AUWWWWWWWWWWW!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe hard je ook probeert, het braafste jongetje van de klas imago raak je niet kwijt heur..![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
AUWWWWWWWWWWW!
da's pas een schop voor de noten![]()
Ik heb hem eigenlijk al de hele week niet gezien, begint toch een beetje saai te worden zonder hemquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:12 schreef versabommie het volgende:
IK voorspel nu al vast de reactie van TL als die online komt:
Zou die bb-moe zijn?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk al de hele week niet gezien, begint toch een beetje saai te worden zonder hem![]()
Buuf, ik zie Jappie niet meer? Hoe hard heb je eigenlijk getrapt?!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
i have the guts to go for the nuts...
![]()
![]()
Lekker belangrijk.....quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
i have the guts to go for the nuts...
![]()
![]()
ach, een plagerig tikje, meer niet! volgens mij is ie stoer de fb aan het volplempen nu...quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Buuf, ik zie Jappie niet meer? Hoe hard heb je eigenlijk getrapt?!![]()
Zo jammer dit....ik had anders van jou verwacht....zeker nadat ik jou vanmiddag per PM een plaatje wall to wall foto van ego had gestuurdquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Buuf, ik zie Jappie niet meer? Hoe hard heb je eigenlijk getrapt?!![]()
ah, vandaar die 'tok'quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.....![]()
save and protect yourself at all times![]()
[afbeelding]
Hij schijt peuken voor de modjes , en wil zijn toekomstige modschap niet in de waagschaal stellen hoor !quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ach, een plagerig tikje, meer niet! volgens mij is ie stoer de fb aan het volplempen nu...![]()
ik heb hem wel gezienquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk al de hele week niet gezien, begint toch een beetje saai te worden zonder hem![]()
Jappie for president moddiemodquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:19 schreef luciano het volgende:
[..]
Hij schijt peuken voor de modjes , en wil zijn toekomstige modschap niet in de waagschaal stellen hoor !![]()
istie je buurman ofzo?!quote:
quote:
Loes...wegwezen nu......het was ff leuk nu ben ik je zat.............ksst vort....quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:19 schreef luciano het volgende:
[..]
Hij schijt peuken voor de modjes , en wil zijn toekomstige modschap niet in de waagschaal stellen hoor !![]()
vertelvertelvertelquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:23 schreef luciano het volgende:
Bij dezen trek ik mij knuffel voor Flappie weer in ........
quote:
Daarom juist! Een gekwetst ego zou eeuwig zonde zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo jammer dit....ik had anders van jou verwacht....zeker nadat ik jou vanmiddag per PM een plaatje wall to wall foto van ego had gestuurd![]()
Dat zou het definitieve einde van mijn postings op FOK! zijn, aangezien dan de balans weg is!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jappie for president moddiemod![]()
![]()
Wat zou de bedoeling volgens jou zijn?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:28 schreef Bartoli het volgende:
wtf is de bedoeling van dit topic als je de meuk wil combineren
....sambal bei ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:27 schreef Gladys het volgende:
voor Jappie,pestkop die bent[afbeelding]
Heel goed bommelsquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zou de bedoeling volgens jou zijn?
Idd, alleen zo komen we op een goed werkend totaalconcept wat bij iedereen tot tevredenheid kan lijden!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heel goed bommelsandere users stimuleren zelf na te denken over de situatie.
![]()
NEEquote:
Slikt ordinaire opmerking over wacht maar...ego...en voljanken in.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daarom juist! Een gekwetst ego zou eeuwig zonde zijn.![]()
quote:
Kep hier worrrsssssssjjjjjjjjjjj voor jequote:
heb je hem weer met zijn kipnuggetquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep hier worrrsssssssjjjjjjjjjjj voor je![]()
ik ben hier!!quote:
Doe maar slikken ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Slikt ordinaire opmerking over wacht maar...ego...en voljanken in.![]()
![]()
ja!! doe 's dan..quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
We gingen toch het tegenoffensief inzetten?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
Hey mensjes, zou iedereen even af en toe op willen letten op het FB topic, dat deze wel een beetje bovenaan blijft staan middels stickypostings ?![]()
Zijn wij niet leuk genoeg?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja!! doe 's dan..![]()
waar is toch die goede oude sc sfeer... waar zijn heer Demins, Kribbet, nostalgist en zelfs eend op avonden als deze...![]()
hetzelfde als verleden jaar praten over de streams en slowchatten tegelijk in één topic. zo geraken we nooit aan de 1000quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zou de bedoeling volgens jou zijn?
PSV samenvatting komt nu, wat een kutprogramma op Talpa, is de eerste en laatste keer dat ik dat kijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |