Ja dat was leuk over de middeleeuwen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:41 schreef Haunter het volgende:
Haha wat een bende met al dat middeleeuwen gedoe... leuke uitzending!
Daar dacht ik gister ook nog over na. Komt die uitzending nog en zo ja; wanneer?quote:Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef Jivis het volgende:
Beste aflevering van het seizoen
Kijk ook uit naar de Sinterklaas-aflevering (als die komt), da's ook altijd lachen
Dat doet Paul altijd heel erg leuk met Sinterklaas-aflevering.quote:Op zondag 19 november 2006 13:33 schreef Jivis het volgende:
Kijk ook uit naar de Sinterklaas-aflevering (als die komt), da's ook altijd lachen
behalve als het niet genieten isquote:Op zondag 19 november 2006 15:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat doet Paul altijd heel erg leuk met Sinterklaas-aflevering.
Het is altijd genieten met Paul![]()
Ozark Henry.quote:Op zondag 19 november 2006 23:38 schreef Adelante het volgende:
ik doelde meer op die zanger aan het begin, maar dank
Inderdaad. Viel tegen dit keer.quote:
Dat ligt aan jou.quote:Op zondag 19 november 2006 23:55 schreef pekel het volgende:
Ligt het aan mij of klinken alle kinderen uit het Westen des lands zo verwend?
Vorige week vond ik leukerquote:Op maandag 20 november 2006 00:30 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Saaie aflevering vandaag ja.
Vooral dat zoontje van Monique van der Ven denk ikquote:Op zondag 19 november 2006 23:55 schreef pekel het volgende:
Ligt het aan mij of klinken alle kinderen uit het Westen des lands zo verwend?
Wie de vader van Paul was.quote:Op maandag 20 november 2006 15:33 schreef karoltje het volgende:
Wat was Cor zn mop?
iddquote:Op maandag 20 november 2006 00:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Alvast sorry als dit al veeeel vaker gepost is, maar ik vond het zo grappig dat ik hem dan nog een keer neerzet.
Adje( in de Efteling) die uit zn rol valt, doorspoelen naar 4.30
http://www.youtube.com/watch?v=ha_G1HPgNdU
Werkt al 1 uur en 10 minuten prima hier.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:23 schreef Qunix het volgende:
Doet internetstream het niet?
Ik ben er op.... Heb de baby gezien de kotstequote:Op zaterdag 25 november 2006 21:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Werkt al 1 uur en 10 minuten prima hier.
Ja wel geinig die Adje als Elvisquote:
Bij mij werkte het welquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:23 schreef Qunix het volgende:
Doet internetstream het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |