De katten zijn je voor geweest?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:38 schreef Gladys het volgende:
[..]
bank is al bezetDan ga ik maar Lost kijken
![]()
jaquote:
Die 2 van mij hebben de hele middag op de bank geslapen. Begint nu weer wat beweging in te komen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:45 schreef Gladys het volgende:
[..]
jamaar ik laat ze maar,ben die drukte en dat rondgeren van hun ook een beetje moe
![]()
ja maar ik neem aan dat dat niet meer van zulke druktemakers zijn hequote:Op zaterdag 4 november 2006 16:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die 2 van mij hebben de hele middag op de bank geslapen. Begint nu weer wat beweging in te komen.![]()
Dat is waar.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja maar ik neem aan dat dat niet meer van zulke druktemakers zijn he![]()
mogen die beesten bij jullie overal op?quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die 2 van mij hebben de hele middag op de bank geslapen. Begint nu weer wat beweging in te komen.![]()
van mij mogen ze alles ,maar niet op tafel en niet op t aanrechtquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
mogen die beesten bij jullie overal op?
die van hier mag eigenlijk niets niet op de bank niet op tafel niet op bed (nouja niet op mijn bed) k heb ook al es gezien dat de katten gewoon over t aanrecht liepen![]()
Die van mij mag aan het gas!quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
van mij mogen ze alles ,maar niet op tafel en niet op t aanrecht![]()
edit:quote:
Hier hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
van mij mogen ze alles ,maar niet op tafel en niet op t aanrecht![]()
geen poes op je kussen ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik moet hem ook niet op het kussen zien.![]()
harig en soms ook juist niet... nat neusje...quote:
Hoe smaakt ze?quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:46 schreef Gladys het volgende:
[..]
harig en soms ook juist niet... nat neusje...![]()
dat weet ik niet,heb nooit poes gegetenquote:
Doen mijn katten niet. En ze bedelen ook nooit. Zijn voorbeeldige huisdieren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik moet hem ook niet op het kussen zien.![]()
Dan moet ie van mijn kussen af..quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:49 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat weet ik niet,heb nooit poes gegeten![]()
okequote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zie je wel dat je een jokkebrok bent.....![]()
![]()
dat weet ik echt nietquote:
Ik heb die smaak weken niet uit mijn snor gekregenquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
dat weet ik echt niet![]()
Proef jij anders eens ?
was het vast een rot bejaard poesjequote:Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb die smaak weken niet uit mijn snor gekregen......ik weet echt wel welk poesje wel of niet toestemming heeft om op mijn kussen te liggen.
![]()
![]()
Maak me geeeeekkk!!!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
was het vast een rot bejaard poesje![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maak me geeeeekkk!!!![]()
![]()
![]()
Je weet toch dat het met poesjes net zo is gesteld als met goede wijn en kaas ?![]()
hoe ouder hoe beter dus ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maak me geeeeekkk!!!![]()
![]()
![]()
Je weet toch dat het met poesjes net zo is gesteld als met goede wijn en kaas ?![]()
ranzig wijfquote:
Das idd beter voor het gist en rijpingsproces....quote:
uhmmm ik ga maar eens in badquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das idd beter voor het gist en rijpingsproces....![]()
![]()
![]()
![]()
djeez kappen nou mensch.....ik hou het niet meer...![]()
![]()
Ik denk dat ik zo wel genoeg weet over jouw voorkeuren.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
tisser Tally...had jij nog specifieke vragen ?![]()
![]()
zet eens uitquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
.... "fotografische verbeelding aanzet*...![]()
![]()
Heb ik het al over een overheerlijkequote:Op zaterdag 4 november 2006 19:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo wel genoeg weet over jouw voorkeuren.![]()
Zullen we het eens over jouw voorkeuren hebben?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo wel genoeg weet over jouw voorkeuren.![]()
dan ga ik ook niet in bad hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt niet....![]()
![]()
![]()
I'll second that!quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zullen we het eens over jouw voorkeuren hebben?
maakt niet uit zo naakt naast t bad kunnen we t nog veel beter zienquote:
nouhouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
maakt niet uit zo naakt naast t bad kunnen we t nog veel beter zien![]()
![]()
zeg eens niet van die gore dingen zegquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
...mooi...dan gaat er tenminste ook niets van de smaak verloren.....![]()
![]()
is niet wijd, maar wel lekker op zijn tijd!quote:
wijdquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
is niet wijd, maar wel lekker op zijn tijd!
Doe eens ja. Jappie wil ook wel meepraten lees ik net.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zullen we het eens over jouw voorkeuren hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |