Post eens normaal!quote:
De brievenbussen van TPG zijn al aangast aan het vuurwerk wat jij gaat leverenquote:
Goed gesproken Bommelt, GEEN geneuzel hier of op de man spelen , dat doe je maar in FB .........quote:
sorry 22 is toch te jong voor mijquote:Op zondag 5 november 2006 00:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
om precies te zijn zo ongeveer 1500 dagen![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Goed gesproken Bommelt, GEEN geneuzel hier of op de man spelen , dat doe je maar in FB .........
quote:
Wie ben jij dan, om zo'n grote bek op te zettenquote:Op zondag 5 november 2006 00:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Goed gesproken Bommelt, GEEN geneuzel hier of op de man spelen , dat doe je maar in FB .........
Tsjonge, wat een uitspraak van een gebandequote:Op zondag 5 november 2006 00:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]op dit moment is er een revolutie gaande, maar uiteindelijk zal het zelfregulerende gedrag van ons er aan bijdragen dat het het beste idee is geweest van het hele BB6 forum
op mijn internet niet hoorquote:Op zondag 5 november 2006 00:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
och die paar jaar, besides op internet kan alles hé
![]()
someone is asking for a banquote:Op zondag 5 november 2006 00:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tsjonge, wat een uitspraak van een gebande![]()
![]()
Wees stil of hou je bekslijmert
Ken je grenzen![]()
de mods zijn er wel, maar katsbezopen, maar ga zo maar even mijn NSB knop gebruikenquote:Op zondag 5 november 2006 00:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
someone is asking for a ban![]()
![]()
ow nee de mods zijn er nu niet![]()
Ik hoop dat je in IJsland woontquote:Op zondag 5 november 2006 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
de mods zijn er wel, maar katsbezopen, maar ga zo maar even mijn NSB knop gebruiken
Topicwaardige post.quote:Op zondag 5 november 2006 00:54 schreef Prospera het volgende:
Ik vind dat naast de fb/cos/sc hier ook de enkele streams horen,
dus even kopieën;
Zou wel willenquote:Op zondag 5 november 2006 00:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in IJsland woont
quote:Op zondag 5 november 2006 00:53 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow sorry was je firewall ff vergeten![]()
![]()
ja jammer dat je je modereer functie van VOL niet kan gebruiken hierquote:Op zondag 5 november 2006 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
de mods zijn er wel, maar katsbezopen, maar ga zo maar even mijn NSB knop gebruiken
Ben jij ook al mod op VOLquote:Op zondag 5 november 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja jammer dat je je modereer functie van VOL niet kan gebruiken hier![]()
is manu mod op VOL danquote:Op zondag 5 november 2006 01:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja jammer dat je je modereer functie van VOL niet kan gebruiken hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |