oepsquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bizarrrrrrrr! M'n oma is in 1990 overleden.![]()
Ik sta jullie dan ook graag ter dienst!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef Manu82 het volgende:topper dat er wat wordt gedaan met onze FB
Hulde voor de modjes TopicStarter ja !quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef Manu82 het volgende:topper dat er wat wordt gedaan met onze FB
Doe eens lief, wij hebben het over het structureel verbeteren van dit subforumquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
dus nu moet ik verplicht meerellen in jullie cos/sc combi??![]()
ik vind het eigenlijk heel erg storend, al dat geneuzel over BB in een leuk sc topic...![]()
![]()
WIj, Manu en ik proberen op een inovatieve manier alle wensen omtrent dit subforum tegemoet te komen middels ludieke nieuwe hi tech topics!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
dus nu moet ik verplicht meerellen in jullie cos/sc combi??![]()
ik vind het eigenlijk heel erg storend, al dat geneuzel over BB in een leuk sc topic...![]()
![]()
en ik en de bank moeten weer wachten zekerquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik sta jullie dan ook graag ter dienst!
jij wil wel graag over bb lezen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe eens lief, wij hebben het over het structureel verbeteren van dit subforum
Iets waartoe de mods tot nu toe niet in staat zijn gebleken
Als er iemand over BB begint te lullen druk ik echt op de nsb knopquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij wil wel graag over bb lezen?![]()
dan heb ik niks gezegd...![]()
dus ik krijg dan een speciale ban optie voor alle cos?!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
WIj, Manu en ik proberen op een inovatieve manier alle wensen omtrent dit subforum tegemoet te komen middels ludieke nieuwe hi tech topics!
welke streams word ik dan geacht te becommentarieren?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als er iemand over BB begint te lullen druk ik echt op de nsb knop![]()
Dat is nou goede FB en mag dus ook in dit topic geplaatst wordenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dus ik krijg dan een speciale ban optie voor alle cos?!![]()
![]()
HO! Er is geen hond die de streams nog volgtquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
welke streams word ik dan geacht te becommentarieren?
wat is dan de definitie van COS?!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
HO! Er is geen hond die de streams nog volgt![]()
Cosinus!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat is dan de definitie van COS?!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |