bommie...BANK....NUquote:
quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je moet het stuur losgooien voor je de bocht om kan?!![]()
you tell him girl!quote:
je moet ze vooruit trappen!quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je moet het stuur losgooien voor je de bocht om kan?!![]()
..*koektrommel er weer bij pakt*quote:Op zondag 5 november 2006 00:11 schreef luciano het volgende:
Wat ik uit de grond van mijn hart en met alle liefde die ik in mij heb met Chas van plan ben ............ dat vertelt ze jullie zelf wel NA afloop van onze rendez-vous / onze tête-a-tête / onze passionele avond op een terrasje aan de Copacabana ...........
Ik heb geen idee hoe oud ze is / of ze wel beschikbaar is , maar ik weet wel dat een roodharige nog nooit en te nimmer IETS bij mij tekort is gekomen ........
PFT !
ja niemand doet het,dus ik offerde me maar weer opquote:
Ice is ZOOOOOOOOOOOO BB1 ,quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet niet wat ice daar van vindt...![]()
![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
je moet ze vooruit trappen!
*rent nu ff weg !
ben jij wel meerderjarig ?quote:
stommert!quote:
ja, ze lopen nogquote:
18 en hoeveel dagen dan?quote:
quote:
ik ook van jouquote:
Ik kijk ook alleen nog maar regulier...laat me liever bedotten door de mol dan door de bewoners!quote:Op zondag 5 november 2006 00:32 schreef Sonique het volgende:
Weet iemand trouwens de kijkcijfers, want volgens mij kijkt er geen hond meer naar BB6, ik kijk eigenlijk alleen maar de reguliere uitzenidng nog, en zelfs die kap ik soms af tijdens het reclameblok...
Jammer hoor...
Post eens normaal!quote:
De brievenbussen van TPG zijn al aangast aan het vuurwerk wat jij gaat leverenquote:
Goed gesproken Bommelt, GEEN geneuzel hier of op de man spelen , dat doe je maar in FB .........quote:
sorry 22 is toch te jong voor mijquote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
om precies te zijn zo ongeveer 1500 dagen![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Goed gesproken Bommelt, GEEN geneuzel hier of op de man spelen , dat doe je maar in FB .........
quote:
Wie ben jij dan, om zo'n grote bek op te zettenquote:Op zondag 5 november 2006 00:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Goed gesproken Bommelt, GEEN geneuzel hier of op de man spelen , dat doe je maar in FB .........
Tsjonge, wat een uitspraak van een gebandequote:Op zondag 5 november 2006 00:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]op dit moment is er een revolutie gaande, maar uiteindelijk zal het zelfregulerende gedrag van ons er aan bijdragen dat het het beste idee is geweest van het hele BB6 forum
op mijn internet niet hoorquote:Op zondag 5 november 2006 00:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
och die paar jaar, besides op internet kan alles hé
![]()
someone is asking for a banquote:Op zondag 5 november 2006 00:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tsjonge, wat een uitspraak van een gebande![]()
![]()
Wees stil of hou je bekslijmert
Ken je grenzen![]()
de mods zijn er wel, maar katsbezopen, maar ga zo maar even mijn NSB knop gebruikenquote:Op zondag 5 november 2006 00:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
someone is asking for a ban![]()
![]()
ow nee de mods zijn er nu niet![]()
Ik hoop dat je in IJsland woontquote:Op zondag 5 november 2006 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
de mods zijn er wel, maar katsbezopen, maar ga zo maar even mijn NSB knop gebruiken
Topicwaardige post.quote:Op zondag 5 november 2006 00:54 schreef Prospera het volgende:
Ik vind dat naast de fb/cos/sc hier ook de enkele streams horen,
dus even kopieën;
Zou wel willenquote:Op zondag 5 november 2006 00:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in IJsland woont
quote:Op zondag 5 november 2006 00:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow sorry was je firewall ff vergeten![]()
![]()
ja jammer dat je je modereer functie van VOL niet kan gebruiken hierquote:Op zondag 5 november 2006 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
de mods zijn er wel, maar katsbezopen, maar ga zo maar even mijn NSB knop gebruiken
Ben jij ook al mod op VOLquote:Op zondag 5 november 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja jammer dat je je modereer functie van VOL niet kan gebruiken hier![]()
is manu mod op VOL danquote:Op zondag 5 november 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Anarchie is dan pas anarchiequote:
Thanks voor het vertrouwen maar nee...tis echt wat ik zeg... de user "streamverslag" regelt dat volautomatisch.quote:Op zondag 5 november 2006 01:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Anarchie is dan pas anarchie
Bedankt voor de rode pijltjes (denk dat jij dat geregeld hebt)
De echte SC was ook in FBquote:Op zondag 5 november 2006 01:14 schreef demins het volgende:
Eigenlijk vind ik dit een heel erg baggertopic geworden!
En dat op de dag dat Herman Brood 60 jaar zou zijn geworden als het trottoir voor het Hilton geen spaak in het wiel had gestoken.![]()
dAAR HEBBEN WE WAT AANquote:Op zondag 5 november 2006 01:33 schreef versabommie het volgende:
ik zal de mods verzoeken die andere te sluiten, veel te vroeg!
vUILE DYSLECTISCHE nsbER!quote:Op zondag 5 november 2006 01:33 schreef versabommie het volgende:
ik zal de mods verzoeken die andere te sluiten, veel te vroeg!
ieder krijgt wat hem toekomt!quote:
ow nee muerte heeft die mod knop op VOLquote:Op zondag 5 november 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Doe eens normaal mongool!quote:
Mensen met een slok op zijn altijd gelijk veel eerlijkerquote:
Ja da's waar, weet gelijk met wat voor oetje ik te maken heb !quote:Op zondag 5 november 2006 01:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mensen met een slok op zijn altijd gelijk veel eerlijker...ik persoonlijk kan dat wel waarderen
![]()
nu niet meer zo nee!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |