiest. Charles Groenhuijsen had al eens geschreven dat Twan Huys een linkse havik was, maar het verhoor waaraan Kamp werd onderworpen slaat toch wel alles. En die Fortuynbewaker De Vries zat wat te ja-knikken en verongelijkt te doen. Walgelijk, die hele uitzending. Het verbaast me dat Kamp nog zo rustig bleef; ik had die hele bende daar grondig uitgezegend.![]()

Die VVD fanboys konden er anders laatst ook wat van hoor, niet te zuinig...quote:Op zondag 19 november 2006 22:17 schreef vw_caddy het volgende:
Dacht mooi CDA-VVD, moeten ze weer zo nodig een rooie erbij zetten. En dat links geklap.

Geef ik gelijk toe.quote:Op zondag 19 november 2006 22:21 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Die VVD fanboys konden er anders laatst ook wat van hoor, niet te zuinig...![]()

Die waren behoorlijk dronkenquote:Op zondag 19 november 2006 22:42 schreef pberends het volgende:
HAHA, een stel VVD'ers die klapten bij de peiling van de VVD... 20 zetels.

quote:Op zondag 19 november 2006 22:42 schreef pberends het volgende:
HAHA, een stel VVD'ers die klapten bij de peiling van de VVD... 20 zetels.

Links geklap... Het wordt steeds mooier. Wat is het volgende? Linkse hamburgers?quote:Op zondag 19 november 2006 22:17 schreef vw_caddy het volgende:
Dacht mooi CDA-VVD, moeten ze weer zo nodig een rooie erbij zetten. En dat links geklap.

quote:Vanavond in Nederland Kiest (maandag 20 november 2006, 22.10, Nederland 2)
Wouter Bos vs. Mark Rutte
Vanavond zijn te gast de lijsttrekker van de PvdA, Wouter Bos, en de lijsttrekker van de VVD, Mark Rutte. Zij debatteren over de campagne, over Irak en over andere actuele verkiezingsthema's.
Verder 'De straat', de visie van Joep Bertrams én de nieuwste Politieke Barometer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |