Het is niet live. Het wordt ´s middags opgenomen.quote:Op zondag 12 november 2006 20:56 schreef lachejonge het volgende:
Misschien dom dat ik het zeg maar is het programma niet live meer tegenwoordig? Het was namelijk wel heel licht voor deze tijd van het jaar om half negen in Almere en Weesp. Lijkt me niet dat het daar toevallig heel licht was die avond. Weet iemand hier meer van?
Was wel erg verrast door zijn praatje. In de zin dat hij zonder blikken of blozen een rede voert, op TV en voor een groot publiek.quote:
Als adje? Drinken en snoep halen van z'n kleingeld? (quote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef Ace1 het volgende:
Collega van mij, mehmet ali kwam net in beeldOp de foto...
Adje komt bijna dagelijks in de AH hier in Tilburg.
Dat bepalen ze natuurlijk van te vorenquote:Op maandag 13 november 2006 09:53 schreef Razor21 het volgende:
WAt mij ook opvalt is dat er toevallig altijd mensen in de studio zitten die de zelfde wens ongeveer hebben. Of er iets mee te maken hebben met een wens van een ander.
Hoe doen ze dat? Want je ziet nooit een oproep...van he wat is jou wens voor volgende week...of is dit gewoon toeval?
Hehe nee gewoon als zichzelf. Is een aardige gast.quote:Op maandag 13 november 2006 09:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Als adje? Drinken en snoep halen van z'n kleingeld? (![]()
)
Leuke gozer die mehmetquote:Op zondag 12 november 2006 23:38 schreef Ace1 het volgende:
Collega van mij, mehmet ali kwam net in beeldOp de foto...
Adje komt bijna dagelijks in de AH hier in Tilburg.
Mee eens Golferquote:
Dank je Haaibaaikequote:Op maandag 13 november 2006 18:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Klopt BVO, zeker het einde was heel mooi!
'k was best ontroerd !
Offtopic : BVO wat heb jij een leuke avatar.![]()
En terecht. haar opmerking vond ik juist wel okeequote:Op zaterdag 18 november 2006 20:35 schreef Schildpadje het volgende:
Die opmerking over borstvergroting viel echt niet goed
Wat een kutjoch was dat inderdaad jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:35 schreef Arcee het volgende:
Wat een Kinderen Voor Kinderen-jochie, die zoon van Monique van der Ven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |