Hij leek op een reincarnatie van Remkesquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:19 schreef Aoristus het volgende:
de dood zit aan tafel (Winsemius)
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:04 schreef Jurgen21 het volgende:
Echt een aanwinst voor de VVD, die WinsemiusRutte![]()
Niets mis met Femke. Zeker niet als je haar vergelijkt met de rest. Of komt dat omdat ze de enigste vrouwelijke lijsttrekker is?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:01 schreef Aoristus het volgende:
Ik vind dat Halsema erg positief overkomt de laatste dagen, ze raakt niet altijd de kern, maar je ziet wel dat ze haar best doet. Het is wel onderscheidend van de andere campagnevoerders
quote:Vanavond in Nederland Kiest (woensdag 8 november 2006, 22.15, Nederland 2)
Rita Verdonk en Femke Halsema
Tot 22 november zendt Nederland Kiest uit vanuit café Dudok in Den Haag waar steeds twee politici aan de tand gevoeld zullen worden over uiteenlopende thema's.
Vandaag minister voor Integratie Rita Verdonk (VVD) en de lijsttrekker van GroenLinks Femke Halsema. Het thema vanavond is integratie: een moslimdocente in Utrecht hoeft mannen geen hand te geven (vindt de Commissie Gelijke Behandeling), wat kan Nederland doen om alle vrouwelijke slachtoffers van eerwraak te beschermen? En minister Verdonk wil dat scholen om en om zwarte en witte kinderen aannemen. Goed idee of kansloos proefballonnetje?
Verder natuurlijk 'Ondertussen bij de buren', de dagelijkse compilatie van meest gênante of opmerkelijke fragmenten van politici op campagne, 'De straat' én de visie van Joep Bertrams.
Presentatie: Clairy Polak en Joost Karhof
Ik voorspel al negatieve en smalende posts over Verdonk van jouw kantquote:
Hoezo, dat zou ik eerder over Halsema doenquote:Op woensdag 8 november 2006 13:59 schreef X. het volgende:
[..]
Ik voorspel al negatieve en smalende posts over Verdonk van jouw kant
Ben benieuwd of Verdonk zich wat harder op gaat stellen, nu de VVD kiezers verliest aan Wilders.
Ja, maar dat is te makkelijkquote:Op woensdag 8 november 2006 14:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo, dat zou ik eerder over Halsema doen.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:21 schreef X. het volgende:
[...] Een beetje voor neutraal publiek zorgen is wel normaal.
niks mis?quote:Op woensdag 8 november 2006 13:50 schreef onemangang het volgende:
[..]
Niets mis met Femke. Zeker niet als je haar vergelijkt met de rest. Of komt dat omdat ze de enigste vrouwelijke lijsttrekker is?
Ik geloof dat Femke door de JOVD tot liberaal van het jaar is uitgeroepen. GroenLinks is absoluut geen Robin Hood partij als de SP. Beter je huiswerk doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:02 schreef pmb_rug het volgende:
[..]
niks mis?
nee, ze wil slecht het centrale doel van economische-politiek 'het verdelen van geld' maken ipv het creeeren van welvaart en groei. Daar is HEEL VEEL mis mee.
dat soort partijen zijn een bron van werkloosheid![]()
gast, dat heeft zij LETTERLIJK gezegd.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:10 schreef Puur het volgende:
[..]
Ik geloof dat Femke door de JOVD tot liberaal van het jaar is uitgeroepen. GroenLinks is absoluut geen Robin Hood partij als de SP. Beter je huiswerk doen.
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:10 schreef du_ke het volgende:
Tja het CDA wil een theocratische staat van ons land maken.
Dat soort partijen zijn een bron van intolerantie en haat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |