Is rechtsstreeks...Livequote:Op maandag 11 december 2006 19:21 schreef boneyard het volgende:
wanneer wordt de oudejaarsuitzending opgenomen?
Ik ken die vent nog ook... voetbalde (of voetbalt nog steeds?) bij mijn amateurclub. Jaar of twee geleden zelfs nog eens met ons team meegedaan. Vond zichzelf geweldig enzo, en had toen een vriendin van 17 ofzo (als man van ergens in de 30)quote:Op maandag 11 december 2006 23:48 schreef Aoristus het volgende:Een borderline chick van Internet geplukt en in januari gaan trouwen. Ze hebben al iets sinds mei dit jaar
![]()
Wens 'm alle geluk van de wereldquote:Op maandag 11 december 2006 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ken die vent nog ook... voetbalde (of voetbalt nog steeds?) bij mijn amateurclub. Jaar of twee geleden zelfs nog eens met ons team meegedaan. Vond zichzelf geweldig enzo, en had toen een vriendin van 17 ofzo (als man van ergens in de 30).
Moah, ff doorbijtenquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:03 schreef Aoristus het volgende:
wat zullen we nou beleven? Ik dacht dat Kaandorp een zangverbod had ...
Die zangeres ziet er slecht uit zeg.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:03 schreef Aoristus het volgende:
wat zullen we nou beleven? Ik dacht dat Kaandorp een zangverbod had ...
quote:
Het publiek vond het maar bagger, ondanks het applausquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:20 schreef pberends het volgende:
Wat een zwoele negers allemaal.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:32 schreef Falco het volgende:
Was het leuk? Heb het gemist...
Was geweldig ja.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:05 schreef tralalala het volgende:
Adje, die uit zijn rol schoot (toen de meisjes zeiden, dat hij knap was)![]()
Kaandorp ziet er altijd uit alsof ze net uit bed komt rollenquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:05 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Die zangeres ziet er slecht uit zeg.
Dat vond ik nou zo mooiquote:
"Blijf" dacht ikquote:Op zondag 17 december 2006 23:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe heet dat liedje wat hij zong voor de moeder van Sarah en Amar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |