....sambal bei ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:27 schreef Gladys het volgende:
voor Jappie,pestkop die bent[afbeelding]
Heel goed bommelsquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zou de bedoeling volgens jou zijn?
Idd, alleen zo komen we op een goed werkend totaalconcept wat bij iedereen tot tevredenheid kan lijden!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heel goed bommelsandere users stimuleren zelf na te denken over de situatie.
![]()
NEEquote:
Slikt ordinaire opmerking over wacht maar...ego...en voljanken in.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daarom juist! Een gekwetst ego zou eeuwig zonde zijn.![]()
quote:
Kep hier worrrsssssssjjjjjjjjjjj voor jequote:
heb je hem weer met zijn kipnuggetquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep hier worrrsssssssjjjjjjjjjjj voor je![]()
ik ben hier!!quote:
Doe maar slikken ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Slikt ordinaire opmerking over wacht maar...ego...en voljanken in.![]()
![]()
ja!! doe 's dan..quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
We gingen toch het tegenoffensief inzetten?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
Hey mensjes, zou iedereen even af en toe op willen letten op het FB topic, dat deze wel een beetje bovenaan blijft staan middels stickypostings ?![]()
Zijn wij niet leuk genoeg?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja!! doe 's dan..![]()
waar is toch die goede oude sc sfeer... waar zijn heer Demins, Kribbet, nostalgist en zelfs eend op avonden als deze...![]()
hetzelfde als verleden jaar praten over de streams en slowchatten tegelijk in één topic. zo geraken we nooit aan de 1000quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zou de bedoeling volgens jou zijn?
PSV samenvatting komt nu, wat een kutprogramma op Talpa, is de eerste en laatste keer dat ik dat kijkquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een yes...kom in mijn armen klein pindarotsje..
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:45 schreef luciano het volgende:
Is er ergens een geheime meeting waar snode boze plannen jegens ons Bommelt worden gesmeed ofzo ???
de SC en zelfs de FB zijn drukker dan de cos op dit moment, tragisch niet:?quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hetzelfde als verleden jaar praten over de streams en slowchatten tegelijk in één topic. zo geraken we nooit aan de 1000![]()
Je lijkt Bommie wel! Mij vooruit sturen als kanonnenvoer zeker.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja!! doe 's dan..![]()
waar is toch die goede oude sc sfeer... waar zijn heer Demins, Kribbet, nostalgist en zelfs eend op avonden als deze...![]()
Ik schijt peuken .........quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:47 schreef luciano het volgende:
Ik knuffel hier alvast alle fa-tjes / modjes met wat voor kleurtje dan ook , als voorloper voor een evt. unban-verzoek .
wen er maar aan dat ze altijd als laatste komen in het programma als ze hoog blijven staanquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
PSV samenvatting komt nu, wat een kutprogramma op Talpa, is de eerste en laatste keer dat ik dat kijkEerst nog zelfs de wedstrijd van vrijdag voor PSV
ja behoorlijk maar dat komt door hummie en haar hersenloosheidquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
de SC en zelfs de FB zijn drukker dan de cos op dit moment, tragisch niet:?
Kijk ik het wel weer een uurtje later via goalzzzquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
wen er maar aan dat ze altijd als laatste komen in het programma als ze hoog blijven staan![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je lijkt Bommie wel! Mij vooruit sturen als kanonnenvoer zeker.![]()
Ze heeft dit keer het programma fundamenteel naar de tering geholpen idd!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja behoorlijk maar dat komt door hummie en haar hersenloosheid
min 30 cmquote:
zegquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je lijkt Bommie wel! Mij vooruit sturen als kanonnenvoer zeker.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:49 schreef flugeltje het volgende:
<knip>
Beste mogelijke kandidaat voor moderator:Jappie
quote:
I rest my case.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jappie for president moddiemod![]()
![]()
je bent wel 2m08quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zeg ik....kom in mijn armen kleintje...![]()
![]()
![]()
![]()
Nu begrijp ik zijn gekwijl!quote:
gewoon een overloperquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu begrijp ik zijn gekwijl!![]()
En ik maar denken dat Jappie 1 van ons was![]()
Echt, wat een viespeuk die gast zegquote:
Zeker weten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg![]()
die utrechtse tongval hoor je bijna niet meer...en ik slik op tijd mijn concerta...
![]()
maar als we zo lekker doorposten moet het goedkomen toch?
![]()
Jullie stonden de gehele avond gewoon onder controle.......sorry gappie ...lifs sucks..quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu begrijp ik zijn gekwijl!![]()
En ik maar denken dat Jappie 1 van ons was![]()
Ja daaaaaaaaaag! Jij mod, dan ga ik een ander forum zoeken. Je moet niet de balans wilen verstoren Jappie!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jullie stonden de gehele avond gewoon onder controle.......sorry gappie ...lifs sucks...
![]()
welke broze balans meen jij dan te moeten ervaren beste bommels.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaag! Jij mod, dan ga ik een ander forum zoeken. Je moet niet de balans wilen verstoren Jappie!
Geen idee, ik lul maar wat om je voor de misstap te behoeden die het modderatorschap isquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
welke broze balans meen jij dan te moeten ervaren beste bommels.![]()
ga je weg ?quote:
quote:
Watjequote:Op zaterdag 4 november 2006 23:10 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben het zatEr zitten nu ook al infiltranten hier
doei Gladys.quote:
ze is zo weer trug johquote:
Top bommels......ik ben blij en dankbaar tegelijk voor je bezorgdheid.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee, ik lul maar wat om je voor de misstap te behoeden die het modderatorschap is![]()
Ik heb uit bezorgdheid MED ook maar eens openstaanquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Top bommels......ik ben blij en dankbaar tegelijk voor je bezorgdheid.![]()
* Gladys komt nu helemaal niet meer terugquote:
Was ik het net vergeten, begin jij er weer over!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
...en te bedenken waar ik die anoushka eerder gezien heb..![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
* Gladys komt nu helemaal niet meer terugcheck msn uit,skippie uit
![]()
![]()
kan dat niet uitstaan hè!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was ik het net vergeten, begin jij er weer over!![]()
Hoi, ik kom eens even kijken en er gebeuren wee allemaal dingenquote:
Jij trekt het aanquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi, ik kom eens even kijken en er gebeuren wee allemaal dingen![]()
Ik wil het ook persé weten!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan dat niet uitstaan hè!![]()
ik moet het weten. en ik wil dat filmpje..![]()
...nog geen nieuws zie ik...quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb uit bezorgdheid MED ook maar eens openstaan
Valt wel mee hoor. Een beetje gerel, maar de meesten zijn alweer gestopt. Alleen Manu en Bommie houden nog stand.quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hoi, ik kom eens even kijken en er gebeuren wee allemaal dingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |