oepsquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bizarrrrrrrr! M'n oma is in 1990 overleden.![]()
Ik sta jullie dan ook graag ter dienst!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef Manu82 het volgende:topper dat er wat wordt gedaan met onze FB
Hulde voor de modjes TopicStarter ja !quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef Manu82 het volgende:topper dat er wat wordt gedaan met onze FB
Doe eens lief, wij hebben het over het structureel verbeteren van dit subforumquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
dus nu moet ik verplicht meerellen in jullie cos/sc combi??![]()
ik vind het eigenlijk heel erg storend, al dat geneuzel over BB in een leuk sc topic...![]()
![]()
WIj, Manu en ik proberen op een inovatieve manier alle wensen omtrent dit subforum tegemoet te komen middels ludieke nieuwe hi tech topics!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
dus nu moet ik verplicht meerellen in jullie cos/sc combi??![]()
ik vind het eigenlijk heel erg storend, al dat geneuzel over BB in een leuk sc topic...![]()
![]()
en ik en de bank moeten weer wachten zekerquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik sta jullie dan ook graag ter dienst!
jij wil wel graag over bb lezen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe eens lief, wij hebben het over het structureel verbeteren van dit subforum
Iets waartoe de mods tot nu toe niet in staat zijn gebleken
Als er iemand over BB begint te lullen druk ik echt op de nsb knopquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij wil wel graag over bb lezen?![]()
dan heb ik niks gezegd...![]()
dus ik krijg dan een speciale ban optie voor alle cos?!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
WIj, Manu en ik proberen op een inovatieve manier alle wensen omtrent dit subforum tegemoet te komen middels ludieke nieuwe hi tech topics!
welke streams word ik dan geacht te becommentarieren?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als er iemand over BB begint te lullen druk ik echt op de nsb knop![]()
Dat is nou goede FB en mag dus ook in dit topic geplaatst wordenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus ik krijg dan een speciale ban optie voor alle cos?!![]()
![]()
HO! Er is geen hond die de streams nog volgtquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
welke streams word ik dan geacht te becommentarieren?
wat is dan de definitie van COS?!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO! Er is geen hond die de streams nog volgt![]()
Cosinus!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat is dan de definitie van COS?!![]()
![]()
nicolaas dacht ik... (die heeft het natuurlijk ook druk met zijn aanstaande verjaardag)quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:42 schreef luciano het volgende:
Wie is er afgelopen maandag uitgegaan eigenlijk ?
Willem of Bart ?
hoi Gladys!quote:
als talitha ook nog ergens is dan kunnen we tenminste nog wat tegenwicht bieden aan die hormoongestuurde wannabe-mods...quote:
om 10 voor 10quote:
*click*quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als talitha ook nog ergens is dan kunnen we tenminste nog wat tegenwicht bieden aan die hormoongestuurde wannabe-mods...![]()
![]()
![]()
Ik ben er nog hoor buuf.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als talitha ook nog ergens is dan kunnen we tenminste nog wat tegenwicht bieden aan die hormoongestuurde wannabe-mods...![]()
![]()
![]()
de kroeg in de aaachterhoek sluit om 11 uurquote:
dan mag je nog gratis naar binnen én ben je op tijd voor piekuur!!quote:
happyyyyyyyyyyyyy hourquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan mag je nog gratis naar binnen én ben je op tijd voor piekuur!!![]()
Ik las ditquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja, en?!quote:
Ik zou me diep schamen voor mijn puberale gedrag en snel proberen m'n imago wat op te vijzelen m.b.v. een hoogstaande posting.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand dame......hoe zou jij je voelen in mijn plaats?
![]()
Zou dat jou lukken denk je ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zou me diep schamen voor mijn puberale gedrag en snel proberen m'n imago wat op te vijzelen m.b.v. een hoogstaande posting.![]()
hoe hard je ook probeert, het braafste jongetje van de klas imago raak je niet kwijt heur..quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het is onnodig kwetsend....en openlijk aanzetten tot penisnijd bovendien.![]()
Waarschijnlijk niet, maar mijn hoop is gevestigd op jou Jappert.quote:
AUWWWWWWWWWWW!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe hard je ook probeert, het braafste jongetje van de klas imago raak je niet kwijt heur..![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
AUWWWWWWWWWWW!
da's pas een schop voor de noten![]()
Ik heb hem eigenlijk al de hele week niet gezien, begint toch een beetje saai te worden zonder hemquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:12 schreef versabommie het volgende:
IK voorspel nu al vast de reactie van TL als die online komt:
Zou die bb-moe zijn?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk al de hele week niet gezien, begint toch een beetje saai te worden zonder hem![]()
Buuf, ik zie Jappie niet meer? Hoe hard heb je eigenlijk getrapt?!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
i have the guts to go for the nuts...
![]()
![]()
Lekker belangrijk.....quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
i have the guts to go for the nuts...
![]()
![]()
ach, een plagerig tikje, meer niet! volgens mij is ie stoer de fb aan het volplempen nu...quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Buuf, ik zie Jappie niet meer? Hoe hard heb je eigenlijk getrapt?!![]()
Zo jammer dit....ik had anders van jou verwacht....zeker nadat ik jou vanmiddag per PM een plaatje wall to wall foto van ego had gestuurdquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Buuf, ik zie Jappie niet meer? Hoe hard heb je eigenlijk getrapt?!![]()
ah, vandaar die 'tok'quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.....![]()
save and protect yourself at all times![]()
[afbeelding]
Hij schijt peuken voor de modjes , en wil zijn toekomstige modschap niet in de waagschaal stellen hoor !quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach, een plagerig tikje, meer niet! volgens mij is ie stoer de fb aan het volplempen nu...![]()
ik heb hem wel gezienquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk al de hele week niet gezien, begint toch een beetje saai te worden zonder hem![]()
Jappie for president moddiemodquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:19 schreef luciano het volgende:
[..]
Hij schijt peuken voor de modjes , en wil zijn toekomstige modschap niet in de waagschaal stellen hoor !![]()
istie je buurman ofzo?!quote:
quote:
Loes...wegwezen nu......het was ff leuk nu ben ik je zat.............ksst vort....quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:19 schreef luciano het volgende:
[..]
Hij schijt peuken voor de modjes , en wil zijn toekomstige modschap niet in de waagschaal stellen hoor !![]()
vertelvertelvertelquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:23 schreef luciano het volgende:
Bij dezen trek ik mij knuffel voor Flappie weer in ........
quote:
Daarom juist! Een gekwetst ego zou eeuwig zonde zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo jammer dit....ik had anders van jou verwacht....zeker nadat ik jou vanmiddag per PM een plaatje wall to wall foto van ego had gestuurd![]()
Dat zou het definitieve einde van mijn postings op FOK! zijn, aangezien dan de balans weg is!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jappie for president moddiemod![]()
![]()
Wat zou de bedoeling volgens jou zijn?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:28 schreef Bartoli het volgende:
wtf is de bedoeling van dit topic als je de meuk wil combineren
....sambal bei ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:27 schreef Gladys het volgende:
voor Jappie,pestkop die bent[afbeelding]
Heel goed bommelsquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zou de bedoeling volgens jou zijn?
Idd, alleen zo komen we op een goed werkend totaalconcept wat bij iedereen tot tevredenheid kan lijden!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heel goed bommelsandere users stimuleren zelf na te denken over de situatie.
![]()
NEEquote:
Slikt ordinaire opmerking over wacht maar...ego...en voljanken in.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daarom juist! Een gekwetst ego zou eeuwig zonde zijn.![]()
quote:
Kep hier worrrsssssssjjjjjjjjjjj voor jequote:
heb je hem weer met zijn kipnuggetquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep hier worrrsssssssjjjjjjjjjjj voor je![]()
ik ben hier!!quote:
Doe maar slikken ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Slikt ordinaire opmerking over wacht maar...ego...en voljanken in.![]()
![]()
ja!! doe 's dan..quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
We gingen toch het tegenoffensief inzetten?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
Hey mensjes, zou iedereen even af en toe op willen letten op het FB topic, dat deze wel een beetje bovenaan blijft staan middels stickypostings ?![]()
Zijn wij niet leuk genoeg?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja!! doe 's dan..![]()
waar is toch die goede oude sc sfeer... waar zijn heer Demins, Kribbet, nostalgist en zelfs eend op avonden als deze...![]()
hetzelfde als verleden jaar praten over de streams en slowchatten tegelijk in één topic. zo geraken we nooit aan de 1000quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zou de bedoeling volgens jou zijn?
PSV samenvatting komt nu, wat een kutprogramma op Talpa, is de eerste en laatste keer dat ik dat kijkquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een yes...kom in mijn armen klein pindarotsje..
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:45 schreef luciano het volgende:
Is er ergens een geheime meeting waar snode boze plannen jegens ons Bommelt worden gesmeed ofzo ???
de SC en zelfs de FB zijn drukker dan de cos op dit moment, tragisch niet:?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hetzelfde als verleden jaar praten over de streams en slowchatten tegelijk in één topic. zo geraken we nooit aan de 1000![]()
Je lijkt Bommie wel! Mij vooruit sturen als kanonnenvoer zeker.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja!! doe 's dan..![]()
waar is toch die goede oude sc sfeer... waar zijn heer Demins, Kribbet, nostalgist en zelfs eend op avonden als deze...![]()
Ik schijt peuken .........quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:47 schreef luciano het volgende:
Ik knuffel hier alvast alle fa-tjes / modjes met wat voor kleurtje dan ook , als voorloper voor een evt. unban-verzoek .
wen er maar aan dat ze altijd als laatste komen in het programma als ze hoog blijven staanquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
PSV samenvatting komt nu, wat een kutprogramma op Talpa, is de eerste en laatste keer dat ik dat kijkEerst nog zelfs de wedstrijd van vrijdag voor PSV
ja behoorlijk maar dat komt door hummie en haar hersenloosheidquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
de SC en zelfs de FB zijn drukker dan de cos op dit moment, tragisch niet:?
Kijk ik het wel weer een uurtje later via goalzzzquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wen er maar aan dat ze altijd als laatste komen in het programma als ze hoog blijven staan![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je lijkt Bommie wel! Mij vooruit sturen als kanonnenvoer zeker.![]()
Ze heeft dit keer het programma fundamenteel naar de tering geholpen idd!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja behoorlijk maar dat komt door hummie en haar hersenloosheid
min 30 cmquote:
zegquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je lijkt Bommie wel! Mij vooruit sturen als kanonnenvoer zeker.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:49 schreef flugeltje het volgende:
<knip>
Beste mogelijke kandidaat voor moderator:Jappie
quote:
I rest my case.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jappie for president moddiemod![]()
![]()
je bent wel 2m08quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zeg ik....kom in mijn armen kleintje...![]()
![]()
![]()
![]()
Nu begrijp ik zijn gekwijl!quote:
gewoon een overloperquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu begrijp ik zijn gekwijl!![]()
En ik maar denken dat Jappie 1 van ons was![]()
Echt, wat een viespeuk die gast zegquote:
Zeker weten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg![]()
die utrechtse tongval hoor je bijna niet meer...en ik slik op tijd mijn concerta...
![]()
maar als we zo lekker doorposten moet het goedkomen toch?
![]()
Jullie stonden de gehele avond gewoon onder controle.......sorry gappie ...lifs sucks..quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu begrijp ik zijn gekwijl!![]()
En ik maar denken dat Jappie 1 van ons was![]()
Ja daaaaaaaaaag! Jij mod, dan ga ik een ander forum zoeken. Je moet niet de balans wilen verstoren Jappie!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jullie stonden de gehele avond gewoon onder controle.......sorry gappie ...lifs sucks...
![]()
welke broze balans meen jij dan te moeten ervaren beste bommels.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaag! Jij mod, dan ga ik een ander forum zoeken. Je moet niet de balans wilen verstoren Jappie!
Geen idee, ik lul maar wat om je voor de misstap te behoeden die het modderatorschap isquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
welke broze balans meen jij dan te moeten ervaren beste bommels.![]()
ga je weg ?quote:
quote:
Watjequote:Op zaterdag 4 november 2006 23:10 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben het zatEr zitten nu ook al infiltranten hier
doei Gladys.quote:
ze is zo weer trug johquote:
Top bommels......ik ben blij en dankbaar tegelijk voor je bezorgdheid.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee, ik lul maar wat om je voor de misstap te behoeden die het modderatorschap is![]()
Ik heb uit bezorgdheid MED ook maar eens openstaanquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Top bommels......ik ben blij en dankbaar tegelijk voor je bezorgdheid.![]()
* Gladys komt nu helemaal niet meer terugquote:
Was ik het net vergeten, begin jij er weer over!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
...en te bedenken waar ik die anoushka eerder gezien heb..![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
* Gladys komt nu helemaal niet meer terugcheck msn uit,skippie uit
![]()
![]()
kan dat niet uitstaan hè!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was ik het net vergeten, begin jij er weer over!![]()
Hoi, ik kom eens even kijken en er gebeuren wee allemaal dingenquote:
Jij trekt het aanquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi, ik kom eens even kijken en er gebeuren wee allemaal dingen![]()
Ik wil het ook persé weten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan dat niet uitstaan hè!![]()
ik moet het weten. en ik wil dat filmpje..![]()
...nog geen nieuws zie ik...quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb uit bezorgdheid MED ook maar eens openstaan
Valt wel mee hoor. Een beetje gerel, maar de meesten zijn alweer gestopt. Alleen Manu en Bommie houden nog stand.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi, ik kom eens even kijken en er gebeuren wee allemaal dingen![]()
Ik zit te denkne aan de tandenborstelshow of iets anders met rof wouters...quote:
Ja, dat zeiden ze gisteren ook al toen die metro een ontzettende knal en lichtflits gaf en toen een hoop rookquote:
Dat is alweer een tijdje terug. Volgens mij heb ik haar recenter ergens gezien...quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zit te denkne aan de tandenborstelshow of iets anders met rof wouters...
bij loveletters?!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is alweer een tijdje terug. Volgens mij heb ik haar recenter ergens gezien...
neen, dan zou ze mij niet bekend voorkomen!quote:
En mij ook niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
neen, dan zou ze mij niet bekend voorkomen!
niet dat ik zo'n trouwe kijker ben, maar ze staat me bij als enorm giegelend..quote:
dat zou best eens kunnen ja!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
idols?
zie schouderklopjestopicquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:42 schreef Prospera het volgende:
er zijn zo weinig streamverslagen dat ik denk dat deze hier ook wel tussen de meuk passen:
Saartje zingt heel lief voor Tijn en Marc, maar helaas kan ik niet zo snel typen:
We zingen dit voor Marc en Tijn
oh wat fijn (3x)
Tijn mist zijn vrienden wel maar mist zijn vrienden wel
Maar zit liever in liever in het spel.
(knip)
Morgen moet er iemand weg en dat vinden we vette pech.
ze zingt echt niet zo vals
Mo: Saar er moet toch nog een tussenstukje in?
Nou dat zien we morgen wel zegt Saar"auf wienerschnitzel"
[afbeelding]
ik heb lolquote:
zover was ik ook...quote:
sneller dan de cos nog altijdquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:52 schreef Bartoli het volgende:
dit meuk topic gaat anders ook niet zo snel lamasegguh![]()
ben iemand per sms aan t treiterenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zover was ik ook...![]()
maar wrom?!![]()
En waar blijf jij dan of ben je ZO bang?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:52 schreef Bartoli het volgende:
dit meuk topic gaat anders ook niet zo snel lamasegguh![]()
wat moet ik veel lullen als er niks te lullen valtquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:54 schreef chas het volgende:
[..]
En waar blijf jij dan of ben je ZO bang?
Wat vind jij ervan dat de Moddiemods ons ter vondeling hebben gelegd?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:55 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wat moet ik veel lullen als er niks te lullen valt![]()
Klinkt als een goede mogelijkheid, heb ge-googled maar kan niets vinden.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:40 schreef debuurvrouw het volgende:
idols?
slechte zaak natuurlijk. ze hebben ooit die functie gekregen voor dit subforum dan moeten ze het ook tot het bittere eind modereren. Of zitten ze nu allemaal op VOL of DGK?quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat de Moddiemods ons ter vondeling hebben gelegd?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben iemand per sms aan t treiteren![]()
ze zijn gewoon verdwenen....ze hebben zoiets van Kutusers, zoek het zelf maar uitquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:57 schreef Bartoli het volgende:
[..]
slechte zaak natuurlijk. ze hebben ooit die functie gekregen voor dit subforum dan moeten ze het ook tot het bittere eind modereren. Of zitten ze nu allemaal op VOL of DGK?
ik vole me zwaar verweesd zonder de bezielende leiding van day en flugs..quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat de Moddiemods ons ter vondeling hebben gelegd?
quote:
uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
tja beetje plots ook.. zo zit je aan de navelstreng, en zo leggen ze je neer bij het grof vuilquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vole me zwaar verweesd zonder de bezielende leiding van day en flugs..![]()
oh ja, en tl natuurlijk![]()
HuH? Nou begrijp er helemaal niets meer van!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:54 schreef versabommie het volgende:
dit topic hoort boven de cos iig!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze zijn gewoon verdwenen....ze hebben zoiets van Kutusers, zoek het zelf maar uit![]()
Ach Mozes is later ook nog een grote jongen geworden moet je maar denkenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
tja beetje plots ook.. zo zit je aan de navelstreng, en zo leggen ze je neer bij het grof vuil![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
m.a.w we mogen lekker schelden, andere users het leven zuur maken en de boel op stelten zetten
![]()
bring it on![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Nu wel!quote:Op zondag 5 november 2006 00:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
m.a.w we mogen lekker schelden, andere users het leven zuur maken en de boel op stelten zetten
![]()
bring it on![]()
maar voorlopig drijven we nog maar mooi stuurloos in ons biezen mandje..quote:Op zondag 5 november 2006 00:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach Mozes is later ook nog een grote jongen geworden moet je maar denken![]()
tl?................................................ow teamlead maar ja die kwam toch al nauwelijksquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik vole me zwaar verweesd zonder de bezielende leiding van day en flugs..![]()
oh ja, en tl natuurlijk![]()
wel sneu dat ie zo weinig komt hoorquote:Op zondag 5 november 2006 00:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
tl?................................................ow teamlead maar ja die kwam toch al nauwelijks![]()
idd! Kutmods!quote:Op zondag 5 november 2006 00:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar voorlopig drijven we nog maar mooi stuurloos in ons biezen mandje..![]()
![]()
Snotver, wil je het woord chaos niet gebruiken?!!!quote:Op zondag 5 november 2006 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
CHAOS EN ANARCHIE, KOMEN JULLIE BUITEN SPELEN?![]()
![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:01 schreef versabommie het volgende:
CHAOS EN ANARCHIE, KOMEN JULLIE BUITEN SPELEN?![]()
![]()
Chas vreet hem op met huid en haar!quote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef Jappie het volgende:
...waar blijft die chas-loes confrontatie eik...![]()
Maar als het mag is het toch veel minder leuk?quote:Op zondag 5 november 2006 00:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
bring it on![]()
We gaan helemaal los!quote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
welk spel? hide and seek? come come out where ever you are . Ow nee dat neigt eerder naar de mods![]()
met name dat laatste ja...quote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Chas vreet hem op met huid en haar!![]()
stomme litha !quote:Op zondag 5 november 2006 00:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar als het mag is het toch veel minder leuk?![]()
Jij gaat door naar de volgende ronde voor het glasservies!quote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
welk spel? hide and seek? come come out where ever you are . Ow nee dat neigt eerder naar de mods![]()
sinds dat ik in BB6 begon te posten waren alleen day en flugel vaak aanwezig als mods. Nuja Dayquote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
wel sneu dat ie zo weinig komt hoormaar hoe weet jij dat ?
nu je het zegt ....quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
We gaan helemaal los!
Het forum hoeft echt niet kapot, maar we gaan wel los zonder een mod!![]()
ik denk dat Gladys meer de nadruk had op uhm, "komen"... zeg maar...quote:Op zondag 5 november 2006 00:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sinds dat ik in BB6 begon te posten waren alleen day en flugel vaak aanwezig als mods. Nuja Dayhet meeste
![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
stomme litha !![]()
Kijk mij eens gedurft doen![]()
ja duh! Zijn echt twee nogal sterke vrouwen waar ik voor terugdeinsquote:Op zondag 5 november 2006 00:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bommie is bang voor day en flugs...
als ze er niet zijn, dan durft ie...![]()
![]()
Het wachten is nu slechts op Loesquote:Op zondag 5 november 2006 00:06 schreef chas het volgende:
[..]
KOM MAARRRRRRRRRRRRR! Ik ben er helemaal klaar voor!![]()
Sorry liefje!quote:
harsapparaat al aan t voorgloeien?quote:Op zondag 5 november 2006 00:06 schreef chas het volgende:
[..]
KOM MAARRRRRRRRRRRRR! Ik ben er helemaal klaar voor!![]()
instinct zekerquote:Op zondag 5 november 2006 00:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk dat Gladys meer de nadruk had op uhm, "komen"... zeg maar...![]()
![]()
ja ik dacht ik zeg maar nixquote:Op zondag 5 november 2006 00:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk dat Gladys meer de nadruk had op uhm, "komen"... zeg maar...![]()
![]()
nogmaals:quote:Op zondag 5 november 2006 00:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
harsapparaat al aan t voorgloeien?![]()
wauw! knap gemaakt!!quote:
Met d'r camouflage en wet tshirtquote:Op zondag 5 november 2006 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
zo nu en dan schieten er beelden door mijn hoofd van een flugel in stelth-mode in de struikjes..
maar dat zal wel niet. als ze vanmorgen in de krullers zat voor mijnheer flugel....![]()
het zijn net bakfietsenquote:
mannenquote:
ik weet niet wat ice daar van vindt...quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef luciano het volgende:
Wat ik uit de grond van mijn hart en met alle liefde die ik in mij heb met Chas van plan ben ............ dat vertelt ze jullie zelf wel NA afloop van onze rendez-vous / onze tête-a-tête / onze passionele avond op een terrasje aan de Copacabana ...........
Ik heb geen idee hoe oud ze is / of ze wel beshikbaar is , maar ik weet wel dat een roodharige nog nooit en te nimmer IETS bij mij tekort is gekomen ........
PFT !
Truste buuf.quote:Op zondag 5 november 2006 00:12 schreef debuurvrouw het volgende:
de buuf gaat tukken... heb best gebikkeld vandaag, dus nu lekker![]()
en een beetje lief zijn voor elkaar hoor!!
je moet het stuur losgooien voor je de bocht om kan?!quote:
bommie...BANK....NUquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je moet het stuur losgooien voor je de bocht om kan?!![]()
you tell him girl!quote:
je moet ze vooruit trappen!quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je moet het stuur losgooien voor je de bocht om kan?!![]()
..*koektrommel er weer bij pakt*quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef luciano het volgende:
Wat ik uit de grond van mijn hart en met alle liefde die ik in mij heb met Chas van plan ben ............ dat vertelt ze jullie zelf wel NA afloop van onze rendez-vous / onze tête-a-tête / onze passionele avond op een terrasje aan de Copacabana ...........
Ik heb geen idee hoe oud ze is / of ze wel beschikbaar is , maar ik weet wel dat een roodharige nog nooit en te nimmer IETS bij mij tekort is gekomen ........
PFT !
ja niemand doet het,dus ik offerde me maar weer opquote:
Ice is ZOOOOOOOOOOOO BB1 ,quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet niet wat ice daar van vindt...![]()
![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
je moet ze vooruit trappen!
*rent nu ff weg !
ben jij wel meerderjarig ?quote:
stommert!quote:
ja, ze lopen nogquote:
18 en hoeveel dagen dan?quote:
quote:
ik ook van jouquote:
Ik kijk ook alleen nog maar regulier...laat me liever bedotten door de mol dan door de bewoners!quote:Op zondag 5 november 2006 00:32 schreef Sonique het volgende:
Weet iemand trouwens de kijkcijfers, want volgens mij kijkt er geen hond meer naar BB6, ik kijk eigenlijk alleen maar de reguliere uitzenidng nog, en zelfs die kap ik soms af tijdens het reclameblok...
Jammer hoor...
Post eens normaal!quote:
De brievenbussen van TPG zijn al aangast aan het vuurwerk wat jij gaat leverenquote:
Goed gesproken Bommelt, GEEN geneuzel hier of op de man spelen , dat doe je maar in FB .........quote:
sorry 22 is toch te jong voor mijquote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
om precies te zijn zo ongeveer 1500 dagen![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Goed gesproken Bommelt, GEEN geneuzel hier of op de man spelen , dat doe je maar in FB .........
quote:
Wie ben jij dan, om zo'n grote bek op te zettenquote:Op zondag 5 november 2006 00:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Goed gesproken Bommelt, GEEN geneuzel hier of op de man spelen , dat doe je maar in FB .........
Tsjonge, wat een uitspraak van een gebandequote:Op zondag 5 november 2006 00:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]op dit moment is er een revolutie gaande, maar uiteindelijk zal het zelfregulerende gedrag van ons er aan bijdragen dat het het beste idee is geweest van het hele BB6 forum
op mijn internet niet hoorquote:Op zondag 5 november 2006 00:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
och die paar jaar, besides op internet kan alles hé
![]()
someone is asking for a banquote:Op zondag 5 november 2006 00:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tsjonge, wat een uitspraak van een gebande![]()
![]()
Wees stil of hou je bekslijmert
Ken je grenzen![]()
de mods zijn er wel, maar katsbezopen, maar ga zo maar even mijn NSB knop gebruikenquote:Op zondag 5 november 2006 00:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
someone is asking for a ban![]()
![]()
ow nee de mods zijn er nu niet![]()
Ik hoop dat je in IJsland woontquote:Op zondag 5 november 2006 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
de mods zijn er wel, maar katsbezopen, maar ga zo maar even mijn NSB knop gebruiken
Topicwaardige post.quote:Op zondag 5 november 2006 00:54 schreef Prospera het volgende:
Ik vind dat naast de fb/cos/sc hier ook de enkele streams horen,
dus even kopieën;
Zou wel willenquote:Op zondag 5 november 2006 00:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in IJsland woont
quote:Op zondag 5 november 2006 00:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow sorry was je firewall ff vergeten![]()
![]()
ja jammer dat je je modereer functie van VOL niet kan gebruiken hierquote:Op zondag 5 november 2006 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
de mods zijn er wel, maar katsbezopen, maar ga zo maar even mijn NSB knop gebruiken
Ben jij ook al mod op VOLquote:Op zondag 5 november 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja jammer dat je je modereer functie van VOL niet kan gebruiken hier![]()
is manu mod op VOL danquote:Op zondag 5 november 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Anarchie is dan pas anarchiequote:
Thanks voor het vertrouwen maar nee...tis echt wat ik zeg... de user "streamverslag" regelt dat volautomatisch.quote:Op zondag 5 november 2006 01:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Anarchie is dan pas anarchie
Bedankt voor de rode pijltjes (denk dat jij dat geregeld hebt)
De echte SC was ook in FBquote:Op zondag 5 november 2006 01:14 schreef demins het volgende:
Eigenlijk vind ik dit een heel erg baggertopic geworden!
En dat op de dag dat Herman Brood 60 jaar zou zijn geworden als het trottoir voor het Hilton geen spaak in het wiel had gestoken.![]()
dAAR HEBBEN WE WAT AANquote:Op zondag 5 november 2006 01:33 schreef versabommie het volgende:
ik zal de mods verzoeken die andere te sluiten, veel te vroeg!
vUILE DYSLECTISCHE nsbER!quote:Op zondag 5 november 2006 01:33 schreef versabommie het volgende:
ik zal de mods verzoeken die andere te sluiten, veel te vroeg!
ieder krijgt wat hem toekomt!quote:
ow nee muerte heeft die mod knop op VOLquote:Op zondag 5 november 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Doe eens normaal mongool!quote:
Mensen met een slok op zijn altijd gelijk veel eerlijkerquote:
Ja da's waar, weet gelijk met wat voor oetje ik te maken heb !quote:Op zondag 5 november 2006 01:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mensen met een slok op zijn altijd gelijk veel eerlijker...ik persoonlijk kan dat wel waarderen
![]()
nu niet meer zo nee!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |