iets beter wel ja, dan de televisie uitzending.quote:Op maandag 6 november 2006 11:33 schreef Jivis het volgende:
Vond de After Party way beter dan de reguliere uitzending.
Dat koor en Cor
Zag dr iig niet uitquote:Op maandag 6 november 2006 16:33 schreef kevin85 het volgende:
Dat Jumpen, dat was gewoon net Hakken
Hij zong zelfs "Ik wil niet dat je liegt" vanaf de autocuequote:Op maandag 6 november 2006 00:47 schreef jmac het volgende:
tvp
Voor namen heeft ie de autocue toch. Hij moet zoveel onthouden...
Dat doet Paul allang via autocue zingen.quote:Op maandag 6 november 2006 18:47 schreef karoltje het volgende:
[..]
Hij zong zelfs "Ik wil niet dat je liegt" vanaf de autocue.
Nee Adje is nu nog grappig...quote:Op maandag 6 november 2006 21:19 schreef boneyard het volgende:
ik vond dit een mindere internet uitzending eigenlijk, het liep niet echt. de stuk met armin was gewoon jammer, waarom nodig je 'm uit als ie niet echt iets mag doen omdat je die muziek niks vind.
shorty was gewoon een suffe gast. zijn echte optreden wil je gewoon niet herhalen want dan is het echt niet leuk meer. die paar korte optredens waar ook eigenlijk allemaal maar een beetje grappig omdat ie terug was, niet om wat ie deed. blij dat ie weg is, hoeft ook zeker niet terug te komen.
Nee ik stond helemaal bovenaanquote:Op maandag 6 november 2006 20:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat doet Paul allang via autocue zingen.
Is toch niks mis mee!! Vroeg Paul iets aan jou tijdens de internet uitzending?![]()
Uhm..nee! In de internetuitzending sta ik linksvooraan op dat 'blok'. Vlak voordat we als paarden achter Paul aan moeten rennenquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar kwam je wel in de gewone uitzending voorop de studio in?![]()
Ook nietquote:
Niet, toevallig dat meisje uit Amsterdam?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:15 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ook niet. Beetje tot mn schouders. Ik heb een zwart bloesje en een spijkerbroek aan, maar daar ben je niet echt mee geholpen
.
gelukkig is voor anderen ook nog boulevardquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godstering, moet Bos weer eens in de promotie
Goede TV inderdaad. Vakman is het.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
Wat is die man goed. TV maken op z'n best. Prachtig hoe hij alle items aan elkaar linkt.Paul de Leeuw
Een tijdje terug zat Mark Rutte daar, dus niet zeiken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
moet Bos weer eens in de promotie
GEWELDIG!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:19 schreef Arcee het volgende:
Wat is die man goed. TV maken op z'n best. Prachtig hoe hij alle items aan elkaar linkt.Paul de Leeuw
Een vakman uit duizendenquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede TV inderdaad. Vakman is het.![]()
Dat is bij alle programma's !quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Godstering, moet Bos weer eens in de promotie
Hij had een Victor en Rolf-jurkje bij de H&M gescoord.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat zag Paul leuk uitHelemaal in het zwart
quote:Op zondag 12 november 2006 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had een Victor en Rolf-jurkjekleding bij de H&M gescoord.![]()
dat was gewoon een humor wens alleen werkten die vrouwen (lijken) niet echt leuk meequote:Op zondag 12 november 2006 01:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Die wensen van die doodkisten vond ik ook niks![]()
Het is niet live. Het wordt ´s middags opgenomen.quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef lachejonge het volgende:
Misschien dom dat ik het zeg maar is het programma niet live meer tegenwoordig? Het was namelijk wel heel licht voor deze tijd van het jaar om half negen in Almere en Weesp. Lijkt me niet dat het daar toevallig heel licht was die avond. Weet iemand hier meer van?
Was wel erg verrast door zijn praatje. In de zin dat hij zonder blikken of blozen een rede voert, op TV en voor een groot publiek.quote:
Als adje? Drinken en snoep halen van z'n kleingeld? (quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef Ace1 het volgende:
Collega van mij, mehmet ali kwam net in beeldOp de foto...
Adje komt bijna dagelijks in de AH hier in Tilburg.
Dat bepalen ze natuurlijk van te vorenquote:Op maandag 13 november 2006 09:53 schreef Razor21 het volgende:
WAt mij ook opvalt is dat er toevallig altijd mensen in de studio zitten die de zelfde wens ongeveer hebben. Of er iets mee te maken hebben met een wens van een ander.
Hoe doen ze dat? Want je ziet nooit een oproep...van he wat is jou wens voor volgende week...of is dit gewoon toeval?
Hehe nee gewoon als zichzelf. Is een aardige gast.quote:Op maandag 13 november 2006 09:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als adje? Drinken en snoep halen van z'n kleingeld? (![]()
)
Leuke gozer die mehmetquote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef Ace1 het volgende:
Collega van mij, mehmet ali kwam net in beeldOp de foto...
