Typisch iemand die SP/Groenlinks of PvdA stemt ... gelijk anderen beschuldigen van het achterlijk zijn.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:52 schreef Aoristus het volgende:
no way, het cda op 47 zetels.. is Nederland in een keer achterlijk geworden ofzo ?
mooi manquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:53 schreef Fir3fly het volgende:
Auw, de VVD gaat wel erg ver naar beneden.
Uiteraardquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:56 schreef Tirion het volgende:
[..]
Ik had het al afgezet, Donner zeker?![]()
![]()
quote:Vanavond in NOVA (zaterdag 11 november 2006, 22.10, Nederland 2)
Varen met Wouter Bos
Nog elf dagen voor de verkiezingen. Voor het eerst sinds jaren ligt de PvdA in de peilingen dramatisch achter bij het CDA. De grote vraag is of die achterstand nog valt in te halen.
In een serie gesprekken met lijsttrekkers voer NOVA vanaf begin september regelmatig met Wouter Bos op de pont over het IJ. Vanaf zijn woonplaats Amsterdam-Noord naar het centrum van de stad. Vanmorgen maakte NOVA met Bos de laatste overtocht.
Presentatie: Twan Huys
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:56 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Typisch iemand die SP/Groenlinks of PvdA stemt ... gelijk anderen beschuldigen van het achterlijk zijn.
Ja, alleen was het een beetje jammere opmerking richting Pechtold.quote:
Welke?quote:Op maandag 13 november 2006 22:32 schreef tvlxd het volgende:
Ja, alleen was het een beetje jammere opmerking richting Pechtold.
Over dat het mooi zou zijn als Pechtold ook wist wat z'n eigen standpunten waren, iets dergelijks. Onnodig persoonlijk en dat had ik niet van Rouvoet verwacht.quote:
Klopt, kwam denk ik door het trage karakter van Pechtold's debat-stijl en het zeer ontwijkende gedrag van Rouvoet. Als hij daar binnen twee zinnen mee had afgerekend had hij zijn eigen verhaal kunnen vertellen, nu bleef het hangen.quote:Op maandag 13 november 2006 22:53 schreef Solid_Snake het volgende:
Dat kwam niet uit de verf.
Zo moeilijk is het toch niet om wat punten te scoren tegen de CU:quote:Op maandag 13 november 2006 22:55 schreef Tirion het volgende:
[..]
Klopt, kwam denk ik door het trage karakter van Pechtold's debat-stijl en het zeer ontwijkende gedrag van Rouvoet. Als hij daar binnen twee zinnen mee had afgerekend had hij zijn eigen verhaal kunnen vertellen, nu bleef het hangen.
Je kon inderdaad goed zien welke asociale christenhond Rouvoet wel niet isquote:Op maandag 13 november 2006 22:57 schreef Solid_Snake het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet om wat punten te scoren tegen de CU:
De CU wil af van:
Euthanasie
Homo huwelijk
Abortus
Open winkels op zondag
(en vast nog wel meer dat ik vergeet)
Dat soort nare dingen krijg je er wel bij als je denkt op een sociale partij te gaan stemmen.
Wie is de flapdrol? Heinsbroek of Rutte?quote:Op maandag 13 november 2006 23:04 schreef pberends het volgende:
Heinsbroek met Rutte aan tafel bij Netwerk (?), dat ze die flapdrol nog uitnodigen.
Idd, vrijmetselarij enzoquote:Op maandag 13 november 2006 23:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar dat Pechtold over Satan begon was ook weer hilarisch.
Wat is er mis met metselaars?quote:Op maandag 13 november 2006 23:13 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Idd, vrijmetselarij enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |