Ik zit wel te kijken hoor, ik geniet wel van de lol die de zussen en Rik en Jeroen hebben in het naaiatelier.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wordt er een keer genaaid in BB, is er nog geen hond die kijkt.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wordt er een keer genaaid in BB, is er nog geen hond die kijkt.
Tijn is zielig op bed gaan liggen en Marcia doet alleen de afwas.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:23 schreef bunnyma het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Marcia nu zij gedwongen met Tijn opgescheept zit?
Loopt zij nog niet gillend het huis uit?
Als BB a.s. maandag al het negatieve van Tijn van de afgelopen week laat zien dan heeft BB meer zendtijd nodig op de maandag.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:35 schreef yellowfirst het volgende:
Ik snap BB niet meer. Maandags in de live-uitzending laten ze meestal fragmenten zien van iets "spannends" van het afgelopen weekend wat er is gebeurd. Niu valt er weinig te kiezen, lijkt me, een dooie boel....![]()
Zou dan mijn stille wens dat Tijn er uit dondert a.s. maandag toch uitkomen??quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:40 schreef NS het volgende:
[..]
Als BB a.s. maandag al het negatieve van Tijn van de afgelopen week laat zien dan heeft BB meer zendtijd nodig op de maandag.![]()
![]()
![]()
Het is ook mijn stille wens en ik hoop echt dat hij eruit gaat. Maar goed, even wachten tot maandag. Ik heb er dit keer wel een sms-je voor over.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:43 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zou dan mijn stille wens dat Tijn er uit dondert a.s. maandag toch uitkomen??![]()
Zou ik ook erg leuk vinden....maar ook prima als Marcia weggaat.quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:43 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zou dan mijn stille wens dat Tijn er uit dondert a.s. maandag toch uitkomen??![]()
En dan tenminste geen kans op een afgrijselijke scooter....quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:48 schreef NS het volgende:
[..]
Het is ook mijn stille wens en ik hoop echt dat hij eruit gaat. Maar goed, even wachten tot maandag. Ik heb er dit keer wel een sms-je voor over.
Ach en dan krijg je nog geen reactie ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:52 schreef Manu82 het volgende:
Beste COS'ers, na een lange brainstorm sessie vanavond in FB zijn wij tot de conlcusie gekomen dat we jullie willen gedogen in de SC. Naar verloop van tijd zullen we dit natuurlijk evalueren. Indien jullie je niet aan de regels houden zullen er maatregelen volgen en eventueel zullen we de COS weer herstarten. Voorlopig kunnen jullie ook op de volgende plek terecht.
[BB SC/COS/FB 118] beter dan maar de hele meuk combineren!
Ontopic graag!quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ach en dan krijg je nog geen reactie ook![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 23:02 schreef versabommie het volgende:
Ontopic graag!![]()
En op deze manier gaan wij op dit forum niet met elkaar om, aso!![]()
![]()
Ik hoop dat je je in het vervolg gaat gedragen!
Rik is een schurfthomo!quote:
gewoon een constatering, meer niet!quote:
Leer er mee levenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon een constatering, meer niet!
geen moeite meequote:
Ik heb meer moeite met de stem van Tijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:28 schreef versabommie het volgende:
geen moeite mee![]()
Vinnet wel een beetje een zeikerdje worden!
Zit het toch in de familiequote:Op zaterdag 4 november 2006 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen moeite mee![]()
Vinnet wel een beetje een zeikerdje worden!
Dat moet je ook aan vakmensen overlatenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:33 schreef Sug4r het volgende:
Sa kan echt niet zingen, zelfs met de muziek erbij kan ze geen toon houden![]()
Merci Henk, deze hoort gewoon bovenaan te staanquote:
Inderdaad, van mij mag ze winnenquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Merci Henk, deze hoort gewoon bovenaan te staan![]()
Miujn favoriet is het ookquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Inderdaad, van mij mag ze winnen![]()
Gewoon door haar simpelheid e.d.![]()
die is maandag dan ook wegquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met de stem van Tijn![]()
![]()
Dat is alleen maar een goeie reactiequote:Op zondag 5 november 2006 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zie haar weglopen met die valse uitdrukking op haar smoel... "Zo die heb ik nog in de zak..."
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |