Kan niet meer......quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
zeg eens niet van die gore dingen zeg![]()
![]()
Dirx zeker ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens ja. Jappie wil ook wel meepraten lees ik net.
Ga ik ondertussen boodschappen doen.![]()
wie of wat dan ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kan niet meer......![]()
Ik was altijd een zeer beschaafde op niveau poster...maar iets of iemand heeft de doos van Pandorra geopend![]()
zei ik doos ?![]()
zie je nou wel...![]()
blade op veronica om22.25 of once upon a time in mexico om 22.15 op rtl5quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:28 schreef Inodder het volgende:
zeg bommels heb je nog weer tv tips?![]()
t is hier ook maar saai![]()
HEIR HEIR!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
blade op veronica om22.25 of once upon a time in mexico om 22.15 op rtl5
tja k had t over nu dus hequote:Op zaterdag 4 november 2006 19:31 schreef Gladys het volgende:
[..]
blade op veronica om22.25 of once upon a time in mexico om 22.15 op rtl5
Neuh...ze hebben een leuk nieuw arsortiment op ooghoogte thats all.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee, Appie. Is er iets mis met Dirx?
Gemiddeld 4 meter schapruimte lees ik net.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neuh...ze hebben een leuk nieuw arsortiment op ooghoogte thats all.![]()
Top..quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gemiddeld 4 meter schapruimte lees ik net.
Handig die google-link in je sig.![]()
Wat is dat nou Loesquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:30 schreef luciano het volgende:
GRRRRRRRRRR , we hadden FB allang vol kunnen hebben met jullie geneuzel HIER !
Wil je erover praten?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:38 schreef luciano het volgende:
en ik ben bloedserieus nou !
Moet je maar wat vriendelijker zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:30 schreef luciano het volgende:
GRRRRRRRRRR , we hadden FB allang vol kunnen hebben met jullie geneuzel HIER !
Neem ik er wel de tijd voor...quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:54 schreef Talitha het volgende:
Doen jullie de FB maar, ik post deze wel vol.![]()
lieve lithaquote:
Zeker net de NSB knop ingedrukt...quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:54 schreef Talitha het volgende:
Doen jullie de FB maar, ik post deze wel vol.![]()
Ik zou niet durven!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zeker net de NSB knop ingedrukt...![]()
Hoi buuf.quote:
...whehe...niet dat het helpt of zo..ik heb dat ding al sedert mijn 1ste post in dat topic geactiveerdquote:
ik hou je hier wel gezelschap...quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buuf.De hele club zit in FB. Behalve ik dan: ik ben te koppig om achter de kudde aan te rennen.
Of ze zijn ons gewoon helemaal zat. Zou ik ze eerlijk gezegd niet kwalijk nemen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
...whehe...niet dat het helpt of zo..ik heb dat ding al sedert mijn 1ste post in dat topic geactiveerd....ze hebben zeker een crewmeeting..
![]()
Gezellig buuf.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hou je hier wel gezelschap...![]()
rellen in de fb is zoooo oktober...![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of ze zijn ons gewoon helemaal zat. Zou ik ze eerlijk gezegd niet kwalijk nemen.![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gezellig buuf.![]()
Hoe was je dag? Dak erop gezet?
Dit hoort thuis in FB BANU !!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:04 schreef Manu82 het volgende:
Die COS loopt ook voor geen meter, zou net zo goed samengevoegd kunnen worden met SC
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hou je hier wel gezelschap...![]()
rellen in de fb is zoooo oktober...![]()
Dat klinkt als een heleboel werk!quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
maar dat zou ik ook niet doen... wel alle troep opgeruimd. restjes metselsteen, cement van de vloer, planken opruimen , profielen weg. kortom voorbereiden zodat de metselaars woensdag hun werk af kunnen maken en dat het dak er donderdag en vrijdag op kan...
ik ben je omaquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:29 schreef Talitha het volgende:
[..]Dat woord gebruikte mijn oma ook altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |