abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:01:04 #201
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43231805
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:48 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Klopt, hij is dan ook helemaal gefixeerd op zijn uiterlijk. De lokjes, het in de zon gaan staan als hij buiten is.

Ik heb het idee, dat hij nog steeds thuiswoont. Dat is imho goed aan hem te merken.

Zich laten verwennen door zijn moeder, zijn voetbalclub die alles voor hem is. Een erg klein wereldje waar hij in leeft. De HBO heeft daar weinig verandering in gebracht. Het was voor hem waarschijnlijk alleen een voortzetting van de middelbare school.

Boeken, songteksten, mooie films. Het zegt hem niets.

"Living is easy, when it's boring" komt bij me op als ik hem observeer.

Jammer Jeroen, er is zoveel meer in het leven dan leuk kunnen dansen en smalltalk.
Tijn woont ook nog thuis. Rik deels ook nog geloof ik.

Kenmerk van de oude ziel is dat hij het allemaal al gehad en gezien heeft. Die hoeft het leven niet meer aan te pakken maar laat het leven op zich afkomen.

pi_43231835
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:54 schreef Lady-night het volgende:

[..]

Domme lach zou ik het willen noemen, beetje koeienuitstraling. Die kunnen je ook zo "leuk" aankijken
Met grote ogen en een lege blik....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43231837
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:01 schreef marky het volgende:

[..]

Tijn woont ook nog thuis. Rik deels ook nog geloof ik.

Kenmerk van de oude ziel is dat hij het allemaal al gehad en gezien heeft. Die hoeft het leven niet meer aan te pakken maar laat het leven op zich afkomen.

Leuk om met zo'n oude ziel getrouwd te zijn. Kan me zo ongeveer voorstellen hoe zijn kinderen dan worden. Volgens mij leef je dan niet
Hangplek voor vrije gedachten
pi_43231843
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:02 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Met grote ogen en een lege blik....
pi_43231875
BB sanctie aub bij dat boeren
pi_43231997
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:01 schreef marky het volgende:

[..]

Geef me één titel van een boek dat hij gelezen dat meer inhoud heeft dan een streekroman.
Eén film die niet over het vergaan van de wereld gaat.

Ik geloof er geen snars van. Een propper die voetbalt bij zijn voetbalcuppie in de D-klasse, en Werkendam als de wereld ziet, dat kenschetst Jeroeniepoenie....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:15:56 #207
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43232087
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:58 schreef Lady-night het volgende:

[..]

Mijn zoon heeft op HAVO gezeten, doet nu een MBO opleiding, wil daarna nog een HBO opleiding doen. Hij is jonger als Jeroen, maar heeft meer inhoud.Kan over veel zaken meepraten en weet zaken vaak ook heel goed te onderbouwen. Wij hebben hem dan ook opgevoed met boeken, musea, films, uit eten, samen nieuws kijken etc.
Mijn ouders hebben mij ook nooit meegenomen naar een museum (hadden ze geen tijd voor), Een boek lezen was voor mij een crime vanwegen een leesprobleem. Films hebben nooit mijn intresse gehad, val ik bij in slaap. Uit eten, jahoor overal, maar ik heb dan ook een paar jaar kokschool achter de kiezen. Verder heb ik het leven over mij heen gekregen daar is waar ik hard van ben geworden maar ik ben dan ook een paar jaar ouder dan Jeroen.

Door mijn werk wordt ik geacht hard te zijn, mensen omver te lullen en te zorgen dat ze betalen. Ik heb in mijn vakantie of thuis ook geen zin om diepgravend over alles door te gaan lopen hakken. Daar ontbreekt de puf. Ik zeg niet dat ik het nooit doe.

Ik ben niet wereldvreemd maar vind het heerlijk als mijn leven verder gewoon rustig verloopt.

Wat ik wil zeggen is Een stil en rustig iemand hoeft niet inhoudsloos te zijn omdat hij zich niet uitspreekt en zeker niet in de situatie van een BB huis.
pi_43232165
Stil en rustig hoeft zeker niet te zeggen dat je inhoudsloos bent, mar de gesprekken die Jeroen voert geven juist wel aan dat hij nergens over kan meepraten. Was hij maar stil!!
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:20:12 #209
130755 Kinga
versier hier
pi_43232175
Zo zeg, zijn ze onderhand al klaar met dat naaien?
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:20:31 #210
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43232178
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:11 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Geef me één titel van een boek dat hij gelezen dat meer inhoud heeft dan een streekroman.

Ik geloof er geen snars van. Een propper die voetbalt bij zijn voetbalcuppie in de D-klasse, en Werkendam als de wereld ziet, dat kenschetst Jeroeniepoenie....
Kozakkenboys zaterdag amateurs. Nu een stap terug gedaan.

Verder zal hij voor zijn examen ook gewoon boeken hebben moeten lezen en ik denk dat het gross van de mensen van zijn leeftijd die nooit een hoogstaand cultfilmpje hebben gezien.
pi_43232196
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:11 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

dacht toch echt dat je een vrouw was, gezien je avatar
pi_43232214
Ik ben weg tot later
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:22:59 #213
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43232233
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:19 schreef Lady-night het volgende:
Stil en rustig hoeft zeker niet te zeggen dat je inhoudsloos bent, mar de gesprekken die Jeroen voert geven juist wel aan dat hij nergens over kan meepraten. Was hij maar stil!!
Zoals ik net als schreef dat tijdens de Tijn-Semih ruzie hij heel netjes wist te bewoorden wat het probleem was en wat eraan te doen. En dat dusdanig netjes dat je gewoon weet dat er meer in die kop zit dan alleen een lege blik.
pi_43232903
Interview met de ouders van Jeroen :
http://www.ad.nl/rotterdam/rivierenland/article772197.ece
Reality is nothing but a collective hunch.
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:56:23 #215
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43232923
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:43 schreef Lady-night het volgende:

[..]

Slecht op zijn gemak, hij zal toch wel merken dat hij "achterloopt" bij de rest, qua culturele, culinaire en andere zaken.
Hij kan alleen maar meepraten over huishoudelijke dingetjes, hoeveel supermarkten er in een dorp zijn. Heb het al eerder gezegd, van huis uit wrsch niets meegekregen over die zaken die bijdragen aan je persoonlijke ontwikkeling.
Heeft wrsch gedacht dat hij het wel zou redden met domheid, mooi haar , sprankelende lach etc. (vind hem zelf helemaal niet aantrekkelijk) Hij mist persoonlijkheid.
Hij schijnt door z'n studie veel te weten over de economie en hij heeft zelfs een tijd een bedrijf gehad dat goederen importeerd uit China. Ik heb het idee (dat heb ik overigens ook bij Sabrina) dat die domheid enigzins gespeeld is...
pi_43232924
Sa is echt een tof wijf...staat ze te vertellen dat ze vroeger een couriersbedrijfje had.
Beetje met een bussie crossen (zo'n verlengde, kzie het al voor me! Sa met zo'n ding door Amsterdam), beetje met heftruck ding laden en lossen enzo als er pallets in zaten.

coole chick hoor...zou je toch niet zeggen als je d'r zo ziet.

Ook het koe uit de sloot reden verhaal kwam weer voorbij...heerlijk.
pi_43234209
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:55 schreef Kaleddis het volgende:
Moeder Lia verzamelt alles over Jeroentje, zou ze ook op FOK en VOL surfen??
pi_43234989
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 15:52 schreef Lady-night het volgende:

[..]

Moeder Lia verzamelt alles over Jeroentje, zou ze ook op FOK en VOL surfen??
vast wel
pi_43235046
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:55 schreef Kaleddis het volgende:
er staat dat Pa trots is dat hij niet in zijn blote reet door de huiskamer rent. Nee hij pronkt wel met jeroen junior in de badkamer
pi_43236416
ja zittend op de badrand wijdbeens, zag er niet uit met die leu.....
  zaterdag 4 november 2006 @ 17:57:58 #221
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_43237807
Het wordt hier ook steeds stiller he?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_43237865
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:57 schreef mazaru het volgende:
Het wordt hier ook steeds stiller he?
Ik zit ook al meer en meer bij de buren (DGK) daar wordt er nog iemand afgetrokken en is er een leukere romance bezig dan die MO en Tijn.
pi_43237944
pi_43238676
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 17:59 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik zit ook al meer en meer bij de buren (DGK) daar wordt er nog iemand afgetrokken en is er een leukere romance bezig dan die MO en Tijn.
mo en tijn vond ook iedereen leuk in het begin.....

er gebeurt in iedere geval zo weinig dat je makkelijk alletwee kunt volgen
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_43238736
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:31 schreef 2live het volgende:

[..]

mo en tijn vond ook iedereen leuk in het begin.....

er gebeurt in iedere geval zo weinig dat je makkelijk alletwee kunt volgen
Precies, ik heb de streams van zowel BB als DGK in mijn playlist van de WMP. En kan gemakkelijk zappen, zonder iets te missen.
pi_43238904
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Precies, ik heb de streams van zowel BB als DGK in mijn playlist van de WMP. En kan gemakkelijk zappen, zonder iets te missen.
me too
het lijkt er op dat we de enige zijn die kijken nu........
pi_43239075
Dat die naaimachine het nog steeds doet. Zeker niet van de Kijkshop.
pi_43239129
nee, bij deze kregen ze gratis lijmpistolen......
pi_43239218
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:15 schreef marky het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben mij ook nooit meegenomen naar een museum (hadden ze geen tijd voor), Een boek lezen was voor mij een crime vanwegen een leesprobleem. Films hebben nooit mijn intresse gehad, val ik bij in slaap. Uit eten, jahoor overal, maar ik heb dan ook een paar jaar kokschool achter de kiezen. Verder heb ik het leven over mij heen gekregen daar is waar ik hard van ben geworden maar ik ben dan ook een paar jaar ouder dan Jeroen.

Door mijn werk wordt ik geacht hard te zijn, mensen omver te lullen en te zorgen dat ze betalen. Ik heb in mijn vakantie of thuis ook geen zin om diepgravend over alles door te gaan lopen hakken. Daar ontbreekt de puf. Ik zeg niet dat ik het nooit doe.

Ik ben niet wereldvreemd maar vind het heerlijk als mijn leven verder gewoon rustig verloopt.

Wat ik wil zeggen is Een stil en rustig iemand hoeft niet inhoudsloos te zijn omdat hij zich niet uitspreekt en zeker niet in de situatie van een BB huis.
Goed gezegd Marky!!!
pi_43239387
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 18:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat die naaimachine het nog steeds doet. Zeker niet van de Kijkshop.
pi_43239480
heeeerlijk dat topje bj Rik!!!!!!!!
pi_43239560
Wat een schattig stel

pi_43239594
als je de streams van bb volgt en dgk dan kan het verschil niet duidelijker zijn dan nu bij het koken,
bij bb wat tobben met vis en in dgk de luxe van een kok..........
pi_43239697
Maar goed dat Hilde eruit is. Anders was Talpa nu failliet geweest met zo'n opdracht. Met al dat stof wat benodigd is om een outfit voor haar te maken.
pi_43240996
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar goed dat Hilde eruit is. Anders was Talpa nu failliet geweest met zo'n opdracht. Met al dat stof wat benodigd is om een outfit voor haar te maken.
pi_43241778
hoe lang zijn ze al aan het koken?
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:16:04 #237
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43241892
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef 2live het volgende:
hoe lang zijn ze al aan het koken?
Als zo lang dat de andijvie volgens mij nu wel snot zal zijn.
pi_43242974
kan zeker zeggen dat dekseltjes soms echt niet passen
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:13:30 #239
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43243887
Pffff Tijn is gewoon labiel. Die kan het programma gewoon niet aan. Zijn geweten knaagt weer over die joker. Omdat Miceline het leuker vond.

Oooooo Tijn houdt toch op. Hij heeft liever dat iedereen die een sms voor hem wil sturen die beter naar de ouders of iemand waarvan ze houden moeten sturen want dan doe je wat nuttigs met je geld.

Die gozer moet echt uit zijn lijden verlost worden hoor.
pi_43243910
Tijn heeft liever dat mensen een sms-je sturen naar hun vader, moeder, zus of broer om te zeggen dat ze van hen houden dan voor hem om te blijven.

Hij heeft ook spijt dat hij de joker heeft ingezet want Micheline had het veel leuker gevonden om te blijven.
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:15:12 #241
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43243955
Volgens mij is dat gewoon op een ziekelijke manier aandacht vragen van Tijn.
pi_43243969
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:13 schreef schatje het volgende:
Tijn heeft liever dat mensen een sms-je sturen naar hun vader, moeder, zus of broer om te zeggen dat ze van hen houden dan voor hem om te blijven.

Hij heeft ook spijt dat hij de joker heeft ingezet want Micheline had het veel leuker gevonden om te blijven.
Pompoms omhoog voor iedereen die daar nog in gelooft
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:16:41 #243
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_43244017
Als Tijn zich gewoon koest had gehouden, dat had hij dik van Marcia gewonnen.
Maar hij snijdt zich nu in zijn eigen vingers met dat gezeik.
Ik denk dat het er maandag nog om gaat spannen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:18:19 #244
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43244075
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:15 schreef pullup het volgende:

[..]

Pompoms omhoog voor iedereen die daar nog in gelooft
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:33:40 #245
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_43244663
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:16 schreef mazaru het volgende:
Als Tijn zich gewoon koest had gehouden, dat had hij dik van Marcia gewonnen.
Maar hij snijdt zich nu in zijn eigen vingers met dat gezeik.
Ik denk dat het er maandag nog om gaat spannen.
Ja BB hoeft er geen moeite voor te doen om hem negatief in beeld te brengen.
pi_43244681
soms echt passen de potjes wel maar de dekseltjes laten te over
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:48:54 #248
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43245057
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:46 schreef Bartoli het volgende:
gaat lekker hier
Geen SC hier!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:50:30 #249
691 luciano
ondertitelloos
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:50:45 #250
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_43245120
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:46 schreef Bartoli het volgende:
gaat lekker hier
Wordt er een keer genaaid in BB, is er nog geen hond die kijkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')