Adje komt bijna dagelijks in de AH hier in Tilburg.
Mee eens Golferquote:
Dank je Haaibaaikequote:Op maandag 13 november 2006 18:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Klopt BVO, zeker het einde was heel mooi!
'k was best ontroerd !
Offtopic : BVO wat heb jij een leuke avatar.![]()
En terecht. haar opmerking vond ik juist wel okeequote:Op zaterdag 18 november 2006 20:35 schreef Schildpadje het volgende:
Die opmerking over borstvergroting viel echt niet goed
Wat een kutjoch was dat inderdaad jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:35 schreef Arcee het volgende:
Wat een Kinderen Voor Kinderen-jochie, die zoon van Monique van der Ven.
Ja dat was leuk over de middeleeuwen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:41 schreef Haunter het volgende:
Haha wat een bende met al dat middeleeuwen gedoe... leuke uitzending!
Daar dacht ik gister ook nog over na. Komt die uitzending nog en zo ja; wanneer?quote:Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef Jivis het volgende:
Beste aflevering van het seizoen
Kijk ook uit naar de Sinterklaas-aflevering (als die komt), da's ook altijd lachen
Dat doet Paul altijd heel erg leuk met Sinterklaas-aflevering.quote:Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef Jivis het volgende:
Kijk ook uit naar de Sinterklaas-aflevering (als die komt), da's ook altijd lachen
behalve als het niet genieten isquote:Op zondag 19 november 2006 15:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat doet Paul altijd heel erg leuk met Sinterklaas-aflevering.
Het is altijd genieten met Paul![]()
Ozark Henry.quote:Op zondag 19 november 2006 23:38 schreef Adelante het volgende:
ik doelde meer op die zanger aan het begin, maar dank
Inderdaad. Viel tegen dit keer.quote:
Dat ligt aan jou.quote:Op zondag 19 november 2006 23:55 schreef pekel het volgende:
Ligt het aan mij of klinken alle kinderen uit het Westen des lands zo verwend?
Vorige week vond ik leukerquote:Op maandag 20 november 2006 00:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Saaie aflevering vandaag ja.
Vooral dat zoontje van Monique van der Ven denk ikquote:Op zondag 19 november 2006 23:55 schreef pekel het volgende:
Ligt het aan mij of klinken alle kinderen uit het Westen des lands zo verwend?
Wie de vader van Paul was.quote:Op maandag 20 november 2006 15:33 schreef karoltje het volgende:
Wat was Cor zn mop?
iddquote:Op maandag 20 november 2006 00:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Alvast sorry als dit al veeeel vaker gepost is, maar ik vond het zo grappig dat ik hem dan nog een keer neerzet.
Adje( in de Efteling) die uit zn rol valt, doorspoelen naar 4.30
http://www.youtube.com/watch?v=ha_G1HPgNdU
Werkt al 1 uur en 10 minuten prima hier.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:23 schreef Qunix het volgende:
Doet internetstream het niet?
Ik ben er op.... Heb de baby gezien de kotstequote:Op zaterdag 25 november 2006 21:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Werkt al 1 uur en 10 minuten prima hier.
Ja wel geinig die Adje als Elvisquote:
Bij mij werkte het welquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:23 schreef Qunix het volgende:
Doet internetstream het niet?
Idd, de tekst had beter gekund, maar hé, 't ging idd om 't idee en 't is al heel stoer dat ze daar durft te gaan staan zingen. respectquote:Op maandag 27 november 2006 23:41 schreef snellejelle het volgende:
Dit meisje kan niet zo goed zingen..
maar wel erg lief
Ze verdiend beter dan die boerquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Sinterklaasaflevering vanavond!
Wist je dat nog niet? Is al een poosjequote:Op zaterdag 2 december 2006 19:48 schreef Aoristus het volgende:
verdomme, ze hebben een ander meisje gebruikt bij kinderen geen bezwaar
"Ben je bang voor Zwarte Pietquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:45 schreef snellejelle het volgende:
Zwarte Piet
Bijna net zo goed als Harry van Raaij
als ie verstopt is moet ie ontstopt worden...quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:59 schreef Aoristus het volgende:
hm, verstoppen is wel wat anders dan ontstoppen
"die heeft geen schmink nodig"quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:08 schreef Aoristus het volgende:
Karl Noten van goedemorgen Nederland
Vind het wel echt leuk nummer nu, hahaquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:12 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk nummer heerlijk fout jasje. Plaat van het jaar.
Heeft Paul dat echt gezegd?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
"die heeft geen schmink nodig"
jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft Paul dat echt gezegd?. Heb ik niet gehoord iig.
alstu: http://www.youtube.com/watch?v=qscuKSftTAEquote:Op zondag 3 december 2006 11:14 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet hem nog kijken, maar eigenlijk is Sinterklaas bij Paul de Leeuw altijd wel lachen. Ik wil eigenlijk het filmpje waarin Paul de Leeuw en Robbert Ten Brink Zwarte Piet en Sinterklaas speelden wel weer eens zien.
quote:Op zondag 3 december 2006 12:59 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
alstu: http://www.youtube.com/watch?v=qscuKSftTAE
Van wanneer is dat filmpje? Nooit gezien!quote:Op zondag 3 december 2006 12:59 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
denk redelijk oudquote:Op zondag 3 december 2006 13:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Van wanneer is dat filmpje? Nooit gezien!
Wel erg lachen... Vooral spankie, spankie
Youtube! Dat ik daar niet aan dacht!quote:Op zondag 3 december 2006 12:59 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Nee, denk het ook niet. Ze gingen ook verdacht spontaan uit de kleertjes.quote:Op zondag 10 december 2006 14:55 schreef djstoffel het volgende:
maar denk niet dat een hoop van die "negers" toevallig in het publiek zaten
idd, ging allemaal erg gemakkelijk en ze waren allemaal wel erg gespierd.quote:Op zondag 10 december 2006 14:56 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Nee, denk het ook niet. Ze gingen ook verdacht spontaan uit de kleertjes.
dat ze achter de kassa pastquote:Op zondag 10 december 2006 23:31 schreef boneyard het volgende:
wat een doos, nee c1000, ja muts dat snapt ie wel maar dat heet reclame.
"ben jij trouwens homo?"quote:
Wat bof jijquote:Op maandag 11 december 2006 12:43 schreef kassenbouwer het volgende:
Heeft er al iemand kaartjes voor de Oudejaarsuitzending? Ik wel
Ben nog nooit bij een tv-uitzending geweest, maar dit zal wel een hele speciale worden gelijk.
Word dat de 31ste opgenomen?quote:Op maandag 11 december 2006 18:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat bof jijIK had er ook graag bij willen zijn. .Maar veel plezier de 31ste december
![]()
Ah. Ik vind Paul de Leeuw leuk, maar om Oud&Nieuw in een studio te gaan vieren, nee.quote:Op maandag 11 december 2006 19:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Rechtsstreeks MWDL van 23.30-01.00
![]()
Met een paar vrienden erbij lijkt het me wel vet.quote:Op maandag 11 december 2006 19:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah. Ik vind Paul de Leeuw leuk, maar om Oud&Nieuw in een studio te gaan vieren, nee.
Ja precies, met een paar vrienden erbij lijkt t mij ook leuk. Maar we kunnen nog op tijd zijn voor een ander Oud-en-Nieuwfeest, dus het wordt een zware avondquote:Op maandag 11 december 2006 19:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Met een paar vrienden erbij lijkt het me wel vet.
De afterparty was trouwens erg grappig, Adje in dat draaiding
Is rechtsstreeks...Livequote:Op maandag 11 december 2006 19:21 schreef boneyard het volgende:
wanneer wordt de oudejaarsuitzending opgenomen?
Ik ken die vent nog ook... voetbalde (of voetbalt nog steeds?) bij mijn amateurclub. Jaar of twee geleden zelfs nog eens met ons team meegedaan. Vond zichzelf geweldig enzo, en had toen een vriendin van 17 ofzo (als man van ergens in de 30)quote:Op maandag 11 december 2006 23:48 schreef Aoristus het volgende:Een borderline chick van Internet geplukt en in januari gaan trouwen. Ze hebben al iets sinds mei dit jaar
![]()
Wens 'm alle geluk van de wereldquote:Op maandag 11 december 2006 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ken die vent nog ook... voetbalde (of voetbalt nog steeds?) bij mijn amateurclub. Jaar of twee geleden zelfs nog eens met ons team meegedaan. Vond zichzelf geweldig enzo, en had toen een vriendin van 17 ofzo (als man van ergens in de 30).
Moah, ff doorbijtenquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:03 schreef Aoristus het volgende:
wat zullen we nou beleven? Ik dacht dat Kaandorp een zangverbod had ...
Die zangeres ziet er slecht uit zeg.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:03 schreef Aoristus het volgende:
wat zullen we nou beleven? Ik dacht dat Kaandorp een zangverbod had ...
quote:
Het publiek vond het maar bagger, ondanks het applausquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:20 schreef pberends het volgende:
Wat een zwoele negers allemaal.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef Falco het volgende:
Was het leuk? Heb het gemist...
Was geweldig ja.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:05 schreef tralalala het volgende:
Adje, die uit zijn rol schoot (toen de meisjes zeiden, dat hij knap was)![]()
Kaandorp ziet er altijd uit alsof ze net uit bed komt rollenquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:05 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Die zangeres ziet er slecht uit zeg.
Dat vond ik nou zo mooiquote:
"Blijf" dacht ikquote:Op zondag 17 december 2006 23:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe heet dat liedje wat hij zong voor de moeder van Sarah en Amar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |