sinds dat ik in BB6 begon te posten waren alleen day en flugel vaak aanwezig als mods. Nuja Dayquote:Op zondag 5 november 2006 00:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
wel sneu dat ie zo weinig komt hoormaar hoe weet jij dat ?
nu je het zegt ....quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
We gaan helemaal los!
Het forum hoeft echt niet kapot, maar we gaan wel los zonder een mod!![]()
ik denk dat Gladys meer de nadruk had op uhm, "komen"... zeg maar...quote:Op zondag 5 november 2006 00:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
sinds dat ik in BB6 begon te posten waren alleen day en flugel vaak aanwezig als mods. Nuja Dayhet meeste
![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
stomme litha !![]()
Kijk mij eens gedurft doen![]()
ja duh! Zijn echt twee nogal sterke vrouwen waar ik voor terugdeinsquote:Op zondag 5 november 2006 00:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bommie is bang voor day en flugs...
als ze er niet zijn, dan durft ie...![]()
![]()
Het wachten is nu slechts op Loesquote:Op zondag 5 november 2006 00:06 schreef chas het volgende:
[..]
KOM MAARRRRRRRRRRRRR! Ik ben er helemaal klaar voor!![]()
Sorry liefje!quote:
harsapparaat al aan t voorgloeien?quote:Op zondag 5 november 2006 00:06 schreef chas het volgende:
[..]
KOM MAARRRRRRRRRRRRR! Ik ben er helemaal klaar voor!![]()
instinct zekerquote:Op zondag 5 november 2006 00:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk dat Gladys meer de nadruk had op uhm, "komen"... zeg maar...![]()
![]()
ja ik dacht ik zeg maar nixquote:Op zondag 5 november 2006 00:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik denk dat Gladys meer de nadruk had op uhm, "komen"... zeg maar...![]()
![]()
nogmaals:quote:Op zondag 5 november 2006 00:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
harsapparaat al aan t voorgloeien?![]()
wauw! knap gemaakt!!quote:
Met d'r camouflage en wet tshirtquote:Op zondag 5 november 2006 00:08 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
zo nu en dan schieten er beelden door mijn hoofd van een flugel in stelth-mode in de struikjes..
maar dat zal wel niet. als ze vanmorgen in de krullers zat voor mijnheer flugel....![]()
het zijn net bakfietsenquote:
mannenquote:
ik weet niet wat ice daar van vindt...quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef luciano het volgende:
Wat ik uit de grond van mijn hart en met alle liefde die ik in mij heb met Chas van plan ben ............ dat vertelt ze jullie zelf wel NA afloop van onze rendez-vous / onze tête-a-tête / onze passionele avond op een terrasje aan de Copacabana ...........
Ik heb geen idee hoe oud ze is / of ze wel beshikbaar is , maar ik weet wel dat een roodharige nog nooit en te nimmer IETS bij mij tekort is gekomen ........
PFT !
Truste buuf.quote:Op zondag 5 november 2006 00:12 schreef debuurvrouw het volgende:
de buuf gaat tukken... heb best gebikkeld vandaag, dus nu lekker![]()
en een beetje lief zijn voor elkaar hoor!!
je moet het stuur losgooien voor je de bocht om kan?!quote:
bommie...BANK....NUquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je moet het stuur losgooien voor je de bocht om kan?!![]()
you tell him girl!quote:
je moet ze vooruit trappen!quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je moet het stuur losgooien voor je de bocht om kan?!![]()
..*koektrommel er weer bij pakt*quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef luciano het volgende:
Wat ik uit de grond van mijn hart en met alle liefde die ik in mij heb met Chas van plan ben ............ dat vertelt ze jullie zelf wel NA afloop van onze rendez-vous / onze tête-a-tête / onze passionele avond op een terrasje aan de Copacabana ...........
Ik heb geen idee hoe oud ze is / of ze wel beschikbaar is , maar ik weet wel dat een roodharige nog nooit en te nimmer IETS bij mij tekort is gekomen ........
PFT !
ja niemand doet het,dus ik offerde me maar weer opquote:
Ice is ZOOOOOOOOOOOO BB1 ,quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet niet wat ice daar van vindt...![]()
![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
je moet ze vooruit trappen!
*rent nu ff weg !
ben jij wel meerderjarig ?quote:
stommert!quote:
ja, ze lopen nogquote:
18 en hoeveel dagen dan?quote:
quote:
ik ook van jouquote:
Ik kijk ook alleen nog maar regulier...laat me liever bedotten door de mol dan door de bewoners!quote:Op zondag 5 november 2006 00:32 schreef Sonique het volgende:
Weet iemand trouwens de kijkcijfers, want volgens mij kijkt er geen hond meer naar BB6, ik kijk eigenlijk alleen maar de reguliere uitzenidng nog, en zelfs die kap ik soms af tijdens het reclameblok...
Jammer hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |